ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 551
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

167 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

18 226 zobrazení profilu
  1. Za jeden deň sa nedá veľa stihnúť,od skorého rána odstraňovať nefungujúce odkazy
  2. Kartu ti doniesol operátor alebo si kúpil na predajni? Je číslo registrovane? https://www.telekom.sk/easy/registracia
  3. MMS nejdú iba odoslať ? Prijať sa dajú? Nastavenie je spravne? https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms
  4. V odkaze sa nachádza návod na pripojenie produktov https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom#-14
  5. Predvoľba +79 - Spojené kráľovstvo
  6. Twin SIM karta sa poskytuje iba k paušálnemu programu za poplatok 15,89 €
  7. Odpoveď sa nachádza v staršej diskusii
  8. K pevným službám sa vydáva PIN kod, ktorý mal po uzatvorení zmluvy prísť v obálke na vašu adresu. PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s Hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.: aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb získať informácie o svojich faktúrach a platbách Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov: osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
  9. Id

    https://www.telekom.sk/id-kod?_ga=2.72730259.1880461131.1570393827-264476463.1538416526
  10. Tento telefón nemá informačnú LED diódu. Skúste si nastaviť výraznejší zvuk SMS
  11. @jarko0 a @ASK majú naplánovanú výpravu na východ, zistiť, čo je pravdy na tvrdení ....na východe nič nie je
  12. MMS

    Ty aj osoba ktorej posielaš MMS by mal mať zapnuté mobilné dáta
  13. Skúsiť to neskôr, alebo kontaktovať operátora na bezplatnom čísle 0800123456
  14. U operátora na predajni