Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    591
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Utajiť číslo sa dá iba pre prípad nezverejnenia, spravíš to cez Môj Telekom. Ostatné sa eliminovať nedá, nakoľko sa databázy čísel predávajú o sto-dvesto a na to nemá operátor dosah. Mne sa podarilo eliminovať relatívne dosť čísel vďaka blokovaniu priamo v telefóne. Keď vidím, že to je hlúposť, zvyčajne poprosím aby mi zavolali za 5 minút, nakoľko som na stretnutí a hneď ich bloknem. Trik, ktorý funguje pekne, relatívne už 50 blokovaných čísel a už sa mi stane tak raz za 2 týždne, že sa objaví niečo nové. Už sa mi ta moja databáza "VIP čísiel" nerozrastá tak rýchlo
  2. Zavolaj na číslo 0800 123 456 a skús sa dohodnúť na infolinke. Toto je fórum, nie retenčné oddelenie a nik tu nemá dosah na ponuku produktov ani ich ceny.
  3. Máte správne nastavený APN bod pripojenia??? Meno: Telekom Internet APN: internet Proxy: Nenastavené Port: Nenastavené Meno používateľa: Nenastavené Heslo: Nenastavené Server: Nenastavené MMSC: Nenastavené Proxy pre MMS: Nenastavené Port MMS: Nenastavené MMC: 231 MNC: 02 Typ overenia: Žiadny Typ názvu prístupového bodu: default Protokol APN: IPv4 Roamingový protokol pre APN: IPv4 Povoliť/zakázať názov prístupového bodu: označené Nosič: Nešpecifikovaný Typ operátora mobilnej virtuálnej siete: Žiadny Hodnota operátora mobilnej virtuálnej siete: Nenastavené https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu
  4. Ľudia, prosím vás čítajte, googlite a neotvárajte tisíc-tu rovnakú tému na primitívnu otázku typy, kde nájdem PUK, pošlite PUK a podobne. Nik tu PUK nepošle ani dnes, ani zajtra ani o rok. https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty
  5. Aj mne sa to stalo, ale presne ako píšu vyššie. Bol som uzrozumený pri platbe, akú sumu budem platiť. Platil som o 2 EUR menej ako som očakával. Samozrejme som to nereklamoval, každý z nás by to spravil. Avšak na to prišli a vrátili to do pôvodnej výšky. Nemyslím si, že by to bolo inak ako ja píšem.
  6. Napíš súkromnú správu Terke, Ľubošovi alebo Miške pokiaľ niektorí príspevok porušuje pravidlá.
  7. Balík dát je možné aktivovať len cez Telekom aplikáciu. Čerpanie dát je možné v SR, EÚ a zóne 1; čerpanie v EU a zóne 1 môže byť spoplatnené podľa Politiky primeraného využívania služieb v roamingu, bližšie v Cenníku. Dáta z balíka sa čerpajú ako prvé a neprenášajú sa do ďalšieho mesiaca. Prvý balík platí od 1. 11. do 30. 11. 2019 alebo do vyčerpania dát. Druhý balík platí od 1. 12. do 31. 12. 2019 alebo do vyčerpania dát. Áno, v ČR môžeš minút celý a bez problémov.
  8. Ono to nikdy sa ani nepribližuje k tej teoretickej. Zaujímavé, že tu je LTE+ Advanced 200, keď sa prehupnem cez 90 je to úspech. A to môžem skúšať aj v noci medzi 2-3 ráno. Na 75 je to cca 45 Mbits., aj v noci.
  9. 12-13 pokusov celý deň od 9 hod. rána a nič. Nebol si v tom sám... Mikuláš ich postrácal po ceste do Telekom aplikácie
  10. Skús opäť dnes. Cez víkend boli kódy generované a zasielané s niekoľkohodinovým oneskorením. Problém bol aj na strane generácie faktúr aj info o spotrebe, kedy údaje neboli aktualizované viac ako 6 dní.
  11. Je to smutné, že o ponukách sa vie, napriek tomu sa neviete k ním podaktorí dopracovať. Tiež som dlhoročný zákazník, mám od nich celkovo 6 služieb, 4 čísla, 2x internet. Tento rok som sa rozhodol, že pokúsim sa služby spojiť čo najbližšie k jednotnému dátumu, v prípade, ak by som sa o rok nedohodol, všetko vypovedal jednorázovo. Už sa ľady pohli aj tu, keď alternatívny miestny operátor poťahal optiku, zaviedol televíziu, o ktorej môžem len snívať u veľkých operátoroch. (chorvátske slovinské, anglické BBC ONE, TWO, ITV, CBBC atď.). Paušál je dnes viacmenej kópia cez kopirák a stále mám hlavne rok na to, aby sa retenčné oddelenie vrátilo k svojej funkcii. Držím vám palce k plnej spokojnosti s novým operátorom.
  12. Trojmiestne číslo na druhej strany platobnej karty.
  13. PUK

    https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty Najjednoduchšie je ho získať bezplatne v Telekom aplikácii.
  14. HD ti bude zbytočné, keďže pôjde o recyklát 😄
  15. Nie, Mikuláš ich musel po ceste asi postrácať... 😄
  16. Skúšame celý deň a akosi Mikuláš zabudol doniesť tie darčeky.
  17. Juraj, zabojuj :-) To čo som písal, si môžeš overiť aj tu https://www.mojandroid.sk/telekom-internet-v-lietadle-beta/ A keby som ani tento príspevok nevidel, z vlastnej skúsenosti môžem potvrdiť, že to platí aj v reále. Vyskúšal som všetky 4 SIM karty a jedine, čo nezodpovedá v teste je rozdiel medzi Telekom a "druhým" pomarančovým. To sú tretinové rýchlosti, ktoré dosahuje "druhý" oproti TK. A nehovorím o roamingu, kde zase získaš to NAJ aj v hosťujúcej sieti. Pre toto sa oplatí zabojovať. :-)
  18. Keby ste boli jeden deň správcom Telekom fóra, čo by ste urobili? Zaviedol by som virtuálneho asistenta, ako to bolo v prípade EASY. Neustále sa opakujú tie isté otázky. Výzva správcom :-) Šťastné a veselé Vianoce adminom fóra
  19. Výpis hovorov je automaticky poskytovaný v Môj Telekom, sekcia podrobné výpisy. Po skončení fakturačného obdobia si ho stiahneš aj sám a bezplatne. https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/podrobne-vypisy
  20. Nemal si toto dať náhodou do súťaže??? :-D
  21. Zmizne, keď skončí jeho platnosť, zrejme si ho vyčerpal, ale ukončený bude až po skončení jeho platnosti.
  22. Daj nám ostatným vedieť Juraj0506, ako to dopadlo. ďakujeme
  23. Tiež si myslím, že táto súťaž nedáva zmysel. Keďže nie je nikde ani trochu nápoveda. Osobne som sa už prestal zúčastňovať. Už ma to nebaví strieľať do vetra :-D
  24. Toto je fórum, nie hotline, pokiaľ tu aj niekto kompetentný je, zrejme ti neodpovie okamžite. :-D
  25. Skús reset telefónu, prepni manuálne do 2G a požiadaj o technickú podporu 0800 123 777. Na 2G by si nemal mať problém... Neaktivoval si v poslednom čase VoLTE?