Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Zdravim, Chcem sa informovat ci je mozne prejst pocas viazanosti z programu ANO M na program ANO S ak mi viazanost konci 2.7. Dakujem.
  3. Ahoj, @samomuransky, po odoslaní formulára by sa malo zobraziť potvrdenie. Pokiaľ sa nezobrazí, mal by byť vygenerovaný aj potvrdzujúci email. Ak si neobdržal ani ten, napíš mi súkromnú správu, prosím. Skontrolujeme, či tvoja registrácia prebehla.
  4. Tu je jeden článok ale moc sa z neho nedozvieš: https://zive.aktuality.sk/clanok/144456/telekom-do-optiky-vyrazne-investujeme-do-5-rokov-ju-chceme-pre-milion-domacnosti/ Dalej do r. 2025 by mala byt pripojena kazda slovenska domácnosť rýchlostnou minimálne 100 Mbps s moznostou upgradu na 1Gbps. https://op.europa.eu/webpub/eca/special-reports/broadband-12-2018/sk/ Ale to treba brat s rezervou, lebo aj 30 Mbps by malo byt už dostupne všade a nie je. Najviac optiky v obciach sa buduje na východe, veľmi zaujímavý je projekt masívneho budovania optiky v obciach cez závesné vedenia prostredníctvom VSD: https://youtu.be/P2ZveY9XsA0?t=474
  5. Dobrý deň chcem sa spýtať ci sa dá uhradiť faktúra pomocou súčtu všetkých zliav zo štandardných služieb?
  6. Dobrý deň, máte zaradený program ČT Sport v programovej ponuke?
  7. Netreba písať zbytočne nejaké požiadavky.. Úplné stačí zavolať na zákaznícku linku 0800123456 a povedať,že chceš zablokovať reklamný infokanál,aby Ti žiadné reklamy neposielali. To je všetko..
  8. Ahojte, pripajam sa na optiku kablom cez PPPoE vo Win7. Pri kazdom pokuse sa pripojit vsak vybehne Error 734: The PPP link control protocol was terminated. Vtedy musim kliknut redial, ale pripojenie nabehne az na piaty az desiaty pokus (vynimocne aj nikdy - vtedy sice ukazuje, ze som pripojeny, ale internet nejde). Internet o Telekomu mam uz cca 10 rokov, ale tento problem sa objavuje cca posledneho pol roka. Neviete ako sa tato neprijemnost da odstranit? Metody, ktore som uz skusal a nepomohli: - odskrtnute "Negotiate multi-link for single link connections", zaskrtnutie "Unecrypted password" v nastaveni pripojenia - precistenie win registra
  9. Na Display slúchadla je trvalo nápis "Skontrolujte pripojenie telefónu" prichádzajúce volanie vyzváňa ale nefunguje moje prihlásenie. Odchádzajúce volanie nefunguje, voľba nie je odoslaná do ústredne. Už nenájdem popis k uvedeniu do prevádzky a neviem si s poruchou poradiť. Čo sa telefónu mohlo stať, nevylučujem, že je to následok pádu na podlahu. Vopred ďakujem za rady a prípadne aj návod na inštaláciu. Železník52
  10. Dobry den, kto si objednaval k Magiu aj televiziu Samsung z vianocnej akcie? Do kolkych dni vam bol dorucenni?
  11. Ahojte, mám paušál Áno M Dáta a hľadám niekoho, kto by ma prijal do svojej Magenta 1 skupiny. Je tu niekto taký?
  12. Jednoducho ho neprevezmi. Navyše pri objednávke na diaľku,respektíve cez internet môžeš do 14 dní odstúpiť od zmluvy.😀
  13. Dobrý deň, chcem sa informovať o cene zriadenia magio TV pre dva televízne prijímače a taktiež cenu za mesačný paušál. Ďakujem.
  14. Yesterday
  15. Dobrý deň som v magente a získal som volania zadarmo medzi členmi, no stále mi to ťahá kredit mam easy kartu viete mi niekto poradiť? Ďakujem
  16. Zdravím, podľa webu Sammobile je pre Slovensko k dispozícii už druhá januárová aktualizácia Samsungu a50. Mne sa v januári telefón ešte neaktualizoval ani raz. Tak by som sa chcel informovať, či sú tieto aktualizácie v nejakej fáze testovania a kedy sa ich dočkáme. Ďakujem...
  17. Ahoj má este niekto prosím miesto v magente? Miňo.
  18. Dobrý deň chcel by som sa spýtať či budete tam v ponuke novi samsung s10 Lite alebo Note10 Lite. Vopred ďakujem za odpoveď . Labant
  19. Zavolaj na linku zákazníkov a informuj saq
  20. Rovnaky rozsah lokalnych IP adries. Ak je v praci a sucasne aj doma napr. rozsah klientov 192.168.0.x tak pocitac nehlada za VPN tunelom, ale pred nim.
  21. Už vybavené, vymenený kus za kus. Ďakujem za vybavenie Matuš.
  22. Kedy sa zákazníci konečne dočkajú aj aplikácie Magio go na Apple TV ???
  23. zavolaj alebo sa zajdi informovat osobne
  24. nenatrafil si iba na nejakeho neskuseneho predajcu ? skus sa ist este raz spytat idealne do inej predajne lebo akoze doniest zmluvy 6 rokov stare je nonsens
  25. viazanost si pozries aj v aplikacii
  26. Dobrý deň je zrejme , že na bývalých zamestnancoch testujete od augusta 2019 E-SIM kedy spustite aplikáciu pre bežných užívateľov neverím,že na testovanie potrebujete taký dlhy čas keď vo všetkých okolitych krajinách tuto službu podporujete bez takého dlhého testovania
  27. Minulý týždeň
  28. Zavolaj na technickú podporu a povedz že chces reset portu... otázka je ešte či merias cez kábel a v čase keď domáca sieť nie je zaťažená od ostatných užívateľov
  1. Nahrať ďalšie aktivity