Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    349
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Treba vydržať a potom následne uvidíš, či sa ti ozve retenčné oddelenie. Emócie sú zbytočné. Z vlastnej skúsenosti viem, keďže som mal všetky SIM karty, odchodom z TK si nepomôžeš. Skôr skús bez emócii vyjednávať.
  2. Lotyšsko je členom EU preto sa uplatňuje EU regulácia https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_sk.htm
  3. A pre istotu teraz o 8:52hod. 23.apríla 2019 : Nepodarilo sa načítať údaje.
  4. Ale musím teraz uznať, že nielen aplikácia, ale i Môj Telekom chodí teraz ako v lete na saniach. Už tretí deň nevidím aktualizáciu spotrebovaných minút, SMS, iba dáta sa aktualizujú. Ako toto nechápem, ako môže si celý informačný portál žiť svojím životom. Niekedy do hodiny prebehne aktualizácia hovorov, SMS, inokedy ani do 4 dní.
  5. Prejsť prejdeš, ale bez zariadenia. Happy L a ANO L sú dosť výrazne odlišné paušály v prospech ANO L
  6. Problém je len u teba, píš aplikacia@telekom.sk
  7. Opäť, málo info.... Ľudia, pls., nevidíme ti do hlavy.... Preto píš.... Ako dlho máš happy XL, ak ho máš rok a menej, telefón nemôžeš zobrať, avšak prejsť na ÁNO môžes. Ak je tvoj pôvodný ešte v záruke, tiež rieš reklamáciu.
  8. To je tak obšírna otázka, nakoľko nepíšeš, ako ďaleko plánuješ byť od WIFI routra vzdialený s PC. Nedá sa to nikdy individuálne napísať nepoznáme tvoje múry na byte / dome, či sa pohybuješ na jednom poschodí, prípadne požaduješ na hornom / spodnom poschodí. Čo sa týka sťahovania torentov, to je kapitola sama o sebe a nečuduj sa rýchlosti, nakoľko ide o Peer to peer sieť a zaleží od množstva faktorov, pripojenie peer PC na druhej strane atď. Sprav si speedmeter.sk test a ak dosiahneš garantovanú rýchlosť pre tvoj profil, tak to je smerodajné a nie torrent spojenie. Torrent málokedy pôjde plnou rýchlosťou, je to taký prežitok, v minulosti používaný na sťahovanie zvyčajne nelegálneho softu.
  9. Z nižšieho na vyšší je možné vždy .
  10. Pozri, či všetko spĺňaš https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-2
  11. Prihlás sa z tým číslo, čo má byť členom skupiny cez https://www.telekom.sk/magenta1-skupina/ a uvidíš, v akej je skupine
  12. Treba prečkať na retenčnej ponuke a nešpekulovať s prechodom na ÁNO L, potom, ako sám píšeš to doriešiš. Budeš mať aj viac možností vzhľadom na skončený úväzok, viac priestoru na lavírovanie ako teraz.
  13. Pri prenose čísla sa postupuje tak, že sa podpisujú zmluvy bud na predajni alebo prostredníctvom kuriera t.j. tel. objednávka na prenos čísla. Celkom nerozumiem otázke, čo sa chceš opýtať.
  14. bohužiaľ v tomto máš pravdu. Telekom hodne využíva 1800 MHz pásmo v mestách a vďaka tomu napriek plnému pokrytiu na ulici v bytoch a domoch máš len 3G dokonca 2G.
  15. Cez víkend bola odstávka, nechodila Magenta1 ani Môj Telekom a s tým spojená aplikácia v mobile.
  16. Nie, nebudeš, lebo máš retenčnú ponuku.
  17. Cez víkend bola odstávka a nechodil korektne ani Môj Telekom, preto si myslím, že skôr to bola náhoda, že si si nefunkčnosť spojil práve s koncom tvojho fakturačného obdobia. Teraz už všetko chodí korektne. Občas sa aj mne stane, že sa aplikácia akoby zasekne na 2-3 dni a zobrazuje staré údaje, no potom sa to vždy rozbehne. Neriešim to.
  18. Pokiaľ platíš takú sumu na jedno IČO, akú píšeš, zvyčajne sa postará o teba pridelený človek a dá ti individuálnu ponuku. Nemyslím, že by si sa nedohodol...
  19. Pokiaľ nemáš retenčnú ponuku, tak ako píše composite19, od ďalšieho fakturačného obdobia ti nabehne 15GB (5GB bonusových dát). Pokiaľ máš individuálnu ponuku, vstupom do Magenta1 sa ti nič nezmení.
  20. Všetko potrebne na jednom mieste https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/streamon Je možné využiť balík StreamOn v roamingu? Balík StreamOn je možné využívať v zóne 0 a 1 (EU). V zónach 0 a 1 bude maximálny objem dát prenesený v službe StreamOn limitovaný podľa pravidiel smernice EU o roamingu (FUP).
  21. Vysoký útlm signálu, aj max. rýchlosť (dosiahnuteľná) tomu nasvedčuje. Pokiaľ sa to neupravilo, zavolaj na infolinku a zníž si paušál internetu, je zbytočné platiť 80/8. Prípadne ešte skús reset routera, kľudne odpoj aj na 1 min. a znova natiahni profil. Opakuj aj 2-3 x počas dnešného zajtrajšieho dňa. Veľakrát reset routera a natiahnutie profilu pomôže.
  22. To môže byť kopec iných problémov, nepíšeš či ide o pevné (optika, VDSL, ADSL) pripojenie alebo mobilné. Problém môže byť v routeri. Ak sa bavíme o pevnom, prvé by som skúsil spojiť notebook (PC) káblom, aby si eliminoval problém s WIFI konektivitou..
  23. Viac info si naštuduješ tu, kde je kompletný manuál https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/delegacie
  24. Mnohí ma možno ukameňujú, ale problém na 99% je v telefóne. iPhone X, XR, XS i MAX je jeden z najhorších telefónov vôbec, veľa veci sa ťažko operátorom aplikuje a odlaďuje na iPhone, preto mnohokrát vznikajú tieto problémy. Prelož si SIM kartu do iného telefónu na skúšku a uvidíš, či sa problém bude vyskytovať. Možno máš nastavené VoLTE, preto skús eliminovať prehodením do iného fonu. Problém môže vznikať zlým hardware-om, konkrétne moje podozrenie padá na Intel LTE modem... Napr. iPhone nevie potvrdiť prijatú MMS, čo je dané nedodržaným MMS štandardom a tých problémov z technickými štandardami je viacej. Toť nedávno pred Vianocami mal TK problém s odosielaním MMS na iPhonoch. Bolo nutné volať technickú podporu a následne aj resetovať zariadenie.
  25. Mnohí ma možno ukameňujú, ale problém na 99% je v telefóne. iPhone X, XR, XS i MAX je jeden z najhorších telefónov vôbec, veľa veci sa ťažko operátorom aplikuje a odlaďuje na iPhone, preto mnohokrát vznikajú tieto problémy. Prelož si SIM kartu do iného telefónu na skúšku a uvidíš, či sa problém bude vyskytovať. Možno máš nastavené VoLTE, preto skús eliminovať prehodením do iného fonu. Problém môže vznikať zlým hardware-om, konkrétne moje podozrenie padá na Intel LTE modem... Napr. iPhone nevie potvrdiť prijatú MMS, čo je dané nedodržaným MMS štandardom.