Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    408
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal Marcel


  1. Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D  Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.


  2.  

    Sevas Marcel,

    nevyplakavam, kde sa dalo, uz som zmenil poskytovatela (4 pripojky). Platim cca polovicu ako za Magio Internet M a rychlosti mam desatnasobne (down aj up). Postupne to menim aj znamym a rodine, ktory nie su az tak IT zdatny a nesleduju dynamicky trh v tejto oblasti.

    Som len chcel dat moznost kompetentnym cenotvorcom v Telekome, aby sa trochu zamysleli.. :-)

    Je podla teba normalne v dnesnej dobe ponukat na optike rychlost 15/1  Mbit/s ?  Vsak na mobiloch sa uz v 4G taha v stovkach Mbit/s, o chvilu tu mame 5G..

    Nie je, to máš pravdu, ale toto je fórum. Traja moderátori, čo obsluhujú toto fórum zrejme nevyriešia tvoj problém. Veľa veci je ne-fér, preto existuje konkurencia. To máš ako s roamingom mimo EU. Ja idem na Ukrajinu na 4 dni a keď pozerám ceny roamingu v krajine, kde megabajty a gigabajty stoja pár centov, tak rozhodne vypínam telefón s SK SIM kartou a budem riešiť Vodafone UA aj na volanie do SVK.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  3. Reštartuj ho, normálne, 2-3x aj po hodinách- dvoch, nech sa ti znova natiahne profil. Vytiahni zo zásuvky, počkaj 10-20 sekúnd a nechaj znovu nabootovať. Ja to robím preventívne s každým routerom raz mesačne, detto aj mobilný telefón reštartovávam aspoň raz mesačne.


  4. Zaujímavý prípad, skúsil by som reklamovať a vysvetliť situáciu, prípadne, ak neuznajú reklamáciu, nechal by som preflashovať software. Síce prídeš o záruku, ale nechal by som ho niekde odborne mimo Telekom prepáliť na iný soft (Global ROM), ideálne na posledný firmware, najlepšie nebrandovaný, aby si neskôr dostával aktualizácie priamo od HUAWEI.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  5. Pokiaľ máš takéto možnosti je podľa môjho názoru zbytočne vyplakávať na fóre ja osobne by som to riešil vo svoj prospech a v konečnom dôsledku sa môžeš poobzerať po konkurenčných ponukách. nedávno predstavil cez metalické vedenie nové baličky najsilnejší konkurent vdsl riešenia.


  6. Nie nevieš pretože k číslo sim karty prideľuje telefónne číslo priamo operátor a pravdepodobne ti ho ani nijakým spôsobom nevydá, pokiaľ nie si oprávnený užívateľ.


  7. Dôveryhodnosť 0 bodov. Ak sa Telekom pýta na otázky spokojnosti, chodia z čísla 800 , odpovedá sa ako v škole od 1-5  a sú zdarma, t.j.nie sú spoplatnené . Posledná piata otázka je ľubovoľná, kde napášeš text na zlepšenie, postrehy


  8. Ideálne poslať mailom potvrdenie o úhrade na pohladavky.mob@telekom.sk prípadne sa spojiť telefonicky na infolinke 0800 123 456


  9. A funguje to skvelé, podľa mňa to je aj test Telekomu, ako zvládnu služby pri vyššej záťaži a ja som stiahol zatiaľ cca 1,5 GB dát, zvyčajne na testovacie účely a stabilne to v okresnom meste pokrytom 75MBits šľape 22down/20up.  Klobúk dole, za seba hovorím, že to stíha v pohode.


  10.  

    Aurel8 nik tu nevyplakáva, poukazujerm na realitu... Stáli zákazníci už nie sú zaujímaví, len nech človek platí a je ticho ako mulica... Je smutné že u konkurencie kde človek nikdy nebol, dostane lepšiu ponuku ako u niekoho u koho je 12 - 13r a mal nie len paušál, ale i internet a televíziu... To, že mi budú volať, keď už dostanú moju výpoveď - žiadosť na prenos čísla je neskoro...

    Prenos čísla nie je výpoveď. Po skončení viazanosti si výber to, čo ti je najbližšie a požiadaj o prenos. Do 2dni by sa ti mali ozvať, keď nie, prejdeš tam, kde to budeš mať výhodnejšie. Viac hľadaj na iných fórach, kde sa píše aj o prenose a praktikách.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  11. Ľudia sú omylní, stroje nedokonalé... Nesnažte sa za každú cenu z toho vytlcť maximum a buďte aj trochu objektívni sami k sebe. 

    1. dáta, voľné minúty ani SMS sa nebudú odpočítavať a platí to pre paušál ako aj EASY a pre všetkých. Myslím si, že je to fér a už teraz vidím, ako to mnohí zneužijú a úplne zbytočne. Paradoxne tí, ktorých sa to nedotklo prip. minimálne.

    2. Alžbeta (b.o.)  myslím, že netreba preháňať.  Stačilo zbehnúť niekde po ceste a kľudne si zaobstarať kartu na kredit od konkurencie, ak to bolo súrne, prípadne poprosiť kolegu, suseda. Ak by ste chceli ísť súrne do nemocnice a zobrať si taxík, tak verím, že tu cestu si nájdete aj bez Telekomu.

    3. mňa sa to dotklo tiež bytostne, ale kde sa pohnem som mal ako doma, tak v kancelárii WI-FI a nebol problém použiť Skype, Viber , WhatsApp atď.

    Je len dobrým gestom, že sa k tomu Telekom podujal. Aj to je dôkaz toho, že je to Mercedes medzi operátormi, nakoľko ja evidujem prvý výpadok od svojho vstupu do Telekomu.

    odpoveď sa páči : 3 osobám

  12. Volaj infolinku 0800 123 456, ale keďže si ho bral telefón k paušálu, predpokladám, že nebude to možné keďže tvoja viazanosť nevypršala. Ibaže by si mal extra poistenie.