bad_iceman

Člen
  • Počet príspevkov

    24
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O bad_iceman

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Elektronická komunikácia na podpisovanie zmlúv - nefunguje. Začiatkom decembra som cez internet objednával predĺženie zmluvy na Magio TV a Internet. Objednávka bola potvrdená a očakával som, že zmluvy podpíšem elektronicky, keďže mám podpísanú elektronickú komunikáciu. Zmluvy mi neprišli. Medzičasom sa som sa rozhodol, že nebudem predlžovať zmluvu a dnes som bol na predajni v KE požiadať o výpoveď zmluvy. Bolo mi povedané, že najprv musia napísať na centrálu, aby dali zmluvu do pôvodného stavu a až potom môžem na budúci týždeň spísať na výpoveď. Znova budem musieť ísť na pobočku Telekomu vyčkať si poradie. Tak takto funguje Telekom.
  2. ak si predĺžiš paušál tak áno, ale skoro všetko je vypredané. Jediné čo môže aktivovať si StreamOn k paušálu zadarmo na 2 mesiace.
  3. Zmluvná pokuta by mala byť uvedená v zmluve
  4. Počas noci z 5. na 6. Telekom mal výpadok jedného zo systémov.
  5. V aplikácii aj na Môj Telekom všetko zmizlo. Moje pripojené produkty tam zrazu nie sú. Žiada odo mňa pripojenie produktov, ktoré som mal už pripojené. Super fungujúce.
  6. Skoro si sa ozval s radou a predpokladom
  7. Treba zavolať na 0800 123 456.
  8. Miesto toho, aby dali zľavu na paušál hneď - tak oni radšej budú zadávať retenčné požiadavky. To je logika. A potom sa čudujú, že im veľa ľudí odchádza.
  9. Ja som mal 3-krát zadanú požiadavku na výhodnejšiu ponuku. A viete čo? Nič. Ponúknu mi ANO z internetom do 500 MB. A potom si môžem dokúpiť dátové balíčky. PO dvadsiatich rokoch tiež odchádzam. Na stálych zákazníkoch Telekom kašle. V dnešnej dobe internetu strčiť do paušáloch 250 MB, 500 MB a pýtať za to 20 eur.
  10. Čo je to za akcia na StremOn, keď to v funguje len keď mám voľné dáta v mobile. Ako náhle ich miniem tak ani StremOn nefunguje plynule.
  11. Ja mám 20 rokov Telekom a 1.11. mi končí viazanosť. Paušál áno je pre mňa predražený za 500 MB internet nedám 20 eur a keď prečerpam tak si musím dokúpiť. Včera som dal telekomu výpoveď a postupne dám na všetky paušály aj na Magio tv a internet. Tak takto sa správa Telekom k dlhoročným zákazníkom. Rušia dobre paušály.
  12. Kontaktoval som operátora - splatnosť faktúry sa nedá posunúť, len zmeniť fakturačné obdobie.
  13. Mne schránky zmigrovali. Celkovo k horšiemu: 1. emailové správy sa objavia až po hodne dlhej dobe po motifikácii na mobil aj 20 minút 2. Správy, ktoré som predtým prijímal sa ukladali do došlej pošty, teraz sa uložia do priečinku JUNK. Prečo by som si ja mal nastavovať poštu na doručovanie, keď som to predtým mal nastavené ako mi to vyhovovalo. Email z domény Tripadvisor je podľa toho spam, takisto aj Pantarhei. Mám viac telefónov a nastavenie na každom prebiehalo ináč, len nie podľa návodu. Stále idete k horšiemu: najprv Magio Go, teraz webmail. Čo bude ďalšie?
  14. Edo netáraj - skúsil som to na Edge a ani ťuk. Netáraj, skúsil som to spustiť na Edge a ani ťuk. Ani živé vysielanie nespustí. Takže svojich 100 % si nechaj.
  15. W10 nie je podporovaná. Ale živé vysielanie by Ti malo ísť. Archív asi nie.