Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    265
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

86 Výborné

O Marcel

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

2 089 zobrazení profilu
  1. Nie, pokiaľ nemáš automatickú zálohu telefónu a nastavené aj zálohovanie SMS, tak bohužiaľ nie.
  2. Je pravdou a trochu aj otázkou na zamyslenie sa, prečo po skončení viazanosti ešte ako v prípade pevnej linky neplatí prechodné 6 mesačné obdobie. Zrejme len toto je kameňom úrazu celej komunikácie, ostatné už bolo povedané vyššie.
  3. Otázka stojí, k čomu sú neobmedzené dáta na mobile? Mobilné dáta sú dáta určené na príležitostné použitie. Na pevné a dlhodobé pripojenie je predsa VDSL a optika. Ja som zásadne proti za neobmedzené dáta. Dôvod je prostý, chcem sa pripojiť a keď to potrebujem, chcem tie dáta aj mať. Súčasné balíky 4GB do 20GB sú postačujúce a majú svoje opodstatnenie. A to sa považujem za heavy používateľa mobilných dát, spotreba cca 7-10GB mobilných dát mesačne.
  4. Za seba sa mi to nikdy nestalo ani pri OR, ani O2 ani TK. Takže problém bude niekde inde, zrejme na vymáhaní treťou stranou. Napíš a popíš problém na pohladavky.mob@telekom.sk Inak veľa šťastia s OR, tam je kopec krásnych iných "prozákazníckych" "fičuriek", ako je napr. 14+4 dní lehota na prenos čísla (už sa to tu mlelo veľakrát) alebo moja vlastná skúsenosť s výpoveďou na predajni OR, kde prijali fyzicky moju žiadosť 31.v mesiaci, ale zaregistrované v systéme až 1.v následujúcom mesiaci, čo pri výpovedi zmluvy znamená pre teba ďalší mesiac užívania nechcených služieb.... Jááj, radosť sa rozpisovať. Keby som mal čas, kľudne sa s istotou a až takou pasiou vrhám do súdnych sporov.
  5. Zdravím. Dnes mám otázku a chcem sa opýtať, či náhodou neviete, kde sa dočitam viac o LTE agregacii, ktorú používa Telekom. Pri starom CAT 6 modeme som v BA na Bajkalskej vytiahol 240Mbits. Novy CAT11 sa vytiahne ledna na 150Mbits... Kto kde realne vytiahne aspoň polovičné teoretické hodnoty? Zaujíma, ktoré pasmo BAND sa spája s ktorým na dosiahnutie vyššej rýchlosti. Ďakujem.
  6. Napíš a opíš celý problém, prilož prílohy a pošli všetko priamo na finančné oddelenie, bude to tak najrýchlejšie. pohladavky.mob@telekom.sk
  7. Bohužiaľ, ta ulica skutočne vyzerá ako "hluchá" :-) , skús bombardovať cez podnety na https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia Problémom však bude, že ústredňa je na pol ceste aj z jednej aj z druhej strany ulice :-(
  8. Nepíšeš o technológii, akú máš doma, či ADSL, VDSL, ak máš ADSL a balík XL, tak rýchlosť je 15/1 a je teda OK.
  9. Nemám takýto problém, dokonca, ako jeden z mála sa vždy v pohode dovolám 0,01 min po polnoci na Silvestra. Horšie je, keď hovor končí mimo siete TK.
  10. Väčšina adries je DHCP, ale áno, stačí reštart :-D
  11. Určite áno, ale ja sa obávam, že ja mám v problém chytiť aj vírus na PC a nie to na Android :-D
  12. ##002# musi chodit, ak nejde, mas ozaj problem s tvojou SIM. Sietovy kod chodi na vsetkych mojich sim aj u ostatnych operatorov. Hladaj ozaj chybu u technickej podpory.
  13. Vypis si stiahnes v el.podobe z Moj Telekom sekcia elektronicke vypisy po dobu 3 mesiacov od vydania vypisu.
  14. Tu sa dočítaš viac https://www.telekom.sk/wiki/volania/zmeskane-hovory a na tvojom mieste vy som volal linku technickej podpory 0800 123 777 " Taktiež volajúcim nepríde žiadna notifikácia..." chodí to len vrámci operátora, takže ak ti volal zákazník z inej siete ako Telekom, tak jeho operátor sa nemá odkiaľ dozvedieť, že ty si zapol. Ak volajúcemu prišla SMS o tom, že si dostupný, tak on bol určite ako volajúci držiteľom mobilného čísla siete Telekom.
  15. To je ťažká otázka, ideálne si to kúp tam, kde si to môžeš vyskúšať a prípadne vrátiť. Nie každému to chodí korektne. Záleží od elektroinštalácie, či ideš cez prúdové chrániče, v akom stave sú rozvody atď. To, čo ide u niekoho nemusí u teba ísť, lebo dnes máš kopec ochranných obvodov, nebodaj fotovoltaiku zapojenú do systému atď.