Lapay222

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Lapay222

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zaujimave ze o vsetkych vypadkoch Telekom sa hned pise a na tento nema kto upozornit. Nikde ani zmienka a zjavne to zasiahlo velmi vela zakaznikov s internetom a IPTV.
  2. Dobry den, Ani nam nejde od vcera Magio Internet VDSL (Hul). Podla stranky mame narok na neobmedzeny internet v mobile (od vcera si cerpam len predplatene data). Pri nahlasovani poruchy som sa len dozvedel, ze uz ju nemame hlasit, ze uz je nahlasena a ze na odstraneni pracuju. Kedze je vikend neocakavam, ze by to nejak riesili do pondelku. Smutne, ze poruchova sluzba nema pohotovost aj cez vikendy ako ostatne spolocnosti (napr.SPP, Vodarne, elektrarne atd.).
  3. Vo stvrtok pri upravach terenu v nasej obci bager poskodil kabel DSL linky. Myslel som ze ide len o maly vypadok a kedze som bol stvrtok poobede do 22.00 v praci neriesil som to. Poruchu som nahlasil v piatok rano. S tym ze som este netusil co sa stalo a preco mi nejde internet. Prisla mi SMS ze problem odstrani Telekom do 3 dni. V sobotu som zistil dovod vypadku a dohlasil som dovod vypadku. Dnes prisiel technik a stanovil dovod vypadku (preseknuty kabel). Riesenie: Prideme to opravit v stredu kedze zajtra je statny sviatok. Kolko ma vlastne Telekom na odstranenie poruchy? Ci kolko chce? Z technickej podpory mi prisla odpoved ze do 3 kalendarne dni. Uz mam chut napisat niekam staznost!!!
  4. Ked som mal ADSL tak som mal doma web server a FTP server ale teraz mam VDSL a k nemu router ADB VV3212 a na nom mi presmerovanie portov nefunguje. Dostanem sa z vonku na moj router ale zan uz nie. Neviete mi poradit?
  5. Dobry den, Chcel by som sa spytat ci je k VDSL technologii poskytovana sluzba dynamicka/staticka verejna IP adresa ako je to pri ADSL. Vopred dakujem.