Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    776
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Nie nedostaneš, dostaneš len možnosť si písať cez SMS a MMS vrámci skupiny zdarma. Prípadne ti môže niekto dáta zo skupiny darovať.
  2. V každom prípade si ti oplatí počkať na tohtoročný predaj toho najlepšieho, "mňamka" nakoniec Mi 10T Pro :-D Pozeral som online event predstavenia Xiaomi rady Mi10T a je to jedná krásna symfónia https://xm.sk/xiaomi-mi-10t-pro?search_query=mi+10t&results=2
  3. https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty
  4. Keď chcete overiť číslo, O2 to ma špičkovo a najlepšie vyriešené ... https://www.o2.sk/podpora/ostatne-sluzby/overte-si-operatora Telefónne číslo 0929 520 938 ani 0928 509 071 neexistuje. Neviem ako dnes, ale kedysi sa dali čísla modifikovať. VoIP služby ako Betamax voip vedel zobrazovať takmer čokoľvek.
  5. Tohto sa nedrž!!! Píše to bludy! https://www.telekom.sk/wiki/volania/overenie-mobilneho-cisla Zámerne si tam daj akékoľvek číslo, aj konkurencie, všetci sú v sieti Telekom. Asi sme už jedná veľká rodina Boris by sa tešil
  6. Volaj 0800 123 777 a popíš svoj problém. Ja som mal rovnaký problém, telefón po hovore zostával v 3G a nie vrátiť sa do plne pokrytej 4G. A ešte sa tváril niekoľko minút ako nedostupný. Vyskúšal som SIM v Redmi Note Pro9, čisto vybalený z krabičky a rovnaký problém. Vymenil som SIM na predajni a stále trval rovnaký problém. Rád by som ti pomohol, ale neviem zadefinovať, čo reálne spravili s mojim profilom (okrem pomaly desiatok reštartov profilu, čo nič nepomáhalo). Teraz to našťastie už funguje korektne. Ešte skús ist do nastavenia APN prípojné body, vyhoď APN MMS a vymaž aj APN internet. Potom daj obnoviť nastavenia APN, načíta sa nový APN internet prípojný bod. Reštartuj. Viac ti nemôžem poradiť. Ak to tu niekto číta z technického oddelenia, tak so mňa mali dosť veľkú hlavu, lebo to trvalo niekoľko týždňov a už som zvažoval prenos čísla preč od Telekomu. Mohli by "kápnout božskou" a povedať, čo reálne robili, lebo nie som sám a mám tušenie za celý problém môže zlúčenie APN MMS a APN internet do jedného prípojného bodu.
  7. Zoznam všetkých paušálov nájdete tu https://www.telekom.sk/volania/pausal#ponuka-na-mieru
  8. Ja len doplním, pri T paušáloch sa dá dokúpiť neobmedzený balíček zdarma pri všetkých programoch, kde rýchlosť bude nastavená na 128 kb/s
  9. Aj mňa to zaujíma, v každom prípade ďakujeme za pozitívnu správu od Terky.
  10. Nepíšete o aký program ide. Happy, Ano, aj T paušál sa správajú rozdielne.
  11. Výpis hovorov si môžeš stiahnuť aj sám v Môj Telekom. Sekcia faktúry a výpisy. Na predajni je to spoplatnené.
  12. Vždy sa snažím byť objektívny, ale tentokrát nič sa nezmenilo a vznikla najhoršia ponuka aká tu kedy bola. A ešte je v tom chaos!
  13. Zdravím.... Už niekoľko týždňov pozorujem, že máte vypadnutý paušál T Ideál 23. Vôbec vám to nevadí? Už som to nevydržal a nahlasujem to.
  14. Ak si volal 1181, tak tarif je tu. Musel si tam byť dosť dlho...
  15. Tiež T Ideál 20 existuje???
  16. Je to otázka, ako a začo sú ľudia ochotní platiť. Tu si aj banky pýtajú za nezmyselné služby peniaze , za vedenie účtu apod. Bežne v zahraničí by ich ľudia ukameňovali, keby si brali peniaze de-facto zadarmo. Robíme si to sami...
  17. Bohužiaľ je to tak, testujú 2 roky. Rovnako ako aktivácia VoLTE cez 12323
  18. Zaujímavé, dokonca už ani Lite verzie a ostali len 4 ks telefónov podznačky Redmi
  19. Nepodceňuj English speaking grandma
  20. Môj rekord bol 314 Mbps download, meriam len LTE+ a upload 68,2Mbps
  21. Je pravda, že to je taká škriabanie sa ľavou rukou za pravým uchom. Kábel je kábel.
  22. Vyskúšaj, mne to išlo aj keď to prechádzalo ističmi, ale dochádzalo k rozpadu signálu....
  23. PID si vyžiadaj, bližšie info nájdeš tu https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/co-je-pid
  24. Veď to daj do predlžovačky.... Problém nastane a možno nie s rozpadom signálu. Iný problém tam nebude...
  25. Pokiaľ bol kúpený cez Telekom, tak na každej predajni spíšeš reklamáciu a sú povinný sa postarať o servis vrámci záručnej doby.