Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. problem moze byt v routri , skus tovarenske nastavenia alebo sietova karta skus ine zariadenia. cez kabel nie cez wifi
  3. Dnes
  4. Bump. Vedel by sa niekto podeliť so skúsenosťami s analogickou konfiguráciou? Vďaka.
  5. Keď ti budú fungovať sms :-) Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúrach a platbách K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti. Notifikačné SMS o faktúrach: tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby) SMS - vystavenie faktúry SMS - prekročený inkasný limit SMS - splatnosť faktúry SMS - úhrada faktúry Aktivácia je možná prostredníctvom: zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP. zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4. Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP. SMS príkazy pre aktiváciu: SMS - vystavenie faktúry: „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP" SMS - prekročený inkasný limit: „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP" SMS - splatnosť faktúry: „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP" „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP" SMS o úhrade faktúry: „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP" „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"
  6. Ahoj @operacny, uvedene problémy súvisia s EPG providerom. V prípade, že provider zmení/posunie program v priebehu dňa, ktorý bude vysielaný povedzme aj o týždeň, tak STB tento nový program nemá načítaný, nenájde ho a vyžaduje manuálne nastavenie. Nie je to spôsobené aktualizáciou. Máme to už v riešení aby sa tieto prípady čo najviac eliminovali. @Ľuboš
  7. Ahoj @zliecho, platí vyjadrenie z predchádzajúceho príspevku. Ak sa niečo zmení, určite budeme informovať. Pekný deň @Ľuboš
  8. Yesterday
  9. Ako aj by som okašľal to zvýšenie tých 90 centov, ale ide o princíp nech mi ponúknu paušál s normálnymi dátami keď mám pri nich internet a oni veľmi dobre vidia, že ten internet sa veľmi nepoužíva, že mesiac v roku sa využíva tak prečo nejaké dáta mi nedajú k paušálu keď nevyužívam pevný internet. Čo vy na to @Ľuboš Telekom nerozmýšľa nad niečím takým lebo si myslím, že vy vidíte lepšie do toho ako my tu všetci?
  10. Zdravim. Nejakym nedopatrrnim som stlacil tlacidlo na ovladani, ked som to mal na Markize a odvtedy mam vsetky zahranicne filmy v originalnom jazyku. V Conaxe som vedel, kde sa to nastavuje, ale v Kaone som to nikde nenasiel..vie mi niekto poradit?
  11. Ale to nie je ovládač od mágia ale od tv SONY.
  12. Dobrý deň, ak skončí viazanosť, je možné predĺžiť zmluvu na ďalšie 2 roky a získať buď zariadenie od 1€ - notebook, powerline alebo bezdrôtový set výrobkov, poprípade benefit Viac za menej . vyššia služba na 3 mesiace za cenu nižšej. Na pobočke Vám podali zlú informáciu - platí to, čo som napísal vyššie. Avšak, tieto veci je najvhodnejšie riešiť cez e-shop, kde získate v prvých dvoch faktúrach aj web zľavu.
  13. Nemali by ti logicky ísť žiadne stanice z toho transpondéra, nie len tie čo si vymenoval ... Cinemax (Central Europe), Cinemax 2 (Central Europe), Crime&Investigation, Digi Sport 4 HD, Discovery Channel (Central Europe), Discovery Science, Disney Jr., Dorcel TV, ducktv, Dusk! TV, Fashion TV (CZ&SK), Film Europe Channel, HBO 2 (Central Europe), HBO 3 (Central Europe), History, Investigation Discovery (Europe), TA3 HD, TV8, Ťuki TV HD, X-MO. Je to najslabší transpondér starého slabého satelitu INTELSAT, ktorý vypadáva ako prvý pri zhoršených príjmových podmienkach /oblaky, dážď, sneh/, ak nejde pri dobrom počasí máš zle nastavenú parabolu, popr. LNB. Dobrá správa je, že satelit Intelsat bude asi vyradený z prevádzky možno už na jeseň, samozrejme programý ktoré šíril budú presunuté na novší a hlavne silnejší satelit THOR.
  14. Bohužiaľ len sa dohodnúť alebo riešiť prenos.Našťastie tento rok nie je uhorková sezóna operátorov a máš si z čoho vybrať. Nebudem konkrétne navádzať, ale všetko potrebné sa dočítaš na zive.sk
  15. Dobrý deň, odkiaľ máte takúto informáciu? Ceny sa zvyšujú iba za pevné služby (internet, TV, pevná linka).
  16. Už aj zive.sk https://www.zive.sk/clanok/133528/telekom-pokryl-cast-bratislavy-novou-frekvenciou-spustil-internet-pre-firmy/
  17. Ahoj @Sekic1, napíš mi prosím tvoju emailovú adresu do súkromnej správy. Ďakujem @Ľuboš
  18. Najviac ma jeduje, ze pred mesiacom som tam elektrikara, ktory mi kompletne zrepasoval v dome elektroinstalaciu, vyhral sa s tym neskutocne. Este mi hovoril, ze ked mi budu tahat magio, tak si maju davat pozor aby datove kable tahali podla normy. Ked prisli supaci zo suptelu, tak im to hovorim co a ako.....A oni si aj tak spravili podla svojho, som myslel, ze toho debila zhodim z rebrika, ked mu hovorim, ze to nema tahat hned povedla silovych kablov a on to aj tak tahal okolo nich. Teraz , minuly tyzden mi revizny elektrikar odmietal spravit reviziu pokial tie datove kable budu pri silovych. Ide o to, ze elektroinstalacia je chranena pred prepätim, ale datove kable telekomu nemaju jemnu ochranu, takze ak buchne blesk niekde vedla, tak elektromagnetickou indukciou z datovych kablov sa prepätie prenesie aj do chranenych obvodov a vyhori mi elektronika..... kto mi **piip** zaplati toho elektrikara a kto mi zaplati znicenu elektroniku ? Podotykam, ze elektromagneticku indukciu som si nevymyslel ja , ale kedysi davno nejaky pan Tesla tusim, a nase technicke normy tiez nemaju primarny ucel rozosmievat ludi.
  19. u mna to ide v pohode. Treba mat sietovu kartu 1000 Mbit/s a kabel CAT 5 a vyssie. rychlost sa pohybuje od 900 - 950 a vyssie.
  20. Ahojte, momentálne zaradenie neplánujeme, trh sledujeme a preto nevylučujeme do budúcna zmenu. Pekný deň @Ľuboš
  21. Práve to je tá agregácia, to znamená že čím viac užívateľov je pripojených na sieť, tým je rýchlosť nižšia, pretože pásmo sa rozdeľuje pre všetkých zákazníkov rovnako. Tak isto to je pri optike aj pri DSL internete..
  22. Ahojte, v zozname nemáme iba túto zmenu ale riešime to. Môžem vás ubezpečiť, že sme na to nezabudli. Predbežne, ale prosím neberte tento termín za záväzný, by sme chceli druhý augustový týždeň distribuovať novú verziu do našich Magio boxov. Pekný deň @Ľuboš
  23. mozes aj cez ich stranku https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, nemas aktivny este nejaky iny datovy balik alebo data este pausaly ?
  24. zavolaj na 0800 123 456 alebo napis na marketing@telekom.sk
  25. Minulý týždeň
  26. Dobrý deň, ak ide o nejaké nové programy alebo výmeny SD za HD programy, v súbore kanálovej mapy vypadne logo, ale behom niekoľkých týždňov je doplnené, väčšinou pri najbližšej aktualizácii kanálov.
  27. Dobrý deň, to tieto boxy ešte dávajú k Magio TV? Čo sa týka aktivácie boxu, tak po doobjednaní a jeho vyskladnení sa v sklade skenuje S/N kód priamo k Vašej objednávke, a akonáhle je doručený, systém vykoná aktiváciu boxu. Ak je akýkoľvek problém, treba v prvom rade reštartovať ONT - aj keď tu by to už asi nepomohlo. Každopápadne, zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 alebo napíšte cez chat na https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre , pretože mi príde akoby bolo niečo so SW. Technik na linke preverí problém a prípadne vyšle technika, ktorý box v prípade potreby vymení.
  28. Ja som len RC
  29. ide o telekomom spravovane zariadenie ako aj zrejme vsetky ktore aktualne davaju k sluzbam, robia to oni na dialku, ak mas so zariadenim problemy tak reklamuj
  1. Nahrať ďalšie aktivity