Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Kde to prersne nájdem ?
  3. Dnes
  4. Pokial viem tak presun musi schvalit aj tvoj povodny operator a ten ti zaroven posle SMS kde bude stanoveny presny datum prenosu cisla. Ked taka SMS nie je, tak k prenosu zatial nemohlo dojst. V kazdom pripade by som sa obratil na podporu telekomu, hoc aj cez chat na webe alebo cez facebook. Na fore nic nevyriesis.
  5. Zdravim, chcem poprosit o pomoc s problemom, z nicoho nic mi v zahranici prestala fungovat SIMkarta - resp. ulozene data na nej mam dostupne, aj pripojenie na internet, no neviem sa pripojit na ziadnu siet. Chyba v telefone nie je (ako som povodne myslela), ten totiz s inou SIMkartou funguje bez problemov. Prosim o radu, co v tomto pripade mozem robit. Dakujem
  6. Dodavatel je Nemecky,stream je nedostupny alebo zmente kvalitu,skusal som uz vsetko co sa da a nic,pred dvomi tyzdnami to fungovalo bez problemov a tetaz mi nejde ziadny program
  7. Mala by byt. Ale mam to aspon za 5.99€ s DPH. Akoze existuju teoreticky aj ine moznosti, ale vsetko je to bezdrat s nejakym tym FUP a zaroven vyrazne drahsie (minimalne 3x) takze si dajte plusy a minusy.
  8. No lenže podľa informácií ktoré mám tam ľudia už majú podpísané prípojky tak isto ako v susednej dedine Hencovce. Tiež ma zaujíma kedy aspoň začnú prace v Hencovciach.
  9. Nejdú žiadne programy, ani STV. Dnes som nainštaloval nanovo systém, zformátované všetky disky, proste holá inštalácia, v PC je len windows a nič iné, žiadne ďalšie programy na pozadí , žiadny antivírus a nefunguje to aj tak, napíše stream načítaný, otváram a to je všetko, ostane čierna obrazovka.
  10. Yesterday
  11. Vobec nie je dolezite, ze mas staticku IP. Dolezite je aby si mal verejnu IP. Z toho co si napisal nikto nic netusi (aky mas NET, aly mas router a ako si portforwarding nastavoval). Ak mas verejnu IP adresu (a este k tomu aj staticku) a presmerovanie portov ti nefunguje, tak to mas nastavene nespravne
  12. Ak by to malo dopadnut napr. tak ako u orange, ze zrusil kazdemu IPv4 a pridelil nativnu IPv6, tak dakujem pekne. Som rad ze mam IPv4. Ak chces IPv6, tak vyuzi https://tunnelbroker.net/
  13. Lenže aktivovať Happy program sa nedá v súčasnosti. Myslel som programy Áno za výhodnejšiu cenu. Či niekto v súčasnosti získal zľavu na program Áno...
  14. Nefunguje ta aktivácia ani mne. Volám už dva týždne na linku 0800123456 aby mi to aktivovali a nič. Bud majú problém ktorý nevedia vyriešiť alebo na to kašlú.
  15. vychadzal som z informacii na stranke: https://www.telekom.sk/zrychlujeme Rano tam bola pre Magio M rychlost 30/1 Mbit/s. Pozeram ze teraz je to zmenene. Mam z rana screenshot, takto to tam svietilo:
  16. spravovat nahravky v magioboxe viem to neni problem, nahravanie na magiogo nefunguje ani na celu hodinu dal som pod hodinu a nenahralo to cele jedine co by som rad je moznost pozerat nahravky z magioboxu na mobile to je vsetko
  17. Dobrý deň,v našom meste zavádzajú a postupne oživujú optiku Orange Telekom.Rozhodujem sa medzi operátormi a chcel by som niečo vedieť o tomto routri. 1. Mozem do neho ako zakaznik volne vstúpiť a nastavovať ho cez webové rozhranie? (tuším 192.168.1.1). Hlavne port forwarding, DHCP,zmena hesla, wi-fi a podobne. 2. Telekom má vo svojej optickej sieti otvorené porty a každý zákazník dostava svoju verejnu ip adriesu,nezdielanu s polovicou činžiaku? Pouziva IPv4 alebo ako Orange IPv6 ? 3. Mozem v tomto routri zmeniť DHCP IP adresy na 192.168.0.100 - 192.168.0.199 a default gateway na 192.168.0.1 (kvôli správnemu fungovaniu DHCP). 4. Ake mate skúsenosti s tymto routrom?tak po cca 2 rokoch používania? stabilita, wi-fi, výpadky, rýchlosť,zamrzanie a podobne. Vopred ďakujem za odpoveď.
  18. No to by som aj ja chcel vediet. Uz rok cakame. Jednoducho nerozumiem co tolko trva. Ved aspon enable Airplay ked uz nic ine! Preboha ved su to dva riadky kodu :face-palm:
  19. Dobry den, som v zahranici. Doteraz mi roaming fungoval ako mal. No zrazu nejde a neviem co s tym. V nastaveniach som nic nemenila.. siete mi vyhlada pri manualnom vybrani sieti ale nechce ma ani k jednej pripojit.
  20. Cislo objednavky je 2DJ1WS2
  21. Ja by som rád vedel oficiálnu odpoveď od Telekomu, ako to bude. Som vlastníkom daného telefónu a nechcel by som nič inštalovať, resp. budem inštalovať, ak dajú odborníci z telekomu návod ako na to.
  22. Dobrý deň, kedy nám už konečne zavediete do bytu optický kábel? Mali sme ho mať zavedený od 01.01.2019, po mnohých urgenciách nie je zavedený do dnešného dňa. Obchodný zástupca /pán Tomajko Roman/, vedúci pobočky, vedúci technikov, nikto nie je dostupný, už neviem, kam sa mám obrátiť. Obchodný zástupca so mnou nekomunikuje, nedvíha telefóny. Pred bytovkou trčí optický kábel už pol roka, nemá ho kto prísť zaviesť do bytu na prízemí, je to smutné a som s tejto spoločnosti veľmi sklamaná. Nabudúce si vyberiem inú spoľahlivejšiu spoločnosť .
  23. Ak ešte nemáš kartu s podporou 4G tak Ti ju vymenia bezplatne za 3 formátovú a vylúpneš si správny formát, inak stojí výmena 3,98 eur.
  24. Požiadaj o výpis volaní osobne na predajni, alebo mailom na office@telekom.sk, pri programe ANO M klasické hovory neplatíš, lebo volania, ktoré majú vyššiu tarifu.
  25. zavolaj tam povedia ti presne
  26. Dobrý deň, @miloshajek, Apple Watch 5 nájdete na našich stránkach tento piatok. Miška
  27. technicka podpora 0800 123 777 je nonstop 24/7
  1. Nahrať ďalšie aktivity