Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Skúste napísať na office@telekom.sk
  3. Triedim odpad do sáčkov, ktoré mi dáva mesto
  4. Dobrý deň. Mám problém s overovacím kódom cez sms. V objednávke pri zadaní telefónneho čísla pre overenie mi príde sms kód ale keď ho napíšem a potvrdím stále mi napíše, že platnosť kódu vypršala. Napíšem ho tam okamžite po príchode sms.
  5. Dobrý deň. Mám od vás magio internet vdsl L.Mam ho asi 2 týždne a rýchlosť by mala byť 40mbps,ale ide to v slabej prevadke nie viac ako 23mbps a v silnej cca 20mbps čo je super.Len nechapem prečo mi to nejde viac o 3:00 ráno, čo je veľmi slabá prevádzka.predtym som už mal dsl internet od orange 15mbps a islo mi to stabilne 11 až 13mbps,tak tomu nerozumiem prečo to tak nejde keď ste zrychlovali.adresa je Nálepkova 66, Bernolákovo. S pozdravom Milan Ďakujem za odpoveď.
  6. Tak uz vyriesene...zrychlene bolo este pred tyzdnom,ale na routri sa to neprejavilo.Az po cca minutovom odpojeni routra zo siete...cudovali sa profilu 6,6/61....ale ze pre mna je to plus a kedze ame napojeny na novej linke iba dvaja,tak to nijako nevadi nikomu
  7. Robi to pri akejkolvek kvalite obrazu
  8. zarucne listy uz dlhsie nedavaju, staci ti faktura kde je ten mobil. Ak ju nemas tak chod do telekomu nech ti ju vytlacia. Mozno je aj v Moj Telekom ale to si nie som isty. doklad od kuriera nie je faktura lebo tam nemas IMEI mobilu
  9. ak ti bol ukradnuty mobil tak chod osobne do telekom centra a poziadaj o novu SIM, stara karta sa tym deaktivuje a nemoze sa stat ze ti niekto prevola pausal a navysi fakturu.
  10. @antonko123 moze to byt hlavna trasa optickeho kabla. ktory ide do ustredne a do dalsich dediny/miest .... , uz priamo opticky kabel a pripojky sa tahaju ak sa nemylim oranzovym kablom. @GIGN1987ak by sa u teba riesila optika tak by sa napodkopovali ale potiahli by opticky kabel vzduchom zo stlpa. U nas to je tak riesene.
  11. faktury su stale v Moj Telekom alebo si stiahni aplikaciu https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia
  12. Medzitym ste volali na technicku podporu a informovali ste sa v akom stave je porucha.
  13. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo im napíš na chat a máš to o chvíľu, alebo od nového fakturačného obdobia
  14. Tiež mi občas vypadne na mobile wifi, vtedy ma automaticky prepne na chvíľu na mobilné dáta. Robí mi to len s tým jednym čiernym routrom čo teraz dávajú k službe optik.
  15. Yesterday
  16. Kedy bude odstránená porucha Magio TV (po kábli)? Celý večer (nedeľa 13. októbra 2019) nejde TV, niektoré kanály vôbec, ostatné max 1/2 sekundy.
  17. V tomto prípade napíš tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ Bohužiaľ tu ti nemáme ako pomôcť, zároveň bude možné poslať len novú SMS a tiež hádam myslíš nejakú, ktorá súvisí s Telekomom lebo ak nie tak tu nie je čo riešiť, ak je to SMS od inej stránky tak to sa nedá nijakým spôsobom poslať, zároveň SMS-ky by mali ostávať v mobile aj ak dáš do mobilu inú simkartu s iným číslom, keďže SMS sa ukladajú v mobile.
  18. Pepsi, ak myslíte plugin, tak nebolo čo "preinštalovať" lebo doplnok nejde anilen "nainštalovať". Klikám na tlačidlo "Install" a je to úplne bez reakcie. Ak myslíte chrome doplnok/rozšírenie Magio GO, tak áno, to som samozrejme skúšal preinštalovať. Nepomohlo. Dokonca som skúšal odstrániť zariadenie vo svojom účte magio go a znovu zaregistrovať, preinštalovať Chrome, vypnúť zapnúť mac :D, všetko vymazať a skúsiť celý proces od začiatku (3 krát), a nič. Na mobile mi to ide, takže problém je vyslovene v MacOS Catalina. Lebo do aktualizácie mi všetko fičalo aj na Macu. Každopádne si cez víkend pozriem futbal maximálne na mobile, lebo v prehrávači aplikácie MAGIO GO stále nie je možnosť "cast". HBO GO a Netflix tak pozerám úplne v pohode z mobilnej aplikácieprenášam obraz na TV vďaka google chromecast. Vyriešilo by to problémy Telekomu a nemuseli by sa večne prispôsobovať aktualizáciám na Windowse či MacOS. Ale nie, telekom po technickej stránke funguje niekde v roku 2009. Maximálne. Stačí pridať možnosť prenosu obrazu z mobilnej aplikácie na TV. Hotovo.
  19. Dobrý deň, v stredu okolo desiatej doobeda som nahlasoval poruchu internetu v byte na Súmračnej ul. 3. Do dnešného dňa ma nikto nekontaktoval, pričom mi bola poslaná SMS, že ozve sa technik a spravidla to trvá tri dni, nebolo uvedené či kalendárne, pracovné. Takto si službu nepredstavujem, dnes je piaty deň a nič. Žiadam okamžitú nápravu, v opačnom prípade budem nútený konať a obhajovať svoje oprávnené požiadavky metódami, ktoré spoločnosť Telekom iste nepotešia. Ďakujem
  20. Som telekome 20 rokov, končí mne a žene paušál M za 12 eur a mám prejsť na paušál za 20,-eur.To nie je moc povzbudzujúce aby som v telekome ja žena ostali.
  21. kupony :-D Mám viac programov, ale primárne využívam ANO L, zvyčajne miniem 10 GB dát, vždy aj prenášam, takže si môžem dovoliť otestovať aj sieť.
  22. Minulý týždeň
  23. NIKTO NIKDE? ZIADNA ODPOVED? Ani podpora ziadna odpoved, ani na fore odpoved od @Miška na súkromnú správu bez odpovedi. Ako teda VoLTE pre OnePlus a Xiaomi zariadenia pokracuje? Mna to zaujima !! Vdaka
  24. Ok vďaka
  25. zrychluje sa optika takze na tvojom mieste by som pockal taky mesiac a az potom to riesil
  26. nie mam na mysli co som napisal dal som suhlas pre zhotovenie optickej pripojky v ramci stavby ins_ftth_hc_hlohovec_cast_1.cast_zupka?m.benku
  27. Do kedy sa da dovolat operatorom v piatok, na stranke sa pise ze v pracovne dni do 21.00. Je 17.52 a neda sa.
  28. Poznamka pre cloveka co to bude riesit = ono by bolo najjednduchsie urobit jednu nativnu aplikaciu na macOS, tak ako mate na iOS & Android. Lebo takto mate problemy pri kazdom upgrade systemu.
  1. Nahrať ďalšie aktivity