Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    556
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

158 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

3 398 zobrazení profilu
  1. Áno, uplatnia sa akurát iné zľavy a navýšia sa dáta.
  2. pohladavky.mob@telekom.sk je správny email, alebo vyššie spomenuté prémiové číslo (pozor na vyššie poplatky)
  3. Znamená to toľko, že jediný operátor je Digicel a že nie podpísaná roamingová zmluva na poskytovanie dátových služieb. Ale... treba to vyskúšať, informácie na stránke nemusia byť aktuálne a dátový roaming môže fungovať už korektne.
  4. To je mláďatko. O:-) Možno sa dočkáme aj plnej MI9 príp. MI9 PRO
  5. Ďakujem za prvú lastovičku v podaní Xiaomi. https://zive.aktuality.sk/clanok/143174/telekom-zacal-predavat-prvy-smartfon-od-xiaomi/ Konečne sa začínajú objavovať po OnePlus ďalšie kvalitné kúsky.
  6. Požiadaj o vrátenie platby na pohladavky.mob@telekom.sk Vydokladuj všetky platby a poziadaj o vrátenie na účet, resp.preklopenie zálohy na ďalší mesiac.
  7. V pondelok je tlačovka TK na predstavenie novych akcii, v stredu predstavuje pomarančova konkurencia. Neukvap sa zbytočne. Najhorsi čas je prolongovat pred predstavenim všetkých ponúk. Tento rok tipujem na zaujímavé Vianoce, nakolko najmladší člen predstavil celkom zaujímavé dátové ponuky.
  8. kupony :-D Mám viac programov, ale primárne využívam ANO L, zvyčajne miniem 10 GB dát, vždy aj prenášam, takže si môžem dovoliť otestovať aj sieť.
  9. Ako kde: mne rýchlosti celkom šľapu, najviac som dosiahol 314 Mbps (v Bratislave)
  10. Denný balík 1000 MB 1,50 € 568,89 MB Inak tu je všetko podrobne, klikni si sem https://www.telekom.sk/wiki/volania/roaming-v-eu
  11. My pay znamená platbu mobilom za nejakú spoplatnenú službu. Bližšie info si pozriete tu po zadaní tel. čísla a potvrdzovacieho kódu https://www.mypay.sk/vypisy/
  12. Počkaj ešte pár dní, prípadne sprav reset routera. Určite sa profil upraví....
  13. To platilo v pripade paušálov Happy. Ano maju zastavenie dát uplne, zase vyhodou je prenesenie nespotrebovanych dát do ďalšieho mesiaca.
  14. Núdzový režim načíta len interné aplikacie, nie je to zmazané, len nevidis aplikácie tretích strán. Vypni ho úplne podržaním on/off tlačítka na dlhsie ako 10 sekund pokial sa uplne nevypne a skús znova zapnúť. Mal by nabehnúť normálny plnohodnotný režim.
  15. Určite je to O2? Ak vieš dať viac info, napíš o aké číslo sa jedná. Niektoré čísla su spoplatnené, ako napr 0850 850 XXX (volanie na infolinku poisťovňe Dôvera).