Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Pri presmerovani hovoru sa zobrazuje cislo volajuceho, nie linky na ktorej je presmerovanie. Alebo na par dni zozente a zapojte modernejsiu pevnu linku co ma register hovorov.
  3. @janyxx ja to meriam len vtedy keď tu nájdem nejaké meranie, resp veci okolo. ale v posledných "dňoch" to meriavam podstatne častejšie, pretože mi začínajú sekať hry. a nie náročné hry ako dota, či CSko na hernom počítači. nie je raritou, že ma doma vyhodí a vypíše že má problémy s pripojením ku sieti. som pripojený káblom. bol som pripojený tienenou cat 6tkou no povedali mi na poruchách, že tie sekania a výpadky sú kôli prešlapanému káblu, tak som teraz kúpil nový už obyčajnú cat 5e a robí to stále. kolega čo vedľa hovoril, že mu seká niečo s telkou na programe GIGA ... verím mu pretože ja mám podobné skúsenosti. rovnako ako v predošlej téme, stále tvrdím, že pár mesiacov vzad so sieťou čosi robili a nefunguje to tak ako to má. a vždy dostanem odpoveď že to tak má byť. no cítim, že nie, že pred pol rokom šlo všetko super a teraz to stojí za starú belu... preto som sa pýtal, že kôli čomu to tak môže merať, pretože takto to nemeralo predtým. ... aj keď výsledok ten finálny je rovnaký, priebeh meraní nie.
  4. v skratke: 3 mesiace od zariadenia VDSL som mal 80/8 plnú rýchlosť s pingom 9, potom tam asi dali dalšich ludi a mne to zobralo rychlosť, klaklo to o dosť a 3 roky mi išlo XLko na 68/8 statbilnych, pred tyždnom to padlo na 64/8 a volal som tam nech to overia čo je s tym - namiesto opravenia služby technik jednoducho dal L+ balík a znižili mi rychlost na 55/5 cca? viac to nešlo.. potom na 60/5, a po mojom urgovani aby mi dali naspať XL mi povedala že to mi tam nepôjde blablabla a nakoniec že dá do riešenia a že do 5 dní mi daju odpoved. dnes sa mi nahodil profil ktory je vyššie, čiže 64/10 WUT? to má byť akože XL alebo je to stále L+ sám neviem ale každopádne lepšie než drotom do oka. keby sa neozvem tak mi dajú najnižší možný...
  5. ale len telekom https://www.orange.sk/e-shop/telefony/xiaomi
  6. Dobrý deň, termín do konca roka vidím aj ja. Pošlem na preverenie, či sa termín dodrží, ale k tomu mi prosím doplňte popisné číslo.
  7. Na firme používame satelitný internet na miestach kde nie je iná možnosť ani žiadny signál mobilných operátorov, rýchlosť síce 20/8 Mbit/s, ale ako píše filipec12 je to na bežné používanie nepoužiteľné. Strašne vysoká latencia bežne aj 2000 - 3000 ms.
  8. skúšala si vyplniť https://www.telekom.sk/volania/predplatenka/registracia alebo spojiť sa s operátorom 0800123456 ? https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=760&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=13132&subCategoryId=13132
  9. Mám kamoša technika a ten mi tiež povedal, nech si to nevšímam, že ústredňa na základe parametrov linky automaticky znižuje SNR (výkon ), aby som zbytočne neovplyvňoval okolité linky a keď jej stačí na stabilnú prevádzku SNR 2 tak nastaví 2. Zase inému kde potrebuje pridá.
  10. Mna by ani nesralo že sa namna neuslo ale to že nevolali podla poradia registracie dokonca niekto ani nemal registraciu a kupil ju tak ze natrafil na dobreho operatora tak naco bola predregistracia ?
  11. Obidva kódy sú funkčné. @lorikaszabo ak nechceš obnoviť číslo, môžeš požiadať o vrátenie nespotrebovaného kreditu
  12. Tak SMS sú fajn, ale nie za túto cenu.... Hlavne spoľahlivé...
  13. Ahoj @lbacova76, v tohtoročnej vianočnej ponuke robotické vysávače nebudú. Ponuku sa snažíme každý rok obmieňať a tento rok si môžeš vybrať z ponuky televízorov, telefónov a notebookov. Pekný deň Terka
  14. To Ti tu nezistíme, zavolaj na linku 0800 123 456, alebo si napíš cez formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, ak chceš zistiť len ceny to nájdeš na stránke, len si tam vyber paušál aký by Ti vyhovoval: https://www.telekom.sk/mob/objednavka/samsung-ponuka/-/scenario/e-shop/pre-vas-pausaly/zariadenia/samsung_galaxy_s20_gray
  15. Ja posielam na preverenie, či sa neplánuje rozšírenie MSAN v tejto lokalite. Niekedy dávnejšie som Vašu obec preveroval. Niekto sa pýtal na dostupnosť optiky, a vidím že ja mám zapísané, že optika sa neplánuje kvôli vybudovanému novému VDSL pripojeniu.
  16. Excel tabuľka je Tu
  17. ty si vieš vytvoriť jednu sieť aj tak... alebo kúpiť ďalší router a nastaviť ho ako acces point... a prepojiť ich káblom... router ti nemusí automaticky routrovať... rozsah ip ti môže kľudne zte priraďovať.... budeš mať tým jednu sieť...
  18. Minulý týždeň
  19. Aha no zaujímavé jeden router už zrazu ide ...duchovia
  20. https://www.telekom.sk/wiki/volania/odblokovanie-sim-karty
  21. Ahoj na bazosi&pod kopa ľudí predáva nové zabalené mobily, čo dostali ku paušálu. Keď si ho kúpim nebude počas 2 rokov problém s reklamáciou, keďže je telf viazaný na službu a meno niekoho cudzieho? Konkurencia oranžová toto zamieta aj keď má človek bloček, no nieje manžel/manželka pôvodného majiteľa telf
  22. Po skončení viazanosti je lepšie dať prenos čísla. pokiaľ si chceš číslo zachovať, prípadne prejsť na Predplatenku.
  23. cez sms ti pride akurat identifikacia magio go, co je jedno slovo. nie meno a heslo
  24. Dobrý deň, je potrebné aktivovať si konkrétny balík videopožičovne (M/L) https://www.telekom.sk/televizia/magio-kino
  25. Je to tak, ako píšete - TV a pevná linka cez optický prevodník, internet cez LAN 1, pripojíte svoj router, ktorý bude vytáčať pripojenie cez PPPoE.
  26. Da sa nejako zistit ktore konkretne STB sa aktualne dodavaju pri novej objednavke Magio SAT? Nasiel som tuto ze je zoznam viacerych roznych modelov (https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/magioboxy-satelit) ale nieje mi celkom jasne podla akeho kluca sa zvoli ktory realne dostanem (radsej by som nejaky novsi model, nie nieco z minuleho tisicrocia)
  27. Ano lebo taka ponuka uz neexistuje
  1. Nahrať ďalšie aktivity