peter88

Člen
  • Počet príspevkov

    61
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

7 Neutrálna

O peter88

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: May 22
  1. @Pepsi pocitam ze ak by otazku adresoval priamo do Telekomu, dostal by rovnaku odpoved, akurat s rokom 2020 Vdaka Bohu za e-sim od konkurencie a v kombinacii s nano SIM od Telekomu, je to vyborna kombinacia firemneho/sukromneho cisla..
  2. @Mony136 predpokladám že je to spôsobené VoLTE, skús ho v telefóne vypnúť a malo by všetko ísť bez problémov..
  3. @Filipo21 pisem z vlastnej skusenosti Tiez som mal presne tento problem.. najprv som mal hodnoty niekde na urovni 300/60 Mbps.. a ked som sa ozval na 0800123777 potvrdili mi , ze nezbehlo korektne zvysenie profilu.. az po zasahu na dialku nabehol korektny profil a rychlosti cez kabel 600/60 Mbps..
  4. @hajnalkam ak meriaš rýchlosť cez kábel priamo z ONT a máš tieto hodnoty, zrejme ti nezvýšili profil...skús zavolať na 0800123777 a prekonzultovať to s nimi.
  5. Takto to vyzerá po zrýchlení u mňa 👍
  6. @Martin Čatloš u mňa tiež automaticky nezbehlo zvýšenie rýchlosti, kontaktoval som linku 0800123777 a do hodiny to bolo hotové, museli mi manuálne zvýšiť profil a teraz už ide internet 600/60Mbps.
  7. Zrýchlenie bude prebiehať 7 dní , takže reklamuj až po 14.10.2019 ak sa nič nezmení..
  8. @RomanDomSC skus sa obratit priamo na @Ľuboš sukromnou spravou a preveri Ti to podla moznosti
  9. @Telekomjebanda: Kto caka, ten sa docka.. ja som cakal 14 mesiacov a nelutujem, uz som na optike a maximalna spokojnost (y)
  10. @malemaciatko Skus napisat aj mesto, ktoreho sa to tyka..
  11. Tak vcera 14.8.2019 som sa dockal aj ja instalacie a prechodu na optiku Ocenujem velku snahu a ustretovost 2 mladych chalanov, ktory realizovali instalaciu...urobili kvalitnu pracu a vysli v ustrety aj so vsetkymi poziadavkami co som mal a optika slape ako oci (y)
  12. OK, takze SIM karta a sluzba je v poriadku, podla tohto: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-11 aj telefon podporuje Telekom v ramci VoLTE, takze skus jedine zavolat na ich infolinku, nech to preveria priamo technici..
  13. @Martin_007 ktory profil si pouzil pre VoLTE?? Vodafone_India, alebo si zvolil Telefonica_UK?
  14. @jakub.kacur a mas aktitovane VoLTE na Telekom SIM? Skus si poslat SMS v tvare VOLTE ZAP na cislo 123 a uvidis...
  15. @Marcel , @Martin_007 super, tak podarilo sa spustit... perfektne funguje VoLTE pri volani na pevne linky, pri mobilnych hovoroch je nutne aby aj druha strana mala telefon s podporou VoLTE a rozdiel je poznat pri hovoroch... Apropo root je zbytocny uz v dnesnej dobe, ale Google Pay sa da pouzivat aj ked je telefon rootnuty, len je to trocha komplikovanejsie.. ja takto mam root v OP 5T a pouzivam Revolut na Google Pay..