Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Skúste napísať cez tento formulár a overiť to priamo u zodpovedných: https://www.telekom.sk/formular-pre-stavebnikov
  3. Nahrávky bežne pozerám cez appku, ale je pravda, že niekedy to chvíľu nefunguje.
  4. A posielal si @Ľuboš Tvoju adresu? Ak áno, určite to preverí a napíše Ti odpoveď.
  5. Dnes
  6. kto skor pride ked je volna kapacita ten skor berie napis sem adresu
  7. Yesterday
  8. bro ten podnet budem zadavat asi 50krat nokappa uz mi to leze na nervy
  9. Dobrý deň, predajňa je značková (pretože patrí pod firmu TK Mobil s.r.o.). Predajne patriace priamo pod Slovak Telekom, a.s., nájdete tu: https://www.telekom.sk/predajne po zvolení prevádzky "Slovak Telekom".
  10. V tejto chvili Vam nezbyva nic len cakat ci sa nejaky neuvolni. Avsak ak na to cakaju aj ini a je na to nejaky poradovnik bude to este narocnejsie ho ziskat
  11. vymazat historiu a cookies, pripadne aj ulozene hesla
  12. pokial ti to islo doteraz stabilne a posledne dni pozorujes takyto problem je mozne doslo k zhorseniu praramterov linky (ADSL, VDSL) preto ta moze odpajat. Mohli zapojit niekoho noveho ktory je pripojeny na rovnakej vetve ako ty a tym padom ti zarusil linku.
  13. Ahoj @michelle.b, odpoveď od @Pepsi som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  14. Dobry den, chcel by som sa opytat ako postupovat ak sme v stadiu hrubej stavby a chceli by sme si predpripravit kable a zasuvky k optike + televizia. Nikde neviem najst nejaku schemu/ navod co je potrebne. Ako technik napaja optiku k domu? Staci nam napr. v garazi umiestnit krabicku s optickym vlaknom a od nej tahat kabel k TV a k miestu kde bude wifi modem? Dakujem
  15. ja na to vyuzivam funkciu "PIP" vidim kedy skonci reklama
  16. Ahoj @MilanCiberej, odpoveď od @Marcel som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  17. Ak potrebujete preveriť Vašu faktúru, napíšte podnet mailom na adresu: marketing@telekom.sk,
  18. Ahoj @MartinaFera, odpoveď od @mirko1141 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  19. Minulý týždeň
  20. s tým súhlasím, ale mne by funkcia tlačítka Last lepšie vyhovovala tak ako ho má väčšina iných prístrojov: okamžite "návrat k predošlému programu", čo sa dá najmä pri športových prenosoch využívať ako prepínanie dvoch kanálov ktoré ma zaujímajú jedným stlačením. Ak mám stláčať viackrát, tak to už môžem navoliť aj samotné číslo daného kanála.
  21. ok
  22. @marekkapalko Tá možnosť sa nedá zrušiť úplne. Lebo po deaktivácii odkazovky musí byť aktívne ďalšie presmerovanie, kvôli čomu funguje služba upozornenie na zmeškané hovory. Ja to mám napríklad takto, viď prílohu.
  23. napis centrumu, oni by ti mali dat nastavenia
  24. SMS

    Ahoj @Mystek, kontaktuj prosím kolegov cez tento link : https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ @Ľuboš
  25. Ahoj @ritchey, preverím u kolegov či sa niečo zmenilo. Zatiaľ platí vyjadrenie uvedené vyššie. Poprosím ťa o strpenie. @Ľuboš
  26. Ahoj @sisama, napíš mi do súkromnej správy presnú adresu. Ďakujem @Ľuboš
  27. Ahojte, odpoveď od @mferanc som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty Prajem pekný deň @Ľuboš
  28. Ahoj @Tanuella, odpoveď od @folky26 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň @Ľuboš
  1. Nahrať ďalšie aktivity