Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ahoj @casar2 k optike sa pouzivaju ine zariadenia ako ti poslal @informovanost. Avsak svoj router ktory mas mozes pouzit ako AP. Za mna by som to asi nerobil kedze rozhranie toho routra nema vyssiu priepustnost ako 100Mbit... uz radsej nejaky lepsi router s Gigabit LAN.
  3. Ahoj, ak mas mat 60/6 Mbps, tak tvoja dosahovana rychlost je uz poruchova (vid link https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost) Zavolaj na 0800 123 777 je to technicka podpora, nahlas poruchovu rychlost. Mal by si dosahovat minimalne 40 a viac Mbps aby to bolo OK, vsetko pod je uz poruchova rychlost. Stoj si za svojim ale s kludom
  4. Potom upresni @Mirkoovi adresu a on to moze pozriet. Mozno ze tvoja ulica nie je v plane, obcas sa to tak stalo...
  5. Dnes
  6. nie vhodný nebude. https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre zoscroluj nižšie až nájdeš k službám optik. rooter k internetu je zadarmo - požičanie po dobu využívania služieb internetu od telekomu alebo prémiový kde sa pripláca 50 centov mesačne. (sagemcom) myslím že to je všetko čo si sa pýtal.
  7. V pripade, ze sa ti ukáže aby si zanechal cislo, dopln ho a operator ti da presnejsiu odpoved
  8. Yesterday
  9. Zdravím Vas. Mam momentalne doma na dome Magio XL internet 15Mb/s internet. Uz je privedená optika ku domu. Chcem sa spytat ci moje doterajsi modem : https://www.tp-link.com/cz/home-networking/dsl-modem-router/archer-vr300/ bude vhodny na tento internet? Ake zariadenia ponuka telekom k optickému internetu a za kolko ? Dakujem Čásár G., Levice
  10. Zdravím... Nakoľko som sa predvčerom snažil kontaktovať telekom... Vyskočila mi chyba... Tak som dnes volal... A slečna Olívia mi povedala, že s internetom nič nemám... Nuž žial mávam vysokú odozvu a pred 3mi dňami som normálne rozbehol stream... No dnes uz mám aj vysoký ping... FullHD Videa mi vypadávaju... A poprosil som slečnu Olíviu nech mi to resetuje... No zbytočné... Čakal som, že sa mi ozve technik... Nuž žial bohu ani to... Aj keď ma ku nemu pripajalo... Ale zrušilo mi to hovor... Mal by som mať 60mbps/6mbps bez akéhokoľvek výpadku nuž dole prikladám screen od speedtestu... https://www.speedtest.net/result/10277265538.png
  11. Ta ista ulica ping aj rychlost ok
  12. dnes som to zaregistroval aj ja... šíri sa to mal som prednášku cez ms teams, popritom som si hral dotu a bežala mi telka. telka bez povšimnutia, ale aj ms teams aj dota ma odpojilo zároveň, po xtom raze som si začal všímať pripojenie na internet a to vypadávalo. telka si šla bez zmeny. takže áno, môžem potvrdiť deje sa to. rooter ten istý. výpadok trvá každý jeden možno 10-15 sekúnd.
  13. ešte taká vec možno trošku pomimo.. neviem v akej lokalite sa plánujete pochybovať, ale čisto teoreticky by sa dalo zahrnúť aj volania po internete. teda, že by ste si traja mohli volať po internete, a v tom prípade by sme sa zameriavali na dáta. ale to už závisí aj na lokalite v akej sa pohybujete kde je aké pokrytie u koho. opätovne na trhu je možné získať neobmedzené dáta od 14 eur / mesiac. a prostredníctvom nejakého messangeru, či už viber, whatsapp, facebook messanger, či iného, si môžete volať, písať správy a zároveň aj prístup na internet prostredníctvom dát. ešte možno aj toto by mohlo stáť za zamyslenie - viac muziky za menej peňazí len v trochu inom prevedení.
  14. počkať, ako čítam tak čítam.. nie som si istý, či celkom rozumiem.... minimum voľných sms = žiadne minimum voľných hovorov = žiadne minimum dát = žiadne. teda chcete 3 služby s najmenším množstvom služieb? (sms, volania, dáta) ak áno tak kreditový systém, v prípade telekomu predplatenka. či minimálne balíčky služieb, ale s možnosťou volania si tých troch čísel vzájomne? v tom prípade to čo uviedol mirko čo sa telekomu týka. vo všeobecnosti čo ta týka trhu ako celku: je možnosť získať neobmedzené volania od 3,90 eura / týždeň (1000 minút a sms) = 15,70 eura mesačne. či úplne neobmedzené volania aj sms aj dáta za 20 eur / mesiac. potom ide cena vyššie. samozrejme cena je za jedno číslo. celkovo v rámci trhu sa nachádza 8 vzájomných konkurentov : telekom, orange, o2, 4ka, juro, tescomobile, funfón a radosť. ktorý to je buď budete musieť nájsť alebo napísať mi správu. Toľko aby ste vedeli aké sú možnosti, výber je nás a Vašich preferenciách. Schválne je to písané takto aby to nebolo cenzúrované ako navádzanie na kúpu/predaj či propagáciu, len čisto informatívny charakter, pri určitej podmienke, zahrňajúci celý trh.
  15. Neopravis nijako, problem nieje u teba. Princip uzkeho hrdla, polopate: Predstav si, ze od teba je k hernemu serveru natiahnuta rura ktorou pustas vodu. Rychlost toku vody je urcena najuzsim miestom na trase tej rury. Teda herny server je pripojeny uzsou rurou ako ty, presnejsie, mozno ma ruru podstatne hrubsiu, ale zlieva sa do nej voda z dalsich desiatok alebo stoviek inych tenkych rur, preto sa tvoja voda musi pretacit k hernemu serveru spolu s vodou z ostatnych trubok, co spomaluje rychlost prestupu tvojej vody do herneho servera. Obcas niektore tie rurky, s ktorymi tvoja voda bojuje, na strane herneho servera vodu nepustaju, vtedy sa tam ta tvoja dostane skor, ked sa hra viac ludi (a tlacia tu svoju vodu), vtedy to aj od teba prichadza k hernemu serveru pomalsie. Tvoj vodohospodarsky podnik (Telekom) ma rury celkom v poriadku, kedze voda do vodohospodarskeho podniku Tesatel z neho tecie celkom rychlo.
  16. Dobrý deň, po nejakom čase potrebujem zapnúť 5GHz WiFi pásmo na Sagemcom 5565V2. (dávnejšie som ho vypol, aby som zbytočne nerušil iné kanály). Lenže ako robím, tak robím, posuniem cez web rozhrania zelený posuvník enablovania 5GHz pásma, ale po pár sekundách vždy spadne nazad do DISABLED. Skúšal som aj reštartovať celý router, ale výsledok je ten istý. 5GHz pásmo nezapnem. Máte nejaké skúsenosti, čo s tým?
  17. Zdravím Používam váš internet Telekom Posledný mesiac mám hrozné lagy, ked hrám nejaké hry na PC alebo na Mobile ( okolo 50-120ms niekedy aj viac) Ale pritom ked idem na stránku "Speedtest.net" tak mi to ukazuje takto neviem vôbec už kde je chyba skúšal som naozaj všetko čo som našiel na internete. Volal som vám ráno a povedali ste mi že u vás nie je žiadna chyba, preto by som potreboval radu ako tento internet opraviť . Dakujem za odpoved
  18. Neodpovedali zatiaľ, možno sa to niekde stratilo. Ale už som to urgoval.
  19. Dobrý deň, riešením môže byť skupina Magenta 1 - https://www.telekom.sk/magenta1/ Ale len v tom prípade, ak sú všetci členovia rodiny v Telekome. Iné možnosti bezplatného telefonovania medzi sebou, ako to má napr. Orange nie sú.
  20. Dobrý deň, skúste stiahnuť Speedtest for Windows, https://www.speedtest.net/apps/windows premerajte, ak by boli hodnoty rovnaké, volajte na technickú podporu 0800 123 777.
  21. Ak zmením teraz paušál ako je v tej súťaži da sa ku nemu zobrať aj mobil? Ďakujem za skorú odpoveď.
  22. Dobry den chcel by som sa opytat na odozvu na optike v Cadci na ulici Okruzna kvoli comu je taka velka priemer 200 ms pri merani na webe. Mam magio internet M. Pri merani vsetko vypnute wifi atd internet cez kabel. Dakujem za odpoved
  23. Dobrý deň, chcem sa opýtať na možnosť telefonovania medzi 3 členmi rodiny, minimálny počet bezplatných SMS a minimálna kapacita dátových údajov. Žiadne veľké prenosy dát, maximálne messenger a navigácia, žiaden web surfing, žiadne sťahovanie údajov z internetu. Ďakujem za návrh, ktorý by čo najviac vyhovoval mojej požiadavke s ohľadom na najnižšiu cenu.
  24. Ak mas kvalitne zelezo, tak na kvalitne zelezo sa hodi kvalitny OS. Ako bezny uzivatel by som hladal stabilny xDSL modem, ktory ma podporu na OpenWRT. Neznamena to, ze ked si kupis nejaky modem/router, tak musis pouzivat aj OS, ktory je na nom nahrany.
  25. toto nie je cesta na komunikáciu s telekomom, je to verejné fórum kde prevažne klienti telekomu si radia navzájom. ale mirka poznajú pretože komunikuje s projektantmi kôli tomuto fóru, aj keď on v telekome tiež nerobí. takže podľa všetkého mu ešte projektanti neodpovedali.
  26. Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Felis
  27. Dobrý deň, kontaktujte zákaznícku linku 0800 123 456 alebo napíšte cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  28. Zavolajte prosim na 0800 123777 a nahlaste poruchu. Kolegovia to preveria.
  1. Nahrať ďalšie aktivity