Jiro1967

Člen
  • Počet príspevkov

    11
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Jiro1967

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Čiže pri nižšom paušále je to ešte o 100 Euro viac a poplatok mesačný za telefón ten istý ...
  2. Cena zariadenia pre Happy Paušál Mesačný doplatok k paušálu Jednorazovo za zariadenie Pri kúpe na predajni Pri kúpe cez web Happy XS Mini - - - Happy XS - - - Happy S - - - Happy XL Dáta pre mladých - 19,99 € 18 € 649 € 629 € Happy M - 23,99 € 18 € 649 € 629 € Happy L - 29,99 € 18 € 599 € 579 € Happy XL volania - 29,99 € 18 € 599 € 579 € Happy XL - 39,99 € 18 € 499 € 479 € Happy XXL - 54,99 € 15 € 499 € 479 € Happy PROFI - 69,99 € 12 € 499 € 479 € VYBRAŤ Plná cena: 1199 € Všetky ceny sú uvedené s DPH Cenové podmienky ponuky mobilných telefónov platia pri podpise Dodatku k Zmluve o poskytovaní verejných služieb s prevzatím záväzku používať vybraný program služby počas 24-mesačnej viazanosti, okrem predaja mobilných telefónov za plnú cenu.
  3. Bral som ho za nižšiu cenu o 47 Euro, ale hlavne nie som viazaný na 24 mesiacov s paušálom Happy za 39,90 Euro. Ale čo je dôležité tak pri kúpe nemusíš skladať 499 Euro, ale len 2 Euro, čo je trochu rozdiel. Pre mňa je dôležité, že telefón s paušálom nepreplatím ako to rátaš. Netvrdím, že to nie je dobrá cesta pokiaľ k tomu nerátaš platený paušál. Za rok zaplatím resp. by som zaplatil ešte 39,90 x 24 = 957,60 Euro, čo nikto k tej dotovanej cene neráta. Mne sa otvárajú ďalšie možnosti. Odísť k inému operátorovi, zmeniť paušál ako potrebujem ... alebo zobrať hocikedy telefón za tebou spomínanú cenu, ale v súčasnosti s poplatkom 499 Euro. Mne ide o princíp, ktorý som popísal. Za chyby v systémoch operátora som nemohol využiť akciu kvôli ktorej som prešiel od iného operátora a bral som to ako veľký bonus "výmena telefónu po roku". Na to nalákali veľa klientov a potom to pozastavia, pričom stále beží reklama. Tak o čom to je. Tá cena pred Vianocami bola 100 % o 100 Euro nižšia. Pre veľa ľudí možno nie je problém dať na predajni 499 euro, ale pre m%na je podstatné nepreplatiť výrobok. A ty rátaš len cenu dotovaného telefńu plus akontáciu ale nerátaš k tomu paušál, ktorý často ani nevyužiješ. Ale samozrejme Ti neberiem tvoj názor, len ja to vnímam v širších súvislostiach. A samozrejme aj všetky poplatky s tým súvisiace a hlavne viazanosť.
  4. No a teraz ich už je dosť :-) Ja som chcel tiež využiť akciu nový mobil po roku (pôvodný som bral 3.4.2016) a keďže som ho chcel brať dcére na Vianoce, bolo mi oznámené, že musím zaplatiť pokutu cca 150 Euro ! a môžem si zobrať Iphone X. Bolo mi oznámené, že číslo bolo zmigrované a nedá sa využiť uvedená akcie a je dočasne pozastavená. Pokiaľ viem stále a chyba je na strane pravdepodobne poskytovateľa nového softvéru a nie na strane klienta. V decembri som poslal dve sťažnosti a čuduj sa svete doteraz sa nikto neunúval ani odpovedať. Však načo. Klient si nejako poradí! Vtedy sa Iphone X 64 Gb predával cez eshop za 379 Euro + 21Euro k paušálu Happy XL. No bolo mi doporučené počkať do januára 2018 že potom mám už nárok na predĺženie zmluvy a nový telefón. No a aké ma čakalo na predajni prekvapenie asi tušíte. Manažment Telekomu sa zrejme cez Vianoce odviazal a tak pre klienta urobíme prekvapenie. Ten istý telefón už stojí 479 Euro + 18 Euro mesačný poplatok. Aké úžasné. Rozumiem, že je potrebné dopredať nižšie rady, ale keďže som mal predbežnú objednávku z novembra 2017, tak som to pokladal za vrchol neserióznosti od Telekomu. Taký som bol vytočený 2.1.2018 na predajni, že som sa rozhodol zobrať Iphone X 64 Gb cez iného operátota na splátky bez navýšenia a bez viazania sa na nejaký paušál. Takže predpokladám, že po Vianočnom ošiali ich nie je problé, kúpiť v novom roku za zvýšenú cenu... A keďže mi končí v apríli 2018 aj paušál v Telekome, tak moja voľba je úplne jasná. Takto meniť podmienky behom jedného roka (mesiaca) by v podnikateľskom prostredí znamenalo jediné ... strata dôvery. A bohužiaľ ja ju strácam ... Ale netvrdím, že u iných operátorov nie sú problémy, len mňa sa dotýkajú akosi často :-) Všetkým prajem hlavne pevné zdravie a snáď lepší a úspešnejší rok 2018.
  5. Dobrý deň prajem. Som Vaším zákazníkom cca 10 rokov (Magio televízia + internet) a v 4/2016 som sa nechal presvedčiť a prešiel som aj s telefónnym číslom od iného operátora s tým, že som si zobral na paušál Happy XL za 39,99 Euro smartfón Iphone 6S s tým, že sme pri zmluve uviedli, že môžem vymeniť mobilné zariadenie po 1 roku ak budem pokračovať ďalšie dva roky. Vpred objednávke v novembri 2017 som prejavil záujem o Iphone X s tým, že som ho chcel zobrať v decembri 2017. Teraz mi volala pani z Telekomu , že či mám stále záujem o nový telefón, tak som jej povedal, že áno. Následne mi ale uviedla, že spoločnosť Telekom pozastavila akciu "nový mobil po roku" a preto ak budem mať záujem o nový telefón, tak budem musieť zaplatiť zmluvnú pokutu 99 Euro + 499 Euro za telefón + 18 resp. 24 Euro ako doplatok za telefón. Druhá možnosť je počkať do apríla 2018 bez platenia zmluvnej pokuty. Ten doplatok za telefón mi je jasný, ale tá zmluvná pokuta ma zarazila. Niekto sa rozhodol pozastaviť akciu a vôbec sa neberie do úvahy, že som prechádzal od iného operátora k Vám, práve kvôli tejto možnosti výmeny telefónu, načo ste nalákali Vašich budúcich klientov. Vidím, že "serióznosť" operátora je na prvom mieste !!! Ale radšej zaplatím zmluvnú pokutu a prejdem späť k inému operátorovi a keďže mi končí v marci 2018 aj MAGIO televízia aj internet, tak zvážim aj vypovedanie aj tejto zmluvy. Editoval November 7 Jiro1967 Doplnil som niektoré údaje. Citovať 3 odpovede na túto otázku ZORADIŤ PODĽA HODNOTENIA ZORADIŤ PODĽA DÁTUMU - OD NAJSTARŠIEHO ZORADIŤ PODĽA DÁTUMU - OD NAJNOVŠIEHO 0 Jiro1967 Master člen Člen 3 6 príspevkov Pridal November 7 · Nahlásiť príspevok Mne to vychádza na nekalú súťaž (klamlivá reklama) a minimálne na neetické konanie zo strany operátora. Neviem aké pohnútky viedli k pozastaveniu akcie, ale som Vaším konaním znechutený. Telekom ponúka novú službu pre milovníkov najnovších smartfónov, ale aj pre tých, ktorí preferujú lacnejšie telefóny. Ako už sám názov Mobil každý rok napovedá, zákazníci budú mať možnosť vymeniť si svoj telefón už po 12-tich mesiacoch. Nová služba štartuje 1. marca 2016. Zákazník bude mať vďaka nej možnosť kúpiť si nový mobilný telefón a stať sa tak vždy majiteľom najnovšej vlakovej lode či iného bestselleru výrobcu každých 12 mesiacov. Kto môže službu využiť? Služba Mobil každý rok je určená pre každého zákazníka Happy, ktorý využíva svoj paušál s akciovým telefónom už viac ako 12 mesiacov a má záujem získať nový telefón. Poplatok za službu je individuálny a odvíja sa od viacerých parametrov: paušálu Happy typu akciového telefónu doby zostávajúcej viazanosti Výšku poplatku sa zákazník dozvie priamo na predajni alebo aj na webe: www.telekom.sk/mobilkazdyrok. Ako funguje Odkúpenie mobilu? Ak si zákazník nepotrebuje nechať mobilný telefón, môže ho odpredať cez službu Odkúpenie mobilu. Odkupnou cenou si zníži poplatok za Mobil každý rok. Môže mu tak vzniknúť preplatok (vyplatený v hotovosti) či doplatok (zaplatený na mieste). Aj pri tejto službe si môže zákazník zistiť indikatívnu cenu na webe Telekomu. Ako si vybrať nový mobil? Po vyrovnaní preplatku či doplatku za Mobil každý rok si môže zákazník vybrať nový akciový telefón z ponuky a paušál Happy, s ktorým pokračuje už v novej 24-mesačnej viazanosti (zákazník si vyberie rovnaký, alebo vyšší paušál Happy) Aj po ďalších 12-tich mesiacoch vzniká zákazníkovi nový nárok na službu Mobil každý rok a môže si opäť kúpiť nový telefón. Citovať 0 bilikl Čestný člen Člen 0 2 príspevky Pridal November 7 · Nahlásiť príspevok Mam podobnu skusenost. Mal som zaujem vyuzit sluzbu "mobil kazdy rok". V septembri sme viac krat volali na zakaznicku linku aj som im pisal na FB, ci je sluzba este aktivna a ci by som mohol mat narok na novy mobil. Na FB potvrdili, ze sluzba je stale aktivna, pre istotu som ale volal aj na zakaznicku linku kde mi to takisto potvrdili a ze na predajni funguje aj odpredaj stareho zariadenia a na moje tel. cislo si mozem zobrat novy telefon. Isli sme na predajnu, tam nam oznamili, ze na sluzbu uz nemame narok a sluzba uz nebude ani dostupna. Tak som volal na zakaznicku linku, preco poskytuju na linke aj na FB mylne informacie, tak sa ospravedlnili, ale mame zmigrovane cislo, ze pravdepodobne buduci mesiac to uz bude fungovat. Kedze som mal zaujem o iphone X a zadaval som predobjednavku, ozvali sa mi, ze bohuzial to nie je mozne, ale az v decembri a sluzba mobil kazdy rok je zastavena. Ide hlavne o to, ze nic nekomunikuju oficialne. Preco nemaju na stranke telekom.sk oficialne stanovisko k sluzbe mobil kazdy rok? Ak to nefunguje, nefunguje len nech to je komunikovane na urovni a potom zakaznik nemusi zbytocne chodit na predajnu a volat na zakaznicku linku, kde aj tak dostane vzdy inu informaciu, podla toho s kym komunikuje. Páči sa mi Citovať 0 Jiro1967 Master člen Člen 3 6 príspevkov Pridal November 8 · Nahlásiť príspevok Ďakujem za odpoveď. Aj ja som sa vybral do predajne Telekomu v OC Dubeň v Žiline, kde mi potvrdili pozastavenie akcie z dôvodu migrácie telefónneho čísla a nemožnosti využiitia výmeny telefónu po roku, pretože ich systém jednoducho nepustí. To že to systém neumožní by nemalo byť v neprospech klienta, ktorý prešiel od iného operátora, kvôli práve tejto akcii. Platíme ako rodina ročne cca 1 500 Euro Telekomu za poskytnuté služby a tak by som očakával aj proklientský prístup k zákazníkovi ako je to už bežné aj v iných firmách (aj štátnych ..). Mrzí ma samotného, že nemôžem byť úplne spokojný s prístupom pani resp. slečny, ale v tomto prípade stačilo možno málo a nezačať tým, že ak chcem ... musím zaplatiť zmluvnú pokutu. Žiadna snaha o hľadanie riešenia, pomoc klientovi, vysvetlenie .... Preto som hovor radšej ukončil s tým, že pôjdem radšej do predajne, kde som mal vždy dobrý pocit z jednania zamestnancov, kde sa snažia pomôcť ... A môžem povedať, že ma opäť nesklamali. Ale podľa mňa je stále lepší a efektívnejší priamy kontakt, ako niečo vybavovať po telefóne , napriek tomu že hovor je nahrávaný. Podobne ako "bilikl" mám prísť do predajne v decembri, keď " systém" umožní uzavrieť novú zmluvu (3-4 mesiace pred vypršaním 24 mesačného paušálu). Oficiálna písomná odpoveď z Telekomu o. i. znela : " akcie sa pravidelne menia, preto Vám vopred nevieme prisľúbiť, že ta-ktorá akcia bude platná aj po roku využívania mobilného paušálu." Bola mi daná možnosť podať reklamáciu, ale pýtam sa na čo? Nemáme iné problémy , stresy .... Sú oveľa jednoduchšie riešenia ... stačí počkať mesiac ... a nemusíme to riešiť žiadnymi sťažnosťami ... Ide to aj inak, ale asi treba zvoliť iný prístup a vysvetliť klientovi jeho možnosti, ktoré si môže sám zvážiť a v prvom rade nezačínať zmluvnými pokutami ... čo ihneď nastolilo negatívnu atmosféru samotného rozhovoru už od začiatku. Tak potom treba stanoviť podmienky presne a dať ich aj do podmienok, že akciu bude možné uplatniť napr. po roku a najneskôr napr. do 1 mesiaca po uplynutí obdobia na výmenu telefónu ... a klient s tým dopredu ráta, alebo radšej nič nesľubovať a nezavádzať klientov. Bol by to určite korektnejší prístup ako ten, ktorý zvolil operátor. Keby to bola iná oblasť podnikania a neboli by klienti viazaný paušálmi a zmluvnými pokutami, tak taký podnikateľský subjekt nemá dlhé trvanie na trhu. Lenže každý rok nové sľuby, nové podmienky, nové zmluvné pokuty .... Ale aby som nebol len negatívny, opäť chcem vyzdvihnúť prácu na klientskom centre, ktoré som v úvode uviedol a kde asi pochopili a zrejme sú aj školení ako majú pristupovať ku klientom... Niečo obdobné by som doporučoval aj niektorým zamestnancom Telekomu, ktorí komunikujú cez telefón neosobne, neodborne a často poskytujú neúplné až zavádzajúce informácie ... Prajem všetkým pekný deň
  6. Ja by som sa chcel spýtať, či nepripravujete nejakú formu benefitu aj pre tých, ktorý si priplácajú za prémiové balíky už niekoľko mesiacov (platím si HD športový + HD rodinný a HBO + Cinemax + HBO GO). Vylepšenia, ktoré ponúkate dnešným dňom sú pre nás "podobných" prakticky nepoužiteľné, keďže si ich už dávno platíme. Ja viem, že je ťažko vymýšľať nejaký benefit, ale napadlo ma napr. 1 x do mesiaca film z pôžičovne HBO (platené filmy) alebo FilmBox, keďže aj v pôžičovni HBO sú filmy v ponuke tie isté už dlhšiu dobu. Myslím si osobne, že ako dlhoroční klienti by sme si "zaslúžili" určitú formu pozornosti zo strany operátora.
  7. Ja nepotrebujem žiadne zariadenie ani LED TV za 173 euro (24 x 6 euro + 29 euro jednorázový poplatok), Ja platím za svoj balík 37,55 euro, kde som mal zohľadnené všetky doterajšie zľavy, ktoré sa dali využiť, keďže už pred dvoma rokmi som chcel zmeniť poskytovateľa služieb. Pred mesiacom mi volala nejaká pani z T- com, že či budeme pokračovať u nich a keď mi narátala môj doterajší balík dostali sme sa na cenu čo som mal doteraz. Povedal som jej že pôjdem na predajňu a že počkám na vianočnú akciu. No a teraz sa cena zmenila + 5 euro :-) a v akcii zariadenia, ktoré mám, resp. ich nevyužijem ani doma ani v rodine ako darček na vianoce. Nepotrebujem od operátora nič navyše, postačilo mi len zachovanie doterajšej ceny. Myslím si, že mesačne platiť takú sumu, za programy, ktorých praktická využiteľnosť je otázna nie je zanedbateľná pre dnešnú dobu. Ľudia sú veľmi citliví na akékoľvek zvyšovanie cien, bez toho aby niečo za to dostali navyše. A ja si nekúpim tretí TV alebo druhý tablet resp. ďalšiu hraciu konzolu a nepotrebujem ani X kanálov navyše, keď nemám šancu fyzicky sledovať ani 1/10 programov. Iné by bolo keby si človek mohol vyskladať sám napr. 30 programov, ktoré by bohate stačili a platil by som len za ne. Takto niekto vyskladá nejaké balíky v ktorých nie je napr. jeden program, ktorý sleduje napr. manželka alebo dcéra, tak treba objednať ďalší balík, kde je xy programov, ktoré nikdy nepozerám. Ale asi je zbytočne niečo vypisovať treba urobiť zmenu a prejsť na inú platformu napr. satelit a samozrejme aj operátora. Ja viem, že sa nedá vyhovieť všetkým, ale myslím si, že keby tým ktorý nechcú žiadne zariadenie garantujú cenu aj naďalej nezmenenú by bolo z ich strany za férové riešenie. Ale život ma naučil netreba sa sťažovať, treba urobiť zmenu nielen v živote , práci ale napr. aj v operátorovi. Ale aj tak ďakujem za odpoveď, lebo skôr som ju očakával od samotného operátora. Prajem všetkým pekný deň.
  8. Obdobne ako vyššie uvedené: Končí mi u Vás v novembri viazanosť Magio TV  L, internet L (optik 2) + HD športový a rodinný a HBO + cinemax. Som u Vás 8 - 10 rokov minimálne  ale takúto vianočnú akciu som už dlho u Vás nezažil. Notebook, tablet konzolu a ani plyšáka už skutočne nepotrebujem ako podľa mňa väčšina ľudí v strednom veku. Na túto skupinu ste úplne zabudli alebo je podľa vašich prieskumov asi nepodstatná :-(. Inak si neviem vysvetliť, že po včerajšej návšteve Vášho centra v Žiline mi bolo povedané, že budem platiť o 4-5 euro viac ako minulé dva roky pri zachovaní súčasného štandardu.  Tak teraz neviem či mám po toľkých rokoch hľadať ďalšiu alternatívu alebo čakať či sa niekomu vo vašej spoločnosti rozsvieti kontrolka v hlave. Mobily, tablety ... sú už u väčšiny klientov (aspoň predpokladám) a tak podobnej skupine ako som ja ste neponúkli absolútne nič, ani alternatívu. Vlastne áno, po dlhých rokoch vyskúšať niečo iné. Je mi to ľúto lebo v podstate som so službami spokojný, ale v dnešnej dobe a konkurencii mi je už z princípu neprijateľné platiť viac. Nejde mi o 5 euro , ale o princíp.