Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    863
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

252 Výborné

1 Nasledovník

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

5145 zobrazení profilu
  1. Deaktivácia prebieha zaslaním SMS v tvare "HBO GO VYP TV ID HBO GO" na číslo 0903333188. https://fony.dnes24.sk/clanky/telekom-hbo-go-na-30-dni-zadarmo
  2. Pozdravujem, a zároveň dávam do pozornosti nefunkčný link na podrobný výpis https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/podrobne-vypisy Kedysi prišla SMS o autentifikácii, teraz to nespraví nič. Poprosím kompetentných o nápravu. Ďakujem.
  3. Tu ale momentálne to nejde, neviem prečo https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/podrobne-vypisy
  4. Záručné listy sa nedávajú už nikde, nielen v Telekome. Stačí doklad o nákupe. HUAWEI je ešte ďalej, HI-CARE po spustení telefónu alebo tabletu automaticky odosiela SN zariadenia a záruka sa počíta digitálne od spustenia zariadenia. V prípade konfliktu (napr. vystavený kus) sa prihliada na doklad o kúpe.
  5. Treba pred koncom viazanosti si naštudovať všetky ponuky a rozhodnúť sa podľa aktuálnej ponuky a reálnej spotreby. Veľakrát sa ťažko hľadá win-win stratégia, ale súhlas s vami vyššie páni
  6. zuckenberg je hajzlík aj s jeho facebookom, ale na druhej strane, môžeme si sami za stratu súkromia
  7. To je boj s veternými mlynmi, ako bojovať proti spamu. Veľakrát si za problémy môžu aj samotný používatelia (nemyslím zrovna tento prípad), veľakrát odovzdávajú číslo dobrovolné do rôznych súťaži, e-shopov, registrácii na nezmyselné stránky atď.
  8. Skús zavolať infolinku na čísle 0800 123 456, tu ti sotva niekto poradí, keďže nik z nás nemôže zasiahnuť do systémov Telekomu.
  9. Nepíšete o akú technológiu ide, ak je to VDSL tak tam je maximum 90Mbps , pokiaľ ide o optiku, nemerajte cez WIFI, kde je rovnako limit. Treba byť priamo na router spojený cez kábel.
  10. Už sa to spomínalo viackrát. Finančne ťa to nič nestojí a keď počuješ lámanú angličtinu s typickým indským prízvukom tak poďakuj a rovno zablokuj. V ďalšom kole by od teba pýtali číslo karty. Je to typický scam. https://zive.aktuality.sk/clanok/149932/podvod-microsoft-windows-volania-podpora-linka-cislo/
  11. Inak poznatok, ze okrem Apple sa na eSim zatiaľ nik poriadne nechytil. Nechcem kuvíkat, Apple už nie je ten, kto by rozdával karty. Nie som si celkom istý, či sa tá technológia celkom presadí. Môj názor, bude v technologickom svete krívať ako VoLTE doteraz.
  12. Najskôr ideš v 5G, ale nečakaj od toho také zázraky, aké sa pripisovali na začiatku komunikácie 5G sietí. Jednak našťastie sa tie 22GHz frekvencie u nás nepoužívajú, ktorým sa pripisujú tie rýchlosti. Viac si nájdeš v článku tu, možno sa tam nájdeš Skúšali sme slovenské 5G: Nie je to o rýchlostných rekordoch, potrebná je správna technika (aktuality.sk)
  13. Ak ti ešte môžem poradiť, stiahni si výpis hovorov a hľadaj, či si neodoslal správu. Mal by si byť ten prvý, čo ju poslal. Ako tieto nazveme to "drzé samozvané služby" aktivuje čokoľvek, stačí trochu nepozornosti aj z prehliadača nejaký klik, ktorý ti hneď predvyplní SMS správu a rýchlym nedopatrením klikneš odoslať a už ťa majú. Ak to nepoužívate na posielanie SMS, najlepšie riešenie je okrem de-aktivácie cez operátora rovno vymaž SMS centrum. Len daj pozor, aby si korektne bol odhlásený od tých z-m-r-d-o-v
  14. U mňa niečo také vyvolala dcéra, preto som to zablokoval. Najlepšie to má riešené O2, ktoré to primárne má bloknuté. Zavolaj 0800 123 456 a zruš to telefonicky. Telekom je jediný operátor zo všetkých, u ktorého sa to nedá default vypnúť cez SMS. Vypnúť myslím akékoľvek odosielanie prémiových správ do budúcnosti.