ASK

Člen
  • Počet príspevkov

    1 203
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

135 Výborné

O ASK

  • Hodnosť:
    Expert

Nedávni návštevníci profilu

10 481 zobrazení profilu
  1. Keď ti budú fungovať sms :-) Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúrach a platbách K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti. Notifikačné SMS o faktúrach: tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby) SMS - vystavenie faktúry SMS - prekročený inkasný limit SMS - splatnosť faktúry SMS - úhrada faktúry Aktivácia je možná prostredníctvom: zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP. zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4. Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP. SMS príkazy pre aktiváciu: SMS - vystavenie faktúry: „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP" SMS - prekročený inkasný limit: „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP" SMS - splatnosť faktúry: „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP" „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP" SMS o úhrade faktúry: „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP" „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"
  2. Informácie ohľadom faktúry sa môžeš v ss spýtať na FB , napr. prečo ti nebola doručená a výška a VS a faktúru zaplatíš prevodom.
  3. Na výšku faktúry, VS sa môžeš informovať na https://www.facebook.com/telekom.sk/?ref=br_rs
  4. Faktúru môžeš zaplatiť iným spôsobom https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur
  5. Kredit sa navýši aj v zahraničí Poznámka" nemám roaming" znamená, že nemôžeš telefonovať? https://www.facebook.com/telekom.sk/ sa dá spojiť s operátorom
  6. https://staffino.com/sk/
  7. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúrach a platbách K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti. Notifikačné SMS o faktúrach: tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby) SMS - vystavenie faktúry SMS - prekročený inkasný limit SMS - splatnosť faktúry SMS - úhrada faktúry Aktivácia je možná prostredníctvom: zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP. zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4. Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP. SMS príkazy pre aktiváciu: SMS - vystavenie faktúry: „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP" SMS - prekročený inkasný limit: „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP" SMS - splatnosť faktúry: „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP" „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP" SMS o úhrade faktúry: „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP" „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"
  8. Je to možné, viac informácii nájdete v odkaze https://www.telekom.sk/internet/internet-v-mobile#easykarta
  9. Doplním, že je to služba, ktorá nie je z neznámeho dôvodu aktívna https://www.telekom.sk/wiki/volania/signalizacia-prichadzajuceho-hovoru
  10. Ak nefunguje ani jeden z predošlých spôsobov, treba v pracovné kontaktovať pracovníka Telekomu. Prípadne skúsiť reštartovať MT.
  11. Fakturu si pozriete Môj Telekom www.telekom.sk/sso-prihlasenie https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury aktivácia posielania faktúr na email https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/elektronicka-faktura#-1
  12. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AnimalSoundsRingtonesfree&hl=sk
  13. Otázku si zadal v časti prenos čísla. Ak si zákazníkom Telekomu, chceš pokračovať s novým paušálom a viazanosťou, alebo prejsť na dobíjanie?
  14. Číslo je na paušál, alebo na kredit? Dá sa požiadať o zrušenie čísla a zakúpiť si SIM kartu s novým číslom alebo kontaktovať operátora, zmena telefónneho čísla je spoplatnená (19,92 € ) Telekom ponúka službu Virtuálne číslo https://www.telekom.sk/wiki/volania/virtualne-cislo
  15. Skúšal si vypnúť/zapnúť MT ? Ak áno, potom to treba riešiť s pracovníkom Telekomu alebo zavolať na linku tech.podpory 0800123777