Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    901
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

266 Výborné

1 Nasledovník

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

5391 zobrazení profilu
  1. Aj môj favorit, či Mi 11 alebo Mi 11 Lite, oba by mali byť v ponuke. Mňa len mrzí, že budú iné ceny pre rovnaký paušál či už T-Ideal 32 alebo Biznis Premium 32 v neprospech Biznis paušálov. Len si potom pozri, že vychádza výhodnejšie v ponuke T Ideál
  2. Link tu https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/inkaso (sorry duplicita) folky dal link....
  3. Automatickú prolongáciu riešil už Český telekomunikačný úrad a označil to za nekalú praktiku. Na Slovensku sa našťastie toto neudomácnilo. V Čechách toto bola bežná praktika operátorov. Viem, že dokonca boli podávané žaloby na operátorov. Na SK niečo také nehrozí a po skončení viazanosti zvyčajne nabehne neviazaný paušál, v prípade Telekomu drahší o 5 EUR.
  4. Zdravím, už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
  5. Hneď na úvodnej stránke dolu, viď obrázok
  6. Výborný počin, Telekom je TOP, pomer výkon/cena. Keďže mám všetky 4 SIM karty, viem porovnať aj kvalitu sietí.
  7. Skús reštart routera,nech sa natiahne nový profil.
  8. Ako píše folky, aj keby si požiadal skôr ako 3 dni pred skončením, bude ti účtovaná alikvotná čiastka pokuty, čo býva pár centov. Preto je lepšie požiadať ešte v čase viazanosti, lebo vtedy to vyjde na menej, ako plná suma neviazaného paušálu.
  9. Zdravím vás, chcem sa opýtať od istého času mi stále sekcia https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby Produkty a služby zobrazuje status Nepodporovaný produkt . Neviete, ako to odstrániť? Deje sa to pri paušály Business Premium 28 aj Business Premium 32. Predtým ANO L to fungovalo korektne.
  10. Neviem, odkiaľ beriete toľko skúseností, že zlý, ja práve naopak. Za 10 rokov skúseností tak možno 8 výpadkov. A mobilná sieť 2x. Odporúčam od Orange 😁 budete denne hlásiť výpadok 😀
  11. Skôr by som sa opýtal na infolinke 0800 123 456, čo je dôvodom na účtovanie poplatku. Mne nič také nevyskočilo, ale ponuka sa mi nepáčila. V každom prípade ti vedia ochotne pomôcť na infolinke
  12. Nabudúce určite porobiť podrobnú fotodokumentáciu pred zaslaním na reklamáciu a pri podozrení z poškodenia najlepšie zariadenie neprevziať a spísať hneď na mieste protokol.
  13. Všetko pôjde tak ako v minulosti, nakoľko 2G siet funguje v plnom nasadení.
  14. Nepíšeš ako to meriaš. Zrejme na telefóne a na wifi alebo notebookom na wifi. Daj sa priamo na kábel za router a vyskúšaj opäť. Okolo 100Mbps mi pripadá ako by si meral cez wifi na 5G routeri
  15. S tým ako Telekom linka nemá nič spoločné, bohužiaľ to robí router od Telekomu. Ak máš ZTE II, zapoj za to vlastný WIFI router a budeš mat po probléme. ZTEII je brak, rozpad signálu je bežnou praxou tohoto routera.