Nové Témy

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dobrý deň. Chcem sa spýtať či sa plánuje zavedenie optiky na lokalite Nové Zámky, Jeruzalemská ulica. Ďakujem.
  3. Dnes
  4. Chcel by som sa spýtať či mi vymeníte rozbitý display na smartfone ktorí som uvas zakúpil a že aké je tam sadzba? Jedná sa o huawei P30 pro
  5. Tu nájdeš info o službe: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/deezer, ak chceš Deezer hifi tak len cez stránku https://www.deezer.com/sk/offers/hifi
  6. Yesterday
  7. Zdravím chcel by som sa spýtať či sa plánuje optika v obci Cabaj-Čápor. Ďakujem za odpoveď
  8. Dobre teda uvidime co mi zisti tunajsi expert z forum zatial asi prejdem na tu 15 a ked tak casom to nejako budem riesit aby to dali dokopy, teraz ma ale napadlo ze vedenie od jeho domu k mojemu je zemou nie vzduchom...
  9. Dobrý deň. Môže viete o pokračovaní vo výstavbe a spustení optiky na Nových Košariskách? Viac roka stoja aj Telekom stĺpiky a nie je to spustené. Ďakujem za odpoveď.
  10. des a hroza. v aplikacii magio go nie je mozne si vybrat zvukovu stopu. darmo mam nastavenu slovencinu v aplikacii ako preferovanu zvukou stopu, program mi ide v cestine. a neda sa to ani zmenit pri pozerani konkretneho programu. pri pozerani v prehliadaci na www.magiogo.sk je to aspon trochu lepsie. sice nastavena slovencina ako preferovana zvukova stopa, ale program ide v cestine. najstastie, nastastie da sa to aspon manualne zmenit pri pozerani konkretnej stanice. preco takato trivialna moznost nie je aj v aplikacii??? nehovoriac o tom, ze ak mam nastavenu preferovanu zvukovu stopu, preco sa pusti ina, ak pre dany program existuje dana zvukova stopa, ktora je nastavena ako preferovana??? to chcem tak vela? aby veci fungovali tak ako ich predavate?
  11. Aký je vysielací výkon antén na HUAWEI HG8145V5 ?
  12. Minulý týždeň
  13. Dá sa cez switch pripojiť Magio TV a ešte aj NAS server a PC? Potrebujem využiť, iba cez LAN kábel prístup na 1.poschodie keďže KZ je dolu v obývačke a izbu mám na 1.poschodí. Máme všade rúrkovú inštaláciu káblov. Jedná sa o 12 ročný RD. Keďže to budem raz ja zapájať mám aj krimpovacie kliešte, len neviem či bude treba s KZ natiahnuť LAN kábel do izby ku switchu na priamo alebo krížený a do PC a NAS server budú originálne LAN káble Môžem jeden LAN port využiť na TV (Magio TV box), PC a NAS server cez switch teda cez originálne káble kupované krátke. Ďakujeme za všetky rady.
  14. Čo najskôr, dúfam že cca. do stredy budem mať vyjadrenie príslušného oddelenia.
  15. Vašu odpoveď vidím, poprosím o strpenie, preverujem si informácie.
  16. Veď si pozri na routri aký máš nastavený profil linky a podľa toho reklamuj. Pri využívaní aj Magio TV musí byť profil vždy nastavený s rezervou vyššie aby TV neovplyvňovala rýchlosť, ktorú máš na svojom programe dosahovať.
  17. Dobrý deň ako sa to podarilo preveriť? Máte už ohľadom toho nejaké info? Bol by som aj rád.
  18. Preverím plány do budúcna, či sa budúci rok niečo nebude realizovať.
  19. Dobrý deň, posielam na preverenie.
  20. Návod je jasný, len nikde nevádzajú, že sa to netýka optiky! Táto technologia vraj konferenčý hovor nepodporuje.
  21. vypadava to... treba pockat na technika... nie je hlaseny lokalny vypadok u vas ?
  22. treba ist za starostom a povedat ze by bol zo strany obcanov zaujem. myslim ze ked robia susednu obec tak by nemal byt problem ak bude zaujem zo strany obyvatelov potiahnut to o 700m dalej
  23. Ahoj, zatial nie je v zozname planovanych lokalit, co sa vsak do buducnosti moze zmenit
  24. Výpoveď sa žiaľ nedá podať elektronicky, len osobne na predajni Telekom, alebo ako píše @Mirko písomne, uplatňuje sa aj mesačná výpovedná lehota. Tu je to popísané k pevným službám, ale to isté platí aj pre paušály: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  25. kontaktujte prosím technickú podporu 0800 123 777.
  26. Ďakujem za doterajšie info.
  27. Stačí ak rovno pôjdeš na hociktorú pobočku Telekomu. Taktiež som menil router za prémiový a stačilo ísť na predajňu kde som rovno vrátil starý a nový (ten prémiový) mali na predajni. Ale je škoda, že už v základe nedávajú s podporou 5Ghz, podľa mňa to je teraz už základ, niekedy to 2,4Ghz pásmo je nanič pri vyšších rýchlostiach a zároveň čo viem tak u konkurencie býva už v základe router s 5 Ghz. Síce dať navyše 0,50€ nie je nič, ale aj tak pri internete L a XL dávať router s 5Ghz by mal byť základ podľa mňa.
  28. aj ja si myslim .. lebo vrazat 3000€ do novej karty sa im neoplati..ked tu planuju optiku
  1. Nahrať ďalšie aktivity