
marhan22
Člen-
Počet príspevkov
5 -
Dátum registrácie
-
Posledná návšteva
Nikdy
Príspevky odoslal/-a marhan22
-
-
Ahoj, Rado,
asi sme si veľmi neporozumeli, pretože ja tieto údaje vygenerované mám, zakladala som BI osobne na pobočke Telekomu len teraz, k 1.2.2015. Avšak chcem zmeniť banku i číslo účtu v rámci už existujúceho BI . To akože mám ísť znova na pobočku??? :-O
-
O portáciu môžeš požiadať až deň po skončení viazanosti. Pekný večer.
-
Ahoj, o prenos môžeš požiadať 24.2. Musíš ísť osobne na pobočku toho operátora, kam chceš portovať. Teda Telekom nemusíš oboznamovať s prechodom. Uspešná portácia prebehne do 4 pracovných dní odo dňa podpisu žiadosti. Len pozor, do žiadosti musíš uviesť všetky údaje tak, aby korešpondovali s údajmi v Telekome. Pekný večer.
-
Dobrý deň,
mám zriadené bankové inkaso. Ako mám postupovať, keď chcem zmeniť číslo účtu i banku v rámci bankového inkasa?
Ďakujem.
V Magio internet
Pridal
Ahoj,
ĎAKUJEM pekne za odpoveď i pomoc. :-) Teraz v tom mám už jasno. :-)
S pozdravom M.