mirkalm

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O mirkalm

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, dňa 25.02.2015 som bola u Vás v T-com centre kde som požiadala o paušál s tým, že si chcem preniesť číslo z O2 (karta však bola evidovaná na mamu). Vaša pracovníčka mi teda od tohto dňa spravila zmluvu s tým, že mi povedala, že si musim najskôr zmeniť udaje v O2 aby bola karta registrovaná na mna až potom sa číslo môže preniesť a že to systém už spraví sám (že teda už nemusím osobne chodit do centra).  Dňa 27.02.2015 som bola v O2 kde mi na počkanie prehlasili kartu na mňa. Do dnešného dňa sa mi však číslo stále neprenieslo ako je to možné, do kedy mám ešte čakať, keď sa malo číslo preniesť do 3. dní?