ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 276
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

138 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

12 134 zobrazení profilu
  1. druhá možnosť funguje? zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.
  2. odstúpenie od zmluvy treba riešiť s pracovníkom Telekomu, napísať na FB, alebo poslať email na marketing@telekom.sk
  3. Všetky údaje si musíte v Telekome skontrolovať sám, ak sa nebudú zhodovať s údajmi na žiadosti, bude prenos zrušený.
  4. Počas viazanosti sa dá zmeniť paušál iba z nižšieho na vyšší
  5. stačí kontaktovať operátora a požiadať o prenos, ku ktorému si chcete preniesť číslo. Predtým si treba skontrolovať osobné údaje, číslo OP, viazanosť
  6. Dôvod prečo nevidíte stav faktúry nepoznám, ale momentálne si faktúru môžete skontrolovať odoslaním sms Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, Aktivujte si Pravidelné SMS notifikácie o faktúre poskytujú: informácie o stave faktúr (podľa typu doručenej SMS) pripomínanie termínu splatnosti sledovanie úhrady faktúry upozornenie na prekročenie inkasného limitu K dispozícii je možnosť aktivácie niektorej z nasledovných služieb: 1. Služba: Notifikačné SMS o vystavení novej faktúry SMS obsahuje informáciu o vystavení faktúry, jej výške a údajoch potrebných pre úhradu faktúry 2. Služba: Notifikačné SMS o prekročení inkasného limitu SMS obsahuje informáciu, že fakturovaná suma prekročila výšku inkasného limitu a faktúru je potrebné uhradiť iným spôsobom 3. Služba: Notifikačné SMS o blížiacom sa termíne splatnosti faktúry SMS obsahuje informáciu o blížiacom sa dátume splatnosti faktúry 4. Služba: Notifikačné SMS o prijatí platby za faktúru SMS obsahuje informáciu o prijatí úhrady za faktúru, ktorá bola korektne pripísaná na účet Telekomu Spoplatnenie Notifikačné SMS o faktúrach Aktivačný poplatok Poplatok za prijatú SMS SMS o vystavení faktúry 0 0 SMS o blížiacom sa termíne splatnosti faktúry 0 0 SMS o prekročení inkasného limitu 0 0 SMS o úhrade faktúry 0 0 Poznámka: Pri aktivácii prostredníctvom SMS je cena odoslanej SMS 0,1008 € s DPH.Služby sú určené všetkým zákazníkom s mesačnými programami. Aktivácia je možná prostredníctvom: zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP. zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4. Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP. SMS príkazy pre aktiváciu: SMS - vystavenie faktúry: „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP" SMS - prekročený inkasný limit: „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP" SMS - splatnosť faktúry: „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP" „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP" SMS o úhrade faktúry: „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP" „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"
  7. Skús vypnúť wi-fi a zapnúť data
  8. @Merfi , keby bol Vendo77 iba zvedavý, tak nepíše, že to chce riešiť . Mohol by sa k téme vyjadriť niekto z Telekomu
  9. https://forum.telekom.sk/profile/2039576-terka/
  10. Možno ja to zle chápem, uvidíme ako sa vyjadrí @Vendo77
  11. Skús @Terka napísať správu
  12. @Merfi pred prijatím hovoru sa na displeji zobrazí meno + tel.číslo s predvoľbou +421903XXXXXX alebo v tvare 0903XXXXXX
  13. Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov: osobne v predajni Telekom, kde vám PUK kód vystavia na počkanie. telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy. e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy. Vystavenie PUK kódu je bezplatné. PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná. https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/co-ak-som-stratil-puk-kod
  14. @Merfi, Vendo77 rieši rozdiel hovorov z Telekomu a s predvoľbou z Orange
  15. áno viď. odkaz