ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 535
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

165 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

15 233 zobrazení profilu
  1. treba mať vždy zapnuté mobilné dáta
  2. máš kartu na dobíjanie alebo paušál?
  3. skús si skontrolovať kredit, vytočiť ako hovor *121#
  4. kontaktuj pracovníka Telekomu
  5. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 12345, voľba 1. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-funguju-sms-notifikacie-o-fakture
  6. už sa to tu riešilo mnohokrát, treba používať vyhľadávač https://forum.telekom.sk/search/?type=all&q=preplatok
  7. m.telekom.sk, prostredníctvom zákazníckej linky 0800123456 , v zmluve, priamo v e-shope - pri overení nároku na predĺženie programu sa zobrazí dátum konca viazanosti. v aplikacii https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia
  8. včera prezváňanie z neznámeho čísla +1112479581 a pred chvíľou z +1277865 Terka, nenahlasovali zákazníci Telekomu hovory z týchto neznámych čísiel?
  9. použiť starší model telefonu
  10. skus dať medzeru a odoslať
  11. Stačí, keď budeš počuť dedo Jozef, vitaj na zákazníckej linke....už podľa mena, zistíš, čo hľadáš
  12. alebo napíš na email aplikácia@telekom.sk, pošli screen obrazovky, tel. číslo a účet, z ktorého sa prihlasuješ.