Warder

Člen
  • Počet príspevkov

    231
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

28 Výborné

O Warder

  • Hodnosť:
    Profík
  • Narodeniny: December 20
  1. Ako som uz pisal aj v inych pripadoch, skus si napisat na pokrytie@telekom.sk .
  2. Skus napisat na pokrytie@telekom.sk , snad ti hlavu zato neukusnu. :-)
  3. Vydrz nejaky tyzden, dva nakolko sa rychlost "sama" upravi. Ak sa ti vsak nechce cakat alebo si myslis nieco ine tak kludne skus zavolat na 0800 123 777
  4. Pozri si informacne https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia alebo napis na pokrytie@telekom.sk (snad je adresa dobra)
  5. Ak sa nemylim toto si uz riesil minuly rok v Oktobry s Lubosom. Skus mu napisat SS (https://forum.telekom.sk/messenger/compose/?to=3447) a mozno ak bude mat cas a chut tak ti odpovie.
  6. 1 - Tazko povedat co momentalne maju na sklade - cely zoznam najdes na https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre 2 - B (celu dobu ho mas v prenajme) 3 - A (miera "okresania" zavisi od typu) P.S. ak to tak nieje tak ma kludne opravte
  7. Mily krtko specialne len pre teba:
  8. Mila Marie, kvoli tvojmu telefonu a duchovnemu zdraviu tak dufaj nadalej a inac:
  9. Nic sa nedeje, chod na kavu, cigaretlu alebo sa len tak prejst.
  10. Trosku stary ale obsah aktualny. https://www.topky.sk/gl/89561/.../Slovak-Telekom-upozornuje-na-vypadky-v-sietach
  11. Dobry den aj tebe a odpoved na tvoju otazku je. Keby to vedel niekto kompetentny tak uz davno to je zverejnene alebo aj inac, ANI SRNKA NETUSI.
  12. Az dokedy nenabehne.
  13. Ani srnka netusi a riesit to budu tak ze to opravia.
  14. Dievca, ze ty si chodila poza skolu ked vas ucili citat ?