ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 541
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

166 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

17 217 zobrazení profilu
  1. Tento telefón nemá informačnú LED diódu. Skúste si nastaviť výraznejší zvuk SMS
  2. @jarko0 a @ASK majú naplánovanú výpravu na východ, zistiť, čo je pravdy na tvrdení ....na východe nič nie je
  3. MMS

    Ty aj osoba ktorej posielaš MMS by mal mať zapnuté mobilné dáta
  4. Skúsiť to neskôr, alebo kontaktovať operátora na bezplatnom čísle 0800123456
  5. U operátora na predajni
  6. sms

    Aké sms? Treba napísať, aké sms ti nechodia SMS notifikacie k faktúre a platbám? https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture#-0 Notifikačné sms o kredite? Zapnutím potvrdzujúcich sms správ na čísle 12350
  7. treba mať vždy zapnuté mobilné dáta
  8. máš kartu na dobíjanie alebo paušál?
  9. skús si skontrolovať kredit, vytočiť ako hovor *121#
  10. kontaktuj pracovníka Telekomu
  11. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguju-sms-notifikacie-o-fakture
  12. už sa to tu riešilo mnohokrát, treba používať vyhľadávač https://forum.telekom.sk/search/?type=all&q=preplatok
  13. m.telekom.sk, prostredníctvom zákazníckej linky 0800123456 , v zmluve, priamo v e-shope - pri overení nároku na predĺženie programu sa zobrazí dátum konca viazanosti. v aplikacii https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia
  14. včera prezváňanie z neznámeho čísla +1112479581 a pred chvíľou z +1277865 Terka, nenahlasovali zákazníci Telekomu hovory z týchto neznámych čísiel?