Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    549
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. kupony :-D Mám viac programov, ale primárne využívam ANO L, zvyčajne miniem 10 GB dát, vždy aj prenášam, takže si môžem dovoliť otestovať aj sieť.
  2. Ako kde: mne rýchlosti celkom šľapu, najviac som dosiahol 314 Mbps (v Bratislave)
  3. Denný balík 1000 MB 1,50 € 568,89 MB Inak tu je všetko podrobne, klikni si sem https://www.telekom.sk/wiki/volania/roaming-v-eu
  4. My pay znamená platbu mobilom za nejakú spoplatnenú službu. Bližšie info si pozriete tu po zadaní tel. čísla a potvrdzovacieho kódu https://www.mypay.sk/vypisy/
  5. Počkaj ešte pár dní, prípadne sprav reset routera. Určite sa profil upraví....
  6. To platilo v pripade paušálov Happy. Ano maju zastavenie dát uplne, zase vyhodou je prenesenie nespotrebovanych dát do ďalšieho mesiaca.
  7. Núdzový režim načíta len interné aplikacie, nie je to zmazané, len nevidis aplikácie tretích strán. Vypni ho úplne podržaním on/off tlačítka na dlhsie ako 10 sekund pokial sa uplne nevypne a skús znova zapnúť. Mal by nabehnúť normálny plnohodnotný režim.
  8. Určite je to O2? Ak vieš dať viac info, napíš o aké číslo sa jedná. Niektoré čísla su spoplatnené, ako napr 0850 850 XXX (volanie na infolinku poisťovňe Dôvera).
  9. Pozri si MojTelekom link https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard?abtesting=mobile
  10. Ta mapa je naozaj zmenená, aj ked nepresná. Celá horná Nitra má už napríklad LTE Advanced 200, no na mape okrem Partizánskeho ani ťuk. Zrejme čoskoro tlačovka o pokrytí 😀
  11. Prip.sa opýtaj na infolinke 0800 123 456
  12. 1. notifikácia o doručenej obyčajnej SMS 2. notifikácia o úspešne doručenej MMS 3. Intel modem/GPS modul, po kauze s Qualcomm je doslova hluchý a nepresný medzi budovami. Dôvodom je slabý čipset od Intelu, ten vždy v mobilnej sfére zaostával (po dohode s Qualcomm by sa Apple mal vrátiť k týmto čispsetom) 4. absencia USB C konektoru vďaka ktorému kdekoľvek pripojím bez problémov úložisko (telefón) bez nutnosti inštalovať ovládač a priamo sa spojiť s PC (ako aj OTG) 5. konektivita cez FTP a wifi v prípade absencii akéhokoľvek kábla na jeden klik k PC 6. vylepšené gestá MIUI 10 oproti iPhone (beriem ešte verziu 12x), nevidel som zatiaľ 13x, tu nedokážem byť celkovo objektívny) 7. Jednoduchý mirroring zariadenia na smart TV 8. nahrávanie hovorov (to je však fičurka Xiaomi) a funguje neskutočne kvalitne bez interakcie nejakých tretích strán aj napriek GDPR 9. plnohodnotný DUAL SIM, potrebujem pre prácu 10. rýchle nabíjanie v balení a v základe A to nebudem spomínať alternatívne ROM, aby som bol objektívny to ani nechcem, nakoľko ja mam rád veci, keď fungujú a nemám potrebu robiť betatestera, ale niekto to môže :-) Ani rooting, ani odomknutie bootloadera mi nie je treba. Toto je fórum pre pomoc užívateľom, nie diskusia k jednotlivým systémom. Preto si to prosím prečítaj, so slušnosti odpovedám, ale viac sa k téme nebudem vyjadrovať. Ako bývalí IT viem, prečo moje rozhodnutie padlo v prospech tej či onej značky a systému. ďakujem. :-)
  13. Zvyčajne SMS správy obsahujú syntax, ako zastaviť SMS správu. Niečo ako "STOP medzera TEXT" zaslaním na číslo XXXX. Audiotexové hovory zablokuješ aj v MôjTelekom v sekcii Moje produkty a služby https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/produkty-a-sluzby/-/scenario/e-shop/produkty-a-sluzby Osobne som to tiež hneď ako prvé preventívne zablokoval, človek nikdy nevie, kedy deti objavia toto "čaro" .
  14. Neodporúča sa to, lebo je to zásah do notebooku. Zvyčajne zamenením modulu, pokiaľ je hlavne len jeden slot, môže dojsť k zhoršenej kompatibilite (napr. modrá obrazovka smrti vďaka napr. nesprávnym CL, kompatibilita DDR3, DDR4 atď), k poškodeniu plomby pod šróbami atď. Kúp radšej s viac RAM alebo počkaj do skončenia záruky.
  15. A čo sa ti nepáči na veľkosti, stále je menší ten "mobil" ako tento Mohol by si dopadnúť ešte horšie
  16. Skús isť cez stránku https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia a zvol si Pripravované pokrytie: viac sa zrejme nedozvieš, nakoľko táto téma je veľmi živá a mení sa pomaly takmer na dennej báze vďaka rôznym komplikáciam, ako je vyjadrovanie dotknutých strán atď. Viem to z iného pohľadu, aký je prístup ľudí, keď im majú božechráň na chvíľku rozkopať predzáhradky :-)
  17. Manuálne sa musíš prekliať routerom. Nepoznám ten router, ale zvyčajne každý moderný router/modem dnes už má niečo ako EASY setup sprievodcu a tam pri primárnom prvom nastavovaní dáš používať uprednostnený DNS server a nastav tak, ako píše filipec12 na Google DNS 8.8.8.8 (primárny) a 8.8.4.4 (sekundárny) Ono to má viac významov, ako je napríklad aj obídenie primitívnych nezmyselných blokovaní zo strany štátu apod.
  18. Subjektívny názor, ale keď chceš ako tak ešte pôvodný vzhľad, tak potom cez stránku m.telekom.sk/spotreba a zvolíš zobrazenie pre web prehliadače, inak ti ten násilný banner pre stiahnutie aplikácie prekryje spotrebu a skús nabudúce položiť len 1x otázku, ďakujeme
  19. Subjektívny názor, ale keď chceš ako tak ešte pôvodný vzhľad, tak potom cez stránku m.telekom.sk/spotreba a zvolíš zobrazenie pre web prehliadače, inak ti ten násilný banner pre stiahnutie aplikácie prekryje spotrebu
  20. Každý z vás mal pravdu, ale aby som to uviedol na správnu mieru. Zóna 1 : platí pre dátové balíčky mimo EU regulovaného roamingu Argentína, Arménsko, Aruba, Austrália, Bosna a Hercegovina, Ekvádor, El Salvador, Guernsey, Honduras, Isle of Man, Jersey, Kanada, Kolumbia, Mexiko, Moldavsko, Peru, Srbsko, Švajčiarsko, Turecko, USA Zóna 2 pre volania:
  21. To je každého osobná vec, ja by som to tiež osobne nechcel a vymenujem aj 10 dôvodov prečo iPhone nie, ale ľudia majú svoj názor a vyhovuje im. Každý má dôvod sa slobodne rozhodnúť pre ktorúkoľvek platformu. Najlepšie, keď si skúsiš na vlastnej koži obe platformy. Aj o Androidoch sa dá veľa polemizovať a rozdiely medzi značkami sú značné. Nedá sa to paušalizovať.
  22. Volajte technickú podporu 0800 123 777
  23. Problém bude u vašej prípojky, preto najlepšie, ak zavoláte technickú linku 0800 123 777. Tu Váš problém bohužiaľ nik nedokáže vyriešiť.
  24. Naúčtuje sa ti alikvotná čiastka z faktúry za aktívne obdobie do dňa prenosu.
  25. Príčin môže byť viac, ako je napr. nedostatočný kredit pokiaľ sa jedná o číslo na kredit, prípadne zákaz posielania SMS správ na spoplatnené (zvýhodnené) tarifikačné číslo.