Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    671
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Žial to nie je možné cez SMS aktivovať pre niečo "nevysvetliteľné" :-D
  2. Daj si elektronickú Fa a ešte získaš zdarma elektronický výpis. A tam nemusíš čakať na doručenie, v aplikácii ju uhradíš ľahko zadaním len karty a jej uložením. Papierová je dnes zbytočnosť, pre FO úplne a pre PO si ju vytlačíš, ale ako hovorím poďakovaním bude zdarma podrobný výpis
  3. https://www.telekom.sk/magenta1-skupina a pozri obrázok, dole v ľavom rohu sa nachádza Vyradiť sa zo skupiny
  4. slowrock žiadne dátové obmedzenia nie sú pri dátach 1000GB. Problém hľadaj na infolinke, prípadne volaj technickú linku 0800 123 777
  5. Skúste sa odhlásiť z aplikácie, prípadne úplne zmažte dáta aplikácie, aby sa aplikácia správala ako pri novej čistej inštalácii a následne sa prihláste cez Môj Telekom prihlasovacie údaje alebo cez sieť Telekomu (nie cez wifi)
  6. Erik, nejde o "produktových manažérov krčmových rečí", ale povedzme si otvorene, koľko zaujímavých nápadov vznikne aj z krčmových rečí a ďaleko plodnejších, ako nápady mnohých riaditeľov zemegulí. A čo som sa naučil a potvrdilo sa mi veľakrát, aj keby 95% ľudí (aj riaditeľov zemegulí) zastávalo názor, ktorý je väčšinový, ešte to nemusí znamenať, že je SPRÁVNY! Ja sa na to pozerám mojimi očami, keby mi dnes končila viazanosť, so 100% istotou prenášam.
  7. Chodilo to oneskorene vplyvom zmien v systéme. Išlo o nové paušály, výmenu aplikácie. Skús teraz, uz by to malo chodiť korektne.
  8. Ako vás tu tak čítam a tiez zive.sk, vidím to na skorú korekciu dát alebo cien 😄😄😄
  9. Dajte tomu trošku času, i keď po prečítaní diskusie na zive.sk zrejme klamem sám seba :-D Ešte je tu jeden hráč, možno motyka vystrelí a bude to o trošku zaujímavejšie, i keď opäť tomu moc neverím, ale nádej umiera posledná
  10. Tiež sa na to pozerám s prekvapením, kam sa to pohlo a úplne postrádam ešte aj zmysel Biznis T paušálov. V každom prípade je to portfólio zbytočne široké, zle odstupňované. Nechajme si čas, kam sa to pohne, ale dieru do sveta s tým neočakávam. Za seba mám ešte rok na jednom čísle viazanosť a na druhom pol roka, uvidíme kam sa pohneme za pol roka. Beriem to ako spiatočnícky krok. Kľudne mohli nechať HAPPY a pridať dáta.
  11. Skontroluj, či máš nastavené APN internet, https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu
  12. Skús požiadať na infolinke 0800 123 456, prípadne navštívením pobočky.
  13. Pripájam sa, oba fony považujem za súčasnú špičku
  14. Nie celkom rozumiem, čo je cieľom ukončenia, ale postup je trochu inakší. Ak sa jedná o číslo, ktoré nebudeš používať, môžeš vypovedať po skončení viazanosti paušál. V opačnom prípade sprav iba prenos čísla, lebo vypovedaním číslo zanikne a nedostaneš ho späť tak jednoducho a už vôbec nie u iného operátora. Prípadne ak si ho chceš zachovať tak prenosom na bublinkový fer na faktúru si ho zachováš s nulovým mesačným poplatkom.
  15. Asi tak, je tam veľa problémov, špeciálne s apps využívajúcim framework a tiež systém Android WebView. Je kopec iných kvalitných adekvátnych značiek, ako napr. Xiaomi tak nevidím problém si vyrábať dobrovoľne problémy. Odporúčam článok kde Lenka Ivančíkova si to vyskúšala bez Google apps https://fony.dnes24.sk/clanky/dva-tyzdne-s-huawei-p40-pro-bez-google-sluzieb Škoda, že tam chýba tretia možnosť C. ANI JEDEN
  16. Nie, je k dispozícii iba podrobný výpis odchádzajúcich hovorov a len po dobu 3 mesiacov odo dňa vystavenia faktúry, t.j. 3 plné mesačné fakturačné obdobia. Je to obmedzenie kvôli GDPR.
  17. Na úvodnej stránke www.telekom.sk Zadaj telefónne číslo a po prijatí SMS potvrdíš Máte nárok na nový mobil? Overte si to jednoducho dvoma krokmi.
  18. Platia, ale uplatňuje sa FUP na konkrétny paušál, aký máš. viac tu, nájdi si konkrétny paušál a pozri tvoje FUP https://www.telekom.sk/wiki/volania/roaming-v-eu
  19. 4G

    iPhone 8 podporuje 4G, nemal by byť problém. Ešte môže byť problém v tom, že más manuálne nastavenú sieť jedného z operátorov. ktorý nemajú podpísanú roamingovú zmluvu na 4G s Telekomom. Skús nastaviť siet automaticky, prípadne manuálne zvol T-mobile AT 4G aby si to vyskúšal. Ešte môže byť problém aj v tom, že máš starú SIM kartu, ktorá nepodporuje 4G
  20. Dá sa to ošetriť cez EU Nonstop , https://www.telekom.sk/wiki/volania/eu-nonstop
  21. Podľa mňa nie, ale uvidíme. Pôjdu si proti sebe zbytočne. Kopec aplikácii nepôjde kvôli absencii Google. Kúpiš si vlajku a nepôjde ti napríklad ani Google Pay. "Well done" čo je napríklad aj v rozpore so samotnou aplikáciou Telekomu
  22. Skôr opačne, vyzerá to ako tvoj preplatok, zrejme za nejaké alikvotne obdobie.
  23. Najlepšie a najobjektívnejšie informácie získate na infolinke 0800 123 456
  24. na PC zadaj https://m.telekom.sk/spotreba/profil Príde ti kód , zadaj a štvrtý riadok vidíš v profile presnú viazanosť.