ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1620
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

185 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

27308 zobrazení profilu
  1. Výhodnejšie pre starších zákazníkov, ktorí nepotrebujú dáta, neposielajú MMS správy je prejsť na predplatenú kartu. https://www.telekom.sk/volania/predplatenka/vitaj
  2. Vaša žiadosť bude vybavená do maximálne 4 dní. https://www.telekom.sk/wiki/volania/prenos-cisla#header1
  3. v pravom roku klikni na slúchadla, skús zanechať číslo a operátor sa ti ozve
  4. Spôsoby dobitia kreditu nájdeš v priloženom odkaze. Kedysi fungovalo dobitie kreditu na Easy karte z paušálneho čísla, ale už tu možnosť nevidím v ponuke. https://www.telekom.sk/wiki/volania/dobitie-kreditu
  5. Vypnuť mobilné dáta, vôbec ich nezapínať, alebo požiadať operátora o zablokovanie prístupu na internet
  6. Po skončení viazanosti, môžeš požiadať o zmenu programu a prejsť na kartu na dobíjanie alebo prenos k inému operátorovi
  7. MMS

    Treba zapnúť mobilné dáta a skontrolovať nastavenie podľa priloženého odkazu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
  8. áno, vyskúšaj https://www.telekom.sk/wiki/volania/easy-vyska-a-platnost-kreditu
  9. Telekom už 7 rokov neblokuje mobily. Treba vložiť SIM kartu iného operátora a zistíš, či sa spustí prihlasovanie do siete,.Odblokovanie prevadzali v Telekom centre zadarmo a na počkanie.
  10. Zvoľ 2 - 4 - 1
  11. Ak ti stacilo 100 minut, mozno by si usetril, keby si zmenil pausal za predplatenku https://www.telekom.sk/wiki/volania/predplatenka
  12. V aplikácii si to môžeš zmeniť ...klik na notifikácie ( zvonček )
  13. skúšala si vyplniť https://www.telekom.sk/volania/predplatenka/registracia alebo spojiť sa s operátorom 0800123456 ? https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=760&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=13132&subCategoryId=13132
  14. Obidva kódy sú funkčné. @lorikaszabo ak nechceš obnoviť číslo, môžeš požiadať o vrátenie nespotrebovaného kreditu
  15. Pokiaľ niektorí spolužiaci nemajú prístup k internetu, musia komunikovať sms správami. Tiež sms posielam iba svokre a ľuďom nepoužívajúcim vymoženosti 21 storočia 😉