Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Môže byt je je zarusene pásmo
  3. Dnes
  4. moze to byt aj tym ze router je 2.4GHz a potreboval by som 5GHz?
  5. Kupon sa da pouzit na telefonnom cisle Telekomu, ktore ma nejaky pausal.
  6. rychlost merias cez kabel alebo wifi ? skus pingnut ip adresu routra,... aj router to moze sposobovat ale chyba moze byt aj inde. Ak mas moznost skusit iny vyskusaj.
  7. Ahojte...V posledom čase sa mi stáva že môj internet klesne zo 40/4 na 15/4, mávam vysoký ping atď. Chcel by som sa spýtať či problém môže byť v routeri?? (Mám router od telekomu)
  8. Ako sa da zmenit nastavenie aby som mohla z paušalu dobit kredit blizkemu...dakujem
  9. https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost Tu vidíš, hraničné rýchlosti, kedy to už nahlás ako poruchu na 0800 123 777
  10. @filofili791 nech ti to pípne..... a odstrán príspevok Pre boha živého ľudia, toto je fórum, pre klientov telekomu, drvivá väčšina ľudí čo tu je v telekome NEPRACUJE. NEUVÁDZAJTE TU OSOBNÉ ÚDAJE. a pozrite si čo uviedol @folky
  11. Prosím vás môžte mi poslať na telefóne číslo 0940849773 puk kód zo sim karty 0902047464 neviem ho nájsť volám sa Ľuboš seman rodné číslo je 910224/7990
  12. Neviem ci tu riesil uz taketo ked mi zaviedli optiku dali mi router Ont huawei ked ze wifi bolo slabe dal som vymenit router Ont na sagemcom fast5655ac. V poslednej dobe (kedze mi bezi viacero veci) mam viacero sessionov robi take ze nechce otvorit stranku na prvy pokus na druhy otvori. ANI Menu routra sa neotvori cize lokalne je s tym nieco. Po restarte Ont vsetko funguje kym sa nevytvoria sessiony. Otazka je mal s tym niekto skusenost.? Jedina vec co vyriesi dany problem ked vypnem portforwarding ale pri 1000/100 nete sa nechcem limitovat.
  13. Ešte raz to sem pridám aby všetci videli riešenie: Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6... Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať. Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť. Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.
  14. Keďže telekom support nie je schopný tento problém vyriešiť a na ZTE II routroch sa nedá absolútne nič nastaviť vrátane DNS, tak je potrebné zmeniť DNS priamo v počítači, čo vyššie pár ľudí skúšalo, no problém bol zrejme ten že nemali vypnutý IPv6 protokol a ten samozrejme smeroval na telekom nefunkčné DNS cez IPv6... Postup: otvorte si Ovládací panel/Sieť a internet/Centrum sietí/Následne tam vidíte naše aktívne siete, ak ste pripojený cez ethernet kliknite naň, ak ste pripojený cez wifi, kliknite na wifi, zobrazí sa vám stav pripojenie, dole v ľavo máte Vlastnosti, kliknite naň, v prvom rade odškrtnite Protokol TCP/IPv6, ďalej dvojklikom otvorte Protokol TCP/IPv4, "Zisťovať adresu IP" nechajte na automaticky, a dole prepnite "Použiť tieto adresy serverov DNS, do prvého riadku dajte 1.1.1.1 a do druhého 8.8.8.8, už len všade poklikajte OK a Origin vám opäť bude fungovať. Ku všetkému som vám spravil aj screenshoty, mali by ste to všetci bez problémov zvládnuť. Ak by ste s niečim mali problém tak to sem píšte a za vašu vďaku poprosím aspoň stlačiť to srdiečko, ďakujem.
  15. Keď trošku budeš žobrať,tak Ti dajú mizernú zľavu -20% s ceny paušálu. Toto sa dá vybaviť.😀😀 Keď to nepomôže,tak prenos čísla ku konkurencii,ale na zľavu 40% zabudni túto zľavu dostane málokto.. Väčšinou zľava -20% na paušál neberiem do úvahy mobilu,len paušál.. So zľavou -20% môžeš počítať na 99%,že Ti ju ponúknu..😀 👍
  16. treba otravovat technicku podporu
  17. mne zavolali po skonceni dlhorocnej viazanosti a dali mi skvelu ponuku: Ked predlzim viazanost, nezdrazia mi pausal :DDD
  18. lukino 691napísal: Internetová DNS adresa 195.146.132.58/195.146.128.62/0.0.0.0 ,a podľa všetkého mu origin funguje. Ja mám: 195.146.132.58/195.146.128.62 čiže identické, a origin mi funguje. Môj známi má rovnaký problém, má ZTE router a nastavené identické DNS, ale má ich "šedé" inak povedané nedovolí mu ich ten ZTE router prepísať. Samozrejme mu Origin NEfunguje, ani stránka ani appka. Desí ma, že máme úplne rovnaké nastavenie DNS a jemu to nejde a mne to ide. Čo ale nemáme rovnaké je router, ja mám TP-Link WD-9970B, začínam uvažovať nad tým, či to nieje problém na strane hardware/firmware routra. *bokom *Tplink mám preto, lebo pôvodný ZTE vyhorel a Telekom nakoľko sme ho mali odkúpený by dodal druhý až o mesiac... neviem ako to je teraz, spomínaný incident sa odohral v 2017, ale neľutujem že som ten tplink kúpil v prvom Datarde ktorý bol po ceste, po tom čo ma na predajni poslali do faka.
  19. toto sa tu riesi uz asi 4 roky a Telekom to nie je schopny vyriesit.. uz ani neslubuju ako kedysi.. Pre rokmi to ako tak islo cez web, sice to nefungovalo poriadne, ale teraz uz nie je nic... Mam vyse 300 kanalov a nikto nema cas a nervy toto zoradovat
  20. po tom slavnom internete nam stale ide pod 60 Mbs, vacsinou tak 50-55.. v Bratislave, na optike... z telekomu vkuse volaju koli vyprsanej viazanosti, ked im poviem ze doteraz nejde ani 120, nerobia s tym nic! Je to vobec mozne???
  21. Nemá niekto voľné miesto v magente s pevnou linkou alebo internetom? Mám ÁNO XL a potreboval by som extra dáta
  22. Nenasiel som v menu boxu tuto moznost, mozno tam niekedy v minulosti bola, no momentalne nie je. Teoreticky by to mozno slo pozriet cez nejakeho spravcu aplikacii ktory vie zistovat co sa ma spustat po restarte a nabiehani Androidu a zakazat to tak.
  23. Rovnaký problém, okress BB.. dúfam, že sa to opraví, fakt tu nemienim maturovať zo zmenou DNS a podobne
  24. Bolo by dobré napísať ktoré tv ti nejdú
  25. po nahlasenej poruche internetu cez pevnu linku som dostala na mobil hlásenie s kiuponom na bezplatne mobilne dáta a postu na jeho aktiváciu. Neviem či a ako sa tento kupon dá použiť a využiť, ked volania mám od iného operátora a internet v mobile využívam len cez WIFI. Dakujem za odpoveď. Vlasta - 77 r.
  26. mám adb vv3212 kde sa dns urcite menit neda kedze milý telekom to vraj pre pohodlie zakaznikov zablokoval, tak mam adb v bridge momentalne mam za nim tp-link wr840n ako gateway router,vie niekto help kde to zmenim ?
  27. ak niesu tie kanaly v balicku pre dospelych tak niesu v ponuke a nedaju sa aktivovat
  1. Nahrať ďalšie aktivity