-
Počet príspevkov
52 -
Dátum registrácie
-
Posledná návšteva
Hodnotenie komunity
40 VýbornéO Roman
-
Hodnosť:
Radca
-
Roman zmenil svoju profilovú fotografiu
-
Ahoj @Martin dj.train, pozri sem, uz sa to riesilo.. :) a ak pomoze, skus odpoved prijat ako riesenie - pomozes aj inym s rovnakym problemom. ;) Pekny den, Roman
-
Ahoj @GgDag-SK , prosim nehodnot negativne odpovede, ktore si dostal a nepacia sa Ti. Uzivatelia na fore si maju pomahat - to je jeho zmyslom a hodnotit odpoved ako "sprostu" nie je vhodne - budme radi, ze sa najdu ludia, ktoru chcu pomoct v ramci svojich moznosti a vedomosti. MMS ma technicky limit 300kB, je dany nasou sietou. Vacsina telefonov je schopna obrazok skomprimovat, ak je vacsi. K uspesnemu pouzivaniu MMS dalej potrebujes telefon, kt. tuto sluzbu podporuje a je spravne nastaveny a tiez aktivnu sluzbu u nas... ak mas akekolvek technicke problemy s odosielanim, blizsie ich specifikuj tu na fore, pripadne zavolaj 0800123456. Pekny den, Roman
-
Ahoj @juriga18 , pozri sem, tu sa to riesilo. pekny den, Roman
-
Ahoj @kssg5 , ak mas zaujem o dalsie data po ich precerpani, za 5,99€ mas pre HAPPY XS dalsich 500MB. Staci poslat SMS v tvare DATA ZAP na cislo 12323. Pekny den, Roman
-
Ahoj @schpako1950 , sme radi, ze si na fore nasiel odpoved na Tvoju otazku. Skus prosim oznacit relevantnu odpoved ako riesenie - mozno niekto iny bude mat rovnaky problem a odpoved najde ovela rychlejsie :) Vdaka a pekny den, Roman
-
Ahoj @jano.psota9 Dovoľ aby som Ti oznámil, že Tvoj posledný príspevok [easy pecka s kreditom], sme museli upraviť keďže porušoval pravidlá používania fóra, ktoré: - obsahujú vulgarizmy, slovné spojenia alebo iné slovné alebo znakové výrazy, ktorých priamy alebo nepriamy význam je v rozpore so všeobecne akceptovateľnou spoločenskou morálkou a etikou; Tu nájdeš kompletné Pravidlá používania fóra. Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov. Roman
-
Ahoj @Tibčo, nikam sa stahovat nemusis, predpokladam, ze darcek si dostal k tvojmu novemu internetu. Z tvojich styroch palcov sa mozes tesit, este jeden a budes mat komplet novu ruku :) Krasny den, Roman
-
Ahoj @Michal Šoltis vanss1 , napis pls cez tento formular, alebo zavolaj na 0800123 456. Je to specificka situacia a zial tu to nevyriesime. Pekny den, Roman
-
Ahoj @Ján leso , cislo, ktore si povodne mal u nas a preniesol si si ho do 02 pravdepodobne existuje, ak ho stale vyuzivas. My sme teda nic nezrusili a kludne sa k nam mozes vratit, budeme sa tesit :) Alebo sa zle chapeme a situacia je ina? Prosim upresni. Pekny den, Roman
-
Ahoj @FOX4EVER , Chytry balik je chytry z toho dovodu, ze spaja niekolko sluzieb do jedneho balika a teda mas na vsetky produkty dokopy lepsiu cenu. Zrusit jendu zo sluzieb by znamenalo narusenie celej podstaty tohto balika... ;)
-
Ahoj @Miloš Martovič , nie vzdy sa da vsetko hned a naraz... este trochu trpezlivosti pls a verim, ze si upravis poradie kanalov podla chuti ;) Krasny den, navyse piatok prajem :) Roman
-
Ahoj @gbely , uz si vymenu zrealizoval? vdaka za info, Roman
-
Ahoj @distefano , vdaka za tip, posunieme nasim dizajnerom a uvidime. Pekny den, Roman
-
Ahoj MAQO, mrzi nas, ze si sklamany... avsak pri prechode do nasej siete, nevieme ake sluzby si mal aktivovane u ineho operatora. Rovnako ako nam operator tieto informacie neposkytuje, neposuva nam ani platby, ktore si za tieto sluzby platil jemu. Aky program si si u nas aktivoval? Verim, ze uz nebudu ziadne nedorozumenia a budes s nasimi sluzbami len spokojny. Pekny den, Roman
-
Ahoj, v takychto pripadoch treba najprv vyskusat RESET modemu (staci router vytiahnut na par sekund zo zasuvky). Vela krat to vyriesi problem :)