Roman

Bývalý člen nášho tímu
  • Počet príspevkov

    52
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

39 Výborné

O Roman

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ahoj @Martin dj.train,    pozri sem, uz sa to riesilo.. :) a ak pomoze, skus odpoved prijat ako riesenie - pomozes aj inym s rovnakym problemom. ;)   Pekny den, Roman
  2. Ahoj @GgDag-SK ,   prosim nehodnot negativne odpovede, ktore si dostal a nepacia sa Ti. Uzivatelia na fore si maju pomahat - to je jeho zmyslom a hodnotit odpoved ako "sprostu" nie je vhodne - budme radi, ze sa najdu ludia, ktoru chcu pomoct v ramci svojich moznosti a vedomosti.   MMS ma technicky limit 300kB, je dany nasou sietou. Vacsina telefonov je schopna obrazok skomprimovat, ak je vacsi. K uspesnemu pouzivaniu MMS dalej potrebujes telefon, kt. tuto sluzbu podporuje a je spravne nastaveny a tiez aktivnu sluzbu u nas... ak mas akekolvek technicke problemy s odosielanim, blizsie ich specifikuj tu na fore, pripadne zavolaj 0800123456.   Pekny den, Roman
  3. Ahoj @juriga18 , pozri sem, tu sa to riesilo.   pekny den, Roman
  4. Ahoj @kssg5 ,   ak mas zaujem o dalsie data po ich precerpani, za 5,99€ mas pre HAPPY XS dalsich 500MB. Staci poslat SMS v tvare DATA ZAP na cislo 12323.   Pekny den, Roman
  5. Ahoj @schpako1950 , sme radi, ze si na fore nasiel odpoved na Tvoju otazku. Skus prosim oznacit relevantnu odpoved ako riesenie - mozno niekto iny bude mat rovnaky problem a odpoved najde ovela rychlejsie :)   Vdaka a pekny den, Roman
  6. Ahoj @jano.psota9    Dovoľ aby som Ti oznámil, že Tvoj posledný príspevok [easy pecka s kreditom], sme museli upraviť keďže porušoval pravidlá používania fóra, ktoré:   - obsahujú vulgarizmy, slovné spojenia alebo iné slovné alebo znakové výrazy, ktorých priamy alebo nepriamy význam je v rozpore so všeobecne akceptovateľnou spoločenskou morálkou a etikou;   Tu nájdeš kompletné Pravidlá používania fóra.   Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.   Roman
  7. Ahoj @Tibčo,   nikam sa stahovat nemusis, predpokladam, ze darcek si dostal k tvojmu novemu internetu. Z tvojich styroch palcov sa mozes tesit, este jeden a budes mat komplet novu ruku :)   Krasny den, Roman  
  8. Ahoj @Michal Šoltis vanss1 ,   napis pls cez tento formular, alebo zavolaj na 0800123 456. Je to specificka situacia a zial tu to nevyriesime.   Pekny den, Roman
  9. Ahoj  @Ján leso ,   cislo, ktore si povodne mal u nas a preniesol si si ho do 02 pravdepodobne existuje, ak ho stale vyuzivas. My sme teda nic nezrusili a kludne sa k nam mozes vratit, budeme sa tesit :)   Alebo sa zle chapeme a situacia je ina? Prosim upresni.   Pekny den, Roman  
  10. Ahoj @FOX4EVER , Chytry balik je chytry z toho dovodu, ze spaja niekolko sluzieb do jedneho balika a teda mas na vsetky produkty dokopy lepsiu cenu. Zrusit jendu zo sluzieb by znamenalo narusenie celej podstaty tohto balika... ;)
  11. Ahoj @Miloš Martovič , nie vzdy sa da vsetko hned a naraz... este trochu trpezlivosti pls a verim, ze si upravis poradie kanalov podla chuti ;)   Krasny den, navyse piatok prajem :) Roman
  12. Ahoj @gbely , uz si vymenu zrealizoval?   vdaka za info, Roman
  13. Ahoj @distefano , vdaka za tip, posunieme nasim dizajnerom a uvidime.   Pekny den, Roman
  14. Ahoj MAQO, mrzi nas, ze si sklamany... avsak pri prechode do nasej siete, nevieme ake sluzby si mal aktivovane u ineho operatora. Rovnako ako nam operator tieto informacie neposkytuje, neposuva nam ani platby, ktore si za tieto sluzby platil jemu. Aky program si si u nas aktivoval?   Verim, ze uz nebudu ziadne nedorozumenia a budes s nasimi sluzbami len spokojny.   Pekny den, Roman
  15. Ahoj, v takychto pripadoch treba najprv vyskusat RESET modemu (staci router vytiahnut na par sekund zo zasuvky). Vela krat to vyriesi problem :)