Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Vďaka za info. Myslel som si že to bude kvôli tomu. Dúfam že to poriešia čím skôr a po najbližšej aktualizácii už bude Netflix dostupný.
  3. Dobre by bolo ak by akékoľvek obmedzenia Telekom verejne a transparentne komunikoval. Bolo by to fér voči svojim klientom. Nikde som nenašiel info o odstránení appky z Play Storu. Navyše v mojom prípade vôbec nevyužívam sieť Telekomu. Využívam len službu Magio Go ale som na O2 optike. Každopádne nevieme naisto či za týmto krokom je naozaj Telekom. Fakt by bolo slušné od nich keby začali komunikovať aké opatrenia robia a ako to obmedzí kvalitu služieb.
  4. magio go tv box stále čaká na certifikáciu,aby mohol mať v sebe NETFLIX...bohužiaľ čaká sa na to dlhšie ako by bolo potrebné
  5. ale to že nie je už ani v play store už niečo znamená, zrejme sú tak preťažení, že to nezvládajú a snažia sa zamedziť novým zaťažovateľom v tomto čase.... možno a možno aj niečo úplne iné.
  6. ahoj, ja len že toto je verejné fórum. aby si na takéto osobné otázky dostala odpoveďmusíš kontaktovať telekom..... zákaznícka linka (0800 123 456) , online chat, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam .....
  7. No takto.... si na verejnom fóre, a ohľadom splátok tu nevyzistíš nič. na to musíš kontaktovať telekom.... zákaznícka linka (0800 123 456), online chat, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam .... čo sa týka ukradnutej SIM, nie je problém ju dať zablokovať, odpojiť číslo, to číslo presunúť na inú simku, ktorú ti dajú v telekom centre a funguješ s paušálom naďalej, takže s touto argumentáciou vôbec neuspeješ. len aby si vedel, čo očakávať keď s nimi budeš jednať.
  8. urob presne to čo robíš ale v režime inkognito, alebo vymaž catche.
  9. bolo by veľmi fajn, keby aj ľudia čítali čo tu je.... toto je zo včera. https://forum.telekom.sk/topic/21067-netflix-v-smart-tv
  10. Aplikácia Netflix nie je dostupná na Magio Go TV Boxe. Nedá sa nájsť ani v Google Play App Store. Magio Go TV Box je certifikované zariadenie pre Android TV? Je to len dočasná chyba alebo existuje iný dôvod prečo Netflix nie je dostupný?
  11. Magio tv má PRIMA plus, max, krimi, cool, love, zoom, tv barrandov, krimi a kino barandov
  12. Zdravim, z nicoho nic mi prestalo v mojom e-mail kliente (pouzivam FoxMail) fungovat odosielanie sprav. Nastavenia smtp servera mam podla navodu na stranke telekom (posta.telekom.sk), skusal som vsetky mozne porty (25, 587) aj formy zabezpecenia (STARTTLS ci ziadne), no spravy sa mi aj tak neodosielaju. Vypisuje mi rozne chyby: bud ze SSL nie je podporovane, alebo ze zadavam nespravne heslo, alebo len ze server nekomunikuje (client host rejected access denied) Skusal som rozne aplikacie (FoxMail, eM Client, Apple Mail, iOS Mail appku), no ani jedna sa nechce prihlasit na server odchadzajucej posty, taktiez som skusal rozne formy serveru odchadzajucich sprav - posta.telekom.sk, mail.telekom.sk, mail.t-com.sk. Prijimanie sprav cez POP server funguje v poriadku, to znamena ze meno a heslo mam spravne, taktiez vo webovom rozhrani telekom mailu s prihlasenim nemam problem, dokonca ani s odosielanim posty. viete mi s tym niekto poradit prosim?
  13. Ale na nás sú prikrátky, všetko mám skopírované . Este raz dakujem
  14. Dobrý deň, nedávno som podpisoval Dohodu o elektronickej komunikácii a 30.3.2020 mi bol v správe od vás vygenerovaný link na dokončenie aktivácie: https://www.telekom.sk/camapp/accept/kcg97n9O_VbCdI9yw-osPg. Po kliknutí na link a prihlásení do portálu moj.telekom.sk som klikol na tlačidlo Potvrdiť a následne sa mi zobrazila tabuľka na zadanie SMS kódu. Tento kód mi však doručný nebol ani po hodine a ani po opakovanom pokuse aktivovať elektronickú komunikáciu. Viete mi prosím pomôcť ako mám ďalej postupovať? SMS správy od ST blokované nemám a dodatočná autentifikácia pri iných operáciách z portálu mi funguje cez SMS aj e-mail bez problémov. Ďakujem za pomoc.
  15. ako som vravel, už to deletli.
  16. Dobrý deň, chcel by som sa opýtať či je možné v súčasnej situácii požiadať o splátkový kalendár alebo posunutie splátok. Taktiež by ma zaujímalo za akých podmienok je možné odstúpiť od zmluvy v spoločnosti TELEKOM. Bola mi ukradnutá karta SIM s telefónom takže nemôžem ďalej používať svoje t.č. a nemám záujem ďalej platiť paušál za telefón ktorý nemám a nemôžem používať. Ďakujem za odpoveď
  17. Dobrý deň, pri sledovaní programov mi nesesí čas vysielaného programu s časom uvedeným pri stlačení info. Preto sa nedá ani nahrávať. Vždy to nahrá iba časť programu a nie celý.
  18. Prosím jaká je možnost ukončit n smlouvu na mobilný internet 0914182734 spolu nebo alespoň ponížit na minimum platby. Službu už delší dobu nevyužíváme. Jaké dokumenty potřebujete poslat? Děkuji za odpověď Elena Slavíková TELEKOM SK Cenek_a_Jezek_30.03.pdf
  19. to bude zrejme tým, že nie som zamestnanec takejto organizácie, denne riešiť nepríjemnýchludí zanechá jazvy.
  20. NA Magio sat su dostupné kanály : Prima COOL, Prima Love, Prima Max, Prima Krimi, Prima ZOOM a ten odpadovy kanal Prima PLUS
  21. Si píš! máš najlepší “zákaznícky service” aký som na Sk zažila, takže sa ma už nezbavíš. Dakujem pekne za ochotu , trpezlivosť a užitočné informácie. Píšem kamoškám, či nemajú v šuflíku starý mobil a urobím, ako si mi poradil. Ak Ťa to nebude obťažovať, dám Ti vedieť ako pokračujem. Este raz dakujem xx
  22. Dobry den. Chcem sa opytat ze ci po vypovedi sluzieb (internet a pevna linka) mi ostane mailova schranka *@stonline.sk alebo sa zrusi. Popr. ci sa da riesit presmerovanie na inu schranku. Vdaka
  23. dobry den, ja akurat teraz riesim prejst zo Skylink na Magio TV, ale chyba tam : TV BARRANDOV, PRIMA LOVE, PRIMA KRIMI, A PROSTE VSETKY PRIMI OKREM PRIMA PLUS ...BUDU TIETO PROGRAMY V 2020?????
  24. :D:D::DD veď prinajhoršom sa nám sem znova ozveš
  25. Ano, je to nevýhoda takého riesenia, plus v Krtíši je pokrytie zlé
  26. a myslím, že keď to chceš na tak krátku dobu tak ťahať ku Vám kábel vôbec nemá význam. preto najideálnejšie by bolo nájsť starší mobil, z minulého paušálu alebo čo, ktorý nik nevyužíva, strčiť do neho simku s programom ktoré som ti vypísal, pichnúť ho do zásuvky aby nedošla baterka lebo tie staršie mobily už toho moc nevydržia, a dať tam mobilný hotspot, teda si z neho spravíš rooter. to by bolo najideálnejšie. lebo tak by si viazanosť nemala, a tie ceny sú najnižšie. pokiaľ by si to chcela normálne aj rootrom, buď zacvakáš za rooter, alebo to máš s viazanosťou. a ten rooter je minimálne 160 eur. pokiaľ ten mobil bol u nejakého operátora na paušál, tak zobrať možnosť od toho operátora, lebo zvyknú ho zablokovať len pre seba, neviem či to ešte robia, ale načo riskovať. ak je z obchodu, ako nay, datart, mall, alza .... atď. tak je odblokovaný pre všetky siete 100% tam môžeš pichnúť kartu od kohokoľvek.
  1. Nahrať ďalšie aktivity