Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
  3. Dnes
  4. Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro?????? V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
  5. planuje telecom zaradit do ponuky aj striebornu verziu alebo LTE ?
  6. Yesterday
  7. Je 08.8.2020 a nevidieť , že by sa niečo v danej lokalite (Vráble , južná časť ) začalo robiť. Ešte stále máme veriť, že optika bude ukončená do 31.10.2020 ? Alebo sa máme zaujímať radšej o inom prevádzkovateľovi ?
  8. Magio Internet vzduchom sa zriaduje tam kde je podla ich systemu dostatocny signal. Druha vec je ze aj v takom pripade sa zriaduje na skusku myslim az 1 mesiac dokedy sa da odstupit od zmluvy. Je to specialna vynimka, pri tomto type, inak je to len 14 dni. Cize ked vam to ide takto tak to treba zrusit pokial pokial sa este da. A po tretie DSL.sk nemera vobec presne. Treba merat cez www.speedtest.net
  9. Ten istý problém mám aj ja. Zákaznícka zóna to proste z nejakého dôvodu nepodporuje, ale tak keďže to je Telekom, tak myslím že do pár rokov to pôjde 😂
  10. Keď všetko vyskušas , hlavne odpojenie od siete a počkať cca 10sek. a nepôjde to, máš možnosť sa opýtať na svoj profil, či všetko beží ako má na linke technickej podpory 0800 123 777
  11. A skusil si nastavit aj na taku hodnotu ako mas PPPoE ?
  12. Nejaky navod vzdy pomoze a snaha sa ceni. Uz to je uctyhodne, ze si k tomu vobec sadol a napisal to so zamerom niekomu pomoct. Co sa tyka merania, tak meral by som to inak. Uz nado mnou tu niekto spominal, ze je potrebne ist na rychle servery, ktore su pripojene priamo na NIX a skusit stahovat nejake vacsie distro linuxu. Obrazy linuxov sa nachadzaju vacsinou na unverzitnych serveroch, alebo na serveroch velkych ISP. Tam sa na 100% presvedcis aka je tvoja realna rchlost (ako sa to prepocitava tu asi nebudem pisat, lebo je to jasne).
  13. Dobrý deň, volania na pevnú a mobilnú sieť Telekom sú neobmedzené vždy, nie len počas víkendov a sviatkov po 19-tej hodine, a uplatňuje sa FUP - 1000 minút. Volania do ostatných mobilných sieti sa odpočítavajú z voľných minút.
  14. Dobrý deň, volajte prosím zákaznícku linku 0800 123 456.
  15. Minulý týždeň
  16. Určite problém nebude, keďže box pripájaš cez HDMI port, ktorý prenáša obraz. Čiže nie je ani reálne aby nejaký problém nastal.
  17. zavolaj na technicku podporu a informuj sa ci je v tvojej lokalite vypadok alebo je len na tvojej adrese
  18. Obaja, telekom nehlási ani plánované výpadky, takže nie. keď zavoláte na poruchovú linku 0800 123 777 a výpadky sú plánované malo by ich vymenovať ktoré lokality to sú. Ak tam nieste, riešte to tam.
  19. Ak budes chciet prekonat aj kratke vypadky elektriny, tak ti staci kupit malu UPS a napojit na nu modem (modem nema velku spotrebu, cize bez problemov to potiahne radovo hodiny). Inak je to ako hovoris, pred 10-12 rokmi to adsl celkom dost blblo. Nie jedno rano som sa zobudil a pozeram "kua zas neblikaju ledky na modeme". Vypadky boli pravidelne. Dnes si to neviem predstavit ako by som fungoval pri takychto vypadkoch. Ludia sa stale dopytuju na optiku, ale ako som uz napisal VDSL2+ je uplne v pohode. A co sa tyka tych tvojich dvoch poslednych viet, tak je tazko povedat, preco v 2004 ste nemali DSL. Vtedy pol republiky nemalo DSL (a niekde ani teraz este nie je).
  20. sleduj stranku a dozvies sa
  21. a tie 3 mesiace to šlo, alebo si odpoveď prečítal až teraz?
  22. pre mňa potvrdzovanie dôvodu ísť s internetom preč.
  23. @Pepsi myslím, že telekom robí pre niektorých klientov dosť drastický škrt cez rozpočet, ktorý využívajú email telekomu na ktorý majú viazené isté veci a to bez toho, aby boli vôbec poriadne upovedomení a bolo to im to vysvetlené, ich ďalšie možnosti a postup. nie len zrušenie el. komunikácie, ale aj prechod na iný mail, rovnako ak majú telekomácku schránku ako primárnu všetko kde kedy boli registrovaný popresúvať na novú mailovú adresu a podobne.... môže sa tam skrývať omnoho omnoho hlbšia priepasť...
  24. konkurencia tu je, len kartelová dohoda nepustí :D:D
  25. Ďakujem za odpoveď
  26. To je akoby chyba profilu.... Ak si nemenila telefón , fyzicky SIM kartu, všetko by malo zostať pôvodné. Veď sa jedná len o fakturačnú zmenu, viac/menej minúť, SMS MMS a dát. Resetni telefón a ak nepomôže volaj 0800 123 777
  27. Mám problém s TS v systéme Android. Keď sa prihlasujem z smartfónu, aplikácia sa zvyčajne pripája. tento problém neexistuje, keď sa prihlasujem z počítača. Mám súkromný kanál TS. vidmate Ako to môžem opraviť?
  28. skoda, ja chem len internet (pevna linka v dnesnej dobe nema vyznam a TV mi netreba)
  29. Veľmi pekne ďakujem. Pekný večer.
  1. Nahrať ďalšie aktivity