Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    415
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Odskúšané a problém bude u teba. Treba riešiť cez infolinku 0800 123 456. Ja som zámerne púšťal 4K videá cez LTE , nebol problém za 1 hod. stiahnuť cez 2 GB dát a nešlo ani MB cez balíkové dáta. Skúšal som cez PC a mobil tvoril hot-spot.
  2. Môj Telekom, sekcia faktúry https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  3. Áno podľa všetkého dá...
  4. Najlepšie zájsť na predajňu Telekomu a tam sa identifikovať. Prípadne ak máš podpísanú zmluvu o el, komunikácii, tak v Môj Telekom nájdeš tiež svoj ID kód
  5. Áno bude a bez problémov, limity FUP nájdeš tu..... https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/roaming-v-eu
  6. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že problém s pripojením Magio VDSL internetu som ešte nemal. Hľadaj chybu niekde inde, najskôr v routeri. Ja používam ZTE II, sú to totálne braky, absolútne nespoľahlivé, preto PC mám spojené cez kábel a WIFI si vytváram Xiaomi WIFI routerom. ZTE II sa rozpadáva spojenie aj pri plnom signály, "stráca" IP zariadenia (t.j. extendery prípadné v mojom prípade fotovoltiku) , na ktoré sa nepripojím časom, napriek tomu, že IP adresa sa nemenila atď. Vtedy pomôže len reštart ZTE II a zariadenia sa opäť niekoľko dní - týždňov vidia. Mne končí čoskoro akcia a budem trvať na novom zariadení, toto neplní svoj účel ani zďaleka. Pritom by možno stačilo aktualizovať firmware, ktorý je tam posledný 1.0.5
  7. Malo by to byť okamžitou platnosťou a zaplatí sa alikvotna čiastka . Najlepšie si to zistíš v aplikácii, ale na m.telekom.sk sekcia Profil, kde vidíš, aký už máš paušál.
  8. Ovo je jednosmjerni broj na koji vas je kontaktirao naš Centar za korisničku podršku (support)
  9. Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.
  10. Nikam nevolaj, ak niečo niekto potrebuje z Ázie, nech zavolá opäť. https://www.dobrenoviny.sk/c/132611/podvodne-telefonne-cisla-s-predvolbou-88
  11. Ideálne počkať a preniesť až po skončení viazanosti, inak bude aplikovaná alikvotna čiastka zmluvnej pokuty.
  12. Najlepší portál aky existuje na overenie ma o2... Skús začať tu. https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/doplnkove-sluzby/overte-si-operatora
  13. Nie je, to máš pravdu, ale toto je fórum. Traja moderátori, čo obsluhujú toto fórum zrejme nevyriešia tvoj problém. Veľa veci je ne-fér, preto existuje konkurencia. To máš ako s roamingom mimo EU. Ja idem na Ukrajinu na 4 dni a keď pozerám ceny roamingu v krajine, kde megabajty a gigabajty stoja pár centov, tak rozhodne vypínam telefón s SK SIM kartou a budem riešiť Vodafone UA aj na volanie do SVK.
  14. Reštartuj ho, normálne, 2-3x aj po hodinách- dvoch, nech sa ti znova natiahne profil. Vytiahni zo zásuvky, počkaj 10-20 sekúnd a nechaj znovu nabootovať. Ja to robím preventívne s každým routerom raz mesačne, detto aj mobilný telefón reštartovávam aspoň raz mesačne.
  15. Zaujímavý prípad, skúsil by som reklamovať a vysvetliť situáciu, prípadne, ak neuznajú reklamáciu, nechal by som preflashovať software. Síce prídeš o záruku, ale nechal by som ho niekde odborne mimo Telekom prepáliť na iný soft (Global ROM), ideálne na posledný firmware, najlepšie nebrandovaný, aby si neskôr dostával aktualizácie priamo od HUAWEI.
  16. Úplne najjednoduchšie je to cez Telekom pripojenie priamo z mobilu na m.telekom.sk/spotreba
  17. Pokiaľ máš takéto možnosti je podľa môjho názoru zbytočne vyplakávať na fóre ja osobne by som to riešil vo svoj prospech a v konečnom dôsledku sa môžeš poobzerať po konkurenčných ponukách. nedávno predstavil cez metalické vedenie nové baličky najsilnejší konkurent vdsl riešenia.
  18. Nie nevieš pretože k číslo sim karty prideľuje telefónne číslo priamo operátor a pravdepodobne ti ho ani nijakým spôsobom nevydá, pokiaľ nie si oprávnený užívateľ.
  19. Dá sa to upraviť aj v aplikácii môj Telekom nastavenie faktúr a podrobných výpisov
  20. Táto aktualizácia už prišla, ale neviem sa vyjadriť, či Telekom používa brandovanú ROM , mimo TK siete už aktualizácia je https://huaweiadvices.com/download-android-pie-emui-9-0-update-for-huawei-p10-ota/
  21. Dôveryhodnosť 0 bodov. Ak sa Telekom pýta na otázky spokojnosti, chodia z čísla 800 , odpovedá sa ako v škole od 1-5 a sú zdarma, t.j.nie sú spoplatnené . Posledná piata otázka je ľubovoľná, kde napášeš text na zlepšenie, postrehy
  22. Ja to ani nevnímam, ale keď to chceš vypnúť, tak to môžeš vypnúť zavolaním na infolinku 0800 123 456
  23. Zavolať priamo na infolinku 0800 123 456, ak myslíš tento link https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g tak nefunguje už roky a paradoxne s tým nik nič nerobí!!!
  24. Ideálne poslať mailom potvrdenie o úhrade na pohladavky.mob@telekom.sk prípadne sa spojiť telefonicky na infolinke 0800 123 456
  25. Lubos, Miska, Terka, nechcem otvarat temu , ale viete sprostredkovat aj nejake statisticke vystupy z piatku? A trebars to porovmat s beznym piatkom? Mne chodila siet stabilne cely cas a internet na LTE75 vykazoval stabilne 25/20 Mbps