Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Annex A je cez POTS a Annex B je cez ISDN...Telekom vyuziva B ale ked ma modem iba podporu A tak aj s tym to vie ist
  3. Yesterday
  4. davat sem otazky, to je ako hrach na stenu hadzat
  5. Tento problem tu riesime dobrych 5 rokov.. Telekom to netrapi, neviem naco vobec maju toto forum
  6. Mňa už **piip** druhý deň. Máme mali doručiť mobil a tvrdia že Telekom ma výpadok serveru tak nemôžu od nich nosiť zásielky lebo im nefungujú elektronické podpisy. Telekom zas tvrdí že problém má Remax a my sa neviem dostať k svojmu zaplatenému mobilu.
  7. malo by to byť možné pokiaľ nezoberieš nižší balík ako máš teraz.
  8. Tá pani čo som s ňou volala, na to isto zabudla, lebo čo ju zaujímalo viac bolo predĺženie zmluvy. A jednalo sa o akciu HBO GO na mesiac zadarmo a na to treba a napíšem, že je to totálna hlúposť poslať SMS s kódom. Niekedy stačilo poslať napr. HBG GO VYP a bolo. Teraz ešte k tomu treba 8 miestny kód 1E . . . . . . . . A ide to len cez SMS podotýkam, lebo som tam volala ešte raz a s inou pani som to vybavila raz dva.
  9. Minulý týždeň
  10. Na kyslíku ma **piip** nedobudovaná sieť. Kyslík je na trhu od roku 2007 a dodnes využíva národný roaming od Telekomu a Orangeu v 2G sieti (GPRS a EDGE) na miestách,kde nemajú pokrytie vlastnou sieťou. Toto je vec ktorá sa mi na nich nepáči. Je pravda,že majú lepšiu sieť,ako najmladší operátor. Bývalý triopol ma približne rovnaké ceny. Takže veľmi by som nevyhral.
  11. inak povedané požiadať o zrušenie zmluvy musíš minimálne mesiac pred termínom ktorý chceš zrušiť. ak to teda chceš zrušiť k 1.8.2020. tak máš naozaj čo robiť. vzhľadom na to, že dnes je posledný termín. avšak záleží aj o akú službu sa jedná a čo s ňou potom chcete spraviť. Príklad: chcete zrušiť mobilný paušál a prejsť ku inému operátorovi. v tomto prípade nemusíte robiť nič. keď požiadate iného operátora o prenos čísla, tak on spraví všetko za Vás zvyčajne do 4roch pracovných dní.
  12. Napíš si požiadavku mailom na aplikacia@telekom.sk
  13. Zavolaj na linku 0800 123 456 a tam Ti to zistia. Aj na faktúre to máš uvedené.
  14. Dobrý deň,veľmi som si obľúbil službu Volacie Tóny. Žiaľ,už nefunguje. Chcel by som vedieť,či máte v pláne túto službu ešte spustiť. Myslím,že by to urobilo radosť mnohým ľuďom. Ďakujem za odpoveď
  15. Tiez by ma to zaujimalo.
  16. Takže zas a znova tu máme bielu obrazovku a nepomáha žiaden z nápadou ako to opraviť....možno by skôr pomohlo vydať normálnu aplikáciu ktorú si stiahneme a nemusíme prehrávať cez prehladavače Mozila už neakú dobu nedokáže prehrať a Chrom sa pred chvíľou taktiež preistotu odpojil. Stojí to celé za.......:(
  17. treba ich bombardovať na poruchovej linke, prípadne chate... nič iné nepomôže...
  18. Zdravím! Dnes som sa informoval o paušáloch pre nepočujúcich a nevidiacich. Stále platia. Je to vlastne T paušál 32 s tým, že je za 12,-€. Ale nemožno si ich objednať cez internet. Je nutné ísť na pobočku. Dokonca majú špeciálne mobilné zariadenia s aplikáciou Corvus - pre osoby so zrakovým postihnutím. Čo sa týka nepočujúcich zákazníkov, neviem povedať o špeciálnom programe, ale predpokladám, že majú tiež nejaké. Pekný deň.
  19. Tiež uvazujem nad tym preco ma takato blbost nenapadla skor. No nic, budem doma, skusim. Napisem
  20. Podľa Cenníka zverejneného tu: https://www.telekom.sk/osobne/pomoc-a-podpora/dokumenty-a-pravne-informacie/dokumenty-na-stiahnutie/cenniky-sluzieb-mobilnej-siete/ - Cennik programov T Biznis paušál - majú všetky T Biznis paušály sekundovú tarifikáciu - Odchádzajúce hovory do všetkých sietí v SR sa účtujú po sekundách od prvej sekundy hovoru (1 + 1).
  21. samotné stlačenie a podržanie resetu nepomohlo, síce preblikli kontrolky a zmenila sa ledka napájania zo zelenej na červenú, ale router sa nevrátil do továrenského nastavenia. Nakoniec pomohlo držanie resetu a rôzne klikanie na tlačítka na prednej strane. Tak nejakým zázrakom sa podarilo a zas mám prístup do routera Dík za ochotu
  22. vypnut blokovanie podla veku a blokovanie pre dospelych. pokial chcete blokovat porno programy, da sa to aj samostatne pre konkretne programy.
  23. Ako prvé by som skúsila vypnúť a zapnúť mobil, ak to nepomôže volaj na bezplatnú linku technickej podpory 0800 123 777.
  24. Vo väčšine prípadov pri zrušení požadujú tieto údaje: meno a priezvisko, adresu, rok narodenia, ID služby - číslo telefónu , alebo login z faktúry, kód adresáta, dátum a vlastnoručný podpis. A skoro na všetko je mesačná výpovedná lehota.
  25. Skus spravi tieto kroky: Stlac Windows klavesu + R Napis CMD a stlac enter, spusti ti to prikazovy riadok Napis tam prikaz: Potom napis: Nakoniec este napis: Mozno ti to pomoze.
  26. @PatrikFazik tu nekomunikujete so zamestnancomi telekomu. toto je verejné fórum. vyjadrenie zamestnanca telekomu poznáte, že jeho meno ružové a má pod ním znak Tcomu. ale ak by ste tu chceli počkať na ich odpoveď, tak to Vám prajem dlhý život.
  27. ale v každom prípade vás musí byť za tým väčšie množstvo, inak telekom nespraví nič, len zaeviduje požiadavku ktorá zapadne prachom.
  28. Ahojte, Rada by som dnes upriamila vašu pozornosť na vás – našich prispievateľov. Telekom fórum je komunita, kde si navzájom radíme a zdieľame svoje skúsenosti s Telekom produktami a službami. A práve na našich „radcov“ je zameraná najnovšia fičúrka na fóre. Na hlavnej stránke v spodnej časti sme TOP prispievateľov vymenili za kolónku Populárni prispievatelia. Zobrazujú sa tu všetci tí z vás, ktorí nazbierali za posledné obdobie plusové body – to znamená, že keď niekomu poradili a ich odpoveď sa diskutujúcim pozdávala, dali jej plusový hlas. Chcem všetkých povzbudiť, aby ste sa nebáli oceniť dobré odpovede našich superuserov a diskutujúcich. Pretože nielen kritika, ale najmä slová a činy pochvaly nás vedia posunúť vpred. Táto malá zmena je jedným z postupných krôčikov, ako chceme Telekom fórum inovovať. Ďalšie zmeny budeme zapracovávať postupne a samozrejme vám to radi oznámime Zároveň mi dovoľte oceniť všetkých, ktorí na fórum prispievajú v súvislosti s jeho pravidlami Ak si potrebujete osviežiť pamäť alebo preštudovať, ako to tu funguje, čítajte tu . prajem všetkým príjemný deň Lucka
  1. Nahrať ďalšie aktivity