Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Chapes, a pritom spolocnosti bezne zverejnuju podobne informacie, ako aj pocet klientov atd. napriklad v kvartalnych spravach, pre odbornu verejnost a pracuju s nimi aj studenti. Tuto info som vsak nenasiel a neda sa im ani napisat seriozne.
  4. Ak je to mensi byt tak by 5GHz stal za zvazenie.
  5. Lenže môj internet dosiahne NANAJVÝŠ 10Mbit/s, viac určite nie, nikdy sa mi to nestalo, aj keď bolo všetko odpojene
  6. Na Arris magioboxe, ktorý mám napojený na 4k telku sa mi prepína kvalita z 1080 na 720. Vzdy to zmením a po nejakom case sa to svojvolne zmení naspäť. Podla mna je to bug. Stretol sa s tym este niekto?
  7. máš bordel v jednotkách a v technológií internetu máš: ADSL technológiu, pôjde ti to okolo 12,5Mbit/s čo je 1,7 MB/s cca linka je ok
  8. Mňa toľko ta televízia vytočila svojimi až arogantnými krokmi, že som ju úplne vyhodil... A celý problém je vyriešený. Nič tam nestojí zato, aby som to vôbec spúšťal.
  9. To sa zrejme nedozvieš, na to býva tu súťaž, ale keďže sa nevyhodnocuje, tak jej relevantnosť a objektivita je asi ako vidieť Kolombovu ženu :-D
  10. Vždy sa ráta len s pracovnými dňami, takže v pondelok 22.7. prípadne môžeš volať aj ty spätne na číslo 0800 123 456.
  11. Požiadaj o kompenzáciu a LTE internet zdarma https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/spajametonajlepsie
  12. Neviem, ako to teraz presne je, ale pri neopraviteľných poruchách máš nárok na odstúpenie od zmluvy bez zmluvnej pokuty. Treba si ideálne nahrávať hovory a poznamenávať celú genézu riešenia problému.
  13. Yesterday
  14. Dobre, ďakujem za vysvetlenie, no asi to ešte zvážim, so signálom to sa nebojím zároveň keďže sa jedná o malý byt kde signál je v pohode plný v celkom byte, v pohode aj ešte nižšie na schodisku (bývam úplne hore v bytovke :D). No keby som mal akurát v tej miestosti kde je PC aj Wifi router neriešim wifi ale rovno kábel, lenže router je vo vedlajšej miestosti a to na kuchynskej linke ešte aj a teoreticky je to cez jednu nie moc hrubú stenu.
  15. 5ghz sa ti oplati riesit pokial.mas ten router v rovnakej miestnosti ako zariadenie na ktorom to chces vyuzivat. Penetracia vyssich frekvenci cez prekazky je horsia takze teoreticky na 5ghz mas lepsiu priepustnost ale vacsie straty cez prekazky takze bud si na tom narovnako alebo horsie ako pri 2.4ghz. Tam kde mas slaby signal teraz nebudes mat pri 5ke ziadny. my mame v 2 domacnostiach aj combo Huawei+tplink aj Sagem a myslim ze to je tak zajedno co mas. a ten sagem ma navyse este integrovanu antenu a mam pocit ze rozpoznatelne slabsie pokrytie v dome.
  16. Markiza si kope vlastny hrob.
  17. Aha, ďakujem myslel som si, len som si nebol istý. No a čo sa týka 5Ghz oplatí sa to? Prípadne typujem, že rýchlosť by mohla byť hádam rýchlejšia keďže oproti 2,4Ghz to nie je také zahltené pásmo, a hlavne aký adaptér zvoliť do nejakých 20€ prípadne ak by sa našiel
  18. Dobrý večer. Už naozaj neviem čo mám robiť? Táto spoločnosť ma drží za g..e preto, že som vizaný. Mám problém s rýchlosťou internetu a pravidelným odhlasovaním zariadení pripojených v sieti. Mám aktívny Magio Internet XL. Po viac násobnom nahlásení poruchy prišiel technik a meral linku, vraj je na ich strane všetko v poriadku a problém je u mňa preto, že používam inný router a nie ich. Tak som napriek tomu, že tá ich haraburda nevie smerovať porty, resp. na nastavenie treba pár akademických titulov tú ich haraburdu pripojil do siete. Problém bšak pretrváva. Má niekto z Vás podobné skúsenosti? Router som vymenil niekoľko krát. Použil som “ vlajkové lode” od ASUSU. Switch je CISCO a stále to blbne . Pomóóóc. Ďakujem
  19. neries je to zbytocne obe su ti crepy, nechaj prepnut do bridge a kup si svoj premiovy router aky vyuzijes a mas po probleme
  20. doma na magiu nemame ani archiv pre istou aj tak chystam prechod na plustelku s nejakym m3u playlistom na enigma 2 boxe k tomu doplnok archivy cz/sk a som vybaveny, markiza aj nova mi mozu vyliezt na hrb to by museli zablokovat toto priamo u nich
  21. ak je vypadok hromadny musis len cakat pripadne volaj na technicku a dozaduj sa info v akom stave je riesenie vypadku
  22. od utorka 16.7 okolo obeda vypadol pevný internet v Dúbravke v BA na Hanulovej ulici, technik len povedal že zaznamenal výpadok a že pracujú na tom. Vie niekto príčinu lebo aby takmer 4 dni nevedely vyriešiť 1 problém mi príde absurdné
  23. Dobrý deň, keďže je tam uvedený termín 22.07.2019, budú Vás kontaktovať v pondelok. Aj keď je to mätúce, "zajtra 22.07.2019". Zajtra nie je 22. a v sobotu nezvyknú telefonovať ohľadom objednávok, takže platí termín 22.07.
  24. Dobrý deň, cez portál Môj Telekom, telefonicky na 0800 123 456, e-mailom na marketing@telekom.sk alebo osobne na predajni.
  25. Ak porovnám 2,4Ghz prenos Huawei a Sagemcom tak je to rovnaké (aspoň u mňa). Ja som router vymenil za prémiový a aktuálne riešim výmenu späť za Huawei. Ak nevyužiješ 5Ghz, budeš meniť zbytočne
  26. Zdravim spravil som vcera online objednavku telefon s pausalom lepsie povedane migraciou z easy na pausal teraz mi prisla sprava ze som nebol zastihnuty ale nikdo sa ma ani nesnazil vobec zastihnut to je o com akoze
  27. Ahoj @adamlenard, zadanie telefónu Samsung A70 momentálne neplánujeme. Pekný deň Terka
  28. Dobry den, rad by som ziskal od prislusneho oddelenia informaciu, kolko uzivatelov vyuziva/ma stiahnutu aplikaciu telekom sk. Dakujem vopred za odpoved.
  1. Nahrať ďalšie aktivity