Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    650
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a Marcel


  1. Podľa mňa nie, ale uvidíme. Pôjdu si proti sebe zbytočne. Kopec aplikácii nepôjde kvôli absencii Google. Kúpiš si vlajku a nepôjde ti napríklad ani Google Pay. "Well done" čo je napríklad aj v rozpore so samotnou aplikáciou Telekomu


  2. Počas viazanosti je možné zmeniť paušál z nižšieho na vyšší. Opačne to nie je možné. Pokiaľ máte podpísanú zmluvu o elektronickej komunikácii, zmenu vykonáte nielen cez infolinku 0800 123 456 alebo aj priamo cez MôjTelekom.


  3.  

    Ale mi vysvetli, ze naco maju potom tuto stranku k dispozicii ?  Nech ju vymazu, ked nefunguje, len zbytocne zavádzajú ludi..

    edo

    Edo neviem, ja som kedysi zaviedol vlákno, kde sa mali zhromažďovať problémy, ktoré sa objavovali v Môj Telekom, pripadne na web stránkach, ale nebola na to odozva. Proste to nechodí.


  4.  

    Zdravím... Ako postupovať pri zistení keďže telefónne číslo bez môjho vedomia prešlo na paušál a pravdepodobne zmenilo majiteľa. 

    Alebo ako získať  informácie o tom kto bol vlastikom telefónnej cisla keďže informácie podávajú len vlastikom tel. č....... 

    Ako sa to dá napadnúť.       Ďakujem 

    Nech si to rieši ten, koho číslo bolo prepísané. Ty podľa textu si ani nebol nikdy majiteľom toho čísla, čo je pochopiteľné, že nemáš ani nárok vedieť, kto bol jeho pôvodným vlastníkom.


  5.  

    Majú známi zapnuté dáta? Skús si nastaviť oznámenia o doručení a prečítaní MMS

    V Telekome mi MMS z Orange nenačíta bez zapnutých dát, na O2 číslo je doručená aj bez zapnuteho prístupu na internet

    Screenshot_2020-01-29-20-58-51.jpeg

    Ahoj ASK,

    všetko mám pozapíname. Všetko chodí, pokiaľ posielam na O2 a Telekom. To by bola už brutálna náhoda, lebo som dnes všetkým, kto prišiel do kancelárie a mal Orange posielal testovaciu MMS. Nikto to nedostal, pokiaľ je Orange.


  6. Screenshot2020-01-29.jpg

    Trošku mi to príde alibistické, mám kontaktovať 2,788 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb Orange, aby to reklamovali?


  7. PS: Moja predvoľba je 0950 (kedysi v začiatkoch som s ňom mal obrovský problém, niektoré banky neposielali napr. autorizačné SMS, zahraniční operátori ju tiež akoby nepoznali). Dávam to sem ako nápovedu, lebo predvoľba patri 4ka, ale 4ka nepodporuje MMS, nemôže by ešte niekde zádrhel v tom, že predvoľba nebude niekde korektne "zapojená" do nejakých zoznamov???


  8. Zdravím,

    chcem sa s vami poradiť moji Master radcovia :-D. :D Ja keď kladiem otázku,  tak už musí byť reálny problém alebo nefunkčnosť služby. V čom je teda problém?

    Odpozoroval som po rokoch, doslova po rokoch, že nikdy nebola doručená MMS správa (ani SMS o vyzdvihnutí si MMS) z môjho telefónneho čísla na akékoľvek čísla v sieti Orange. Pri poslaní MMS na O2 alebo Telekom nedôjde k problému a správy sa doručia. Otvoril som tiket 1-753200476264 v Telekome, kde preverili, že všetko je v poriadku. Ak je tu niekto trošku zdatní, pomôžte mi, aby som sa vedel ďalej posunúť, kde môže byť problém. Môžem akúkoľvek MMS odoslať  na číslo do Orange (aj na prenesené napr. 0903), ani cudziemu, ani účastníkovi v mojom telefónnom zozname nebude jednoducho doručená. Až po rokoch som si uvedomil, prečo nik z Orange nereaguje na MMS, jednoducho ju nedostal a v mobile sa tvári ako odoslaná. Viete ma niekto posunúť ďalej? Otvoril som tiket aj v Orange. Kde na ceste by mohol byť problém? Ďakujem.


  9.  

    Akože nič v zlom ale intenet od Telekomu by som nikomu neodporucal...je fakt strašný. Rýchlosť internetu je o polovicu menšia ako má byť, dosť často vypadáva a taktiež má packet lossy.👎

    S tým nemôžem súhlasiť , roky používam a ak je výpadok tak raz ročne, tak je to skutočne veľa.  Iné sú však rýchlosti, v tom máš pravdu, že rýchlost nikdy nebola taká, aká je objednaná, ale sú tam povolene odchýlky. u mňa 40/4  ide tak 33/4 max


  10. Zadováž si svoj, je to skutočne šrot alebo ho použi iba ako modem, ako to robím ja a wifi alebo ethernet môžeš riešiť napríklad Mikrotik-om.