Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. prihlasujes sa este cez "povodny" link, zadaj iba www.magiogo.sk , bez toho co je za lomitkom
  3. neda sa prihlasi magio box alebo magio go ?
  4. musi podporovat ked na tom bezi aj TV, tam bude problem asi niekde inde
  5. toto je situacia kedy pani za to nemoze. Aj tu na fore je viacero prispevkov kde je informacia o 2-3 tyzdnoch kedy sa linka upravuje. ak si linku meral cez kabel pri vypnutom magio boxe a rychlost nedosahuje tak stacilo zavolat a poziadat o zmenu na nizsi program.
  6. co ti vypisuje?
  7. alebo si aktivuj dohodu o elekronickej komunikacii a prihlasis sa tymto uctom
  8. napis na aplikacia@telekom.sk
  9. ake mas mobily a OS ?
  10. Dnes
  11. ahojte, aké máte skúsenosti s magiom po kábli cez vdsl? Je možné už pozerať 2 hd programy súčasne? Je to stabilné? Koľko zhruba zhltne jeden box? Momentálne mám doma vdsl internet 40 mbit a digi tv cez satelit. Navyšujú profil ak máš mágio? O koľko cca? Chcem si presunúť televízor z mojej izby do obývačky a tam mi je jednoduchšie potiahnuť ftp kábel. Išli by ste do toho alebo radšej ostať pri satelite a ťahať tam koaxiálny kábel?
  12. mas v moj telekom pridane aj sluzby ?
  13. staci kliknu na telefony a zobrazia sa ti detaily https://www.telekom.sk/vianoce/samsung-galaxy-a70?category=rateplan&selectedrp=anoXXL&vyberrp=XXL&zariadenie=samsung_galaxy_a70_samsung_galaxy_a10_darcek Cena za zariadenia: 4.16 € mesačne 1.16 € s web zľavou akontácia 5.04 € Cena za paušál: 40.00 € mesačne
  14. na tomto boxe s androidom 8.1 to nefunguje
  15. Nazdar, vypol som si telefon a chcel som sa prihlasit znovu. Zadal som asi 3x PIN code asi nespravne a teraz chcu PUK code. Nemam u seba, som v zahranici, co teraz?
  16. Nesvieti ikona Online,a tym pádom mi vôbec nenačitava wifi v mobile ako má byť .
  17. Dobrý deň Aktivoval som si zimný balík dát, v apke ukazuje, že dáta mám, ale akonáhle zapnem v mobile mobilné dáta, tak sa nič neudeje. Len sa mi objaví vedľa siete veľké písmeno H, šedé. Ale v apke mám, stále, že to mám aktivované a nejde to. Dokonca som s tým bol na pobočke v Trnave v Tescu a nevedeli mi pomôcť, stále trepali, že to musím aktivovať cez app, ale tam to aktivované mám. Takže keď to oni nevedie, tak kto ? ďakujem za každú pomoc Mário
  18. Yesterday
  19. Teraz kde TAM myslis ? U nas ci vedlajsia obec ? Nemal ani tam ani tu logicky. DSLAMy tiez nie su, su az v susednej obci susednej obce. Tam je aj VDSL. Tam sme pripojeny aj my s ADSL, preto mam aj ultm linky cez 50dB. Pytal som sa Telekomu pred 2 mesiacmi, ani VDSL ani optika nebola/neni v plane. Co sa tyka bieleho miesta, nie som si tym isty. V ziadnom zozname co som kedy videl som nas nevidel. My tu totiz mame Antik Wifi uz roky (30/2Mbps s FUP 30GB/2dni) a potom uz aj LTE od Telekomu. Kabel ale maximum 4Mbps ADSL. Ohladom VSE. Nie je to ani VSE ale VSDS (Vychodoslovenska distribucna). Viem o tom a zistoval som veci priamo cez Antik a VSDS. Volal som priamo so zastupcom firmy Antik aka je situacia. Zaujimalo ma to pretoze sa medializovali informacie ze chce Antik potiahnut optiku do konca roka 2020 do 40 obci v okoli Kosic. Patral som teda po zozname. Dozvedel som sa len tolko ze ta optika bude prave cez VSDS ked teda bude a ze v najblizsej vlne nie sme. Mozme byt ale v dalsej a to je otazka konca buduceho roka. Viac info by podla vsetkeho malo byt cca v aprili/maji. Kontaktoval som aj toho pana z VSDS co je vo videu. Pisal mi ze zaujem je enormny, ziadny termin mi slubit nevedel a ze ked budu na rade susedne obce tak pojdeme aj my. Suma sumarum, nieco sa deje v okoli, relativne blizko, ale zatial nic konkretne. V kazdom pripade ja som uz tak na 90% rozhodnuty po novom roku ist do LTE Telekomu, pokial mi to umoznia, lebo dostupnost zas neukazuje. Antik nech sa nehneva ale za 17,92€ 30/2 Mbps s tym podivnym FUP nechcem. TO uz radsej dam 22€ za 500GB FUP a s lepsimi rychlostami. Cez mobil uz 3 mesiace v rozne casti dni meram rychlost. Mam BTS 350metrov za domom. Zatial som nenameral pod 40Mbps/24Mbps pocas spicky vecer/podvecer. Maximum je okolo 60/28. Ping mam cez mobil 28-30ms. Prakticky jedina moja starost je stabilita. Ja potrebujem sa aj do prace pripajat, takze nemozem si velmi dovolit experimentovat. Ak by to LTE bolo dobre tak optiku by som ani nepotreboval a ak raz pride tak sa zariadim podla toho. Uz ale nechcem cakat dalsi rok s tym DSL.
  20. Ano ale to uz budem na dochodku. Za ten cas v orangei vybavim novu zmluvu aj s mobilom a este aj 100e zlava. Milujem tento telekom web ktory nevie komunikovat sam so sebou. Ponuknu web zlavu ktoru si ale zakaznik nevie uplatnit lebo ho system neoveri. Taketo chyby by som toleroval tak 15 rokov dozadu ale nie dnes. Velke sklamanie pre mna.
  21. Iba v aplikácii, podrobnejší návod tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zimny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii
  22. Ahoj, To ze mas chranicku a optiku az v dome este nemusi znamenat ze sluzba bezi. Lepsie ked zavolas na infolinku kde ti povedia ci je optika uz spustena v tvojej oblasti, ak nie tak ti povedia termin spustenia.. Infolinka cislo: 0800 123 456
  23. Kedy sa dokončí optické pripojenie do Internetu v BA - Záhorskej Bystrici na Rošického ulici? Malo to byť hotové pred 2 rokmi, malo to byť hotové v októbri 2019, malo to byť... Bude to vôbec niekedy? Káble už sú v zemi, chýba pripojenie k účastníkom. M.
  24. Ak je služba nefunguje v zahraničí, je potrebné volať na linku +421 903 903 903, aby to preverili, prípadne napísať cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ A vyskúšala by som aj manuálne vybrať inú sieť .
  25. Tá druhá karta je zrejme dobíjacia karta Easy Pecka, ktorú dávajú ako darček, tá vo faktúre nebude účtovaná, ak ju chceš používať musíš si ju dobiť, alebo kúpiť dátový balíček, na linku nájdeš viac informácii: https://www.telekom.sk/volania/easy
  26. Minulý týždeň
  27. Mne sa stalo asi 3x ze mi telefón vypovedal sluzbu ešte pred koncom viazanosti.Uz keď som ho dávala.servisovat som musela telefón odovzdať zo všetkým čo ste popísal a nakoľko bolo zariadenie neopravitelene tak automaticky mi ukončili zmluvu .Žiaľ takto to majú.ja som si tiež kúpila veci ktoré sa pokazili nové no odovzdala.som z nefunkčnou nabíjačkou a vzali nedalo sa opraviť tak zrušili zmluvu .Raz prekročili zákonom stanovené reklamacnu dobu a taktiež nasledovalo zrušenie zmluvy veľa závisí aj od ľudí čo tam sedia.
  28. Prosim vás môžte mi niekto poradit aktivoval som si zimní balík dat a teraz mi tam ostalo 1 mb a neviem to minut a nejde mi nič načítat Za vašu pomoc vopred dakujem
  29. Takže dnes mi odpísali na moju reklamáciu, len univerzálnu odpoveď, čo už viem a zostal som bez bonusu, keďže som musel dobiť jednorazovo, takže asi najvyšší čas ísť po vyše 10 rokoch so všetkými číslami k inému operatorovi a TELEKOM bude mať o cca 100€ mesačne menší príjem.
  1. Nahrať ďalšie aktivity