Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    648
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

176 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

4 066 zobrazení profilu
  1. Najlepšie a najobjektívnejšie informácie získate na infolinke 0800 123 456
  2. na PC zadaj https://m.telekom.sk/spotreba/profil Príde ti kód , zadaj a štvrtý riadok vidíš v profile presnú viazanosť.
  3. Počas viazanosti je možné zmeniť paušál z nižšieho na vyšší. Opačne to nie je možné. Pokiaľ máte podpísanú zmluvu o elektronickej komunikácii, zmenu vykonáte nielen cez infolinku 0800 123 456 alebo aj priamo cez MôjTelekom.
  4. Nie. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/nekonecne-data-v-telekom-aplikacii
  5. Ide o prepis a do-pokračuješ vo viazanosti. Ide to prepísať na predajni.
  6. Treba vyskúšať a počkať na SMS. Nič s tým nepokazíš, maximálne kupón nezoberie. Malo by to však ist.
  7. Na infolinke 0800 123456 alebo najjednoduchšie priamo v Môj Telekom na adrese https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  8. Podľa mňa sa to bude posudzovať individuálne, nemyslím si, že bude problém v tvojom prípade, ak ho budeš používať dlhšie ako roamingové pravidlo, špeciálne na hovory, ktoré dnes nepredstavujú záťaž pre operátorov.
  9. Fungujú bez problémov..... Len sa dlhšie čaká na spojenie s operátorom.
  10. Edo neviem, ja som kedysi zaviedol vlákno, kde sa mali zhromažďovať problémy, ktoré sa objavovali v Môj Telekom, pripadne na web stránkach, ale nebola na to odozva. Proste to nechodí.
  11. To už doslova a dopísmena nefunguje roky, zbytočne hádžeš hrach na stenu.
  12. Info zistíš cez môj Telekom https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard alebo na infolinke 0800 123 456
  13. Nech si to rieši ten, koho číslo bolo prepísané. Ty podľa textu si ani nebol nikdy majiteľom toho čísla, čo je pochopiteľné, že nemáš ani nárok vedieť, kto bol jeho pôvodným vlastníkom.
  14. Čistý chaos, ktorý sa zbytočne vnáša do portfólia produktov. Za toto palec dole.
  15. Podľa všetkého by balíček mal byť v alikvotnej čiastke účtovaný, ale potvrdiť to neviem, nakoľko som nikdy nedokupoval... Treba vyskúšať alebo počkať a objednať až po novom fakturačnom období.