ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1627
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a ASK


  1. Tel.číslo musí byť registrované na meno matky s aktuálnymi osobnými údajmi (rodné číslo, číslo OP, adresa) ktoré sa musia zhodovať s údajmi v žiadosti o prenos, aby nedošlo k zamietnutiu prenosu. 

     

     

     


  2. Bonusový kredit sa nedá použiť pri premiovej SMS , zisti si výšku reálneho a bonusoveho kreditu v  Telekom aplikácii alebo kódom *121# ( vytočiť ako hovor) alebo či nemáš túto službu zablokovanú. 

     

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  3. Telekom už 7 rokov neblokuje mobily. Treba vložiť SIM kartu iného operátora a zistíš, či sa spustí prihlasovanie do siete,.Odblokovanie prevadzali v Telekom centre zadarmo a na počkanie.