tomkrcho

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O tomkrcho

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Zdravím, mám iPhone 6 z Telekomu, mal som rozbitý displej, ktorý som si nechal vymeniť v Pôjdeto... chcel by som sa spýtať, či telefónu ostala záruka, alebo sa pri tom zásahu zrušila...
  2. Zdravím, mám taký problém, že keď zmením na ADB 2850ST jazykovú stopu na inú, ako je defaultne nastavená (teda napríklad z Angličtiny na Slovenčinu), občas sa zmení späť na tú predvolenú a je to tak aj niekoľko minút a potom sa to opakuje... Je to dosť otravné, má niekto nejaké rady?
  3. zdravím, chcel by som sa opýtať, či sa neplánujú zaradiť TV Barrandov, Sport 5 a Sport 1 a 2 HD do ponuky Magio SAT, ďakujem za odpovede.
  4. Dobrý večer, mám problém s prihlásením...skúšal som sa prihlásiť (na PC aj na mobile), ale nešlo to...tak som skúsil zmeniť heslo...to fungovalo, ale keď som sa odhlásil a chcel sa znova prihlásiť, tak nové heslo nešlo...ani na mobile, ani na PC...skúšal som ho meniť niekoľkokrát, ale nepomohlo to....kde môže byť problém? ďakujem za pomoc...
  5. neviem, ja som zvyknutý platiť to takto :)
  6. Zdravím, chcel by som sa opýtať, ako sa dá zmeniť spôsob platby z elektronickej na obyčajnú, papierovú poukážku...z nejakého dôvodu mi najskôr prišiel email o zmene, ktorý som mal potvrdiť, ale nepotvrdil som, lebo som nemal záujem, ale teraz mi prišla SMS, že faktúra bola odoslaná na MôjTelekom...ako to zmením? Ďakujem za pomoc.
  7. už od pondelka je v poriadku všetko, ale nebol som tu celý týždeň :)
  8. ovládač vyriešený, ráno som si na telefóne našiel SMS a o pár minút neskôr aj telefonát od kuriéra, ktorý mi pol hodinku po telefonáte priviezol ovládač :) už len to TVID vyriešiť 
  9. ovládač je vyriešený, dnes ráno ma kontaktoval kuriér a o pár minút neskôr priviezol ovládač...a na TVID sa pracuje :)
  10. viem, že to sem úplne nepatrí, ale chcel by som sa opýtať, prečo mám na zmluve v kolonke "Identifikácia TV" (čo je predpokladám TVID) 9-miestne číslo namiesto 8-miestneho...takto mi nejde práve MagioGO aktivovať...začína sa 1E7xxxxxx, ďakujem za pomoc
  11. ďakujem za rýchlu odpoveď a za pomoc
  12. zdravím, objednal som dva boxy a prišiel iba jeden ovládač, kde je problém? je to v poriadku?