Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    408
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Ovo je jednosmjerni broj na koji vas je kontaktirao naš Centar za korisničku podršku (support)
  2. Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.
  3. Nikam nevolaj, ak niečo niekto potrebuje z Ázie, nech zavolá opäť. https://www.dobrenoviny.sk/c/132611/podvodne-telefonne-cisla-s-predvolbou-88
  4. Ideálne počkať a preniesť až po skončení viazanosti, inak bude aplikovaná alikvotna čiastka zmluvnej pokuty.
  5. Najlepší portál aky existuje na overenie ma o2... Skús začať tu. https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/doplnkove-sluzby/overte-si-operatora
  6. Nie je, to máš pravdu, ale toto je fórum. Traja moderátori, čo obsluhujú toto fórum zrejme nevyriešia tvoj problém. Veľa veci je ne-fér, preto existuje konkurencia. To máš ako s roamingom mimo EU. Ja idem na Ukrajinu na 4 dni a keď pozerám ceny roamingu v krajine, kde megabajty a gigabajty stoja pár centov, tak rozhodne vypínam telefón s SK SIM kartou a budem riešiť Vodafone UA aj na volanie do SVK.
  7. Reštartuj ho, normálne, 2-3x aj po hodinách- dvoch, nech sa ti znova natiahne profil. Vytiahni zo zásuvky, počkaj 10-20 sekúnd a nechaj znovu nabootovať. Ja to robím preventívne s každým routerom raz mesačne, detto aj mobilný telefón reštartovávam aspoň raz mesačne.
  8. Zaujímavý prípad, skúsil by som reklamovať a vysvetliť situáciu, prípadne, ak neuznajú reklamáciu, nechal by som preflashovať software. Síce prídeš o záruku, ale nechal by som ho niekde odborne mimo Telekom prepáliť na iný soft (Global ROM), ideálne na posledný firmware, najlepšie nebrandovaný, aby si neskôr dostával aktualizácie priamo od HUAWEI.
  9. Úplne najjednoduchšie je to cez Telekom pripojenie priamo z mobilu na m.telekom.sk/spotreba
  10. Pokiaľ máš takéto možnosti je podľa môjho názoru zbytočne vyplakávať na fóre ja osobne by som to riešil vo svoj prospech a v konečnom dôsledku sa môžeš poobzerať po konkurenčných ponukách. nedávno predstavil cez metalické vedenie nové baličky najsilnejší konkurent vdsl riešenia.
  11. Nie nevieš pretože k číslo sim karty prideľuje telefónne číslo priamo operátor a pravdepodobne ti ho ani nijakým spôsobom nevydá, pokiaľ nie si oprávnený užívateľ.
  12. Dá sa to upraviť aj v aplikácii môj Telekom nastavenie faktúr a podrobných výpisov
  13. Táto aktualizácia už prišla, ale neviem sa vyjadriť, či Telekom používa brandovanú ROM , mimo TK siete už aktualizácia je https://huaweiadvices.com/download-android-pie-emui-9-0-update-for-huawei-p10-ota/
  14. Dôveryhodnosť 0 bodov. Ak sa Telekom pýta na otázky spokojnosti, chodia z čísla 800 , odpovedá sa ako v škole od 1-5 a sú zdarma, t.j.nie sú spoplatnené . Posledná piata otázka je ľubovoľná, kde napášeš text na zlepšenie, postrehy
  15. Ja to ani nevnímam, ale keď to chceš vypnúť, tak to môžeš vypnúť zavolaním na infolinku 0800 123 456
  16. Zavolať priamo na infolinku 0800 123 456, ak myslíš tento link https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g tak nefunguje už roky a paradoxne s tým nik nič nerobí!!!
  17. Ideálne poslať mailom potvrdenie o úhrade na pohladavky.mob@telekom.sk prípadne sa spojiť telefonicky na infolinke 0800 123 456
  18. Lubos, Miska, Terka, nechcem otvarat temu , ale viete sprostredkovat aj nejake statisticke vystupy z piatku? A trebars to porovmat s beznym piatkom? Mne chodila siet stabilne cely cas a internet na LTE75 vykazoval stabilne 25/20 Mbps
  19. Volaj infolinku 0800 123 456. Ja som si kontroloval v apke data, stiahol nieco cez 2GB hlavne kvoli testom zatazenia, vacsina sla na speedmeter a nezmizol ani byte.
  20. A funguje to skvelé, podľa mňa to je aj test Telekomu, ako zvládnu služby pri vyššej záťaži a ja som stiahol zatiaľ cca 1,5 GB dát, zvyčajne na testovacie účely a stabilne to v okresnom meste pokrytom 75MBits šľape 22down/20up. Klobúk dole, za seba hovorím, že to stíha v pohode.
  21. Prípadne možnosť pokiaľ nie je prípojka voľná zriadiť LTE internet (pevný 4G vzduchom) a opýtať sa aj na túto možnosť.
  22. Prenos čísla nie je výpoveď. Po skončení viazanosti si výber to, čo ti je najbližšie a požiadaj o prenos. Do 2dni by sa ti mali ozvať, keď nie, prejdeš tam, kde to budeš mať výhodnejšie. Viac hľadaj na iných fórach, kde sa píše aj o prenose a praktikách.
  23. Ľudia sú omylní, stroje nedokonalé... Nesnažte sa za každú cenu z toho vytlcť maximum a buďte aj trochu objektívni sami k sebe. 1. dáta, voľné minúty ani SMS sa nebudú odpočítavať a platí to pre paušál ako aj EASY a pre všetkých. Myslím si, že je to fér a už teraz vidím, ako to mnohí zneužijú a úplne zbytočne. Paradoxne tí, ktorých sa to nedotklo prip. minimálne. 2. Alžbeta (b.o.) myslím, že netreba preháňať. Stačilo zbehnúť niekde po ceste a kľudne si zaobstarať kartu na kredit od konkurencie, ak to bolo súrne, prípadne poprosiť kolegu, suseda. Ak by ste chceli ísť súrne do nemocnice a zobrať si taxík, tak verím, že tu cestu si nájdete aj bez Telekomu. 3. mňa sa to dotklo tiež bytostne, ale kde sa pohnem som mal ako doma, tak v kancelárii WI-FI a nebol problém použiť Skype, Viber , WhatsApp atď. Je len dobrým gestom, že sa k tomu Telekom podujal. Aj to je dôkaz toho, že je to Mercedes medzi operátormi, nakoľko ja evidujem prvý výpadok od svojho vstupu do Telekomu.
  24. Priamo na webe po prihlásení, a keďže si prihlásený na fórum, klikni na https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  25. Volaj infolinku 0800 123 456, ale keďže si ho bral telefón k paušálu, predpokladám, že nebude to možné keďže tvoja viazanosť nevypršala. Ibaže by si mal extra poistenie.