Ľuboš Sucháň

Člen
  • Počet príspevkov

    11
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Ľuboš Sucháň

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Hlavne: Nedalo sa prihlásiť..., potom - chcem to, čo (ste) mi sľúbili, čo som si objednal a čo platím... alebo môžem poslať trochu viac v Rumunských LEI ? A ak (ste) mi pridali miesto objednaného niečo, čo som možno nechcel a určite si neobjednal do balíčka niečo iné, odkiaľ to máme vedieť??? A tá odpoveď ? To nezávislý zákazník nemôže napísať :-)
  2. Zdá sa, že ste opäť vyradili stanicu z balíčka, ktorý som si objednal a platím ho... . Predtým Slovak Sport, teraz som sa už len na nete (nie Telekom) dozvedel, že ste vyradili Film+ a zaradili nejakú super Rumunskú hudobnú stanicu, paráda. Čo je ešte plánované??? Vyzerá to, že Telekom táto služba (Magio Sat) "obťažuje" a ako verný zákazník (mobil, internet) sa cítim, ako za totality, keď vidím ako viete ponúknuť balík, zinkasovať dohodnutú sumu a neposkytnúť sľúbenú službu v dohodnutom rozsahu... . Takže čo to má znamenať a budem mať ešte veľa Rumunských staníc ako náhradu za objednané a zaplatené ?
  3. Ja som kúpil z Alzy (ak je to zakázaná reklama, ospravedlňujem sa Telekomu)jediný typ nazvaný skrutkovací konektor, rozmer neuvádzajú... Čo ma prekvapilo bol som nútený skúsiť spojku a bez viditeľnej straty kvality funguje...
  4. Moje rozčarovanie nie je len mojim rozčarovaním (na tomto fóre som sa neozval neozval sám, neznamená to, že všetci ostatní sa tešia tomu super kšeftu) a každý nezávislý človek rozčarovanie asi chápe: 1)ponúkli mi kaviár (podľa mňa)objednal som, platím, tak ako sme sa dohodli... , napísali: od zajtra máš Kabanos, plať ako za kaviár a drž po dobu viazanosti hubu. Ty a Telekom  mi tvrdíte, že tak je to pre mňa lepšie... ale, čo tak napísať: "Sľúbili sme, dohodli sme sa, platíte, PREPÁČTE, Telekom za vzniknutú situáciu nemôže a ako kompenzáciu Vám ponúkame: 1.rozprávky (pre p.Martoviča a kol.),ALEBO 2.Iný športový kanál (pre mňa a kol.), namiesto ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE 2)Niekoľkokrát ročne som u "iného operátora"(píšeš, že všetci sú rovnakí)dostal na nejakú dobu (aj 3 mesiace balíček zdarma...) 3)Podobne, keď bol "najsilnejší" sa správal aj "Ďalší operátor" (keď sa Vám nepáči, choďte...)a už najsilnejší nie je. Tak reaguje trh... a tak budeme reagovať aj my (teda ja určite, ak Telekom prudko nezmení svoje správanie)a ver tomu, že keby sme neboli oklamaní a hlavne viazaní, neboli by sme tu. Zatiaľ sme, platíme riadne, chceme, čo nám sľúbili a za čo platíme. A ak sa nedá splniť sľub z vyššej moci, máme právo a aj sme zaplatili za SLUŠNÉ SPRÁVANIE A ADEKVÁTNE KOMPENZÁCIE. 4)To je všetko, viac je zbytočné sa k téme vyjadrovať  
  5. Používame Google a dočítal som sa, že Slovak sport NIE JE V REŠTRUKTURALIZÁCII (čím obhajuješ vyradenie z ponuky, napriek tomu, že zaň platíme) bez adekvátnej náhrady  a k tomu nekritickému presviedčaniu, že"ŤUKI SA OPLATÍ, oslavujte a pozerajte miesto Slovenského športu...atď." sa oplatí prečítať si Tvoje vyjadrenie na FB: "Miloš Martovič Ja si myslím, že Telekom si na Ťuki dá zaležať, opytaj sa na Rik, tam od januara ide dookola to isté" , tak ak hovoríš, že GOOGLE je fajn, píšu tam, že ŤUKI je RIK pre Telekom, chceš link, alebo si to nájdeš... a pozdravuj v Telekome
  6. A čo tak nepoužívať "Telekomácy tón" ?" Mám na mysli: "Keď sa Vám nepáči choďte do ...". Čo tak vidieť to tak, že chceme to čo nám Telekom sľúbil, dohodli sme sa, zaplatili sme, čo pýtal a my po dobu viazanosti chceme to, na čom sme sa dohodli a za čo sme zaplatili. Presne to číslo a v tej istej mene t.j. XY Eur a nie napr. 90% v rubľoch. A ja to drzo :-) žiadam LEN po dobu viazanosti, vadí ?
  7. Od 1. 6. 2015 dochádza ku zmene umiestnenia TV kanálu Disney. Nájdete ho na novej pozícii 58. Pri tejto zmene nie je potrebné reštartovať Váš Magio Box. Od toho istého dátumu bude zo satelitnej ponuky Magio úplne vyradený TV kanál Slovak Sport TV2.  Ďakujeme za pochopenie  Váš Telekom Za mňa len toľko: Niet za čo ! Váš (dočasne)zákazník :-( P.S.Nechápem
  8. Vďaka ! Teraz (2 otázky na fórum)už viem všetko, čo som potreboval :-(. Najbližších cca.700 dní si budem nadávať... 
  9. Pekný deň :-) Nedarí sa mi spustiť archív na Magio SAT (nový KAON, PVR ready), šípka na nadchádzajúci deň v sprievodcovi funguje, predchádzajúci nič... . Tak ma napadlo, či vôbec  funkcia archív na Magio SAT funguje... Ak áno, ako na to  ?   Vďaka za pomoc
  10. Super, vďaka !!!
  11. Prosím o radu: Na "novom" KAONe som zoradil vybraté kanály do zoznamu "obľúbené1", ale prepínanie kanálov pracuje podľa pôvodného zoznamu "všetky"... v návode je na túto tému v podstate nič...