ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1627
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

187 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

28015 zobrazení profilu
  1. https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty Kontaktujte operátora, informácie v odkaz Otvorila ste link? Zavolajte na 0800123456 Napíšte e-mal Choďte osobne na pobočku Telekomu.
  2. https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty Kontaktujte operátora, informácie v odkaze
  3. Treba sa informovať priamo u operátora, zavolať na zákazníckuj linku 0800 123 456
  4. Tel.číslo musí byť registrované na meno matky s aktuálnymi osobnými údajmi (rodné číslo, číslo OP, adresa) ktoré sa musia zhodovať s údajmi v žiadosti o prenos, aby nedošlo k zamietnutiu prenosu.
  5. Bonusový kredit sa nedá použiť pri premiovej SMS , zisti si výšku reálneho a bonusoveho kreditu v Telekom aplikácii alebo kódom *121# ( vytočiť ako hovor) alebo či nemáš túto službu zablokovanú.
  6. https://forum.telekom.sk/topic/14900/ Služba CLIR sa dá vypnúť odoslaním sms v tvare CLIR VYP 12323, použitím predvoľby*31# alebo vypnutie treba hľadať v nastaveniach hovorov.
  7. Čo robiť, ak už nechcete dostávať reklamné SMS Ak už nechcete dostávať zaujímavé výhody z Telekom 4U, máte možnosť jednoducho sa z odberu týchto výhod odhlásiť (tzv. opt-out proces) v ktorejkoľvek predajni Telekomu alebo na našej Zákazníckej linke 0800 123 456. https://www.telekom.sk/reklamnyinfokanal#-0
  8. Výhodnejšie pre starších zákazníkov, ktorí nepotrebujú dáta, neposielajú MMS správy je prejsť na predplatenú kartu. https://www.telekom.sk/volania/predplatenka/vitaj
  9. Vaša žiadosť bude vybavená do maximálne 4 dní. https://www.telekom.sk/wiki/volania/prenos-cisla#header1
  10. v pravom roku klikni na slúchadla, skús zanechať číslo a operátor sa ti ozve
  11. Spôsoby dobitia kreditu nájdeš v priloženom odkaze. Kedysi fungovalo dobitie kreditu na Easy karte z paušálneho čísla, ale už tu možnosť nevidím v ponuke. https://www.telekom.sk/wiki/volania/dobitie-kreditu
  12. Vypnuť mobilné dáta, vôbec ich nezapínať, alebo požiadať operátora o zablokovanie prístupu na internet
  13. Po skončení viazanosti, môžeš požiadať o zmenu programu a prejsť na kartu na dobíjanie alebo prenos k inému operátorovi
  14. MMS

    Treba zapnúť mobilné dáta a skontrolovať nastavenie podľa priloženého odkazu https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
  15. áno, vyskúšaj https://www.telekom.sk/wiki/volania/easy-vyska-a-platnost-kreditu