Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. 29ms je uplny normal. Na DSL som maval standardne medzi 25-30ms. Na 100ms to moze vyskocit ked sa na internete nieco robi. Merat sa musi len vtedy ked nikto na internete nic nepozera, nestahuje. Lepsie sa to ale mera cez konzolu. Cez Start vo Windowse - napisat cmd - enter - napisat ping www.six.sk -t a enter Bude sa testovat neustale ping na server, pokial tam nie su vyrazne odchylky od 30ms ked na internete nikto nie je tak je vsetko v poriadku a viac sa to vylepsit neda.
  3. Zdravím, toto je verejné fórum. Treba napísať priamo na zákaznícku podporu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  4. nechcem sa vam do toho zbytocne miesat ale este som nevidel aby boli papierove faktury ekonomicky vyhodnejsie a hlavne PRAKTICKEJSIE... z toho ake je to problematicke u vas to tak ani realne nevyzera... ja mam faktury nastavene na inkaso, Telekom mi sam stiahne z uctu vtedy ked potrebuje a ja nemusim ANI PRSTOM POHNUT za cely rok... dal som im na to povolenie a nastavil som aj limit, aby mi nahodou nestiahli viac... neexistuje nic vyhodnejsie a praktickejsie, odporucam nad tym pouvazovat a setrit papier a lesy
  5. Internet XL 60Mbps je cez aku technologiu ? ADSL ma myslim 15, VDSL ma asi 90 a optika asi 600. Neviem teda odkial je tych 60. XL cez vzduch nema garantovanu ziadnu rychlost. Druha vec, 39,2 Mbps staci s prehladom aj na 4K streamovane video, neexistuje ze kvoli tomu vam seka obraz aj zvuk zo skolenia. Tam mozu byt prenosy radovo v jednotkach Mbps, takze ci mate 39, 40 alebo 60Mbps tak to nic na veci nezmeni.
  6. Opät sa mi zda ze pisem nezrozumitelne. Vyssie som napisal ze som to aj vyskusal na cisle 0800 123 456 a bez problemov funguje. Tu su obrazky. Na prvom som Volte vypol, na druhom zapol. Pekne vidno ze 4G datove spojenie nie je prerusene pocas hovoru pri aktivnom Volte a je tam znacka HD hovoru. https://i.postimg.cc/Gmmst2D4/VOLTE.jpg
  7. Ahoj @Patrik225 ja som riesil podobnu vec. Mozes napisat aj tam, ako ti poslal Edo. Alebo chod sem: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia Tam je "Zadajte podnet k plánovanému alebo novému pokrytiu" a daj si ziadost.
  8. Ďakujem pekne za prezistenie a zaevidovanie podnetu. Verím, že sa v blízkej dobe dočkáme. S pozdravom Marek
  9. Určite to ide, ak Ti nepomohli na linke, napíš si požiadavku cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  10. Yesterday
  11. Dobrý deň, na stránke telekom.sk je v pravom dolnom rohu online chat, ak máte možnosť, napíšte tam, poskytnú Vám informáciu o prípadnom výpadku v lokalite a pomôžu vyriešiť Váš problém.
  12. Dobrý deň, áno, do 31. 10. 2020.
  13. Dobrý deň, aktuálne tam prebieha rozširovanie pokrytia s predpokladaným termínom ukončenia 30. 09. 2020.
  14. Dobrý deň, v tomto prípade je už rozpracovaný projekt a prebieha rozširovanie pokrytia v lokalite. Termín dokončenia som nedohľadal. Skúste sa informovať cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  15. Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo napíš požiadavku cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ pôvodnú službu by si mal už neviazanú.
  16. @LagoSk je to napisane na kabli, kazdy meter je znacenie. Vypada to cca takto (na obrazku je CAT 6). A pozri sa aj na konektor mali by tam byt 4 pary (teda 8 viditelnych kablikov....
  17. Minulý týždeň
  18. Tak neviem či to oni nejak limitujú aby som si zaplatil 2€ za router, ale dávnejšie som mal ten istý router od orange a v pohode dával aj 200
  19. Zvyčajne sa na to berie ohľad, verím že šanca sa zvýši.
  20. spytaj sa cez kontaktny formular https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=4&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=780&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2860&subCategoryId=2860
  21. sem tam si spustim speedmeter a rychlost v lokalite co sa nachadzam je v poriadku (17.5 som bol na chate preto je tam 28,4Mbit/s) u teba mas 4G ale ani jednu ciarku, tak je to pokrytim. Skus to premerat niekde vonku, napriklad u segry mam v dome skoro ziadnu rychlost, je to ale asi konstrukciou domu.
  22. Napis presne co potrebujes na email techgroup@telekom.sk
  23. Dobrý deň, napíšte na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  24. súhlasím, cele zle, platím si ten za 6€ lebo na 65pal TV sa SD archiv nedá pozerať, ale páni z Telekomu hallo - 6€ v tejto dobe? zmeniť a prekopat celý archív a ceny DOLE!, povedal by som SD archiv grátis a aspoň 14 dní a HD max 2€ samozrejme 14 dni, nie smiešnych 7dni
  25. momentalne nie je naplanovana vystavba FTTH na tejto ulici
  26. Lepsie ak napisat sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  27. Prípadne zavolajte ne technickú podporu 0800 123 777 nech Vám to preveria.
  28. v pracovne dni zavolaj na zakaznicku linku alebo napis na FB chat Telekomu
  1. Nahrať ďalšie aktivity