SIMO

Člen
  • Počet príspevkov

    115
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

32 Výborné

O SIMO

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. Ked ste spolu, mozes jej z tvojho mobilu vytvorit WiFi hotspot a bude minat tvoje data Ak by mala dual telefon a v nom len jednu SIM kartu, tak by si si mohol vybavit kartu na zdielanie dat k tvojmu cislu (ak to je mozne) a cerpala data z tvojho programu. Su modemy, ktore nevyzaduju napajanie z elektrickej siete. Zda sa mi, ze to umoznuje aj tento https://www.telekom.sk/internet/mobilny-internet?datove-zariadenia#mv40v . Aj do neho je mozne vlozit SIM kartu na zdielanie dat. Moze ho nosit so sebou a cerpat tvoje data.
  2. Sms

    Tipujem, ze mas cislo prenesene do Telekomu, ktore bolo v minulosti aj u ineho operatora. Ak ano, nahlas to ako poruchu na 0800123777.
  3. Box si si nekupoval, mas ho v prenajme, mozu ti dat akykolvek, ktory maju na sklade. Nikde nie je napisane, ze pri novom zriadeni sluzby dostanes do prenajmu uplne novy box. Nebolo by to ani moc ekologicke. Keby boli vsetci ako ty, tak je Zem zasypana elektroodpadom. Obavam sa, ze na kompenzaciu nemas narok Ak sluzbu s takym boxom nechces a mas narok na odstupenie do 14 dni, mozes to vyuzit.
  4. janofrlo, skusala si menit kanal, na ktorom wifi siet vysiela? Robila si kontrolu vyuzitia jednotlivych kanalov nejakou apkou a skusala si nastavit ten, ktory je najmenej vyuzity s najslabsou intenzitou okolitych sieti? Vyuzivas 2,4 alebo 5 GHz pasmo? Ak ti zariadenia umoznuju vyuzivat 5 GHz pasmo, vyuzivaj ho, byva menej zarusene a ma viac kanalov. Skusala si menit polohu routra? Aj ked ty nic nezmenis, mozu sa ti zmenit parametre wifi pripojenia. Ak vyuzivas pasmo 2,4 GHz, ktore ma 13 kanalov, ktore sa navyse prekryvaju, tak uz velmi maly pocet wifi sieti sa moze navzajom rusit. Nikto ti nezaruci, ze nastavenia wifi, s ktorymi teraz nemas problem s pripojenim, sa nezmenia. Teraz moze byt pripojenie stabilne a za par minut uz nie, aj ked ty nic nezmenis. Treba castejsie hladat najmenej vytazeny kanal. Telekom ponuka cez Pojdeto ucitala, ktory ta nauci robit s PC a zariadeniami. https://pojdeto.sk/sluzba/skolenia/skolenia-30min
  5. Cesky balicek si mal asi zadara a po vyradeni niektorych programov chces zlavu. Markiza a Joj zacali za sirenie svojich programov pytat od vysielatelov peniaze a mesacny poplatok za televiziu (nie boxy) ti nezvysili. Budes sa stazovat aj na to, ze neplatis za slovenske programy vyssi poplatok?
  6. Mam Samsung UE48H6670, viac ako dvojrocny model s poslednou aktualizaciou. Vyuzivam tiez pripojenie od Telekomu a nemam problem s pripojenim TV cez kabel a WiFi, vsetky funkcie/aplikacie vyuzivajuce internet funguju. Pridelovanie DNS mam automaticke, rovnako ako pridelovanie IP adresy a vyuzivam aj ine aplikacie ako webovy prehliadac. Pochybujem, ze by Telekom blokoval apky len v niektorych modeloch Samsungu. Pripojenim to podla mna nebude, vidim to na problem nastavenia routra alebo TV.
  7. Az na fakture V mesiaci, v ktorom menis program, uzatvoris novu zmluvu, sa spotreba neda sledovat.
  8. 60/6 je rychlost pri optike, ktora byva vo viac zaludnenych lokalitach. Ak to skusas cez wifi a mas v okoli vela dalsich wifi sieti, tak moze byt problem s rusenim. Vyskusaj pripojenie cez sietovy kabel a daj vediet ake dosahujes rychlosti. A skus pri pripojeni cez kabel vynechat router a pripoj sa rovno na ont.
  9. To mas router od Telekomu? Nepocul som, ze by tento typ davali. Ak nie je od Telekomu, tak ti tu asi nikto nepomoze. Funkcnost sluzby garantuju len cez ich router ADB alebo ZTE. Za ten ich router, ale mozes zapojit svoj vlastny, ked to potrebujes. Cez vlastny router nejde ani ich pevna linka, aj pri nej musis mat ADB alebo ZTE. Pri vyuziti vlastneho routra pri Magio tv nevedia asi zarucit spravnu funkcnost boxov, tak to nepodporuju.
  10. Podla toho co si tu napisal, ti nedokaze asi nikto pomoct. Moze to byt lokalitou/pokrytim, chybou telefonu, nastavenim telefonu, problemom u volaneho, ... . Stava sa ti to len v jednej lokalite alebo vo vsetkych? Mas na telefone nejaky ochranny kryt? Skusal si volat bez neho? Skusal si si v telefone nastavit len 2G alebo len 3G siet, aby sa vylucil vplyv okrajoveho pokrytia niektorej siete. Ak sa ti to stava len pri volani na jedno cislo, skusal chybu hladat aj volany? Ked vsetko vyskusas a stale to bude pretrvavat, tak zavolaj na bezplatne cislo 0800 123 777, kde riesia poruchy.  
  11. Tvoja SIM karta bola v tom telefone v minulosti funkcna? Mas pausal/Easy? Mas kredit? Nerobil si nejaku zmenu programu? Skusal si SIM kartu v inom telefone? Skusal si v BB inu SIM kartu? To, ze sa ti do telefonu nedaju ukladat cisla sa ti len zda alebo sa tam naozaj neda ziadne cislo ulozit? SIM karta asi nebude ovplyvnovat moznost ukladat cisla do telefonu. Mozno bude problem v telefone. Po zalohe vsetkych potrebnych udajov mozes este vyskusat obnovit vyrobne nastavenia.
  12. SMS sa ti dorucuje z nejakeho mobilneho cisla. Preco na to cislo nezavolas / nenapises a nepovies uzivatelovi, aby si tu funkciu v telefone vypol. Mozno plati za odosielanie sprav a vybija mu to bateriu, tak by nemusel mat problem s vypnutim funkcie. Dalsia vec, preco si pred odovzdanim telefonu niekomu inemu, neobnovil jeho vyrobne nastavenia a vsetko z telefonu nevymazal? Dufam, ze si sa poucil. Telekom nemoze zabranit niekomu, aby na tvoje cislo neposielal spravy. Mal by si to riesit predovsetkym ty. Mozes vyzvat odosielatela, aby ti spravy neposielal a ak to nebude akceptovat, stazuj sa na policii na obtazovanie.
  13. tortax, zavolaj na bezplatnu linku 0800 123 777 a zvol poruchy mobilnych sluzieb, ludia z linky to vedia poslat na preverenie a bude to hned riesene. Ak mas podporujucu SIM, telefon a aktivnu sluzbu na SIM karte, tak telefon by mal vyhladat 4G siet v mieste pokrytia. V akom meste sa nachadzas a aky mas mobil? Vyhlada ti mobil 4G siet inych operatorov? Ak ti vyhlada 4G siet Telekomu, ked sa do siete prihlasis, tak co sa stane?
  14. sejs4, aj mna by zaujimalo, v akom stave si telefon do servisu odovzdal. Displej sa len tak nepokazi a musel byt na to dovod. Pises o 2 opravach. Ukaz nam protokoly zo servisu k obom opravam (vymaz tvoje udaje), kde bude popisany stav telefonu a vyjadrenie servisu a tiez foto tvojho telefonu. Bez tych protokolov a foto je tvoj prispevok len nepodlozene tvrdenie, ktore by mohlo byt aj klamstvo.
  15. Telekom ma sudneho znalca, s ktorym spolupracuje pri posudzovani telefonov. Ak si nesuhlasil s jeho stanoviskom, mohol si si TY SAM vybrat nezavisleho znalca (aj viacerych), ktory moze posudzovat mobilne telefony (na Slovensku su ich desiatky), aby ho preveril. Posudenie by islo mimo Telekomu, ten by o tom ani nemusel vediet. Keby bolo stanovisko znalca ine ako vyjadrenie servisu, mohol si sa odvolat. Stazovat sa tu teraz na Telekom alebo znalca mi pride trochu od veci, ked si inym odbornym vyjadrenim nepreukazal opak (tvoje vyjadrenie nie odborne). Posudenia sa robia po obnoveni nastaveni telefonu, aby sa vylucil vplyv doinstalovanych aplikacii, nastaveni a dat a servis/znalec sa riadi postupmi vyrobcu. Autorizovany servis alebo sudny znalec nedavaju vyjadrenia podla toho, u ktoreho operatora/predajcu bol telefon zakupeny. Riadia sa poziadavkami a postupmi vyrobcu. Keby si telefon kupil u ineho predajcu, dostal by si rovnake stanovisko. Mal by si sa stazovat skor v spolocnosti Apple, ake podmienky stanovila a aky vyrobok vyrobila.