ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 516
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

164 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

14 769 zobrazení profilu
  1. viazanosť si vieš overiť cez aplikáciu, na stránke m.telekom.sk alebo u operátora mala by zostať pôvodná, ohľadom zmluvnej pokuty kontaktuj bezplatné zákaznícke centrum 0800123456 alebo sa informuj cez email na adrese marketing@telekom.sk
  2. zasielanie faktúry na email si treba aktivovať https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1 ak je služba aktívna, v zone Môj Telekom - zmena email.adresy v časti faktúry - nastavenia chceš zasielať faktúry z dvoch služieb na dva emaily? skús napísať marketing@telekom.sk
  3. zmluvy môžeš podpisovať až od 18-ich rokov, až na predajni zistíš aké doklady budú potrebné v tvojom prípade
  4. stačí vyplniť kontaktné údaje https://www.telekom.sk/volania/mam-zaujem/prenos-cisla/formular alebo vybrať paušál a spôsob aktivácie paušálu https://www.telekom.sk/volania/pausal#module-plan-chooser osobné a zmluvné údaje, meno, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu, trvalý pobyt registrované v O2 skontroluj po prihlásení Moje O2 https://www.o2.sk/moje-o2/udaje/zmluvne-udaje , tie musia byť totožné s údajmi na žiadosti o prenos, inak bude prenos zamietnutý.
  5. V prípade, že máte záujem o zmenu vášho aktuálneho paušálu Happy na paušál Áno, nechajte na seba kontakt https://www.telekom.sk/pausal-ano-skor/mam-zaujem?_ga=2.173504426.825658309.1553371584-788747949.1551821154&_gac=1.48902034.1552344216.EAIaIQobChMIuKzo54X74AIViOF3Ch2MrAPdEAA
  6. https://www.telekom.sk/volania/pausal/bez-zavazkov/mam-zaujem
  7. konkurencia? stačí napísať farbu
  8. Alebo použi kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  9. zdroj Všeobecné podmienky pre poskytovanie verejných služieb spoločnosti Slovak Telekom, a.s na predajni
  10. Sim

    treba kontaktovať pracovníka Telekomu na FB https://www.facebook.com/telekom.sk/, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=2&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2933&subCategoryId=2933
  11. Máte pravdu, my to neovplyvníme. skúste napísať podnet https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=2&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2933&subCategoryId=2933
  12. Výška preplatenej sumy je odstupňovaná podľa zvoleného paušálneho programu. Skúste poslať správu na FB https://www.facebook.com/telekom.sk/ , alebo https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  13. Neinformovali ťa na predajni, na aké číslo treba zaplatiť zábezpeku? Pri faktúre záleží od spôsobu platby, pozri odkaz https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur