Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. ak to podla tohoto nejde pravdepodobne to je chyba fw routra alebo kedze je telekom router tak hoci je tam tato moznost tak ju telekom zakazal pre pohodlie zakaznikov, daj si poziadavku na bridge a za neho druhy router na nom to uz pojde
  3. To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.
  4. https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia https://www.telekom.sk/dostupnost/nove-lokality na mape máš dole linky ako napríklad Zadajte podnet k plánovanému alebo novému pokrytiu Popis k Mape pokrytia | Zadajte podnet k plánovanému alebo novému pokrytiu
  5. Dobrý deň, rád by som sa spýtal na pokrytie optiky v Novej dedinke. Pred mesiacom mi robotníci zakončili kábel kusok od domu a povedali, že dalej si to rieši telekom. Volal somna Infolinku kde mi povedali, že moju adresu nevidia v pokryti a že ani v plánovanom pokryti ( do 100 dni), pritom pred domom mám skrinku, z ktorej len tak visí optický kábel. Dá sa to nejako posúriť. Alebo na koho sa môžem obrátiť. Jedná sa o adresu Družstevná 15, Nová Dedinka ďakujem za odpoveď
  6. tak ma tu máš :D:D:D no skús
  7. nerozumiem celkom čo sa chceš spýtať, respektíve naznačiť..... ten dátum v zátvorke, je tu náhodne, alebo má nejaký hlbší význam? už len hádam. lebo v podstate nič si tu neuviedol. ak má hlbší význam je to koniec tvojej viazanosti? ak je to koniec viazanosti tak je to tento rok? alebo si pripravený platiť pokutu? ak je to tento rok, tak vôbec nič nemusíš rušiť, stačí ak 20.4. podpíšeš zmluvu u operátora, s tým, že ti toto tvoje číslo prenesie. zvyšok vybaví už nový operátor. prenos čísla normálne trvá 4ry dni. počas ktorých sa ti možno telekom ozve s protiponukou aby si ťa udržalo.... možno...
  8. Jasné rozumiem, ale ide o to, že ja napriek tomu, že mám prenesených asi 20 GB dát, za ktoré som už vlastne zaplatil a ktoré by mali byť už moje, tak ja mám za ne ešte raz platiť alebo nejakým spôsobom doplácať ? K tomu dodatočnému balíčku dát EU nonstop by som len toľko, že toto je presne to, čo nemám rád na týchto takzvaných "službách zákazníkovi" kde sa človek spolieha na službu ako na 100% vec, ku ktorej sa už nemusí nikdy vracať a nie ešte dokupovať ďalší balík, aby mal človek relatívny pokoj.
  9. Ahoj, tak mam tu máš opäť. telefon som zohlana a mám niekoľko dalsích “problémov”. Myslíš, že by si mohol/mohla poradit? Ani jeden sa netýka telekomu, tak neviem či táto platforma je najlepsia 🤷‍♀️
  10. Kedy môžem ukončiť paušál ( 24.4.) a prejsť k inému operátorovi?
  11. Dobrý deň, chcela by som sa spýtať ako mám zablokovať môjmu synovi na mobilnom telefóne audiotexové čísla. Ďakujem za odpoveď. Zichová
  12. nie netreba nič nastavovať. jedine aktivovať balíček. avšak zaujalo ma slovíčko ktoré si použil. skús ho vysvetliť
  13. Dobry den, aktivoval som si v aplikacii nekonecne data ale internet v mobile stale nefunguje. Treba este nieco nastavovat v telefone? Prosim o info. Dakujem.
  14. z tvojej otázky sa mne vytvorilo viac otázok ako odpovedí..... no tá najzákladnejšia..... prehodilo sa to už vôbec z s easy na ten paušál? túto najpodstatnejšiu informáciu som tam nenašiel.
  15. Dobrý deň chcem sa spýtať vybavoval som babke prechod z easy na pausal áno s . Prišiel mi aj potvrdzovaci email ale ďalej nič a us je to viac ako týždeň ....čo mám ďalej robiť ..čakať či niekam volať? Za odpoveď ďakujem
  16. Prosim vas, daju sa v tomto ZTE routri - ZXV10 H201L - zablokovat konkretne stranky a hry? (router mam od Telekomu) Ak ano, kde sa to prosim robi? Skusal som to v polozke Bezpečnosť / URL filter - ale nefunguje to.
  17. len doplním, pýtal si sa ako na to bez káblov. ak máš smart tv tak magio go. a máš ju k magio tv zadarmo. len doplnok.
  18. Minulý týždeň
  19. Napíš na chat na stránke https://www.telekom.sk/ alebo najlepšie zavolaj na infolinku pre bližšie informácie: 0800 123 456
  20. Tiež sa pridám k @eM Kei mazať, to asi každému chodia takéto e-maily, tiež že ich to stále baví, ak existuje niekto taký naivný, že by aj takú sumu poslal, tak ihneď mu odobrať prístup k internetu, navždy.
  21. Zdravím, mám problém s pevnou linkou na ktorý som nikde nenašiel odpoveď, pri zavolaní na technickú podporu sa so mnou baví automat, ktorý sa na túto špecifickú otázku ani nedostane. Problém vznikol po zavedení optického internetu do môjho domu. Predtým, pri adsl som mal za prípojkou končiacou v krabici na povale zapojený splitter, na jeho telefonickom výstupe som mal zapojený telefón pre mamu do spálne, druhý výstup viedol do obývačky a cez ďalší splitter som mal pripojený druhý paralelný telefón a modem/router. Oba telefóny v pohode fungovali ako paralelky. Po zmene na vdsl už samotný splitter vôbec nefunguje, telefón je tu nemý a telefón sa dá pripojiť len na výstup z modemu/routeru kde normálne funguje. Teda možnosť mať paralelný telefón už nie je možné použiť, pretože nechcem ťahať po byte káble. Preto sa chcem spýtať, či existuje nejaké zariadenie, ktoré by umožnilo urobiť výstup pre telefón na povale linkou vedúcou do spálne a druhý výstup by pokračoval do obývačky k modemu, pretože splitter (mám ich niekoľko) túto funkciu neplní. Prípadne, či by niekto vedel poradiť ako to zapojiť , aby som mohol opätovne spojazdniť oba paralelné telefóny. Za každú informáciu ďakujem.
  22. To by aj mňa zaujímalo. Bývame v lokalite kde je problém s pripojením,obidve deti sa učia online,a je to jediný Internet ktorý máme k dispozícii
  23. powerline ale len ak bude na jednej fazi bez isticov atd inak magio go ak nechces tahat kabel k magioboxu
  24. ono roaming skončil viac menej na oko. za normálnych okolností áno neregistruješ, že by bol roaming alebo nie. avšak má to svoje hranice. aby oddelili, čo normálne čerpáš z paušálu akoby nič a čo už je nad rámec, používajú priemer tvojho využívania služieb za posledné 4ry mesiace. takže ak si napríklad dáta nevyužíval nejak extra posledné 4ry mesiace a zrazu bum medzi 4mi stenami v zahraničí, kedy taháš dáta a ani nevieš jak. tak áno, vtedy to už je viac ako primerané využívanie služieb, lebo tá primeranosť sa ráta podľa posledných 4roch mesiacov. ostatné už je nad. a to bby som riešil kúpou balíkou dát tu ako napríklad aj marcel spomenul, alebo to riešil podľa možností v zahraničí. lebo to nevyzerá ako stav, ktorý hneď tak skončí, tak na taký mesiac by sa mohlo oplatiť aj inou cestou poriešiť.
  25. Dá sa to ošetriť cez EU Nonstop , https://www.telekom.sk/wiki/volania/eu-nonstop
  1. Nahrať ďalšie aktivity