Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    622
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal Marcel


  1. Akurát som riešil prenos známej, vždy sa na mňa obracia s ponukami. Vyskladal som cez net ÍSŤ20 za 15 EUR s 2GB dát za 15 mesačnú viazanosť  s prenosom a bez doprosovania sa. Dnes poslala objednávku cez web, uvidíme. Dám vedieť, či do piatku sa podarí prenos. V každom prípade treba mať jasno a podľa toho aj konať, čo chceme. Škoda, že sa nás fórum tím k tomu nevyjadruje, ako to reálne je, aj keby do súkromných správ.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  2. Aby som veci ozrejmi a nevzniklo zbytočne dusno, má pravdu aj Abcdefgh, nakoľko kedysi sa skutočne telefóny brendovali, čo znamenalo ozaj slabú softvérovú podporu a nie práve rýchly update firmware. Skús si zavolať Patus 1996 na technickú infolinku 0800 123 777, kde to skutočne chytí chlap do ruky, technicky zdatný a povie ti, keď poprosíš, či ten tvoj vysnívaný mobil je brendovaný na Telekom značku. Ak nie, išiel by som do toho bez problémov. Ak áno, osobne by som sa vyhol oblúkom brandovaných modelov.


  3. Tu je všetko o presmerovaní.... https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov

    Preventívne "zavolaj" zadaním sieťového kódu na číslo ##002#

     

     

    Služby presmerovania hovorov

    Slúžia na presmerovanie prichádzajúcich hovorov za zvolených podmienok. Hovor, ktorý očakávate, môže byť presmerovaný do iného mobilného telefónu, na pevnú linku alebo do odkazovej služby. Systém ponúka štyri možnosti presmerovania, ktoré sa môžu používať jednotlivo alebo súčasne (okrem okamžitého presmerovania). Ovládanie služby je možné cez ponuku v menu príslušného mobilného telefónu alebo odoslaním konkrétneho príkazu. Pri presmerovaní hovoru sa vám účtuje presmerovaná časť hovoru. Aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovania je bezplatná. 

     

    Okamžité presmerovanie

    Všetky prichádzajúce hovory budú okamžite presmerované na vami zvolené číslo. 

      Aktivácia Stav Deaktivácia
    mobil * * 21 * tel. č. # (odoslať) * # 21 # (odoslať) # # 21 # (odoslať)
    pevná linka     * 21 * tel. č. # (odoslať)       # 21 # (odoslať)

    Presmerovanie v prípade, že váš telefón je obsadený 

    V prípade, ak práve telefonujete, budú všetky prichádzajúce hovory presmerované na vami zvolené číslo. 

      Aktivácia Stav Deaktivácia
    mobil * * 67 * tel. č. # (odoslať) * # 67 # (odoslať) # # 67 # (odoslať)
    pevná linka    * 67 * tel. č. # (odoslať)       # 67 # (odoslať)

    Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte

    Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, ak neodpovedáte na prichádzajúci hovor zdvihnutím do 30 sekúnd. 

      Aktivácia Stav Deaktivácia
    mobil * * 61 * tel. č. # (odoslať) * # 61 # (odoslať) # # 61 # (odoslať)
    pevná linka     * 61 * tel. č. # (odoslať)       # 61 # (odoslať)

    Ak si želáte skrátiť čas vyzváňania, po ktorom sa uskutoční presmerovanie, použite príkaz: * * 61 * tel. č. * * čas # ( čas môžete zadať v rozsahu 5 - 30 sekúnd s intervalom 5 sekúnd). Platí v prípade mobilného telefónu.

    Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný

    Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom. 

      Aktivácia Stav Deaktivácia
    mobil * * 62 * tel. č. # (odoslať) * # 62 # (odoslať) # # 62 # (odoslať)
    pevná linka     * 62 * tel. č. # (odoslať)       # 62 # (odoslať)

     

    Ak si nespomínate, ktoré z presmerovaní ste si nastavili, môžete všetky naraz zrušiť príkazom # # 002 #


  4. Existujú len tri možnosti:

    1. odoberie sa sám opustením skupiny

    2. odoberie ho správca

    3. odoberie ho poverený správca skupiny.

    Nás je 7 v skupine Magenta1 business a nikdy sa to nestalo. Možno omylom sa s tým niekto hrá. Prípadne ako správca pozri, či si omylom niekoho nepoveril spravovaním skupiny.


  5.  

    Neviete náhodou kedy skončí v Telekome tá "skvelá" Vianočná ponuka s vysávačom, telkou a tak, možno potom príde nejaká rozumná ponuka na nejaký paušál s viac ako 500 MB dát za 20€.

    Dúfajme, že čoskoro :-D

    Teraz riešim pre známu všetko neobmedzene a nejakých 2GB dát, zatiaľ mi to vychádza na prenos z TK na pomaranče cez web na 15 EUR. So zľavou 5 EUR a bonusom 1GB dát za prenos. Niečo lepšie niekto???

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  6. Na spodu stránky Magenta1 máš možnosť opustit skupinu. Opustenim skupiny sa staneš voľným a môžeš ísť do druhej skupiny, kde bud požiadaš o členstvo alebo si založiš svoju vlastnú.


  7. Ako píše Samer303, v konečnom dôsledku si blokovanie a brandovanie akurát každý operátor šije búdu na seba. Trendom je zbavovať sa aj nesenia záruky, prehadzovať na celoslovenské servisy, kde si zariadenie vyzdvihne kuriér a pri brandovaných značkách je povinnosť sa o zariadenie postarať zo strany Telekom. Nehovoriac o inom firmware, s ktorým zvyčajne TK nesie záruku funkčnosti/nefunkčnosti vďaka modifikáciám.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  8. Záleží, o aké dáta sa jedná.... Pokiaľ máš zvýhodnené ceny paušálu, dáta nie je možné darovať. Príjem dát je možný na všetkých číslach, vrátane EASY.  Toto platí samozrejme v Magenta1 a nie Magenta Business, kde EASY nie je možné pridať.


  9.  

    Píšem, že potrebujem mať klasický (odolný) telefón (práca s olejom atď), preto sa mi dáta nedajú zapnúť na hlavnej sim karte a prehadzovať ju kvôli tomu do iPadu, aby sa mi následne nik nedovolal naozaj nemôžem, veď práve preto si priplácam zdieľanú sim kartu do iPadu, aby som sa v teréne mohol pripojiť na net, ak náhodou potrebujem.

    No nič, túto vianočnú akciu nedomysleli, veď si platím taký istý program ako ostatní, čo zimný balík dát využiť môžu a za zdieľanú sim dokonca priplácam, nemám ju pre pekné modré oči :D

    Len ma šokuje prístup zamestnancov telekomu. Jedna mi na webovú sťažnosť odpíše, že nemám appku a nemám aktivovaný zimný balík dát, čo som jej vysvetlil, že nemá pravdu, na čo sa už neozvala, no a na telekom centre mi rovno povedala, že si za to môžem sám, lebo potrebujem využívať kombináciu klasický telefón + tablet a že sa nič v tomto smere nedá urobiť.

     

    A to som tie dáta akurát potreboval využiť cez sviatky. No nič, budem si musieť priplatiť, to, čo podľa veľkodušnej reklamy telekom dáva každému zdarma, len nie mne, čo som v telekome od roku tuším 1996.

     

    Čo tak skúsiť Caterpillar (CAT) telefón a spraviť si zdielaný prístup HOT-SPOT???

    Dajú sa zdielať len kúpené dáta, ktoré sú súčasťou paušálu, nie bonusové dáta, ako je zimný balík apod