Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    636
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Nech si to rieši ten, koho číslo bolo prepísané. Ty podľa textu si ani nebol nikdy majiteľom toho čísla, čo je pochopiteľné, že nemáš ani nárok vedieť, kto bol jeho pôvodným vlastníkom.
  2. Čistý chaos, ktorý sa zbytočne vnáša do portfólia produktov. Za toto palec dole.
  3. Podľa všetkého by balíček mal byť v alikvotnej čiastke účtovaný, ale potvrdiť to neviem, nakoľko som nikdy nedokupoval... Treba vyskúšať alebo počkať a objednať až po novom fakturačnom období.
  4. Zdravím, chcem sa s vami poradiť moji Master radcovia :-D. Ja keď kladiem otázku, tak už musí byť reálny problém alebo nefunkčnosť služby. V čom je teda problém? Odpozoroval som po rokoch, doslova po rokoch, že nikdy nebola doručená MMS správa (ani SMS o vyzdvihnutí si MMS) z môjho telefónneho čísla na akékoľvek čísla v sieti Orange. Pri poslaní MMS na O2 alebo Telekom nedôjde k problému a správy sa doručia. Otvoril som tiket 1-753200476264 v Telekome, kde preverili, že všetko je v poriadku. Ak je tu niekto trošku zdatní, pomôžte mi, aby som sa vedel ďalej posunúť, kde môže byť problém. Môžem akúkoľvek MMS odoslať na číslo do Orange (aj na prenesené napr. 0903), ani cudziemu, ani účastníkovi v mojom telefónnom zozname nebude jednoducho doručená. Až po rokoch som si uvedomil, prečo nik z Orange nereaguje na MMS, jednoducho ju nedostal a v mobile sa tvári ako odoslaná. Viete ma niekto posunúť ďalej? Otvoril som tiket aj v Orange. Kde na ceste by mohol byť problém? Ďakujem.
  5. Ahoj ASK, všetko mám pozapíname. Všetko chodí, pokiaľ posielam na O2 a Telekom. To by bola už brutálna náhoda, lebo som dnes všetkým, kto prišiel do kancelárie a mal Orange posielal testovaciu MMS. Nikto to nedostal, pokiaľ je Orange.
  6. Trošku mi to príde alibistické, mám kontaktovať 2,788 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb Orange, aby to reklamovali?
  7. PS: Moja predvoľba je 0950 (kedysi v začiatkoch som s ňom mal obrovský problém, niektoré banky neposielali napr. autorizačné SMS, zahraniční operátori ju tiež akoby nepoznali). Dávam to sem ako nápovedu, lebo predvoľba patri 4ka, ale 4ka nepodporuje MMS, nemôže by ešte niekde zádrhel v tom, že predvoľba nebude niekde korektne "zapojená" do nejakých zoznamov???
  8. Skús viac definovať, lebo neviem pochopiť otázku. Vo všeobecnosti platí, faktúra sa uhrádza na sumu, aká bola vystavená a následne sa žiada o dobropis.
  9. Slušnosť káže zavolať, ospravedlniť sa a požiadať o zrušenie. V každom prípade by som však rozhodne neprevzal zásielku.
  10. S tým nemôžem súhlasiť , roky používam a ak je výpadok tak raz ročne, tak je to skutočne veľa. Iné sú však rýchlosti, v tom máš pravdu, že rýchlost nikdy nebola taká, aká je objednaná, ale sú tam povolene odchýlky. u mňa 40/4 ide tak 33/4 max
  11. Zadováž si svoj, je to skutočne šrot alebo ho použi iba ako modem, ako to robím ja a wifi alebo ethernet môžeš riešiť napríklad Mikrotik-om.
  12. To sa tu rozhodne nedozvieš, je potrebné počkať do 1.februára a nechať sa prijemne alebo po skúsenostiach s inými operátormi zvyčajne nepríjemne prekvapiť
  13. To je ten problém, ktorý zvyčajne nastával a preto TK ustúpil od nezmyselného blokovania telefónov. Skús isť na pobočku, kde to bolo, prípadne vyhľadaj inzerát na internete" odblokujem mobil", zadarmo to ale nebude.
  14. volajte linku technickej podpory 0800 123 777
  15. Akurát som riešil prenos známej, vždy sa na mňa obracia s ponukami. Vyskladal som cez net ÍSŤ20 za 15 EUR s 2GB dát za 15 mesačnú viazanosť s prenosom a bez doprosovania sa. Dnes poslala objednávku cez web, uvidíme. Dám vedieť, či do piatku sa podarí prenos. V každom prípade treba mať jasno a podľa toho aj konať, čo chceme. Škoda, že sa nás fórum tím k tomu nevyjadruje, ako to reálne je, aj keby do súkromných správ.
  16. Volaj technickú linku podpory na 0800 123 777 a nahlás problém tam.
  17. Neviem o tom, že by sa to rozdelovalo na biznis a rezidentní zákazníci.... podmienky sú tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte
  18. Aby som veci ozrejmi a nevzniklo zbytočne dusno, má pravdu aj Abcdefgh, nakoľko kedysi sa skutočne telefóny brendovali, čo znamenalo ozaj slabú softvérovú podporu a nie práve rýchly update firmware. Skús si zavolať Patus 1996 na technickú infolinku 0800 123 777, kde to skutočne chytí chlap do ruky, technicky zdatný a povie ti, keď poprosíš, či ten tvoj vysnívaný mobil je brendovaný na Telekom značku. Ak nie, išiel by som do toho bez problémov. Ak áno, osobne by som sa vyhol oblúkom brandovaných modelov.
  19. Tu je všetko o presmerovaní.... https://www.telekom.sk/wiki/volania/presmerovania-hovorov Preventívne "zavolaj" zadaním sieťového kódu na číslo ##002# Služby presmerovania hovorov Slúžia na presmerovanie prichádzajúcich hovorov za zvolených podmienok. Hovor, ktorý očakávate, môže byť presmerovaný do iného mobilného telefónu, na pevnú linku alebo do odkazovej služby. Systém ponúka štyri možnosti presmerovania, ktoré sa môžu používať jednotlivo alebo súčasne (okrem okamžitého presmerovania). Ovládanie služby je možné cez ponuku v menu príslušného mobilného telefónu alebo odoslaním konkrétneho príkazu. Pri presmerovaní hovoru sa vám účtuje presmerovaná časť hovoru. Aktivácia alebo deaktivácia služby presmerovania je bezplatná. Obsah Okamžité presmerovanie Presmerovanie v prípade, že váš telefón je obsadený Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný Okamžité presmerovanie Všetky prichádzajúce hovory budú okamžite presmerované na vami zvolené číslo. Aktivácia Stav Deaktivácia mobil * * 21 * tel. č. # (odoslať) * # 21 # (odoslať) # # 21 # (odoslať) pevná linka * 21 * tel. č. # (odoslať) # 21 # (odoslať) Presmerovanie v prípade, že váš telefón je obsadený V prípade, ak práve telefonujete, budú všetky prichádzajúce hovory presmerované na vami zvolené číslo. Aktivácia Stav Deaktivácia mobil * * 67 * tel. č. # (odoslať) * # 67 # (odoslať) # # 67 # (odoslať) pevná linka * 67 * tel. č. # (odoslať) # 67 # (odoslať) Presmerovanie v prípade, že neodpovedáte Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, ak neodpovedáte na prichádzajúci hovor zdvihnutím do 30 sekúnd. Aktivácia Stav Deaktivácia mobil * * 61 * tel. č. # (odoslať) * # 61 # (odoslať) # # 61 # (odoslať) pevná linka * 61 * tel. č. # (odoslať) # 61 # (odoslať) Ak si želáte skrátiť čas vyzváňania, po ktorom sa uskutoční presmerovanie, použite príkaz: * * 61 * tel. č. * * čas # ( čas môžete zadať v rozsahu 5 - 30 sekúnd s intervalom 5 sekúnd). Platí v prípade mobilného telefónu. Presmerovanie v prípade, že ste nedosiahnuteľný Všetky prichádzajúce hovory budú presmerované na vami zvolené číslo, pokiaľ máte vypnutý telefón, alebo ste mimo pokrytia signálom. Aktivácia Stav Deaktivácia mobil * * 62 * tel. č. # (odoslať) * # 62 # (odoslať) # # 62 # (odoslať) pevná linka * 62 * tel. č. # (odoslať) # 62 # (odoslať) Ak si nespomínate, ktoré z presmerovaní ste si nastavili, môžete všetky naraz zrušiť príkazom # # 002 #
  20. To sem rozhodne nepatrí, vrátane prílohy, ktorú ste tu uverejnila. To sa priamo obráťte na oddelenie fakturácie TK, prípadne mailom na office@telekom.sk
  21. Existujú len tri možnosti: 1. odoberie sa sám opustením skupiny 2. odoberie ho správca 3. odoberie ho poverený správca skupiny. Nás je 7 v skupine Magenta1 business a nikdy sa to nestalo. Možno omylom sa s tým niekto hrá. Prípadne ako správca pozri, či si omylom niekoho nepoveril spravovaním skupiny.
  22. Stačí len góogliť a je to omnoho jednoduchšie, ako založiť vlákno.... https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia
  23. Dúfajme, že čoskoro :-D Teraz riešim pre známu všetko neobmedzene a nejakých 2GB dát, zatiaľ mi to vychádza na prenos z TK na pomaranče cez web na 15 EUR. So zľavou 5 EUR a bonusom 1GB dát za prenos. Niečo lepšie niekto???
  24. Vitaj a ďakujeme,že si v našej skupine 👍
  25. Na spodu stránky Magenta1 máš možnosť opustit skupinu. Opustenim skupiny sa staneš voľným a môžeš ísť do druhej skupiny, kde bud požiadaš o členstvo alebo si založiš svoju vlastnú.