Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    1054
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Najlepšie nastaviť celú aplikáciu odznova a ideálne zmazať dáta aplikácie. Ja sa prihlasujem tým istým, ako je Môj Telekom a vidím tak všetkých 5 produktov, ktoré mám.
  2. Po skončení viazanosti prejdeš na plnú sumu paušálu ako neviazaného. Je to vyššie o 5 EUR. Zavolaj 0800 123 456 a požiadaj o skočenie, ale ja by som ti odporúčal skôr preniesť číslo, inak ti to číslo zanikne.
  3. Zavolať na 0800 123 456, čo je zdarma riešiť situáciu rýchlym zaplatením. Dá sa to napríklad cez aplikáciu za pomoci platobnej karty, kedy peniaze nabehnú TK okamžite.
  4. Lebo ste pravdepodobne nezaujímavá obec, prípadne treba riešiť so starostom. Keby došlo na lámanie chleba, tak garantujem, že samotní občania by sa postavili proti, keby im niekto ťahal optiku v predzáhradke.
  5. ZTE Speedport Entry 2i, je zariadenie manažovateľné priamo z Telekomu. Požiadajte na linke technickej podpory 0800 123 777 aby vám prezreli na diaľku router. Určite nejaké DNS nastavovať nemusíte, o všetko ostatné sa tiež stará DHCP, ktorý prideľuje IP adresy. Neviem, aký problém tam je.
  6. Telekom s HBO GO streamom nemá nič spoločné. Telekom je len predajca služieb HBO GO a nemá vplyv na kvalitu služieb. Osobne skúšam všetky služby od Telekomu, nikdy som nemal problém. Práveže naopak, služby fungujú často nad rámec uvádzané v cenníkoch.
  7. Dikes Folky, ja by som to skusil, lebo sa to tvári, že ju máš v ruke akoby už.... Upozornenie: Registrácia slúži na registráciu SIM karty zakúpenej prostredníctvom vybraných partnerov spoločnosti Slovak Telekom, a.s., podľa pokynov uvedených na obale Vami zakúpenej SIM karty. Registrácia predplatenej karty cez web je možná len pre osoby staršie ako 18 rokov (občanov SR). V opačnom prípade je potrebné navštíviť najbližšie Telekom centrum.
  8. Dáta len tak samé od sebe nemiznú, stačí, keď sa vloží SIM karta do telefónu a minimálne sa stiahnu potrebne údaje, čo žiadajú esenciálne Google aplikácie, ktoré nemožno odstaviť od dát. iPhone je dokonca tak drzí, že si pošle aj SMS niekam do USA ako aktiváciu konta iCloud.
  9. Skús cez toto registrovať https://www.telekom.sk/volania/predplatenka/registracia
  10. Bohužiaľ Cestice nemajú žiadne plánované pokrytie podla mapy pokrytia na najbližších 100 dní https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia
  11. Bohužiaľ, až v pondelok. Ono to tam je uvedené, že si treba dať pozor, aby bol stály prístup na internet aj počas deaktivácie klasickej plastovej SIM
  12. Skúste postup: V prípade, že klienti nebudú chcieť HBO GO ďalej využívať, musia ešte pred uplynutím promo akcie poslať SMS v tvare „HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903333188. V opačnom prípade im bude operátor účtovať poplatok. Kód adresáta nájdu klienti na svojej faktúre za služby. Alebo by som volal zákaznícku linku 0800 123 456
  13. Už len na predajni. Pre úspešnú aktiváciu je potrebné byť počas aktivácie na záložnej sieti prostredníctvom WIFI
  14. 42 (DIGI TV) 64 (Magio Sat)
  15. Mojzesovo sa tvári, že do 100 dní.
  16. Nie, lebo GDPR to neumožňuje. Ak ti môžem poradiť, sťahuj si výpis zakaždým a ukladaj doma do zložky. Takto sa k nim vrátiš aj po rokoch.
  17. Najbližšie mesiace určite nie. Plánované pokrytie v Bernolákove...
  18. Nie nemôžeš, ALi som ti dal ako príklad, že kúpiš lacnejšie, a to čo chceš aj bez kupónu
  19. Súhlasím. Alebo sa spojte a žalujte JOJ za zasahovanie do práv občanov EU. Už je to cez čiaru, čo si tu dovoľuje JOJ aj Markíza
  20. Na Predplatenku v Magente1 môžeš darovať dáta z paušálov v Magente v ľubovoľnom množstve. Pokiaľ je tam Paušál s vysokým množstvom dát, tak v podstate na Predplatenke nemusíš kupovať dáta. Platnosť je 30 dní.
  21. Je to kupón na zľavu. Porozmýšľaj o aliexpress a tam si nájdi príslušenstvo pre tvoj telefón. Clo ani DPH sa neplatí.
  22. Treba vyskúšať. Ja tento krok kritizujem tiež a je to v prípade Biznis programov krok späť a aj vyššia cena. Vyskúšaj, ja neprejdem ani po skončení viazanosti a využijem ešte tých 6 mesiacov naviac.
  23. To nie je pravda ohľadom kúpy brandovaného telefónu. Zavolaj infolinku 0800 123 456 a požiadaj pani o spustenie VoLTE na tvojom profile. zaručené overené, moja Mi 11 lite 5G je zakúpená mimo Telekom (lebo som chcel vyššiu verziu s 8GB RAM) a všetko funguje na ukážku. VoLTE, MMS aj 5G aj volanie v 4G a dáta paralelne, aj 3G volanie a paralelne dáta. Žiaden problém.
  24. Bohužiaľ, tam to vyzerá, že nič nie je postavené a nevidím ani pripravované pokrytie.
  25. Tam je prípustná rýchlosť 70Mbits , treba požiadať o zvýšenie rýchlosti.