lolo_man

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O lolo_man

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. písal som mail na technickú podporu, ihneď mi bolo ponúknuté riešenie, že budú monitorovať moje pripojenie, pravdaže to medzi tým padlo a zistili že vznikajú náhodné rozpady spojenia na pripojení s ukončením PPP relácie na porte. Hneď poslali žiadosť na výmenu konfigurácie na porte a  po pár minútach mi prišla sms že problém bol odstránený.  Odvtedy som padnutie spojenia nezanamenal. Takže problem solved :)
  2. Miloš, určite sa to nedeje len na ich dotovaných zariadeniach. . . doma mám ako hlavný router špičkový TP-LINK TD-W8970B,  a padá to stále. . . tie ich dotované slabotinky využívam akurát tak ako APčka :D
  3. v tom riešenie nevidím, výpadok trvá okolo minúty a aj to väčšina času je len pripájanie a vytváranie nového spojenia, takže do kým sa dovolám a do kým stihnú oni zareagovať a spustiť nejaké merania, tak si myslím že nič nenájdu . . .  
  4. Zdravím, mám problem s neustálim padaním internetu. . . pripojenie padá v nepravidelných intervaloch, pár krát za deň (3-4x,)nezáležiac od toho ako sa práve využíva, proste ma odpojí a do nejakej 1-2 minút naskočí . . . testované boli dva rôzne routre (nejaký obyčajný D-Link a momentálne TP-LINK TD-W8970B) , tam chybu nevidím. . . pripojených mám doma viac notebookov cez wifi, ako aj stolný PC cez kábel, v mojích zariadeniach je chyba vylúčená, odpojí naraz všetkých, vírusy sú vylúčené . . . . raz bol u mňa aj technik, premeral, povedal že je všetko naporiadku,samozrejme vtedy pripojenie nepadlo a bolo stabilné,takže jasné že prístroj chybu nezaznamenal. . . keby je všetko naporiadku tak asi nestrácam pripojenie na net, nie ? Ako ďalej postupovať, keďže šanca že spojenie padna akurát keď tu bude technik je mizivá a meranie nič nedokáže ?