Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Caute, potreboval by som helfnut pri spojazdneni print servera na routri ADB VV3212. V nastaveniach /printers, som vsetko povolil, snazim sa tlacku (HP Laserjet P1005)pridat vo win7 co sa aj podari ale vobec netlaci, skusal som na dvoch pc a skusal som aj inu tlaciaren, bez vysledku. Postupoval som podla YT navodu, ale stale nic. Tipujem ze bud je problem s postupom pridania vo windows alebo to blokuje antivirus. Poradte pls. Vdaka
  3. Dnes
  4. Mne nemusis posilat odkazy ja viem co tie zariadenia dokazu a kolko stoja. Mam za sebou zaklady z elektrotechniky. Preto som napisal ze VOLTMETER z LIDL (asi si si pomylil s multimetrom) neporiesi nic.
  5. toto ti nevystavia, to ti mal dat predavajuci , a ako pise Mirko1141, zarucne listy uz nemaju. platny doklad pri reklamacii je doklad o kupe (faktura alebo preberaci protokol od kuriera)
  6. tebe pride SMS a vtedy zavolaj, napis alebo chod osobne , alebo ak si chce nechat L tak nemusis nic ostava ti
  7. Dopĺňam: IČO právnická osoba, t.j. nemôžem prijať iné číslo vedené na právnickú osobu, ostatní sú vítaní...
  8. pan milan_oresky , myslim, ze tento prieskum tu na fore hovori svoje... a to iste vam odpisu hoci sa vam nemusia spovedat, maju vyhradenu zmenu programov
  9. Yesterday
  10. @TlmicSVK skús podľa týchto hodnôt
  11. Ja už som aj tak spravil 😃 odišiel som do o2 na datovy pausal
  12. na tom prvom boxe nahravas aj sledujes HD program a chces na dalsom boxe tiez pozerat HD? Chapem to dobre? to aktualne nejde
  13. Dobrý deň, čo konkrétne myslíte pod "nova apka funguje uplne zle" a "funguje proti zakaznikovi"?
  14. Už netreba.
  15. Minulý týždeň
  16. Mne sa bezne rozpajalo wifi spojenie. Je to chyba routera. Este mozes skusit flash firmware poslednou verziou i ked ju mas a nasledne default reset. Nastavit vsetko znova. Specialne d-link 2741B to miloval robit. :-)
  17. SIM karty Telekomu maju nastaveny apn profi na karte. Kludne zmaz oba APN aj pre internet aj mms a daj obnovit default. Resetom apn nastaveni sa stiahnu zo sim spravne.
  18. Klikni na link a prihlas sa. Najjednoduhsie http://m.telekom.sk/spotreba/profil
  19. To iste sa aj mne stalo od kedy som si zriadil dalsie magio tak odvtedy mi ide net 15mb max 18mb predtym mi cely rok isiel v pojhode okolo 25mb. Chybu som uz niekolko krat riesil a stale ziadna odozva vraj som daleko od ustredne tak prec mi to cely rok islo a zrazu nie . Objednam si 30mb net tak taky mam mat a nie aby platil viac euro za mensu rychlost
  20. dnes opat sportove stanice nefunguju, stv1 mi ide uz asi 5 min, sportove stanice 2-3 sekundy a tma
  21. zaregistrovali moju otázku 20.12 ...som zvedavý kedy odpíšu.... cez mágio box by som to dal robiť tomu čo to vymyslel...
  22. https://www.zive.sk/clanok/129781/telekom-na-webe-tazil-kryptomenu-navstevnikom-naplno-vytazoval-procesor/ hej a len mne to asi tak robilo... a zase nikto o ničom nič nevedel 3 mesiace...
  23. Dík za radu už som urgoval,budem tam volať každý deň lebo z AdSL ma o chvilu klepne... Každopádne to že technik neprišiel by som ešte prežil,skôr ma hnéva to že ma ani neinformovali a ja som bral ako blbec neplatenú dovolenku. Stačilo zavolať alebo poslať mail/sms že nestíhajú
  24. Tak v tomto prípade zajtra skončí fakturačné obdobie a cca. v stredu alebo vo štvrtok bude faktúra vystavená a bude možné ju stiahnuť cez portál Môj Telekom. Následne Vám bude aj odoslaná v závislosti od typu faktúry (elektronická alebo papierová).
  25. Najrýchlejšou možnosťou je napísať priamo e-mail na marketing@telekom.sk alebo office@telekom.sk.
  26. Zdravim, po prihlaseni na posta.telekom.sk a vyplneni udajov (spravnych) odo mna pyta zmenu hesla-heslo menit nechcem chcem pouzivat povodne-dalej sa dostat neviem. Povodny webmail mail.telekom.sk nefunguje vobec... Ako to obist? D.
  27. https://www.telekom.sk/wiki/televizia/rodicovsky-zamok Vyskúšaj, ak ani jeden s týchto PIN kódov nepôjde potom kontaktuj bezplatnú linku technickej podpory na čísle 0800 123 777, prípadne na ten stránke čo som poslal dole nájdeš: POTREBUJETE POMÔCŤ? a hneď vedľa tohto slova klikni a spustíš chat s techickou podporou.
  28. V tomto príspevku nájdeš odpoveď, presnejšie PIN kód nezistíš ale zmeníš ho pomocou PUK kódu, ak ani ten nevieš alebo nemáš ho niekde tak:
  29. Napíš na e-mail forum@telekom.sk alebo @Mateyovi
  1. Nahrať ďalšie aktivity