Peter Minčík juraj_mi

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Peter Minčík juraj_mi

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Potrebujem zistiť do kedy mám zmluvu - viazanosť na moje číslo 0903184081 Ďakujem
  2. Dňa 20.1.2017 mi skončila viazanosť pevnej linky .Zavolal som na 0800123456 a chcel som pevnú linku zrušiť.Dostal so odpoveď ,že musím ísť osobne do predajne a tam mi to zrušia.Ja ako dôchodca musím cestovať 50 km aby mi linku zrušili.Keď som sa pýtal či treba prísť osobne aj keby som chcel dať zriadiť novú pevnú linku ,dostal som odpoveď ,že nie,že stačí telefonicky.Takže takto si telekom váži svojich klientov.A ešte by som sa chcel opýtať prečo v novej službe Môj telekom si nemôžem pozrieť viazanosť a spotrebu pevnej linky.V starej službe Môj telekom sa to dalo . Som veľmi sklamaný zo službami telekomu .
  3. Ja to chápem ,že toho majú veľa,ale mohli aspoň zavolať,alebo napísať,že nemajú záujem mi poskytnúť nejaký bonus ako vernému zákazníkovi .
  4. Dobrý deň, dňa 16.10.2016 skončia viazanosť manželke.Asi pred týždňom som kontaktoval pracovníka telekomu o predlženie viazanosti z nejakými úpravami.Pracovník telekomu mi povedal,že sa mi ozvu z retenčného oddelenia .Dnes je už 17.10 2016,čiže je už zmluva neplatná.Mám to chápať tak,že už telekom nemá záujem predlžiť zmluvu?Je to od nich nefér.Mohli sa ozvať.
  5. V roku 2012 som mal paušál PODĽA SEBA 3 za ktorý som platil 9,90 euro bez DPH a mal som 150 voľných minút do všetkých sietí.V roku 2014 som si predĺžil zmluvu ,ale za tu istú cenu mi dali len 100 voľných minút.Teraz mi núkajú 150 voľných minút za 16,90 euro.Podotýkam ,že služby Telekomu využívam už 16 rokov.Takto si Telekom váži svojich zákazníkov.Čím dlhšie ste ich zákazníkom ,tým viac zaplatíte za ich služby.Keď som si prečítal postrehy vo fórume ,tak tam nieje veľa pochvalných hodnotení.
  6. Mne sa to stalo tiež . Po 16.rokoch mi ponížili zo 150 voľných minút na 100 ešte pred koncom viazanosti.Tá mi končí 6.9.2016 .V roku 2014 som chcel ukončiť zmluvu z telekomom,ale pracovníčka mi ponúkla 150 voľných minút za tu istú cenu.tak som súhlasil..Teraz po tel.dotaze prečo mi znížili voľné minúty mi bolo povedané , že som mal od roku 2014 100 voľných minút. Dokázať to už nemôžem ,keďže na faktúre už nie nefigurujú minúty,ale len cena v eurách .Myslím si,že telekom už nie je dôveryhodný partner.Asi využijem služby konkurencie