Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. zahltene pasmo wifi v tvojom okoli zrejme..
  4. Za router tuším 60€ a za Magio box aktuálne 150€.
  5. Dobrý deň chcem sa vás opýtať prečo mám vysokú odozvu 300 + Ping a slaby dosah už je tomu cca mesiac čo mi to takto robí
  6. pokuta tusim 60€
  7. Ďakujem za odpoveď. Chcel by som sa ešte informačne spýtať, pokiaľ by došlo k prekročeniu doby vrátenia prípadne nevrátenia čo mi hrozí?
  8. V O2 telefón stojí normálnu cenníkovú odporúčanú cenu. Za 2 EUR dostaneš len prvú platbu, potom je zvyšok rozrátaný do 24 mesiacov z doporučenej MOC. Nič viac za tým nehľadaj. Akurát ten mobil nemusíš kešovať hneď. v TK sa predávajú brandované telefóny, zvyčajne o niečo lacnejšie ako za plnú cenu. Každý si nájde to svoje. Ja radšej vyžijem retenčnú ponuku bez telefónu a telefóny si roky kupujem v e-shopoch.
  9. Dobrý deň, termín dokedy je nutné vrátiť KZ by mal prísť do SMS, avšak vo všeobecnosti by to malo byť do 10-14-tich dní.
  10. Ako to máme podla teba my vedieť na fóre? Zavolaj na 0800 123 456 a opýtaj sa.
  11. Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať, že koľko dní mám na vrátenie koncových zaraidení (2x magio box a ZTE II router) keď som vytvoril novú zmluvu na optický internet, ku ktorému som tiež dostal 2x magio boxy k televíziám a nový wifi router. Pôvodné 2boxy som mal v prenajme. Ďakujem.
  12. Mám otázku prepisoval som si paušál na seba pretože som ho mal na mamu prešiel som z paušálu happy L na áno L mal som platiť faktúru 27 EUR a prišla mi faktúra s 37 EUR pritom mame ste započítali 12 EUR do faktúry a mám to ako chápať že aj mne ste započítali tých 12 EUR ?
  13. Váš VEBMAIL - to je čistá ktastrofa. Problémy s otvorením sú pravidelné.Myslím že by bolo lepšie to zrušiť a neprevádzkovať emailovú poštu.
  14. Ahoj @lukasbanik, dátum update pre Note 9 momentálne nemáme k dispozícii. Pekný deň Terka
  15. @Vladimir Tencer ja som si vzal Huawei P20 pro.Keď som ho bral cena telefónu na e-shopoch bola 850€.Ja ho mám 13€ + k paušálu a jednorázovo som vyplatil 300€ čo sa rovná sume 612€.Čiže ho mám lacnejší o 238€, ako cez e-shop.Nesmieš rátať cenu paušálu ako hodnotu HW.
  16. A prečo by mali byť symbolické ? Stačí ak budú relevantné k službe ktorú si platím , nie že je to drahšie ako v hocijakom eshope
  17. Prečo by ich mal operátor predávať za symbolické ceny a prerobiť na tom?
  18. N E K U P U J T E si mobil od Telekom.sk! Prerátajte si koľko za mobil zaplatíte v Telekome a koľko stojí v bežných obchodoch ! Väčšina mobilov sa dá kúpiť v e-shopo ch,či v kamenných obchodoch o pár desiatok eur lacnejšie!Je to hanba ,že operátor ich predáva za také sumy,čo by skôr malo byť opačne,predávať ich za symbolickú cenu!
  19. na internete som toho nasiel celkom dost co sa tyka kablov tak by som siel do CAT 5-6 a vyssi , nejaky kvalitny switch a hlavne dvakrat si premysliet kam das zasuvky , potom uz sekat do steny nebudes.
  20. Ahoj, na tvojej adrese je aktuálne dostupná TV, pevná linka a internet 30/3 Mbit/s . Je to aktuálna dostupnosť, do apríla sa môže tento stav zmeniť.
  21. Dobrý deň kedy očakávate update note 9 na android pie?
  22. Ja len dodám, že prepis spravíš aj počas viazanosti, nová osoba do-pokračuje v pôvodných podmienkach...
  23. Dobrý deň , kedy budú v Telekome tieto hodinky s eSim ?
  24. Napíš presnú adresu - orientačné aj súpisné číslo @Ľuboš, preverí Ti to.
  25. zavolaj na 0800 123 456 alebo chod osobne a samozrejme musis byt majitelom pausalu
  26. cez môj Telekom
  27. @Stanlei94 ak všetko pôjde ako má, v polovici roka budeme pripájať zákazníkov. Možno aj skôr. Značná časť v Stupave je už dokončená.
  1. Nahrať ďalšie aktivity