ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 593
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

181 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

26 678 zobrazení profilu
  1. Alebo https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  2. https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-6 Ohľadom upomienky, poznáš príslovie " Za chyby sa platí " ? Faktúry treba platiť načas, prečítaj si zmluvné podmienky 🙂
  3. Ahoj @woki, Ty už nechceš používať telefónne číslo z tohto paušálu? Zrušením paušálu sa zruší aj číslo. Alebo iba nechceš ďalej pokračovať s novým paušálom ? Ak chceš ponechať telefónne číslo, môžeš navštíviť predajňu Telekomu a požiadať o zmenu z fakturovaného programu na kartu s dobíjaním, alebo číslo preniesť k inému operátorovi. https://www.telekom.sk/volania/predplatenka
  4. Neviem o tom, že by tu niekto splatil výpovednú lehotu a pokutu za predčasné ukončenie služby Napíš adminovi https://forum.telekom.sk/profile/2039576-terka/
  5. O akú službu sa jedná? Zrušenie paušálu po uplynutí viazanosti, počas viazanosti?
  6. Po podaní žiadosti o zmenu z faktur.programu na kartu s dobíjaním Easy Pecka začína plynúť výpovedná doba jeden mesiac. Tá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho fakturačného obdobia po spísaní žiadosti na predajni Dnešným dňom končí Easy Pecka a nahrádza ju Predplatenka s väčšími balíkmi dát
  7. Prepis čísla je možný na pobočke Telekomu po predložení OP, výpis z obchodného registra...
  8. Denný limit si vieš nájsť v aplikácií a týždenný v mobile v histórii hovorov a dát
  9. Ahoj, odpoveď nájdeš v priloženom linku https://forum.telekom.sk/topic/18562-ako-zrusim-ucet-na-telekom-fore/
  10. Prevod čísla na druhého zákazníka je možný online Splnomocnenie musí byť notársky overené. https://forum.telekom.sk/topic/21279-prepis-cisla/
  11. Prišla ti sms k objednávke, že bola tvoja portačná žiadosť zaregistrovaná? Nemenil si OP, adresu ? Všetky osobné údaje na žiadosti musia byť zhodné s údajmi u operátora od ktorého prenášaš číslo. Over si u oboch operátoroch, kde nastala chyba.
  12. Požiadať o zrušenie čísla na predajni alebo písomne
  13. Napíš Lubosovi, môže preveriť tvoje číslo https://forum.telekom.sk/profile/3447-lubos/
  14. Paušál alebo kredit? Ako dlho si zákazníkom Telekomu?