marhan22

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O marhan22

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ahoj,   ĎAKUJEM pekne za odpoveď i pomoc. :-) Teraz v tom mám už jasno. :-) S pozdravom M.  
  2. Ahoj, Rado, asi sme si veľmi neporozumeli, pretože ja tieto údaje vygenerované mám, zakladala som BI osobne na pobočke Telekomu len teraz, k 1.2.2015. Avšak chcem zmeniť banku i číslo účtu v rámci už existujúceho BI . To akože mám ísť znova na pobočku??? :-O
  3. O portáciu môžeš požiadať až deň po skončení viazanosti. Pekný večer.
  4. Ahoj, o prenos môžeš požiadať 24.2. Musíš ísť osobne na pobočku toho operátora, kam chceš portovať. Teda Telekom nemusíš oboznamovať s prechodom. Uspešná portácia prebehne do 4 pracovných dní odo dňa podpisu žiadosti. Len pozor, do žiadosti musíš uviesť všetky údaje tak, aby korešpondovali s údajmi v Telekome. Pekný večer. 
  5. Dobrý deň, mám zriadené bankové inkaso. Ako mám postupovať, keď chcem zmeniť číslo účtu i banku v rámci bankového inkasa?   Ďakujem.