marienko

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O marienko

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ahojte, tak od dnes už všetko funguje tak ako má.. Ďakujem za pomoc, pekný deň ešte želám..    
  2. Antivírus je licencovaný ESET Smart Security 8, operačný systém Win 8.1 64 B, ale pochybujem, že by to malo niečo spoločné s prehrávaním, keďže zvyšný obsah funguje.. Skôr vidím problém v streamovanom obsahu, mali by sa to vyskúšať aj pod inými prístupovými údajmi, či to nie je všeobecná porucha tohto konkrétneho programového obsahu..     
  3. Ďakujem veľmi pekne..     
  4. Dobrý deň, v desktopovej verzii HBO GO mi prehráva všetky filmy a seriály plynule a okamžite okrem jedného - Carnivale. Všetky diely prvej a druhej série majú pri spustení rovnakú errorovú hlášku: Aplikaci se nepodařilo načíst date ze serveru. Prosím zkontrolujte internetové připojení, popř. nastavení firewallu nebo jiné programy/doplňky , které by mohly blokovat spojení. Pokud problém stále přetrváva, informujte o této skutečnosti svého poskytovatele ..  Vyskúšal som prehliadače  Mozillu  (36.0.3), Internet Explorer (11) a Google Chrome (41.0.2272.89), mám operačný systém WIN 8.1, Silverlight nainštalovaný a povolený. Vyskúšal som väčšie množstvo filmov, každý plynulo spustilo, zároveň som vyskúšal aj niekoľko seriálov (Temný případ, Hry o truny), podobný problém sa prejavil iba v úvodných dieloch seriálu Řím 2. séria, asi od 6. dielu už išlo všetko plynulo. Viete mi s tým pomôcť? Ďakujem.