ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 573
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

170 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

22 553 zobrazení profilu
  1. Nabudúce si vypni Capslock! Kto ťa oklamal alebo nútil podpísať zmluvy v Telekome? Služby sú nefunkčné? Alebo ti prišla vysoká faktúra? V tom prípade skús spísať reklamáciu, https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie
  2. Máš pravdu. Neprešla ani pri zapnutých dátach... najprv MMS odosiela a po chvíli sa pri obrázku ukáže oranžový !
  3. smskou v tvare CLIR VYP na číslo 12323
  4. Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet
  5. skús doplniť https://www.telekom.sk/mam-zaujem/novy-mobilny-telefon
  6. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/delegacie
  7. Kartu vydajú tomu, na koho je SIMka registrovaná. Môžte však požiadať operátora, aby vám ju doručili kuriérom.
  8. Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov: osobne v predajni Telekom, kde vám PUK kód vystavia na počkanie. telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy. e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy. Vystavenie PUK kódu je bezplatné. PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná.
  9. https://www.telekom.sk/documents/10179/118685/doplnkove_sluzby_navod.pdf/b8231234-6db6-46f1-8ee7-e7c9326d6065 Pozri odkaz, je tam uvedený postup
  10. https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture?_ga=2.230688223.1180631582.1577379865-382209251.1577379865 Odporúčam aktivovať notifik.sms o faktúrach a fakturu skontrolovať v aplikácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom
  11. návšteva Telekom Centra https://www.telekom.sk/predajne
  12. Otec už podpísal zmluvu k paušálu? Kedy spolu volali?
  13. Nie, nedá sa zmeniť. Koľko ešte bude trvať viazanosť? Výhodnejšie pre teba by bolo po skončená viazanosti prejsť na predplatenú kartu Easy Pecka https://www.telekom.sk/volania/easy?gclid=EAIaIQobChMIl4WOqbO45gIViUHTCh17vg4LEAAYASAAEgK5pvD_BwE