Ján Pivarník

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Ján Pivarník

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. ---presne tak @Adro - o tom tu od začiatku hovorím. Dokedy neurobili posledný update - v aplikácii som mal kanály presne zoradené a uložené ako mám v magioboxe. Toto som si urobil cez stránku magiogo.sk - je tam taká možnosť - určiť si poradie kanálov aj pre MagioGO. A odkedy urobili update - nie je možné si urobiť vlastné poriadie kanálov. Aj keď si to opätovne zoradíš, po ďalšom štarte aplikácie už je to opäť v pôvodnom (natívnom) zoradení. Zaujímavé je, že sú dni, kedy to mám správne zoradené, teda podľa seba a inokedy nie. Akokeby aplikácia neťahala zo serveru moje zoradenie kanálov. Ale Telekom je natoľko spomalený, že dodávatelia už vyše mesiaca len identifikujú problém a stále ho identifikovať nevedia. Proste tak ako boli s celým Magiom lídrom na SK trhu a bol som nadšený, tak teraz zaspali dobu a ich kvalita služieb ide dolu, prinajlepšom stagnuje. Od kvality doplnkových služieb (napríklad aplikácia) - po pomalé prepínanie kanálov na boxe a pomalom listovaní v MENU. Keď si človek chce niečo pozrieť v archíve, alebo nebodaj chce PIP, tak už začínam byť alergický na to krútiace sa kolečko....
  2. @Janka   Janka, ďakujem za odpoveď - už mi odpísali aj z magio@telekom.sk.... A odpoveď, že to riešite s dodávateľom.... Čo mne ako zákazníkovi nepomôže.... Neviem o akej zmene poradia kanálov mi to hovoríš - ale ja mám na magioboxe zoradené kanály podľa seba. Takisto na magiogo.sk mám kanály zoradené podľa seba. Len v aplikácií sa kanály NEDAJÚ zoradiť. Aj keď ich zoradím, alebo si vyberiem z MENU (ak ma tam pustí), že chcem poradie ako mám na magioboxe - mám to len na chvíľu. Po ďalšom spustení aplikácie sú kanály opäť zoradené v základnom, t.z. Vašom poradí. Som dostatočne zrozumiteľný s mojim problémom? Lebo začínam mať pocit, že si vôbec nerozumieme. Pekný deň a verím, že si Vaši dodávatelia spamätajú. Jan.
  3. @MegaGURU Dik za radu, uplne som zabudol, ze na optike su dve Jednotky HD. Seka Jednotka HD Optik. Druha je OK - ale mal som ju skrytu. Skoda, ze ma neupozornil pracovnik na linke na tuto moznost. Zbytocne by som sa nerozculil :)
  4. Haló Telekom.... Riešite môj podnet, alebo upadol do zabudnutia? Už mesiac žiadna odpoveď ani tu na fóre a ani na môj mail adresovaný na magio@telekom.sk. Ste SUPER!
  5. Pre TELEKOM: Ahojte, kedy niečo urobíte so sekaním obrazu a zvuku na Jednotke HD? To sa nedá pozerať. Obraz aj zvuk sa pravidelne zasekáva. Som z KE a mám optiku. Hlásil som to aj na 0800123777 ešte v sobotu - že sa to rieši. Sú majstrovstvá v hokeji. To ich mám pozerať v tej mizernej SD kvalite? V poslednej dobe mám pocit, že si zo zákazníkov robíte srandu. Zo mňa určite. Som znechutený z Vašej ignorácie. Ani na môj podnet ohľadom Magio GO, ktorý som sem takisto dával ešte v marci ste sa vykašlali. Nedostal som žiadnu opoveď ani tu na fóre - ani odpoveď na mail adresovaný na magio@telekom.sk. SUPER!  
  6. Ahoj Janka, poslal som Ti údaje do správy. Pripájam tu ešte screeny ako si aplikácia robí čo chce. Raz to mám dobre, inokedy nie. A nikdy neviem, ktorým poradím ma aplikácia prekvapí :( správne.jpg - takto chcem mať uložené programy (aj podľa môjho boxu) nesprávne.jpg - toto je natívne (pôvodné) uložené programy.    
  7. Halóóóó TELEKOM, dokedy za 33 EUR mesačne, ktoré Vám platím za tv+net chcete testovať moju trpezlivosť? Tu na fóre - žiadne riešenie, napíšem podnet - žiadne riešenie. Tomu hovoríte zákaznícky prístup? Ako zákazník za peniaze, ktoré vám mesačne platím očakávam 100% služby. Tak ako Vy očakávate, že vám za Vaše služby zaplatím. Moja trpezlivosť ma pomaly ale isto opúšťa. Ďakujem.
  8. Ale uz sa netesim - prave v tejto chvili opat nemam programy zoradene podla seba. Vydrzalo to presne 4 dni fungovat. ? Pozrite sa prosim na to. Luci, posielal som Ti prihlasovacky do spravy. Vdaka.
  9. Teším sa, že už štvrtý deň nemám rozhádzané programy v apke. SUPER :smileyhappy:
  10. Urcite dam vediet. Avsak opat sklamanie. Programy su v apke opat rozhadzane. Robi si to co chce :(
  11. Ahoj, nepomohla, pretoze na webe som mal programy zoradene spravne a v aplikacii nie. Napisal som podnet - cakam na odpoved. Som ale rad, ze momentalne mam programy zoradene spravne. Som ale zvedavy, ze dokedy.
  12. Ahojte, posledný update aplikácie Magio GO verzia 2.3 pre iOS nefunguje korektne. Mám iPhone 6 a iPad Air2 s najnovšou verziou iOS 8.2.Aplikácia je nepoužiteľná, nakoľko som mal stále zoradené programy podľa svojho magio boxu, ktorý som si vedel v nastavení aplikácie vybrať. Momentálne sa v Nastaveniach aplikácie nedá navoliť možnosť Poradie kanálov a apka sa vráti späť do hlavného menu. Programy sú zoradené podľa Vášho úvodného radenia. Zaujímavé je, že si aplikácia vlastne robí čo chce. Raz mám programy uložené podľa vášho úvodného zoznamu a raz podľa seba.Prosím, pozrite sa na to, chcem mať vlastné poradie programov podľa svojho magio boxu tak, ako to bolo v predchádzajúcej verzii aplikácie Magio Go.Dík. J.PS: Samozrejme, apku som skúšal preinštalovať, prihlásiť sa/odhlásiť sa. Túto chybu máme okrem mojich dvoch iOS zariadeniach aj na ďalších v rámci domácnosti.