ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 226
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

135 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

11 035 zobrazení profilu
  1. https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury
  2. Je potrebná návšteva predajne.
  3. Týmto spôsobom sa kredit nedá navýšiť Viac o dobíjaní nájdeš v https://www.telekom.sk/wiki/volania/dobitie-kreditu
  4. Deaktivaciou potvrdzujucich sms sprav na Easy linke 12350 ....nastavenie volitelnych sluzieb volba 3 - 4
  5. Je to zvláštne, že ti stále beží Time, snáď sa to podarí
  6. program ti mohla zmeniť na predajni podarilo sa?
  7. mne ju automaticky zmenili....pošli SMS v tvare "PECKA" na číslo 12330
  8. Pre istotu na email preposlať screen platby spolu s VS, aby nedošlo k nedorozumeniu.
  9. Po stiahnutí aplikácie https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia vidieť v časti Profil aký program používaš
  10. Easy Time skončil 1,10,2015 a odvtedy platí Easy Pecka. Môžeš si to overiť na bezpl.čísle 0800123456
  11. Ak tvoja SIM karta nepodporuje 4 G, poplatok za výmenu cca 4 € sa neúčtuje použi link https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g O výmenu SIM môže požiadať iba osoba na ktorú je číslo zaregistrované
  12. Čo mám robiť, ak som uhradil faktúru a uviedol som nesprávny variabilný symbol? V prípade, že ste uhradili faktúru s nesprávnym variabilným symbolom, môžete poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol na e-mailovú adresu: pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete) pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete) Poslaním uvedeného dokladu zabezpečíte, že vaša platba bude v našich systémoch zaevidovaná správne. alebo na čísle 12313 (hovor bude spoplatnený)
  13. https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-planuje-upravit-ceny-pevnych-sluzieb-od-augusta?_ga=2.261847881.511724078.1534022344-904912515.1533129976 okrem emailu zasielali oznámenie listom alebo SMS správou.
  14. Ak chcete pausal zmenit na dobijanie kreditu treba ist na pobocku Telekom
  15. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom#-6