Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Ahojte hľadám člena do skupiny Magenta 1 s paušálom. Ja využívam pevné služby a získame tým obaja vy viac dát a ja vyššiu rýchlosť internetu.V prípade záujmu ma kontaktujte na čísle 0950 456 789
  3. Yesterday
  4. Ahoj, zaujíma ma keď mám optik net extra čo čítam tak 1gb/s , aká by mala by byt rychlost sťahovania, teraz mi Speedtest ukazuje cca 900,123 a sťahuje je do 100 mb/s zo steamu alebo z predplatených serverov napr. Káble mám nové aj router , tak či je to v poriadku lebo co čítam tak 1 giga za sekundu download ? Diky
  5. Mam zablokovaný mobil strata puk kódu potrebujem získať id kod ale tc je na kredit
  6. Minulý týždeň
  7. Tak toto ma dosť nahnevalo ach jaj zato som si kúpil múdry TV smart aby som nemusel kúpiť box Q teraz ako vidím je mi TV na nič
  8. Maximálnu rýchlosť linky ti zisti technik s testerom linky. Mne na VDSL zistil 57kbps. Ale to nie je nič platne, lebo "špičkový" router Sercomm Sppedport+ sa dokáže na tejto linke spojiť iba na 33kbps a nikto s tým nič nevie urobiť. Už to ani neriešim
  9. Ďakujem
  10. celkom nerozumiem.... mobil od vás pýta pinkód, ale vy nemáte mobilné slúžby od telekomu a pýtate sa telekomu čo máte čobiť?
  11. Žiaľ toto je vec androidu, deje sa to najmä vtedy keď sa spraví vyresetovanie telefónu a potom sa spraví obnova prijatých správ alebo sa to stane aj samé (ale na dôvod som neprišiel). Ide o to ze telefón pokiaľ ma uložené nejaké číslo bez mena (teda nie je uložené v zozname ako kontakt) tak pri zálohe sms ale telefonátov android sám si pred to číslo dá predvolbu a uloží si ho na cloud ako kontakt, ale keď sa to vlákno obnoví z cloudu tak sa obnoví aj s tou pred voľbou a už sa to zmeniť nedá iba vytvoriť nové vlákno. Dopr dane číslo si priradiť ako kontakt tým pádom už nebude dávať v cloude predvoľbu.
  12. lebo to tak krásne nastavili.. ja som preto ešte nepredĺžil viazanosť.. kým mi neprídu s nejakou možnosťou ako to mať...
  13. Ale to sa bavime uz o inom produkte - Magio Go. https://www.telekom.sk/wiki/televizia/magio-go
  14. Dobry den, chcel by som sa aj ja informovat. Predlzili sme zmluvu dali rychlejsi internet a Magio go som si prihlasil. Zrazu tam mozem mat len jedno zariadenie co je zaujimave nakolko pred 3 dnami pri starych podmienkach som tam mal dokonca 4 zariadenia. Viete mi prosim pomoct preco je tam len jedno zariadenie a neda sa tam dat viac? Dakujem
  15. Dobry den, neviem svoj PIN a pyta o do mna telefonne cislo, ale ja nevyuzivam od vas mobilne sluzby len internet a tv. ako mam postupovat?
  16. Niekde som sa už dočítal, že by stačilo kabel čo ide do magio stb dať do telky a v telke už len vyhladať aplikaciu magio go a pozerať magioTV cez ňu
  17. Ak máš 8 žilový kábel, cat5e a vyššie, tak by sa dali teoreticky použiť 4 žily na magio box a 4 žily na TV. Pri takom riešení dojde k znížení priepustnosti. Cez 4 žily pôjde max 100mbps, čo by ale nemusel byť problém keďže magio box viac nepotrebuje a zrejme ani väčšina TV ktorá sa predáva nemá viac ako 100mbps. Treba hľadať Ethernet splitter: https://www.alza.sk/vention-1-to-2-rj45-splitter-adapter-black-d5858764.htm Prípadne nájdeš aj niečo lacnejšie, AliExpress...
  18. Dobrý deň, ako pripojiť Smart TV k sieti jednym LAN kablom ak chcem pripojiť aj magio set top box aj TV. Musím ťahať dva kable z routra?
  19. No zalezi ci presiel na predplatenku alebo pausal.Ak predplatenku tak musi pockat,este Volte nespustili pre predplatenky
  20. 4 mesiace bez odpovede... Pekne.
  21. Podľa tých informácií eSim nefunguje ani na iPhone 13 ale iba na iPhone 12, čo vo mne vyvoláva dojem, že stránka nie je aktuálna...
  22. Dobry den, po predlzeni zmluvy mi prestala fungovat aplikacia magio go v televizore, po preluskani fora som zistil ze si musim prenajat nejaky magio go box za necele 2 eura. Chcem sa spytat po prenajme tohoo magio go boxu bude fungovat aj aplikacia? Nerad by som pripajal k televizoru nove zariadenie, nehovoriac o tom ze tu aplikaciu som mal predtym plne funkcnu cize ide o dost nepeknu situaciu z vasej strany, ked mi po predlzeni zmluvy zrazu prestala fungovat funkcionalita ktoru som mal dovtedy.
  23. Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou. Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti. Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky) Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022. Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
  24. https://www.telekom.sk/televizia/hbo-go tu sa zaregistruj a postupuj podľa info, ID kód služby by si mal dostať v sms, alebo ho nájdeš na faktúre, prípadne zavolaj na linku 0800 123 456 a pomôžu Ti.
  25. Ako aktivovať HBO GO keď mám predplatený balíček HBO + HBO GO ? Na tomto portále som o tom nenašiel nič.
  26. Ten prvý obrázok v pohode ale to potom, odporné. Taký korporát by mal mať nejaké štandardy a vyžadovať to aj od subdodávateľov. Ale viem si to predstaviť, v praxi. Príde externá firma spraví sa jedna prípojka, vyfakturuje sa jedna prípojka, príde ďalší deň spraví sa druhá... vyfakturuje sa druhá. Atď. A nikde medzi tým nie je nikto kto by povedal, že počkať tak vybudujeme prvú prípojku so zvýšenými nákladmi lebo zrejme sme tu zajtra a zajtra to teda bude lacnejšie/jednoduchšie a pozajtra tiež... Tu niekto nahodil kýbel gitu, už to stihlo aj popraskať a možno za pár dní do toho budú zas vŕtať.
  27. Obnovenie telefónneho cisla
  28. 1) nie je moja starosť riešiť prácu za iných 2) keď firma vie, že na jednom poschodí je 5 bytov, prečo nerieši dopredu veci, keď to pri úvodných dohadovaniach sľúbili? 3) nie som majiteľ všetkých bytov, aby som mal právomoc prikazovať niekomu nejaké inštalácie, som len zástupca vlastníkov, čo od začiatku (obr.1) namietal, že sa presne toto (obr.2) bude diať, ak budú robiť kabeláž všade (čo, ako sa ukázalo, som predpovedal v celku presne)... žiaľ
  1. Nahrať ďalšie aktivity