Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    158
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

43 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 615 zobrazení profilu
  1. DušanVeselý, nebude sa s tým nik zaoberať, pokiaľ túto značku nezačnú fyzicky predávať. A keďže ide o DUAL SIM v prípade XIAOMI ako pri každom jednom type, tak Telekom sa bráni DUAL SIM ako čert kríža. Takže, DUAL SIM XIAOMI Mi8 nebudú riešiť.
  2. A máš odpoveď composite19, presne ako píšeš. Ja najradšej veci riešim online, ideálne ak sa dá cez Môj Telekom, prípadne cez tel.linku a nie, že ona zopakuje, ale ja jej zopakujem, či správne porozumela moju požiadavku :-)
  3. Prečo nad A2? Výborný telefón, len starší procesor. Aké máš argumenty pre A2
  4. Sa mi začína páčiť SAMSUNG, aj keď nie som vôbec fanda tejto značky, ale ako jeden z mála sa neopičí po iPhoneX a neprešiel na ten otrasný nepraktický notch. Máte nejaké tipy za náhradu Xiaomi Mi8, niečo bez Notch?
  5. Ja som ešte Xiaomi nemal, ale určite pôjdem do tejto značky. Som veľký fanda tohto priekopníka. Prečo stále čakám je škaredý a obmedzujúci Notch. Hľadám nástupca Mi8 ale bez notch, tak hneď kupujem. Vadí mi to, jednak estetický, jednak účelovo, keďže nevidíš ani baterku a sťahovať notifikačnú lištu nepovažujem za riešenie. Ešte pol roka počkám na starom, snáď Xiaomi spraví podobne vydarený tel.ako Mi8 bez Notch, ak nie a tento chorý ošiaľ nezmizne, pôjdem do Galaxy S9+
  6. Nie som fanda, len hľadám pre seba telefón a keďže si ho vždy kupujem v hotovosti, tak sa rozhodujem medzi pomerom a cenou. A Xiaomi ponúka celé disko muziky za relatívne málo peňazí. A špeciálne je môj favorit Mi8, keďže poskytuje TOP v kvalite fotografii, výkonu a ceny. Preferujem Mi8 aj pred Pocophone a keďže mi vadí ten škaredý Notch, skôr sa rozhodnem pre OnePlus 6T, ktorý má byť predstavený koncom mesiaca. Škoda, že Telekom sa nedokáže povenovať aj takýmto technologickým skvostom, ako poskytuje Xiaomi, napr. ako je A2 s čistým Androidom, prípadne séria OnePlus 4,5,6
  7. Kompletné špecifikácie nájdeš tu: https://www.devicespecifications.com/en/model/c52c4895
  8. Na Telekome, lebo Xiaomi je technologicky vyspelá značka, medzi prvými zavádzajú nové technológie, napr. čítačka integrovaná do displeja atď, aktualizujú pravidelne firmware a Mi8 hravo zvláda všetky najnovšie technologické trendy. bohužiaľ to stojí len na Telekome. Špeciálne Mi8 má Snapdragon 845 procesor, čo je špička. Podpora na VoLTE je absolútne špičková zo strany zariadenia.
  9. Zrejme nie je podpora, Telekom sa nejako neponáhľa so značkami, ktoré nepredáva. Je to škola, lebo toto je môj favorit,len mi na ňom vadí ten veľký notch. Preto rád počkám, keď sa pominie ošiaľ škaredých notchov a prejde sa len na slzičku. nejaký nástupník Xi 8. :-) Máš inak dobrý vkus na výber telefónu, v DUAL sim variante so 128Mb špička, poprípade OnePlus 6 6T
  10. A koľko ti to dáva po zľave? Lebo mne ponúkli zľavu z retenčného, ale keďže mám si myslím, že mám dobre vystavanú magentu 1, tak teraz mi hádže Happy XL po zľave -16 EUR, takže 20 EUR za Happy XL, a je po skončení viazanosti, takže keď to takto zostane, nebudem špekulovať a nechám to za bežnú cenu -16 EUR. Určite lepšie ako si zobrať ÁNO L a zaviazať sa. Veď sa blížia Vianoce, uvidíme, čo predstavia ostatní. Telekom sa zobudí, za -30% je málo. Zľavy na HAPPY bývali 50% . Za seba čakám neviazaný za cenníkovú cenu -16 EUR
  11. Pri paušáloch Happy neplatí 6 mesačné obdobie, kedy ideš za cenu, ktorú si si dohodol. Mne už volali z citrusovej konkurencie, ešte počkám do pondelka a prenesiem. Som rozhodnutý, keďže to asi nikam nevedie a čím budem dlhšie čakať, tým vyššia bude alikvotná čiastka. Svet sa nezrúti odchodom z TK, citrusoví bez telefónu zaväzujú len na 15 mesiacov a platí to aj pri retenčnej ponuke citrusu.
  12. Odkazová schránka sa dá vypnúť cez zákaznícku linku, najľahšie však cez Môj Telekom a presmerovanie zrušíš zadaním kódu - zavolaním na ##002#
  13. Tu je ten špinavý trik http://www.fony.sk/clanky/14207-zrusenie-prenosu-cisla-do-orangeu-vas-moze-vyjst-draho
  14. Ďakujem vám chalani, zajtra bude baba volať od konkurencie, vyslovene budem žiadať okamžitý prenos po podpise zmluvy, keďže kuriér to doručí po mojom podpise na ďalší deň, pripadne im max. pridám jeden pracovný deň na začatie portácie, ani deň naviac. Tiež ju upozorním, že si rozhovor nahrám pre prípadne ďalšie právne použitie. Považujem sa za dobrého klienta, faktúry platím hneď po príchode na môj stôl a nie v deň splatnosti, takže požadujem adekvátne a seriózne jednanie.
  15. Merfi, ďakujem Ti veľmi pekne, už si spomínam letmo na ten ich špinavý trik, už mi je jasné, prečo ma presviedčala, že číslo bude prenesené tuším do 16 dní (nechcem zavádzať), darmo som jej vysvetľoval, že v zmysle platnej legislatívy musí byť prenesené do 0+4 pracovných dní. Už mi je jasné , prečo tak konajú. Ďakujem ešte raz za pripomenutie. Bol by som normálne na to zabudol. Chcem skôr Telekom, ale keď sa nedohodneme, tak iná možnosť mi nezostáva.