ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 581
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

171 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

25 967 zobrazení profilu
  1. Požiadať o zrušenie čísla na predajni alebo písomne
  2. Napíš Lubosovi, môže preveriť tvoje číslo https://forum.telekom.sk/profile/3447-lubos/
  3. Paušál alebo kredit? Ako dlho si zákazníkom Telekomu?
  4. kontaktuj operátora
  5. ID kod je posledné štvorčíslie PUK kodu, ktorý si dostala spolu so SIM kartou v zalepenej obálke
  6. https://www.telekom.sk/id-kod
  7. Prečo špekuluješ? Príde ti upomienka, ktorú budeš musieť uhradiť, "Náklady za vymáhanie formou vystavenia upomienky budú zohľadnené v nasledujúcej faktúre, vo výške 4,99 EUR. Na faktúre ich nájdete pod položkou „Náklady vymáhania – upomienka“.! a nakoniec ti obmedzia služby, za ktoré ti navyše príde suma. ktorú budeš musieť takisto uhradiť
  8. Je to v poriadku, svokra môže požiadať o paušál. Oplatí sa staršej žene, ktorá počíta každé € aktivovať paušál, keď sú v ponuke výhodnejšie volania?😃
  9. Nabudúce si vypni Capslock! Kto ťa oklamal alebo nútil podpísať zmluvy v Telekome? Služby sú nefunkčné? Alebo ti prišla vysoká faktúra? V tom prípade skús spísať reklamáciu, https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie
  10. Máš pravdu. Neprešla ani pri zapnutých dátach... najprv MMS odosiela a po chvíli sa pri obrázku ukáže oranžový !
  11. smskou v tvare CLIR VYP na číslo 12323
  12. Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet
  13. skús doplniť https://www.telekom.sk/mam-zaujem/novy-mobilny-telefon