Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    525
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

156 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

3 255 zobrazení profilu
  1. Príčin môže byť viac, ako je napr. nedostatočný kredit pokiaľ sa jedná o číslo na kredit, prípadne zákaz posielania SMS správ na spoplatnené (zvýhodnené) tarifikačné číslo.
  2. Každý príjem hovoru je zdarma, maximálne ho predajú ako aktívne číslo nejakým pofidérnym predajcom, čo Vás môžu otravovať s ponukami.
  3. Takato rýchlosť mala byt zdarma a minimálne garantovana ako listok na vlak dôchodcovi 😁
  4. Stránka funguje korektne, skúste si pozriet http://www.pojdeto.sk Nepíšete, kde ste konkrétne telefón odovzdali....
  5. Prípadne to nastavíš v Môj Telekom po prihlásení tu : https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/nastavenie-faktury/-/scenario/e-shop/podrobne-vypisy-nastavenia
  6. Pravidlá primeraného využívania roamingových služieb v rámci EÚ, Nórska, Islandu, Lichtenštajnska, Monaka a Andory https://www.telekom.sk/wiki/volania/roaming-v-eu
  7. Riaď sa podľa toho, kde využiješ dáta najviac. T.j. ak budeš v zóne 2 surfovať najviac, aktivuj si balíček pre zónu 2. Ak budeš prechádzať cez obe zóny, potrebuješ aj zónu1 aj zónu 2 balíček a primárne sa ti budú čerpať dáta z korektného balíčka pre danú zónu. Pokiaľ pôjdeš cez zónu 0, dáta sa ti neodčerpajú ani z jedného z balíčkov. Funguje to celkom rozumne.
  8. V Rakúsku môžete dáta využívať úplne naplno, kľudne aj všetkých 20GB minút bez toho, aby ste zaplatili čo i len cent naviac.
  9. Volanie do Švajčiarska predstavuje sumu 0,19 ct/1min. Bohužiaľ nepoznám žiaden produkt na zníženie ceny. Pokiaľ by som často volal do tejto krajiny, uvažoval by som o zmene operátora na citrusovú variantu, kde sú volania do Švajčiarska, Kanady a USA zahrnuté vo voľných minútach. Prípadne môžeš skúsiť volať cez VoIP Viber , kde sú iné ceny, resp. niektorý zo SIP klientov ako JustVoip a nastavením si aplikácie do mobilu.
  10. Najlepšie cez MôjTelekom po prihlásení https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie Samozrejme je potrebné všetky čísla dostať pod "jednú strechu" správnym delegovaním.... Následne, ak sa to podarí, tak potom je možné sa prihlásiť rovnakými prístupmi ako do MôjTelekom aj cez aplikáciu, tiež ich budete vidieť . delegácia a postup https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/delegacie
  11. Teoreticky by to malo ísť poslať aj kuriérom.. Po identifikácii majiteľa SIM. Je to spoplatnené sumou 3.98 EUR za vydanie novej SIM karty.
  12. Po prihlásení na Môj Telekom na stránke telekom.sk v pravom hornom rohu sa prihlás, avšak musíš mať nastavený prístup na Môj Telekom. Je to samoobslužny portál https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie
  13. Vo Fínsku sa uplatňuje regulovaný EU roaming. Nič také tam preto nehrozí, preto hľadaj informácie na informačnej linke 0800 123 456 , v tvojom prípade +421 903 903 903 a vysvetli problém.
  14. Potvrdzujem rovnaký problém. Pritom Marek sa ozval ako vitajte na zákazníckej linke. Ďalej už nedostupné...
  15. Nemáš náhodou zablokované posielanie SMS na prémiové čísla z nejakého dôvodu??? Toto vyriešiš len volaním na infolinku 0800 123 456