Roman

Bývalý člen nášho tímu
  • Počet príspevkov

    52
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

37 Výborné

O Roman

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ahoj @Martin dj.train,    pozri sem, uz sa to riesilo.. :) a ak pomoze, skus odpoved prijat ako riesenie - pomozes aj inym s rovnakym problemom. ;)   Pekny den, Roman
  2. Ahoj @GgDag-SK ,   prosim nehodnot negativne odpovede, ktore si dostal a nepacia sa Ti. Uzivatelia na fore si maju pomahat - to je jeho zmyslom a hodnotit odpoved ako "sprostu" nie je vhodne - budme radi, ze sa najdu ludia, ktoru chcu pomoct v ramci svojich moznosti a vedomosti.   MMS ma technicky limit 300kB, je dany nasou sietou. Vacsina telefonov je schopna obrazok skomprimovat, ak je vacsi. K uspesnemu pouzivaniu MMS dalej potrebujes telefon, kt. tuto sluzbu podporuje a je spravne nastaveny a tiez aktivnu sluzbu u nas... ak mas akekolvek technicke problemy s odosielanim, blizsie ich specifikuj tu na fore, pripadne zavolaj 0800123456.   Pekny den, Roman
  3. Ahoj @juriga18 , pozri sem, tu sa to riesilo.   pekny den, Roman
  4. Ahoj @kssg5 ,   ak mas zaujem o dalsie data po ich precerpani, za 5,99€ mas pre HAPPY XS dalsich 500MB. Staci poslat SMS v tvare DATA ZAP na cislo 12323.   Pekny den, Roman
  5. Ahoj @schpako1950 , sme radi, ze si na fore nasiel odpoved na Tvoju otazku. Skus prosim oznacit relevantnu odpoved ako riesenie - mozno niekto iny bude mat rovnaky problem a odpoved najde ovela rychlejsie :)   Vdaka a pekny den, Roman
  6. Ahoj @jano.psota9    Dovoľ aby som Ti oznámil, že Tvoj posledný príspevok [easy pecka s kreditom], sme museli upraviť keďže porušoval pravidlá používania fóra, ktoré:   - obsahujú vulgarizmy, slovné spojenia alebo iné slovné alebo znakové výrazy, ktorých priamy alebo nepriamy význam je v rozpore so všeobecne akceptovateľnou spoločenskou morálkou a etikou;   Tu nájdeš kompletné Pravidlá používania fóra.   Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.   Roman
  7. Ahoj @Tibčo,   nikam sa stahovat nemusis, predpokladam, ze darcek si dostal k tvojmu novemu internetu. Z tvojich styroch palcov sa mozes tesit, este jeden a budes mat komplet novu ruku :)   Krasny den, Roman  
  8. Ahoj @Michal Šoltis vanss1 ,   napis pls cez tento formular, alebo zavolaj na 0800123 456. Je to specificka situacia a zial tu to nevyriesime.   Pekny den, Roman
  9. Ahoj  @Ján leso ,   cislo, ktore si povodne mal u nas a preniesol si si ho do 02 pravdepodobne existuje, ak ho stale vyuzivas. My sme teda nic nezrusili a kludne sa k nam mozes vratit, budeme sa tesit :)   Alebo sa zle chapeme a situacia je ina? Prosim upresni.   Pekny den, Roman  
  10. Ahoj @FOX4EVER , Chytry balik je chytry z toho dovodu, ze spaja niekolko sluzieb do jedneho balika a teda mas na vsetky produkty dokopy lepsiu cenu. Zrusit jendu zo sluzieb by znamenalo narusenie celej podstaty tohto balika... ;)
  11. Ahoj @P4 servis mobilnych telefonov zabezpecuju nasi externi partneri, ktori sa specializuju na vybrane znacky mobilnych telefonov. Predmetny servis testuje kazdu jednu popisanu zavadu, pokial sa zavada neprejavi, poslu telefon spat na predajnu s tymto vyjadrenim. Ak sa Tebou popisovany problem stale opakuje, odporucam si detailnejsie odsledovat situacie, v ktorych sa to najcastejsie deje - ci po dlhsom pouzivani zariadenia, ked je telefon zohriaty a podobne. Cim viac detailov poskytnes, tym skor sa podari servisu problem nasimulovat a zavadu odstranit.   Verim, ze sa to cim skor vyriesi. Roman
  12. Ahoj @Slavomír Kochan , momentálne pracujeme na aktualizácii aplikácie, ktorá by mala vyriešiť tento problém. Vydaná bude pravdepodobne v najbližších dňoch. Voprad vďaka za trpezlivosť ;)   Krásny piatok želám, Roman
  13. Ahoj @Miloš Martovič , nie vzdy sa da vsetko hned a naraz... este trochu trpezlivosti pls a verim, ze si upravis poradie kanalov podla chuti ;)   Krasny den, navyse piatok prajem :) Roman
  14. Ahoj @gbely , uz si vymenu zrealizoval?   vdaka za info, Roman
  15. Ahoj @distefano , vdaka za tip, posunieme nasim dizajnerom a uvidime.   Pekny den, Roman