Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. 😂😂😂😂😂. Trošku som sa zasmial. Áno dávam ti za pravdu... Pokiaľ nechceš zbytočne platiť,tak musíš vyjednávať,ako na tureckom trhu.😂👍 Je to skutočne tak...
  3. Dnes
  4. Ak nemáte kód adresáta, na zákazníckej linke sa bez problémov overíte aj rodným číslom. Zavolajte tam dnes ešte raz, nech sa na to pozrú.
  5. Mne konci v aprili. Uz sa pripravujem na turecky biznis :-D
  6. Faktúra stále neprišla,ani elektronicka ani poštou.Aplikacia nefunguje,akurát mi píše ,že mám uhradiť faktúru 40 eur.Do faktúry sa nedá vojsť.Na stránke telekomu tiež.Dam zaplatiť faktúru, vyskočí mi užívateľ je už pripojený a nič.Dovolat sa nedá pretože potrebujem číslo adresáta,ja ho nikde nemam.Presiel som celu zmluvu.Nedokazem sa v dnešnej dobe nijako spojiť s telekomom.Neuveritelne.Osobne môžem kašľať,lebo ako živnostník nemám dovolenku a stojí na to kopec peňazí.Takze už neviem.A navyše malo to prísť do SIPA a ani tam to neprišlo.Hlavna vec ,že mám zaplatiť.ale ja sa nemôžem nikde dostať.Predajca bol umna doma pri uzatváraní zmluvy,tak by mohol prísť aj teraz.Ale ani on nenechal číslo a meno sa nedá prečítať,vlastne tak všetko naskrabal,že nič sa nedá prečítať.A ešte vy my tu hovoríte,že suma je za polovicu decembra a za celý január,ale mne píše od 15.12 do 14.1 to je 30 dní.Nieje to do 31.1 ako píšete vy tu.
  7. Yesterday
  8. Stane sa... Krátko pred skončením viazanosti ( cca 2 týždne,treba vyjednávať) výhodnejšie ceny. Kto nevyjednáva okráda sám seba... Štandardná viazanosť je 24 mesiacov.
  9. @Tataracik ti na to odpovedal, ze to je ako Android boc a ak tam je Play store tak potom to mozno rozchodis, aj tak garancia nie je kedze Telekom nepodporuje Android boxy. Tak skus cakat na niekoho kto ma prismu skusenost, ale asi sa nacakas
  10. Cez telefón získaš zľavu, len ak Ti pošlú pripravenú objednávku na odsúhlasenie mailom. Cez FB a chat dávajú webové zľavy.
  11. https://forum.telekom.sk/topic/15721-id-kod/?do=findComment&comment=32167
  12. @Marcel, ďakujem za upozornenie a zároveň sa ospravedlňujem za dezinformáciu. Ja sám mám ešte dva Happy paušály (jeden končí v máji a druhý v decembri) a žil som v tom, že cena je platná 30 mesiacov. Hneď som vytiahol zmluvu, aj dodatok k zmluve a zistil, že pravdu máš. Pozrel som aj dodatok k pevným službám a tam je tých 30 mesiacov. Nejako sa mi to v tej makovici pomotkalo.🙉Ale dobre vedieť, lebo v máji by som sa asi veľmi čudoval z výšky faktúry.🤔🤣
  13. Ešte skús iný telefón, dosť možné že je vadná SIM. Aj to sa môže stať. A továrenské nastavenie následne, po výmene SIM, aby si si bol na 100% istý, že niečo niekde nezostalo vypnuté...
  14. Mám iPhone Xr a SIM som menil za novú v novembri keď som si kupil ten mobil. Keď som dal resetovať nastavenia, tak to tam znova dalo “internet”
  15. 1. Ozaj skús iný telefón, odstráň APN internet, lebo z toho, čo si dal printscr to vypadá, že to je zle nastavené (nekompletne). Defalt APN alebo reset APN a bod pripojenia by sa mal stiahnuť zo SIM karty. SIM Karta Telekom aj O2 to podporujú, Orange som musel zadávať ručne. 2. ako druhý bod by som si overil špecifikácie telefónu, či náhodou skutočne podporuje 800 MHz LTE BAND20 pásmo. (tvári sa to ako iPhone, ale nepíšeš aký fon máš) 3. reklamoval po overení v inom telefóne SIM kartu, prípadne ju vôbec nemáš, Never linku https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g pretože mne nejde už celé mesiace a nik s tym nič nerobí. Píše Chyba, skúste znova.
  16. Pozor, trochu upravím composite19, cenníková cena začne platiť okamžite pri paušáloch Happy bez viazanosti, t.j. ak ste mali nižšiu cenu vplyvom viazanosti, nastúpite na plnú ihneď po skončení viazanosti (aj v strede fakturačného obdobia, kde sa to prejaví ako alikvotná čiastka počas posledného mesiaca, alikvotná čiastka počas zvyšných dní po viazanosti). Ešte 6 mesiacov platí cena dohodnutá na pevné služby, nie na mobilné!!! Neviem prečo to tak je. Ostatné platí to, čo píše composite19.
  17. Dobry den moje meno je Matúš Chnápko a vytvoril som si ucet na telecom.sk a chcel som si pridat sluzbku kde odomna pytalo ID sluzba mi ponukla si ho vyhladat ked som zadal udaje tak mi vyhodilo ze nemam spravne udaje da sa to nejak riesit emailom alebo je treba prist do predajne
  18. Je to tak aj cez telefón (platia rovnaké podmienky, ako pri objednávke cez web). Keď napíšeš cez FB, tak Ťa spätne kontaktujú tiež telefonicky a reagujú celkom rýchlo. Niekedy (väčšinou) rýchlejšie, ako sa Ty dovoláš na zákaznícku linku.
  19. Myslím, že objednaním predĺženia zmluvy cez stránku Telekomu, získava zákazník benefit v podobe tuším prvých troch nižších faktúr. Cez zák.linku nie, cez FB chat neviem.
  20. Viem, že mi chcete pomôcť lenže stále mi odpovedá len človek čo stým nemá priamu skúsenosť.Ja by som bol rád keby mi odpovedal niekto čo to má doma. Ako sa mu s tým darí rozchodiť Magio Go, alebo či to aspoň skúšal. Vo wiki je opisovaný shield s verziou 5.0 teraz je 7.01 tam sa pridávalo dosť veľa nových vecí...
  21. podla wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_Shield_(set-top_box) bezi nvidia shield na verzii Androidu - Android TV takze otazka trva? nikdy som nevidel ani nazivo nvidia shield ani som sa tym nezaoberal ale predpokladam, ze ma standardne Play Store v ktorom ale nenajdes Magio Go appku kedze magio go nie je kompatibilne s Android TV. Mozes skusit stiahnut priamo instalacku MagioGo.apk a nainstalovat si to do shieldu ale pocitaj s tym , ze ovladanie je prisposobene na dotykove zariadenia a nie na dialkovy ovladac. s pouzitim mysky by to bolo pouzitelne.
  22. Zavolaj na technicku podporu. Pripadne by som skusil inu simku vloziť do telefonu. Na iPhone by malo ist 4G bez problemov . Pripadne este skus reset iphonu.
  23. @starec_2377, poslal som Ti správu.
  24. Aj toto si čítal? Ja to vidím tak 50/50
  25. Treba zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo napísať na FB chat (odporúčam), alebo chat na na stránke Telekom.sk, alebo môžeš objednať cez stránku Telekom.sk
  26. Nepýtam sa na Nvidia tablet, ani na TV android ... takže otázka trvá...
  27. Ďakujem 😊
  28. Dobrý deň. Chcel by som predĺžiť službu Magio SAT. Ďakujem. Machovich
  1. Nahrať ďalšie aktivity