Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    651
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

177 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

4 153 zobrazení profilu
  1. Dá sa to ošetriť cez EU Nonstop , https://www.telekom.sk/wiki/volania/eu-nonstop
  2. Podľa mňa nie, ale uvidíme. Pôjdu si proti sebe zbytočne. Kopec aplikácii nepôjde kvôli absencii Google. Kúpiš si vlajku a nepôjde ti napríklad ani Google Pay. "Well done" čo je napríklad aj v rozpore so samotnou aplikáciou Telekomu
  3. Skôr opačne, vyzerá to ako tvoj preplatok, zrejme za nejaké alikvotne obdobie.
  4. Najlepšie a najobjektívnejšie informácie získate na infolinke 0800 123 456
  5. na PC zadaj https://m.telekom.sk/spotreba/profil Príde ti kód , zadaj a štvrtý riadok vidíš v profile presnú viazanosť.
  6. Počas viazanosti je možné zmeniť paušál z nižšieho na vyšší. Opačne to nie je možné. Pokiaľ máte podpísanú zmluvu o elektronickej komunikácii, zmenu vykonáte nielen cez infolinku 0800 123 456 alebo aj priamo cez MôjTelekom.
  7. Nie. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/nekonecne-data-v-telekom-aplikacii
  8. Ide o prepis a do-pokračuješ vo viazanosti. Ide to prepísať na predajni.
  9. Treba vyskúšať a počkať na SMS. Nič s tým nepokazíš, maximálne kupón nezoberie. Malo by to však ist.
  10. Na infolinke 0800 123456 alebo najjednoduchšie priamo v Môj Telekom na adrese https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  11. Podľa mňa sa to bude posudzovať individuálne, nemyslím si, že bude problém v tvojom prípade, ak ho budeš používať dlhšie ako roamingové pravidlo, špeciálne na hovory, ktoré dnes nepredstavujú záťaž pre operátorov.
  12. Fungujú bez problémov..... Len sa dlhšie čaká na spojenie s operátorom.
  13. Edo neviem, ja som kedysi zaviedol vlákno, kde sa mali zhromažďovať problémy, ktoré sa objavovali v Môj Telekom, pripadne na web stránkach, ale nebola na to odozva. Proste to nechodí.
  14. To už doslova a dopísmena nefunguje roky, zbytočne hádžeš hrach na stenu.
  15. Info zistíš cez môj Telekom https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard alebo na infolinke 0800 123 456