Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    417
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

141 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

2 554 zobrazení profilu
  1. To sa nedá, to žiadny operátor toto neposkytuje. Históriu stánok si nájdeš v histórii tvojho prehliadača ak nepoužívaš Inkognito mód.
  2. Tu nájdeš podrobné informácie a FAQ k prechodu z Happy na ANO https://www.telekom.sk/wiki/volania/z-happy-na-ano
  3. Odskúšané a problém bude u teba. Treba riešiť cez infolinku 0800 123 456. Ja som zámerne púšťal 4K videá cez LTE , nebol problém za 1 hod. stiahnuť cez 2 GB dát a nešlo ani MB cez balíkové dáta. Skúšal som cez PC a mobil tvoril hot-spot.
  4. Môj Telekom, sekcia faktúry https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  5. Áno podľa všetkého dá...
  6. Najlepšie zájsť na predajňu Telekomu a tam sa identifikovať. Prípadne ak máš podpísanú zmluvu o el, komunikácii, tak v Môj Telekom nájdeš tiež svoj ID kód
  7. Áno bude a bez problémov, limity FUP nájdeš tu..... https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/roaming-v-eu
  8. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že problém s pripojením Magio VDSL internetu som ešte nemal. Hľadaj chybu niekde inde, najskôr v routeri. Ja používam ZTE II, sú to totálne braky, absolútne nespoľahlivé, preto PC mám spojené cez kábel a WIFI si vytváram Xiaomi WIFI routerom. ZTE II sa rozpadáva spojenie aj pri plnom signály, "stráca" IP zariadenia (t.j. extendery prípadné v mojom prípade fotovoltiku) , na ktoré sa nepripojím časom, napriek tomu, že IP adresa sa nemenila atď. Vtedy pomôže len reštart ZTE II a zariadenia sa opäť niekoľko dní - týždňov vidia. Mne končí čoskoro akcia a budem trvať na novom zariadení, toto neplní svoj účel ani zďaleka. Pritom by možno stačilo aktualizovať firmware, ktorý je tam posledný 1.0.5
  9. Malo by to byť okamžitou platnosťou a zaplatí sa alikvotna čiastka . Najlepšie si to zistíš v aplikácii, ale na m.telekom.sk sekcia Profil, kde vidíš, aký už máš paušál.
  10. Ovo je jednosmjerni broj na koji vas je kontaktirao naš Centar za korisničku podršku (support)
  11. Može ist o chybnú SIM, ale aj o chybu vo firmware a bohužiaľ s tým nič neurobíš. Skús najskôr výmenu SIM a potom by som robil reklamáciu telefónu. Dnes tých telefónov je toľko "vyplutých" za kalendárny rok, že sa úprimne teším z toho, že aspoň ho zapnem. :-D Tento nekonečný boj a lajdáckosť v doladení firmware sa musí niekde premietnuť.
  12. Nikam nevolaj, ak niečo niekto potrebuje z Ázie, nech zavolá opäť. https://www.dobrenoviny.sk/c/132611/podvodne-telefonne-cisla-s-predvolbou-88
  13. Ideálne počkať a preniesť až po skončení viazanosti, inak bude aplikovaná alikvotna čiastka zmluvnej pokuty.
  14. Najlepší portál aky existuje na overenie ma o2... Skús začať tu. https://www.o2.sk/sluzby-a-podpora/doplnkove-sluzby/overte-si-operatora
  15. Nie je, to máš pravdu, ale toto je fórum. Traja moderátori, čo obsluhujú toto fórum zrejme nevyriešia tvoj problém. Veľa veci je ne-fér, preto existuje konkurencia. To máš ako s roamingom mimo EU. Ja idem na Ukrajinu na 4 dni a keď pozerám ceny roamingu v krajine, kde megabajty a gigabajty stoja pár centov, tak rozhodne vypínam telefón s SK SIM kartou a budem riešiť Vodafone UA aj na volanie do SVK.