Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Prosím vie mi niekto poradiť? Pri sledovaní filmov z archívu mi po cca1 hodine začne program sekať a keď mahlasim poruchu tak umelci z telekomu to už pol roka nevedia dať do normálneho stavu. Čo s tým?
  3. Yesterday
  4. Bez problémov, využívaš to isté čo tu na SK. Prípadne nabudúce odporúčam si vyhľadať krajinu a aký máš paušál na tejto stránke: https://www.telekom.sk/volania/roaming/pausal kde presne zistíš kde koľko za čo minieš.
  5. Ahojte hľadáme členov do Magenty 1 s pevnou službou 🙏🏼
  6. Keď som dával podnet na rozšírenie pevného internetu do mojej lokality minulý rok tak mi odpoveď prišla. Nie potešujúca, ale prišla.
  7. Ahojte, plánujem ísť na pár dní do česka a chcem sa spýtať či mi tam pôjdu dáta. Mám paušál "ÁNO L " Ďakujem za odpoveď.
  8. Ani prostredníctvom eshopu nie je dostupný na mojej adrese žiadny internet. Priebežne sledujem rozširovanie optických sietí či sa nestane zázrak a príde aj k nám, ale to sa skôr dokončí diaľnica. Magio Internet vzduchom dostupný nemám tiež, ten je dostupný len v obci Liptovský Ondrej v ktorej bolo aj VDSL 90Mbit ale nejako sa vyparilo a takisto aj ADSL, ktoré bolo dostupné v ostatných 3. Je to zaujímavé asi nie je nový príliv zákazníkov, ktorý majú záujem o pevný internet v mojej lokalite aby sa zvýšila kapacita ústredne.
  9. Odpoveď môže aj nemusí prísť, ale podnety sú určite vyhodnocované.
  10. @T-Lubos Xiaomi Mi 10 Ultra ?
  11. To isté som videl aj u mňa Zvolen prímestská časť Zolná asi kapacita ústredne plná rozširovať určite neplánujú vkladať novu kartu alebo káblov máju nedostatok k ústredni a ponúkajú internet vzduchom . Ale nestáva sa vám keď zadáte podnet pod mapou pokrytia a prichádzajú vám odpovede ???? Mapy pokrytia .... mne to vôbec nechodí neviem ako vám
  12. Dobrý deň, mapa pokrytia občas zobrazuje nepresné informácie. Smerodajné je overenie presnej adresy cez e-shop, Modernizácia sa zatiaľ neplánuje.
  13. Zdravím, chcel by som sa opýtať či je bežné, že z mapky pokrytia zmiznú 4 pokryté obce ADSL,VDSL technológiou? Jedná sa o dediny Beňadiková, Liptovský Ondrej, Jakubovany, Konská. Stalo sa niečo, že sa už nový zákazníci nemôžu do siete pripojiť došli voľné porty alebo niečo? Prípadne je plánovaná nejaká modernizácia siete v daných lokalitách? Prikladám screenshot obrazovky. Ďakujem za odpoveď.
  14. Momentálne o zaradení iného typu nemám informácie, sleduj našu stránku.
  15. GPS pokym viem maju všetky Samsung Galaxy Watch3 zatial mate v ponuke čierne45mm a Bronzove 41mm moja otazka bola či planujete zaradit do ponuky aj strieborne a Tie čo podporuju LTE
  16. Ahoj @Toudy25 do ponuky plánujeme zaradiť GPS verziu hodiniek Samsung Galaxy Watch 3. Konkrétny model bude zverejnený po pridaní na našej stránke.
  17. Dobrý deň, nevidím spustenie v dohľadnej dobe, čiže lokalitu preverím u kompetentných.
  18. Dobrý deň, - cez portál Môj Telekom > Produkty a zmluvy > Moje produkty a služby > vpravo hore je voľba Deaktivovať službu - cez zákaznícku linku 0800 123 456, prípadne kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ - cez chat na telekom.sk
  19. Dobry den. Chcel by som ukoncit Magio Go sluzbu, ktoru mam na svojom telefone. Nie je v ramci viazanosti. Ako sa to da urobit? Vdaka. Tomas
  20. toto je verejne forum, odpoved ti tu nedame. Musis zavolat, zajst osobne alebo odoslat objednavku cez web a potom ti budu volat . https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/preverenie-platobnej-schopnosti-zakaznika
  21. Ahojte chcem sa spýtať aka je výška zabezpeky keď som ako novy zákazník a chcem paušál + Iphone 11 pro max. Ďakujem
  22. EPG mi zobrazilo program do 23.8.2020 23:00
  23. chapem, je to neprijemne ked mas HO ale ak by sa teraz kazdy zakaznik rozhodol ked ma poruchu volat na linku 5x do dna, tak potom by sa uz nik dalsi nedovolal skus cez tento formular https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo napis na FB, nepojdu ti to opravit ale mozno ti budu vediet poskytnut blizsie info, pripadne to pourgovat. Ak je to ale nieco vaznejsie budes musiet pockat.
  24. To cislo 0800 123 777 je tak isto nanic ako aj chat bot, povedia ti ze na poruche pracuju a nemas moznost sa ani bavit s realnym operatorom. Treti den mi nejde net, ponuknu ti balicky ale ked nemas telekom tak ti su na 2 veci. Mozem pekne mat home office ked ani neviem dokedy bude realne vypadok. Telekom velmi sklamal budem sa obzerat po inom poskytovatelovi, ktori ta neodpinka chatbotom.
  25. Minulý týždeň
  26. Dobry den. Pred dvoma rokmi chodili od Vas z telekomu spisovat papiere od domu k domu kto chce opticku pripojku.Pani mi povedali do 2 rokov ze uz bude v Turzovke optika.Zial je okolo toho ticho a nemozem sa dopatrat k ziadnym informaciam,datumom kedy bude v Turzovke opticka siet.Viete nieco blizsie? Dakujem za odpoved.
  27. Chcem sa opýtať prečo sa neobnovuje epg a stále to je len do 17.8 aj keď dnes dňa 10.8 by už mal byť epg aspoň do 22.8.Dakujem za odpoveď.
  28. Je možné, že len doložíte doklady a zábezpeka požadovaná nebude.
  1. Nahrať ďalšie aktivity