Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dobrý deň , prišla mi SMS , že mi bude u Vás končiť paušál . O paušál by som už ďalej záujem nemala , skôr by som chcela prejsť na kredit . Akú máte ponuku ohľadom kreditov ? Aké sú tam ceny ,poplatky , internet ? A dal by sa paušál zrušiť cez internet , poprípade kuriérom podpísať odstúpenie od zmluvy ? ďakujem , Matušková .
  3. Dnes
  4. .... robi to na qled samsung aj 4k lg :-(
  5. Zdravím, aký ping by mal byť na metalickej linke 30Mb/s? Ďakujem
  6. V ich dedine je niekde optika a niekde len ADSL? Ono je to cenovo rovnaké preto, lebo keby si prešiel s ADSL na VDSL napríklad, tak máš lepšiu rýchlosť za tú istú cenu, len bohužiaľ sú dediny kde nikdy asi ani neprejdú s ADSL na lepšiu technológiu a cenu platia stále vysokú, je to nespravodlivé to je pravda, mám známu čo má tento istý internet 8/1Mb/s a to ho má aj cez 8 rokov tuším a doteraz nie je v tej dedine lepšia technológia. Odporúčam skôr prejsť na Magio SAT, programovo je to ako IPTV to isté, aj cenovo, a pri takomto internete keď to zožerie si 3Mb/s tak ten internet je fakt nepoužiteľný, sa divím sám, že vôbec predávajú telku cez internet pri takomto slabom internete.
  7. Určite by malo ísť vybrať akciové zariadenie, ak nie, je problém na strane Telekomu, keďže typujem, že musí ísť si vybrať zariadenia aj pri predlžovaní viazanosti cez internet aj keď si starý zákazník.
  8. Pri paušáloch Happy sa po prečerpaní dát rýchlosť iba spomalila, pri paušáloch Áno sa po prečerpaní dát prevádzka úplne zastaví a je potrebné si dokúpiť dátový balík.
  9. Pokiaľ je tam voľné prípojné vedenie tak určite:-)
  10. Ak si nemenil heslo, tak 1234
  11. Si ma nejako predbehla folky, keď som písal odpoveď, ešte tu žiaden príspevok nebol:-)
  12. Áno, do dňa 28. 09. 2018 máš stále nárok na reklamáciu
  13. @folky ja viem, že Ty len v dobrom, ja zase nič v zlom 😉
  14. Tu nájdete celkom pekné popísané ako na to: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom#-4 Ak chcete vidieť aj výpisy hovorov musíte mať aktívnu Dohodu o elektronickej komunikácii.
  15. Yesterday
  16. Štandartne je to 3 až 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky (ak je mobil skladom).
  17. DAJ CISLO PRIDAM TA
  18. Zdravím:-) Toto bude otázka pre Telekom sieťových expertov. Som podnikateľ v oblasti IT, a jednou z mojich služieb je návrh, realizácia a servis domácich sietí. Dnes som sa dostal k jednému zaujímavému prípadu u svojho zákazníka. Dostal som sa do dvojitého domu, kde jedna časť domu slúži ako domáca, a druhá ako hosťovská časť. Majiteľ má v dome zavedený Magio VDSL internet, a z VDSL routera má pripojené dva Magio boxy - jeden v domácej, druhý v hosťovskej časti. Požiadavka majiteľa bola dostať internetové pripojenie do hosťovskej časti, kde je len Magio box. Nakoľko časti dmou boli od seba dosť vzdialené + stavba je zložená zo stien z armovaného betónu, Wi-Fi extendery zlyhali kvôli vzdialenosti a powerline adaptéry zlyhali kvôli vyťaženosti elektrickej siete + rozvodnej skrini medzi časťami domu. Nakoľko hosťovská časť je takmer čerstvo zrekonštruovaná a steny v oboch častiach sú pomerne komplexné, ťahať ďalší kábel zo ZTE routera do hosťovskej časti čisto na internet je (nateraz) neprípustný variant. Jediným riešením z môjho pohľadu, ako dostať internet do hosťovskej časti, je použiť gigabitovú linku medzi ZTE routerom a Magio boxom v hosťovskej časti (Len pre info - linka medzi VDSL routerom a Magio boxom v hosťovskej časti má asi 80 metrov). Bloková schéma súčasného zapojenia siete je nasledovná: Nad červenou čiarou je domáca časť s VDSL routerom, a pod ňou je hosťovská časť s Magio boxom, kde internet nie je a kam ho chcem dostať. Čo som skúšal, aby som koncovo rozdvojil linku a zachoval IPTV a internet na jednej linke: Použil som Wi-Fi router TP-Link WR841N s dd-wrt a premostil som WAN a LAN siete - router sa tak deFacto správal ako AP a switch v jednom. Do WAN bola pripojená vstupná linka, do LAN1 bol zapojený Magio box, router mal LAN IP zo subnetu ZTE routera a vypnuté DHCP; Použil som variant 2, ale s izolovaným subnetom - WAN a LAN na TP-Linku boli izolované; Zapojil som medzi vstupnú linku a Magio box switch TP-Link SG105, z ktorého som káblami vyviedol Magio box a Wi-Fi AP TP-Link WA801ND s dd-wrt. Pri všetkých vyššie popísaných scenároch sa opakovala jedna situácia: internet fungoval bez problémov, no po zapnutí Magio box na akejkoľvek TV stanici prehral len ~30 sekúnd obrazu a zvuku, a potom sa zastavil. Štandardné prehrávanie TV sa vrátilo do normálu len po pripojení vstupnej linky späť do Magio boxu. Som IT freak s Cisco CCNA1 certom :-) Zo strednej a Cisca viem + som sa na weboch ako SuperUser, StackExchange dočítal, že IPTV v základe využíva IGMP ako multicast protokol, ale že niektorí provideri popri tom ešte využívajú aj VLAN siete na VDSL alebo optických routeroch. Skenoval som teda sieť Wiresharkom pri oboch zapnutých Magio boxoch - IGMP sa tam objavilo, ale VLAN ani paket. Keďže som sa pomocou webových fór ani svojich vedomostí nevedel vynájsť s konkrétnym riešením, neviem čo používa Telekom na VDSL routeroch, a nechcem nakupovať kilá hardvéru na slepé testovanie náhodných nápadov, moja otázka je nasledovná: Ak medzi Magio box v hosťovskej časti a vstupnú linku pripojím smart switch s podporou IGMP snooping a VLAN, bude mi fungovať po jednom kábli internet aj IPTV? Ak áno, akú konfiguráciu pre IGMP a VLAN musím nastaviť na predmetnom switchi? Abych to upresnil, ako by som si to predstavil so switchom: LAN1: Vstupná linka zo ZTE routera z domácej časti; LAN2: Magio box; LAN3: Wi-Fi AP TP-Link WA801ND. Vopred ďakujem všetkým za radu ;-)
  19. Zdravíčko bolo by fajn ak by sa tu našiel technik ktorý by buď napísal postup alebo dal link k presnému postupu nastavenia modemu k internetu/magioTV/pevna linka. Ďakujeme
  20. ahojte ja mám voľné miesto v magente ak chcete
  21. A ešte jedna vec, dostali ste len mail o potvrdení objednávky, ale mal by prísť ešte mail alebo sms o vybavení objednávky, skôr Vám služba nepôjde.
  22. Skús si zavolať na poruchovú linku 0800 123 777, možno je chyba niekde u nich. Ak nie, tak minimálne poradia čo ďalej.
  23. Ak myslíš veľkosť sim karty, ktorá "pasuje" do Tvojho telefónu, tak si pozri manuál k svojmu telefónu. Určite to tam bude napísané niekde na prvých stranách manuálu.
  24. @vagabundacavo však vyskúšaj riešiť s Telekomom tvoj problém takýmto spôsobom a vulgárne, a nič, ale nevyriešiš, takéto veci je najlepšie riešiť s kladnou hlavou, a hlavne trpezlivosť je to najdôležitejšie, hlavne nečakaj, že to vyriešiš do jedného dňa. To je všetko odo mňa, už sa nebudem k tomu vyjadrovať ak aj naďalej by si sa chcel správať tak ako sa správaš, riešiť to tu ďalej nemá význam, reálne tu nič nedoriešiš, pomoc zo strany @Ľuboš-a tu bola, ty si ju pravdepodobne neprijal, čiže už tu nie je tu na fóre čo ďalej riešiť.
  25. Asi tam bude nejaký problém, skús pozrieť informácie tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/deezer
  26. Zľavy v Magente sa uplatňujú stále len na paušály Happy, ak máš Áno, tak už získavaš dvojnásobok volaní a dát.
  27. Minulý týždeň
  28. Dobrý večer, do dnes som vedel pozerať živé vysielania na 720p úplne vpohode bez akéhokoľvek problému. Videá na Youtube idú pokojne aj na 1080p a živé vysielania na Youtube mi dokážu ísť na 720p. Len problém je keď prejdem na Twitch.tv tam si už v kvalite 720p nič nepozriem.
  29. Ak je to ten istý box ako mám ja, tak na ovládači pod tlačidlom "7" je tlačidlo "TV/RÁDIO" a týmto si prepneš na rádio alebo späť na TV.
  1. Nahrať ďalšie aktivity