ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 187
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

134 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

10 054 zobrazení profilu
  1. Kto vie používať Google a zistí, že hovory sú spoplatnené podľa aktuálneho balíka, ktorý má zákazník aktivovaný, kontaktuje pracovníka Telekomu a nehľadá odpoveď na fóre, kde neuvedie informácie týkajúce sa preplateného programu.
  2. Čítajte viac: https://ekonomika.sme.sk/c/20799771/kto-profituje-z-podvodnych-hovorov-zo-zahranicia-vinnik-sa-hlada-tazko.html#ixzz5FkmN5SCu Pri zmeškaných hovoroch s neznámym číslom treba použiť vyhľadávač https://www.vyhladavaniecisla.sk/cislo/882993325215/p/1
  3. Nezmenil jej niekto číslo na paušál? Skúste SIM kartu v druhom mobile, ak to nebude naďalej fungovať, kontaktujte 0800123456
  4. Mne to funguje, nech teta zadá *121# mal by sa jej zobraziť celkový kredit, rozdelený na nominálny a bonusový
  5. https://www.telekom.sk/web/mojtelekom Ak ste ešte nikdy v portáli Môj Telekom neboli kliknite na Registrovať sa, vyplňte prihlasovacie meno (aké chcete používať), heslo, prečítajte si podmienky využívania a zakliknite svoj súhlas, e-mail sa automaticky predvyplnil ten, ktorý ste uviedli v Dohode o elektronickej komunikácii, kliknite na tlačidlo Registrovať sa, následne sa pomocou prihlasovacieho mena a hesla, ktoré ste si nastavili v predošlom kroku, prihláste, po úspešnom prihlásení potvrďte, že chcete s týmto účtom prijať pozvánku kliknutím na tlačidlo Spárovať. Ak už účet v Môj Telekom máte v prihlasovacom okne zadajte vaše prihlasovacie meno a heslo, ak účet máte, ale neviete si na vaše heslo spomenúť kliknite na Zabudli ste heslo? kde si heslo jednoducho obnovíte, po úspešnom prihlásení potvrďte, že chcete s týmto účtom prijať pozvánku kliknutím na tlačidlo Spárovať, hotovo, elektronická komunikácia je aktívna a Môj Telekom môžete využívať naplno. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia?&_ga=2.221471323.2141274958.1526330806-2027169502.1525590607#-3
  6. https://www.telekom.sk/dohoda-o-elektronickej-komunikacii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia#-3 Ak ste ešte nikdy v portáli Môj Telekom neboli kliknite na Registrovať sa, vyplňte prihlasovacie meno (aké chcete používať), heslo, prečítajte si podmienky využívania a zakliknite svoj súhlas, e-mail sa automaticky predvyplnil ten, ktorý ste uviedli v Dohode o elektronickej komunikácii, kliknite na tlačidlo Registrovať sa, následne sa pomocou prihlasovacieho mena a hesla, ktoré ste si nastavili v predošlom kroku, prihláste, po úspešnom prihlásení potvrďte, že chcete s týmto účtom prijať pozvánku kliknutím na tlačidlo Spárovať. Ak už účet v Môj Telekom máte v prihlasovacom okne zadajte vaše prihlasovacie meno a heslo, ak účet máte, ale neviete si na vaše heslo spomenúť kliknite na Zabudli ste heslo? kde si heslo jednoducho obnovíte, po úspešnom prihlásení potvrďte, že chcete s týmto účtom prijať pozvánku kliknutím na tlačidlo Spárovať, hotovo, elektronická komunikácia je aktívna a Môj Telekom môžete využívať naplno.
  7. Býva to v nočných hodinách
  8. Prednedávnom sa to tu preberalo , treba kontaktovať pracovníka Telekom , ktorý pozrie do systému a odpovie na prípadné otázky. Bežný zákazník môže cca 3 mesiace pred skončením viazanosti požiadať o nový mobil
  9. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture Môžete si aktivovať posielanie faktúr na email https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1
  10. Bližšie informácie o bonuse, zľave sa dozviete od operátora. Môžete použiť chat, zanechať t.č., prípadne vyplniť kontaktný formulár https://www.telekom.sk/volania/mam-zaujem/prenos-cisla/formular
  11. Čo znamená uspatý paušál? Aby Vám chodili faktúry na email je potrebné si túto službu aktivovať aktivovať https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1 a takisto odporúčam aktivovať https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture informácie o spotrebe nájdete https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/aka-je-aktualna-spotreba-na-mojom-telefonnom-cisle
  12. a aplikácia? skús m.telekom.sk
  13. ...nie je možný.
  14. Vypnúť / zapnúť MT
  15. Stačí kópia, už sa to riešilo v téme