Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    391
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Všetko, čo pridal Marcel

  1. Lubos, Miska, Terka, nechcem otvarat temu , ale viete sprostredkovat aj nejake statisticke vystupy z piatku? A trebars to porovmat s beznym piatkom? Mne chodila siet stabilne cely cas a internet na LTE75 vykazoval stabilne 25/20 Mbps
  2. Volaj infolinku 0800 123 456. Ja som si kontroloval v apke data, stiahol nieco cez 2GB hlavne kvoli testom zatazenia, vacsina sla na speedmeter a nezmizol ani byte.
  3. A funguje to skvelé, podľa mňa to je aj test Telekomu, ako zvládnu služby pri vyššej záťaži a ja som stiahol zatiaľ cca 1,5 GB dát, zvyčajne na testovacie účely a stabilne to v okresnom meste pokrytom 75MBits šľape 22down/20up. Klobúk dole, za seba hovorím, že to stíha v pohode.
  4. Prípadne možnosť pokiaľ nie je prípojka voľná zriadiť LTE internet (pevný 4G vzduchom) a opýtať sa aj na túto možnosť.
  5. Prenos čísla nie je výpoveď. Po skončení viazanosti si výber to, čo ti je najbližšie a požiadaj o prenos. Do 2dni by sa ti mali ozvať, keď nie, prejdeš tam, kde to budeš mať výhodnejšie. Viac hľadaj na iných fórach, kde sa píše aj o prenose a praktikách.
  6. Ľudia sú omylní, stroje nedokonalé... Nesnažte sa za každú cenu z toho vytlcť maximum a buďte aj trochu objektívni sami k sebe. 1. dáta, voľné minúty ani SMS sa nebudú odpočítavať a platí to pre paušál ako aj EASY a pre všetkých. Myslím si, že je to fér a už teraz vidím, ako to mnohí zneužijú a úplne zbytočne. Paradoxne tí, ktorých sa to nedotklo prip. minimálne. 2. Alžbeta (b.o.) myslím, že netreba preháňať. Stačilo zbehnúť niekde po ceste a kľudne si zaobstarať kartu na kredit od konkurencie, ak to bolo súrne, prípadne poprosiť kolegu, suseda. Ak by ste chceli ísť súrne do nemocnice a zobrať si taxík, tak verím, že tu cestu si nájdete aj bez Telekomu. 3. mňa sa to dotklo tiež bytostne, ale kde sa pohnem som mal ako doma, tak v kancelárii WI-FI a nebol problém použiť Skype, Viber , WhatsApp atď. Je len dobrým gestom, že sa k tomu Telekom podujal. Aj to je dôkaz toho, že je to Mercedes medzi operátormi, nakoľko ja evidujem prvý výpadok od svojho vstupu do Telekomu.
  7. Priamo na webe po prihlásení, a keďže si prihlásený na fórum, klikni na https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  8. Volaj infolinku 0800 123 456, ale keďže si ho bral telefón k paušálu, predpokladám, že nebude to možné keďže tvoja viazanosť nevypršala. Ibaže by si mal extra poistenie.
  9. Uvedomte si, že výpadok takéhoto rozmeru som zažil od roku 2012 po prvýkrát. Čo je na funkčnosť celého systému až neuveriteľné. Chápem, že niektorí mohli byť poškodení, hlavne profesie bytostne závislé od telefónov, ako sú marketingové spoločnosti, taxikári atď, ale ako hovorca Michal Korec spomínal, bude sa postupovať individuálne ku každému klientovi. Sám som podnikateľ a vôbec mi to nevadilo. Aspoň som mal deň bez telefónu a stihol v kľude doriešiť si aj iné pracovné povinnosti.
  10. Takéto podnety sa riešia cez infolinku, kde sa dá požiadať o spätné zavolanie z retenčného oddelenia. Nič proti väčším mestám, ale práve v BA by som ako posledne navštívil predajňu operátora. Nabudúce skúste 0800 123 456 a zanechať vašu požiadavku.
  11. Výpadok by mal byť už odstránený ..... https://www.mojandroid.sk/telekom-vypadok-siete/
  12. Reštart zariadenia v každom prípade, ako sa hovorí "just in case".... Mne už všetko korektne chodí, VoLTE otestovať neviem....
  13. Veľa štatista, hlavne u konkurencie v teplejších citrusových farbách, tam to budeš riešiť častejšie ako tu, kde som osobne zažil prvý takýto výpadok od roku 2012
  14. Už by všetko malo fungovať korektne, reštartuj telefón, ja to spravím raz týždenne vždy pre prípad neskorších problémov a nikdy okrem ohláseného výpadku som nič nezaznamenal až na dnešok. Ak to nepomôže, volaj technickú podporu 0800 123 777, nakoľko problém môže byť len na tvojom čísle.
  15. Uvedomte si, že výpadok takéhoto rozmeru som zažil od roku 2012 po prvýkrát. Čo je na funkčnosť celého systému až neuveriteľné. Chápem, že niektorí mohli byť poškodení, hlavne profesie bytostne závislé od telefónov, ako sú marketingové spoločnosti, taxikári atď, ale ako Mišo Korec spomínal, bude sa postupovať individuálne ku každému klientovi. Sám som podnikateľ a vôbec mi to nevadilo. Aspoň som mal deň bez telefónu a stihol v kľude doriešiť si aj iné pracovné povinnosti.
  16. Remax, vždy bez problémov, miestny kuriér ma pozná po mene, donesie zásielku aj mimo, prípadne nechá u seba na čas, kedy to mne vyhovuje. Toto rieš priamo s kuriérom v tvojej oblasti.
  17. Uvedomte si, že výpadok takéhoto rozmeru som zažil od roku 2012 po prvýkrát. Čo je na funkčnosť celého systému až neuveriteľné. Chápem, že niektorí mohli byť poškodení, hlavne profesie bytostne závislé od telefónov, ako sú marketingové spoločnosti, taxikári atď, ale ako Mišo Korec spomínal, bude sa postupovať individuálne ku každému klientovi. Sám som podnikateľ a vôbec mi to nevadilo. Aspoň som mal deň bez telefónu a stihol v kľude doriešiť si aj iné pracovné povinnosti.
  18. Skúsil by som poruchovú linku Slovak Telekom na bezplatnú linku - Hlásenie porúch v sieti Telekom 12129
  19. PIN máš vytlačený na plastovej kartičke, odkiaľ si vylúpol SIM kartu,pokiaľ si ho menil, potom jedine zablokuješ zadaním 3 pokusov a následne pomocou PUK kódu odblokuješ. PUK si vyžiadaš na infolinke 0800 123 456
  20. poslať podklady o uhradení na pohladavky.mob@telekom.sk aj s popisom situácie.
  21. Downstream rate ti zatiaľ nezvláda ani profil 30/3. Počkaj a reštartuj ešte niekoľko krát počas dňa.
  22. Skús aktivovať cez SMS. zašli: VOLTE ZAP na číslo 12323 a uvidíš, čo prebehne.
  23. Pripadne sa obráťte na pohladavky.mob@telekom.sk , kde máte možnosť zaslať požiadavky, vrátane podkladov.
  24. Mobilný hlas je vlastne paušál, ktorý používaš. (ANO, resp. HAPPY)
  25. Deaktivácia Deezeru bez viazanosti Zašlite bezplatnú SMS s textom DEEZER VYP na číslo 12323 Deaktivácia Deezeru po uplynutí 12 mesiacov pre Áno, Happy a program Bez záväzkov pošlite SMS s textom DEEZER VYP na číslo 12323 https://www.telekom.sk/documents/10179/143999/Podmienky+spoločnosti+Deezer+pre+poskytvanie+služby+Deezer+Premium.pdf