Ján Záhon

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Ján Záhon

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. A aby som nezabudol - plati to pre vsetkych operatorov na Slovensku !
  2. Cele sa to tu zvrtlo akurat na to,ze iny su lepsi . O2 -nemusim, Orange- odisiel som po 13 rokoch a tu som len koli dsl. Mam predplatenu kartu na hlasove sluzby a fertig.   Aj s tou predplatenou idu teraz spekulovat, lebo easy free konci a na novej budu data uctovane rovnako ako na predplatenke O2 - po prvych stiahnutych 50KB , nauctuju 0,50 € a vraj mam na den 250 MB - ktore nepotrebujem. Takze vypnem datove cez Sim, necham len wifi a neriesim . Dnes je uplne jdno u koho clovek je, vernost sa vseobecne nevyplaca (snad len v sukromi ak je clovek romantik) . Treba ist vzdy tam, kde je to momentalne vyhodne. Globalizacia postihla aj mobilne sluzby - modra, fialova ,oranzova- vsetko jedno . Vyberajte podla parametrov kvality signalu tam kde sa najviac zdrzujete.  A moja osobna skusenost. Ponuka cez telefon - siel som na predajne miesto a tam mi povedali,ze nemam narok. Zavolal som na info a to co pred  5 minutami neslo na predajnom mieste, cez telefon slo vybavit.  Tuto dvojtvarnost by snad mohli aj odstranit. Rovnako ako aj vliat kusok empatie pradajcom na predajnych miestach, ktori pravdepodobne niesu dobre plateny ci co ....  A kedze telefon sa podla Telekomu nesplaca (ako tu bolo viac krat mylne deklarovane) , kupovat phone len v overenych e-shopoch . Zarucne podmienky su rovnake, a telefon nieje zbytocne brandovany sw balastom operatora a aj v pripade problemov po dlhsom case sa dockate aspon vratenia kupnej ceny . 
  3. Nevytratil, ale priamym linkom to nefunguje. Treba vyhladat manualne relaciu obcan za dverami , 22.03.2015
  4. Na telnet pristup (ako vzdialeny spravca) nema vplyv nastavenie pristupu vo web rozhrani . Takze vzdialena sprava moze menit nastavenia .  Pri utoku treba ratat ale s jednou podstatnou skutocnostou . Naklady na napadnutie musia niekolko nasobne prevysovat "vytaznost" z takto ziskaneho pristupu. Po slovensky - babka z Hornej DOlnej ma **piip** na PC , pre ktory sa nik nebude unuvat s hackom jej routra.   Ina stranka - ak som riaditel vyvoja v nejakej firme, asi tazko si dam ako branu do internetu router od providera a uspokojim sa s jeho defaultnym nastavenim .  Ti, co maju cosi vzacne v sieti ,sa s nejakym D-linkom, TPlinkom a podobne asi nevybavia. Ze ?  
  5. A to este nevies, ze telefon nesplacas - vid dnesna relacia na STV1 :) Platis nejaku nejasnu sluzbu. A keby sa ti telefon pokazil vratili by ti len skutocnu kupnu cenu a to co udajne splacas, kedze nieje splatka za mobil by si nechali . Mas pravdu - 100ludi, sto chuti.
  6. Nemas sa dat prehovorit  :smileytongue:  To rozhranie e-shopu je este potrebne doladit, je dost neprakticke alebo sa v rozhrani prejavuje tvrda linia aktualnej akcie a chceneho operatorom . 
  7. Tu su 2 problemy . Realne ukoncenie poskytovania sluzby a fakturovane obdobie.  V zasade ale plati, ze najskor treba zaplatit a az potom reklamovat, pripadne ziadat neopravnene fakturovanu ciastku .  Reciprocita tu nejak podla nasich zakonov neplati . Na tu si budeme musiet pockat este jednu generaciu . 
  8. Ja tu zial nikde nevidim tlacitko s oznacenim Riesenie
  9. Je platne ukoncenie zmluvy pisomne , doporucenym listom na adresu sidla firmy  ?  Vypoved obsahuje jednoznacnu identifikaciu uzivatela , vypoved podana  mesiac po skonceni viazanosti .  Dakujem za odpoved. 
  10. Ak vyrobca potrebuje, riadi sa prisne logicky . Udavana zavada : vadny display. Test displayu -OK, reklamacia neuznana. Treba jednoducho pisat pravdu a nie predikovat svojim rozumom zavady. Na zistenie zavady je servis. Stacilo udat zavadu - nemoznost prijatia hovoru dotykom na display . Zavada vyskytujuca sa nepravidelne. A nech sa trapia.
  11.  Dufam,ze uz po nom nikto netuzi. :smileyhappy: Mimochodm sw chyba, nie trvale spominana chyba displaya . Jednoducho nereaguje na dotyk. Pricin moze byt milion. Vela beziacich procesov na pozadi , neodladeny sw atd atd. Rozhodne nie vadny display. Ked to tak uvedies do reklamacneho protokolu, tak to technik aj tak posudi. O tom probleme vedia a ak ho zakaznik nespravne oznaci, maju "vystarano" - reklamacia neuznana.  Ale sms informujuca o nejakej virtualnej sutazi je obtazujuca. Na stranke, kde vedie link v sms, nic nieje, clovek sa musi pracne preklikat milion odkazmi ,aby sa dozvedel, ze sa nic nedozvie.   Ozaj, kde sa daju tie obtazujuce sms zrusit ?    
  12. elektronicka faktura je na slovensku nepouzitelna . v uctovnictve musi byt vytlacena forma vzdy.  elektronicka faktura a kecy o ekologickosti su len sposob, ako za vystavenie dokladu v pisomnej forme uctovat poplatky.