Marcel

Člen
  • Počet príspevkov

    746
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

211 Výborné

1 Nasledovník

O Marcel

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

4 763 zobrazení profilu
  1. Túto to zrejme nevyriešite. Skúste kontaktovať administrátorov fóra, nech posunú vašu sťažnosť ďalej.
  2. Viac info nájdeš vo wiki https://www.telekom.sk/wiki/volania/konferencny-hovor
  3. A skús prosím nie zakaždým otvárať rovnakú tému https://forum.telekom.sk/profile/2049968-clark8/ Potom sa zbytočne zahlcuje fórum duplicitnými príspevkami.
  4. Počuj, špekuluješ. Už koľkú skupinu opúšťaš? Odchádzaš zakaždým, keď ti nedajú potrebné množstvo dát? Skús niekde ušetriť a kúp si lepší paušál, nebudeš toľko špekulovať. Magenta1 dáva sama o sebe benefit, preto sa nehnevaj. keď ti nik nedaruje dáta. Predsa len, je to trošku nefér.
  5. Neviem, čo ešte vymaž cookies, prípadne skús inkognito režim... aj teraz som to skúšal a ide :-D https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia
  6. Info podá linka technickej podpory 0800 123 777, niekedy je hláška nahratá o výpadku. Ale musí byť neplánovaný výpadok väčšieho rozsahu.
  7. Všetko funguje korektne.... Skús iný prehliadač.
  8. Dnes vyskúšané, Predplatenku nie je možné pridať do Magenta1 Business, napriek tomu, že je na IČO :-( škoda, big fail!
  9. Nefungovalo viacero veci, len treba byt trpezlivý. Nefungoval forum.telekom.sk (časte výpadky alebo nenačítanie vôbec) , nefungoval m.telekom.sk a ani aplikácia, ktorá hlásila výpadky. Bude zrejme rozsiahlejší technický zásah. Dnes už evidujem, že všetko funguje korektne. Vyskúšajte dnes.
  10. Nefunguje korektne aplikácia, zadrháva sa aj fórum, ale skús na tomto linku http://m.telekom.sk/prepaid/zmena-programu/
  11. Ako ďalší podnet uvádzam ponechať paušál po skončení viazanosti ešte v trvani 3 až 6 mesiacov na pôvodnej cene, ako v pripade viazanosti internetu. Nedochádzalo by k zbytočným prekvapeniam a emóciám.
  12. Dali sa čakať tie (ne)vyjadrenia... Telekom zareagoval správne, 4ka to chápe a Orange, tam škoda komentára. To si mohli odpustiť, tu "atraktivitu", keďže ja si osobne desaťročie nemám co u nich vybrať, špeciálne boli až tak atraktívny,že roky boli lidrom v pomere nový zákazník/odchod ku konkurencie v ich neprospech.
  13. V tvojom prípade to môže byť spôsobené aj nábehom na nový produkt Preplatenka. EASY sa už nepredáva. A sobota zvyčajne nebýva dňom, kedy niekto vie riešiť takéto požiadavky. Vtedy pracuje len technická linka.
  14. Ako nápad by stalo za zváženie, ako pri pevnej linke ešte počkať za tú cenu 3 až 6 mesiacov bez viazanosti a nech sa účastník služby rozhodne. Práve pre tieto skutočnosti, že niekedy nepríde ponuka ihneď počas posledných mesiacov viazanosti. Ja si to strážim vždy pred koncom viazanosti napr. v aplikácii a pripravujem rôzne alternatívy. Teraz to máš relatívne jednoduché a môže tvoja Radosť zaváňať inými smermi.
  15. 8. Ešte ma napadlo prekopať JURA, prípadne možnosť ho pridať do Magenta1. Tie služby mi prídu ako príliš fragmentované, odčleniť a zakladať niečo nové, namiesto zjednodušovania pod jednu značku Telekom SK. 9. Aktivácia cez aplikáciu, výborná myšlienka na elimináciu nákladov ako v prípade " pleasure " skenom občianskeho preukazu a podpisom v aplikácii.