Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. chcem sa optytat na optiku na slovanskej.10. Trnava , kedy mozem cakat zavedenie? Dakujem
  3. Dobry vecer, Vysvetli mi niekto toto ?
  4. Od Xiaomi Mi TV Stick .V obchode s aplikáciami je možné nájsť množstvo populárnych služieb ako Facebook Watch, Netflix, HBO GO, YouTube, Amazon Prime, ale aj Spotify, Tune In či lokálne Mall TV resp. Magio GO. Vyberie si skutočne každý a ak by sa ti aj to zdalo málo, môžeš si nainštalovať aj webový prehliadač a prezerať si webové stránky cez ovládač. Kúp si ešte bluethooth myšku ide to s ňou rychlejšie v menu magio go.
  5. Informácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktuálnom mesiaci získate na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu. Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Náhľad k výpisu Vám budeme poskytovať na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry.
  6. Ahojte @Vladimir12 a @Janika21 Ďakujeme za vaše príspevky, avšak na diskusnom fóre myslím že nenájdete konkrétnu odpoveď na otázky. Naši kolegovia robia všetko pre to, aby sa všetky objednávky vybavili čím skôr, avšak ak máte otázky, zavolajte na číslo, ktoré zverejnila @folky alebo napíšte cez náš formulár pre efektívnejšie vybavenie https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ ďakujem za porozumenie príjemný deň Lucka
  7. Dobrý deň. Plánujete Optiku na Jesennej ulici v Prešove? Aktuálne využívame P2P v licencovanom pásme a bude nám končiť zmluva. Preto ak by ste tu plánovali optiku tak by sme si vybrali samozrejme optiku. Ďakujem. Sabol.
  8. Dobrý deň, do 30.06.2021.
  9. Dobrý deň, výstavba by mala byť dokončená do konca marca.
  10. Ďakujem, posielam na preverenie,
  11. Napíšte si požiadavku cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam pri zrušení vyžadujú aj naskenovanú žiadosť s vlastnoručným podpisom. Tu nájdete čo musí žiadosť obsahovať: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  12. https://www.telekom.sk/fix/objednavka/-/scenario/e-shop/chytry-balik?internet=l tu si zadaj že žiadaš novú službu + doplň adresu a zistíš rýchlosť internetu aj ceny. Alebo zavolaj na linku 0800 123 456.
  13. Momentalne sa Telekom zameriava hlavne na optiku, nemyslim si ze bude vylepsovat VDSL...
  14. Ano to ano. Ale ak ti nieco na stranke pise ze je. Tak nech aj ozaj to tak je. Nemoze byt taka informacia na stranke.(u nas v praci by hlavy padali) Viem ze bol dlho produkt nedostupny a odrazu nabehol. Ale ostal som zarazeny ked mi bolo oznamene ze sa ani zrejme nebude objednavat. a ze im tam ta 0 svieti Este som nevidel sranku kde by bola taka informacia ze produkt je a v skutocnosti nieje. Takto to nemoze fungovat. A podla mojich informacii aj iny Notebook nieje vobec na centralnom sklade. A na sranke je.dostupny.
  15. Minulý týždeň
  16. tu mas link pozri si co to roby . https://www.youtube.com/watch?v=bRVKa0Ub7to
  17. Dobrý deň, chcem sa informovať kedy bude opäť dostupný Samsung galaxy s21 Ultra Ďakujem za odpoveď
  18. Dobrý deň, preverím.
  19. Ďakujem za doplnenie, pošlem to späť na preverenie.
  20. Dobrý deň, preverím
  21. Predpokladám, že výstavba prebehne tohto roku.
  22. Nad 100 dní je zvyčajne tak pol roka - 3/4 roka.
  23. Cez stránku si môžeš telefón objednať len súčasne s predlžením služby. Ak potrebuješ nový telefón a vo viazanosti nemáš žiadny, tak nechaj číslo na stránke Telekom a zavolajú Ti spätne, ďalší telefón si môžeš zakúpiť za plnú cenu tiež ak necháš číslo, alebo na predajni za plnú sumu, alebo aj v elektropredajni.
  24. Ahoj @jaroslav.miko, zaradenie telefónu Xiaomi Redmi K40, momentálne neplánujeme. Pekný deň Terka
  25. Dobrý deň, preverím a dám vedieť.
  26. Dobrý deň, optika tu dostupná je, nemal by byť problém. Zadajte si objednávku cez telekom.sk, resp. cez zákaznícku linku 0800 123 456.
  1. Nahrať ďalšie aktivity