Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Pekné od teba, že si sa podelil o zážitok, ale to je asi tak všetko, nič nezmožeš, radiť ti tu nemá zmysel, hlavne keď sám si si odpovedal, že nech ti neradíme o volaní na inflolinku, a podobne, keď reálne nič nemôžeš ani robiť, zároveň ani riešiť s kuriérom kedy to bude, lebo osobne mám skúsenosť, že proste Telekom mi nevedel poslať ani len číslo balíka. A inak na takéto problémy by to chcelo aby Telekom pri predlžovaní viazanosti najlepšie, posielal aj nejaké upozornenie, že či telefónne číslo prípadne aj adresa sú aktuálne, lebo u nich aj zmena adrey je celkom problém, mám takú skúsenosť, že známa predlžovala viazanosť a tuším aj niečo si brala nejaké zariadenie, a proste oni sa na pobočke nespýtali či na túto adresu doručiť, logicky áno akú tam máš tak tam stále možno bývaš, ale proste mali by sa ťa spýtať či to sedí a prípadne zmeniť tú adresu, lebo proste človek keď zmení bydlisko predsa nemôže myslieť na všetko kde treba zmeniť adresu, a zároveň v Telekome tiež typujem, že je to taký proces, že musíš aj papiere podpisovať, toto by mohli pekne zakompnovať do Môjho Telekomu ak to tam nie je, takéto veci by sa mohli dať pekne riešiť cez internet, zoberme si teraz je doba, kedy naozaj človek nechce ísť nutne keď netreba a je to fakt úplná maličkosť či zmena, na pobočku a ešte si tam vystáť radu, lebo fakt čo sa mne vždy stalo na viacerých pobočkách vždy som čakal prípadne bolo tam fakt dosť ľudí, a najhorší sú tí čo polhodinu vyberajú mobil, ako keby si nevedeli predom pozrieť na internete aké sú v ponuke a vytypovať, že ktoré si možno odskúša, a nie tam ty kokso prezerať a skúšať dvadsať mobilov a možno si nakoniec žiadny nezoberie, iba zdržuje
  3. Tu na fóre Ti na to nikto neodpovie. Treba zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, napísať na stránke Telekom.sk (vpravo dole, ikonka "potrebujete pomôcť?"), alebo pošli súkromnú správu na FB stránke telekomu. Nabudúce nemusíš zakladať novú tému na tú istú otázku😉 https://forum.telekom.sk/topic/19187-internet-vzduchom/
  4. a mas aktivne ? zavolaj na 0800 123 456
  5. na dialku data nevedia zapnut, to je funkcionalita mobilu, spoplatnenie posli nech to overia http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  6. No už je pomali koniec mája ale zatiaľ sa nič v obci nerobí, nikde žiadne výkopové práce a ani žiadne kladenie optického kábla. A preto by som chcel vedieť že kedy sa s tým už začne, lebo takto a týmto tempom to do konca septembra určite nebude. Som zvedavý či niekto z Telekomu mi odpovie že kedy to presne bude hotové.
  7. skus nabuduce pohladat
  8. nie je tych reklam na internete dost ? kto by v magio go sledoval aktivne tento kanal ? to by bolo zbytocne zahlcovanie kapacity predsa.... ci?
  9. https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-uvedie-novu-verziu-sluzby-magio-internet-vzduchom-nove-objemy-dat-i-dalsie-benefity-pre-magenta-1
  10. Choď na stránku Telekom.sk a v pravom dolnom rohu je ikonka "potrebujete pomôcť?" klikni na ňu a píš😉 Prípadne môžeš chatovať na FB stránke telekomu.
  11. Minulý týždeň
  12. Dobry den, moze sa to zmenit asi myslite, ze sa to moze este odlozit, skor to asi nespustia. Moze sa vytvorit objednavka napr. na internet este pred oficialnym spustenim? Dakujem.
  13. Ale to sa neda znizit. Telekom pouziva hls. Pre prehravanie hls potrebujes mat aspon 3 chunky a tie maju kazdy po 10 sec. Dokonca ani dvaja zakaznici nemusia mat live rovnake, nakolko kazdy kto sa pripojj na stream v priebehu 10s chunku ho prehrava od zaciatku. Aj ked ho spusti v 9tej sekunde, dostane cely od zaciatku a tak sa to natiahne. V niektorych pripadoch moze byt opozdenie az takmer 40sekundove. Da sa to zmiernit pouzitim mpegdash ale to by museli byt prisposobene vsetky appky, co asi nie su.
  14. Dobry den.Chcem sa spytat na kvalitu vasho signalu-obrazu ktory mi vobec nepripada ako HD!!! Sudim podla toho ze obycajny swan ma neporovnatelne kvalitnejsi a ostrejsi obraz ako vase magio! A este jedna otazka.PRedlzil som zmluvu opat co uz asi neurobim v buducnosti ak sa to nezlepsi ci mam narok na novy a kvalitnejsi set top box. Dakujem.
  15. Zavolať priamo na infolinku 0800 123 456, ak myslíš tento link https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g tak nefunguje už roky a paradoxne s tým nik nič nerobí!!!
  16. Ideálne poslať mailom potvrdenie o úhrade na pohladavky.mob@telekom.sk prípadne sa spojiť telefonicky na infolinke 0800 123 456
  17. Vie mi niekto povedať "Prečo je to tak" ? Dedina má cca 250 obyvateľov, a čuduj sa svete, každý dom má iné možnosti pripojenia na internet. Samozrejme bez optiky, cez kábel. Chcel by som Magio internet Vzduchom cez LTE. Podľa Mapy dostupnosti je tu vyliata ružová farba (takže tu má byť, Reálne nameraný 35down./20upl.), podľa Telekom Infolinky internet LTE tu vraj dostupný pre obec Solčianky nie je! Pritom Niektoré domy (viď priložené súbory) ho ako možnosť ponúkajú. Podmienky do 8MB/s bez Optiky a s LTE signálom spĺňame. Za pomoc ďakujem krásne.
  18. mam taky pocit ze vecer ovecky chodia s roboty a pustaju jojku a magio TV fiči na magio optike nie ? ci to nebude tym ze to ta siet proste nestiha vsetky tie ovecky co pozeraju farmu a hornu dolnu
  19. to mas este dobre. ja som 6.5.2019 presiel s magio L na magio XL po 5 dnoch som tam volal ze kde mam router. povedali mi ze kurier u mna bol ale nedovolal sa. ( dali mu na mna 9 rokov stare cislo z ich systemu) s tym ze to teda objednala na novo s tym ze pride to 13.-14.5 pondelok utorok ( zrejme potrebuju tyzden na doruceniue balika) 16.5. (streda) som znova volal do telekomu ze kde mam balik a router. povedala ze je to odoslane 6.5. hovorim vyborne 2 tyzdne su neni schopnby dorucit router. povedala dam vam na to urgenciu. tak sa teda pytam mozem to ocakavat teda do piatku ? a ona ze skor budduci tyzden takze jedna da zle cislo . druha povie pondelok utorok. tretia v stredu s urgenciou povie ze az dalsi tyzden ? to co je za urgencia ze kurier nejde peso ale dostane kolobezku ? aby som mesiac cakal na router ? dnes 24.5. mi dosla sms. po skoro mesiaci mi pride sms ze na mojej poziadavke sa pracuje. ak to tu v pondelok nebude tak im strasne vynadam
  20. Ahojte, v Telekom aplikácii sme pre vás pripravili dve nové funkcionality, ktoré vám uľahčia využívanie našich služieb. Už ste ich skúšali? Platby cez Google Pay ( dostupné pre Android) Zaplaťte faktúry alebo si dobite kredit pohodlne. Okrem platby kartou sme vám umožnili aj platbu cez Google Pay. Získanie PUK a PUK2 Majte PUK a PUK2 kód pre vaše mobilné čísla vždy poruke. Stačí, ak si do aplikácie zadáte svoje rodné číslo a ID kód. Ak nepoznáte svoj ID kód, najrýchlejšie ho zistíte tu. Ak máte aktívnu elektronickú komunikáciu, je pre vás funkcia dostupná automaticky. Začnite aj vy využívať naše služby jednoduchšie a stiahnite si Telekom aplikáciu tu.
  21. Ahoj @Thoraxx, v danej lokalite prebieha modernizácia sieti, napíš mi do súkromnej správy presnú adresu na preverenie. @Ľuboš
  22. Reklamovat znova a dozadovat novy kus ak nie tak po 3 reklamacii mate narok na peniaze respektivne novy kus pozrite si reklamacne poriadok na nete
  23. Ahoj @blade005, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  24. Ahoj @migi0078, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  25. Ahoj @Kobudoka, napíš mi prosím presnú adresu do súkromnej správy a pozrieme sa na modernizáciu alebo výstavbu nových sieti. Aktuálne sa realizuje obrovské množstvo projektov modernizácie alebo výstavby nových sieti. Tieto projekty sa realizujú na celom území SR nie len v mestách ale aj v dedinkách. Náš záujem a snaha je veľká, ale v každom prípade si to vyžaduje čas a množstvo úsilia. @Ľuboš
  26. U mňa to funguje bez problémov, máš appku aktualizovanú, prípadne máš všetky oprávnenia? Ja som podpísala Dohodu o elektronickej komunikácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia a odvtedy mi to ide bez problémov, prihlasujem sa s údajmi ako na Môj Telekom (toto Forum).
  27. Ahoj @trnovec, v danej lokalite sa realizuje výstavba optickej siete. Napíš mi prosím do súkromnej správy číslo parcely a preverím to presnejšie. @Ľuboš
  1. Nahrať ďalšie aktivity