Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. chcem sa optytat na optiku na slovanskej.10. Trnava , kedy mozem cakat zavedenie? Dakujem
  3. Dobry vecer, Vysvetli mi niekto toto ?
  4. Od Xiaomi Mi TV Stick .V obchode s aplikáciami je možné nájsť množstvo populárnych služieb ako Facebook Watch, Netflix, HBO GO, YouTube, Amazon Prime, ale aj Spotify, Tune In či lokálne Mall TV resp. Magio GO. Vyberie si skutočne každý a ak by sa ti aj to zdalo málo, môžeš si nainštalovať aj webový prehliadač a prezerať si webové stránky cez ovládač. Kúp si ešte bluethooth myšku ide to s ňou rychlejšie v menu magio go.
  5. Informácie o počte prevolaných minút na Pevnej linke v aktuálnom mesiaci získate na bezplatnej zákazníckej linke 0800 123 456. Hovor je potrebné uskutočniť z príslušnej telefónnej linky, na ktorej chcete overiť spotrebu. Na priebežnú kontrolu spotreby volaní prostredníctvom internetovej stránky www.telekom.sk je potrebná aktivácia doplnkovej služby Detailný výpis odchádzajúcich volaní. Náhľad k výpisu Vám budeme poskytovať na mesačnej báze prostredníctvom webovej stránky www.telekom.sk, konkrétne cez záložku E-vypisy/E-faktúry.
  6. Ahojte @Vladimir12 a @Janika21 Ďakujeme za vaše príspevky, avšak na diskusnom fóre myslím že nenájdete konkrétnu odpoveď na otázky. Naši kolegovia robia všetko pre to, aby sa všetky objednávky vybavili čím skôr, avšak ak máte otázky, zavolajte na číslo, ktoré zverejnila @folky alebo napíšte cez náš formulár pre efektívnejšie vybavenie https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ ďakujem za porozumenie príjemný deň Lucka
  7. Dobrý deň. Plánujete Optiku na Jesennej ulici v Prešove? Aktuálne využívame P2P v licencovanom pásme a bude nám končiť zmluva. Preto ak by ste tu plánovali optiku tak by sme si vybrali samozrejme optiku. Ďakujem. Sabol.
  8. Dobrý deň, do 30.06.2021.
  9. Dobrý deň, výstavba by mala byť dokončená do konca marca.
  10. Ďakujem, posielam na preverenie,
  11. Dobrý chcem sa spýtať akom výstave je moja objednávka
  12. Napíšte si požiadavku cez tento formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam pri zrušení vyžadujú aj naskenovanú žiadosť s vlastnoručným podpisom. Tu nájdete čo musí žiadosť obsahovať: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  13. https://www.telekom.sk/fix/objednavka/-/scenario/e-shop/chytry-balik?internet=l tu si zadaj že žiadaš novú službu + doplň adresu a zistíš rýchlosť internetu aj ceny. Alebo zavolaj na linku 0800 123 456.
  14. Prosím Vás, chcela by som zrušiť Magio Sat. Z dôvodu, že v našom okrese je kamenná predajňa pre Covid ochorenie/karanténu zatvorená , tak nemám možnosť zrušiť TV . Keďže 14 dňová lehota na vrátenie už vypršala ,tak by som to potrebovala zrušiť cez web. Dakujem
  15. Toto je verejné fórum, ponuka je taká ako je na stránke: https://www.telekom.sk/internet/magio-internet
  16. Napíš si požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  17. Prosim, kde mozem oficialne poziadat o predlzenie terminu na vratenie koncoveho zariadenia, nakolko z dovodu zakazu cestovania do ineho okresu to neviem zabezbecit v stanovenom termine. Dakujem.
  18. ulica: Fatranská . číslo domu: 828/49
  19. Dobrý deň, zaujímali by ma aktuálne ponuky pevného internetu v domácnosti. Ide o lokalitu Baškovce okres Humenné č.d.27. Dňa 14.3.2021 mi končí viazanosť u iného operátora, preto ma zaujímajú Vaše konkrétne ponuky. ďakujem Macková
  20. Momentalne sa Telekom zameriava hlavne na optiku, nemyslim si ze bude vylepsovat VDSL...
  21. Ano to ano. Ale ak ti nieco na stranke pise ze je. Tak nech aj ozaj to tak je. Nemoze byt taka informacia na stranke.(u nas v praci by hlavy padali) Viem ze bol dlho produkt nedostupny a odrazu nabehol. Ale ostal som zarazeny ked mi bolo oznamene ze sa ani zrejme nebude objednavat. a ze im tam ta 0 svieti Este som nevidel sranku kde by bola taka informacia ze produkt je a v skutocnosti nieje. Takto to nemoze fungovat. A podla mojich informacii aj iny Notebook nieje vobec na centralnom sklade. A na sranke je.dostupny.
  22. Malo by sa dať zobrať paušál a do 3 mesiacov si doplniť zariadenie. Mne tiež končí paušál a žiaden Xiaomi.... Som na miske váh, čo spraviť.
  23. Dobry den. Chcem sa opytak preco na internete je zla informacia. Jedna sa o notebook Huawei matebook. Na predajni mi bolo oznamene ze na centralnom sklade je "0" A ze ani sa zrejme nebude objednavat tento produkt. Ale na stranke je produkt dostupny. Spravte si s tym poriadok. Pretoze som ostal sklamany a zaskoceny ked mi na predajni bolo oznamene ze sa produkt neda ani objednat. A tym padom ani mi pausal neprejde. Je to velmi zla reklama. Ked su informacie ozaj neaktualne. A clovek sa to dozvie az na predajni.
  24. Minulý týždeň
  25. Planuje Telekom na rok 2021 vylepsovat VDSL siet alebo bude sa viac zameriavat na rozsirovanie Optickeho pripojenia?Dakujem.
  26. tu mas link pozri si co to roby . https://www.youtube.com/watch?v=bRVKa0Ub7to
  1. Nahrať ďalšie aktivity