ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 545
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

166 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

17 916 zobrazení profilu
  1. Odpoveď sa nachádza v staršej diskusii
  2. K pevným službám sa vydáva PIN kod, ktorý mal po uzatvorení zmluvy prísť v obálke na vašu adresu. PIN kód je 4-miestne číslo, ktoré vám bolo pridelené pri aktivácii vašich služieb pevnej siete. PIN kód slúži na vašu identifikáciu pri telefonickom alebo písomnom kontakte so spoločnosťou Slovak Telekom a.s., pri využívaní služieb pevnej siete, ako najvyššia a zároveň najbezpečnejšia forma identifikácie spolu s Hlasovou biometriou. Prostredníctvom PIN kódu môžete z pohodlia svojho domova cez zákaznícky portál Môj Telekom alebo telefonicky manažovať služby pevnej siete, napr.: aktivovať či zmeniť nastavenia niektorých doplnkových služieb získať informácie o svojich faktúrach a platbách Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov: osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.
  3. Id

    https://www.telekom.sk/id-kod?_ga=2.72730259.1880461131.1570393827-264476463.1538416526
  4. Tento telefón nemá informačnú LED diódu. Skúste si nastaviť výraznejší zvuk SMS
  5. @jarko0 a @ASK majú naplánovanú výpravu na východ, zistiť, čo je pravdy na tvrdení ....na východe nič nie je
  6. MMS

    Ty aj osoba ktorej posielaš MMS by mal mať zapnuté mobilné dáta
  7. Skúsiť to neskôr, alebo kontaktovať operátora na bezplatnom čísle 0800123456
  8. U operátora na predajni
  9. sms

    Aké sms? Treba napísať, aké sms ti nechodia SMS notifikacie k faktúre a platbám? https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/doplnkove-sluzby-k-fakture#-0 Notifikačné sms o kredite? Zapnutím potvrdzujúcich sms správ na čísle 12350
  10. treba mať vždy zapnuté mobilné dáta
  11. máš kartu na dobíjanie alebo paušál?
  12. skús si skontrolovať kredit, vytočiť ako hovor *121#
  13. kontaktuj pracovníka Telekomu