Warder

Člen
  • Počet príspevkov

    205
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

25 Výborné

O Warder

  • Hodnosť:
    Profík
  • Narodeniny: December 20
  1. Contact techgroup@telekom.sk for precise information.
  2. Par som ich nainstaloval a ziaden problem.
  3. @Kajselnechaj to trosku "ulezat" .
  4. Skuste poziadat o pomoc na 0800 123 777
  5. @kristinakopunkova a nechcete si ma napriklad adoptovat ? Musite byt bohata ked platite niekolko mesiacov za nieco co Vam nepracuje ako ma a vy aj tak nevolate na linku poruch a technickej pomoci a neotrieskavate im to pravidelne o hlavu.
  6. Skus si ten router resetnut alebo zavolaj priamo na 0800 123 777 a tam sa stazuj.
  7. @rbelanecpozri si stranu 16 v manuali k tvojmu zariadeniu.
  8. Zavolaj si na zakaznicku linku 0800 123 456
  9. Skus to na https://www.telekom.sk/o-spolocnosti/kariera/volne-pracovne-miesta
  10. Mozes to vykonat aj napriklad cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a kartu ti privezie kurier domov. Tato vymena ta vsak vyde aj s dorucenim kurierom cca. 10€, musis mat od telekomu pridelene ID kod a tak bude asi lepsie pre teba ist na nejaku ich predajnu a tam to vybavis na pockanie a myslim ze zadarmo alebo skus zavolat na 0800123456
  11. Aspon som sa dobre zasmial.
  12. Skus si skontrolovat PC na spyware, malware a podobnu hnusobu. Napr. Malwarebytes www.malwarebytes.com je dobry.
  13. Ja som ti nacrtol moznost ako dostanes signal internetu aj dalej a bez dalsieho routra. A logicky ked ZTE II nema WDS tak ho asi cez to nepripojis takze mas hold smolu.
  14. @marek478urcite ti terajsi ISP zauctuje zmluvnu pokutu takze najprv si pozri do kedy mas viazanost a podla toho jednaj.
  15. Urcity nie si jediny a odporucam pri problemoch miesto vypisovania volat na 0800 123 777.