Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Aj môj favorit, či Mi 11 alebo Mi 11 Lite, oba by mali byť v ponuke. Mňa len mrzí, že budú iné ceny pre rovnaký paušál či už T-Ideal 32 alebo Biznis Premium 32 v neprospech Biznis paušálov. Len si potom pozri, že vychádza výhodnejšie v ponuke T Ideál
  3. ak sa jedna o natiahnutie kablu len na tvojom pozemku tak je to myslim jedno ako dostanes dany kabel do domu ale mozem sa mylit
  4. Link tu https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/inkaso (sorry duplicita) folky dal link....
  5. Ahoj, treba nastavit PPPoE na novom routri.
  6. Dnes
  7. Tak cez chat podporu mi bola podana info ze aktivacia v apke aby som si mohol pridat t.c. je do 72hod. Aj ked chybova sprava v apke mi vypisala na druhy den od aktivacie simky. A to som si Predplatenku kupil na skusku aky je signal v mojom okoli. Toto ja nebudem absolvovat pri prenose hlavneho cisla z Orange.
  8. Nestazujem sa, len napisem nad cim by sa mali v Telekome zamyslieť. Objednal som si Predplatenku, prisla potvrdzujuca sms o objednavke a par dni ticha. Potom prisla dalsia sms ze na doruceni SIM karty intenzivne pracuju a ze posielaju zmluvu na vopred precitanie co podpisem kurierovi. Zmluva neprisla. Kontaktoval som cez chat Telekom- pozrite Spam bola odpoved alebo pockajte od 24-48hodin!!!!. Pockal som. A nic. Kontaktoval som zas cez chat Telekom. Odpoved: napiste cez formular poziadavku o znovuzaslanie zmluvy. Do hodiny uz cinkla sms s heslom do dokumentu. Na druhy den uz aj prisiel kurier. Samozrejme SIM nebola aktivna, zas cakaj do 24hod bude sim aktivna. Po cca 8-9 hod cinkla sms ze som aktívny. Super ,vsade ze stiahni si apku. Pridajte si produkt. Skusil som. Chyba, vase cislo nieje v Telekom sieti ci nieco podobne v zmysle. S odkazom o chybe ze musim zas cakat 24 hodin ak som dnes odrzal sim. Pockal som. Vysledok- stale si neviem pridat cislo do apky lebo cislo nie je Telekom. Pytam sa to kazdy musel cakat na vsetko do dalsieho dna? Stale cakat na nejaku aktivaciu 24hodin. A ked nic tak kontaktovat Telekom aby to poslali ci aktivovali Co robili pocas tyzdna pokial mi bola SIM doručená? Zakaznicky servis v Telekome je ziadny. Ten ich system potrebuje na vsetko 24hodin a potom aj tak kontaktujes chat podporu. A tam ti povedia ze cakajte alebo napiste cez web formular.
  9. Napíš si požiadavku buď tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam,. alebo si vyplň požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/inkaso
  10. Ahojte, Keďže aj operátori linky 155 sú lekármi, psychológmi aj manažérmi zároveň, ktorí často komunikujú s ľuďmi vo veľmi vypätých životných situáciách. Vykonávajú neviditeľnú, no nesmierne dôležitú prácu. Preto sme sa rozhodli darovať aj im nekonečné dáta až do konca septembra. Viac informácii nájdete tu: https://www.telekom.sk/pre-zdravotnikov Pekný deň Terka
  11. Dobrý deň, chcela by som si zriadiť inkaso na platbu internetu, ako postupovať, aby som nemusela ísť osobne do Telekomu. Ďakujem.
  12. Yesterday
  13. Za 2 mesiace mi končí paušál tak ak ho budete mať v ponuke tak je to jeden z favoritov
  14. Zdravím, kúpila som si nový router TP-Link AC1200 (VR300) a chcem ho vymeniť za starý od telekomu Speedport Entry 2i. Po zapojení routeru mi ale nefunguje internet. Keď si otvorím konfiguráciu cez IP adresu, tak vidím, že je všetko pripojené, avšak internet má status disconnect. Treba tamniečo dodatočne nastaviť, aby to fungovalo alebo tam je nejaký iný problém? Ďakujem za každú radu.
  15. Pozri toto: https://www.telekom.sk/dokumenty/prenajom-stlpov/ Keďže ide o typicky firemné požiadavky, možno budú požadovať IČO. Taktiež neviem, nakoľko bude Telekom "šťastný", že po jeho stĺpoch chceš ťahať svoju optiku (záleží samozrejme od účelu), avšak skús. Poprípade mi potom napíš (alebo aj do tohto vlákna), či sa to podarilo alebo nie. Ak by to nevyšlo, rovnako sa dá vybaviť prenájom stĺpov u distribučných spoločností elektriny (aspoň VSD to má priamo v cenníku). Tam je to o niečo lacnejšie (VSD okolo 2 – 3€/stĺp/mesiac), avšak oni majú striktné predpisy čo a ako sa môže na ich podperné body (stĺpy) umiestňovať.
  16. Napíš si požiadavku cez tento link: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  17. Odkazova schranka ak sa niekolko mesiacov nepouziva sa deaktivuje a treba ju aktivovat v Telekome. Najjednoduchsie pre mna to je na moj.telekom.sk, ale asi sa da aj telefonicky na 0800123456. Ak nieje aktivna, tak 12399, 12398, 0903333999 nepomoze ani jedno.
  18. Zdravím, potreboval by som na Vaše stĺpy nahodiť svoje optické vlákno, da sa to? Ak áno aké sú podmienky, resp. Na koho sa mám obrátiť??? Vďaka za info
  19. Dobrý deň, chcem sa opýtať kedy bude možná inštalácia optického internetu na adrese A. Svianteka 11, Bardejov? Ďakujem
  20. Číslo odkazovej schránky je tvoje telefónne číslo bez prvej nuly:-)
  21. Pod témou Odkazová schránka nie sú úplné informácie. Kedže som sa narodil veľmi neskoro a mám len 16 rokov, začal som čítať vaše info o Odkazovej schránke. Mám iné číslo telefónu a nemám aktivovanú Odkazovú schránku. Tak som to skúsil podľa vášho návodu, a vytočil 12399, kde sa ozvalo: "Pre toto číslo nie je Odkazová schránka, - tydydy - "Zadajte číslo vašej odkazovej schránky a mriežku" - tak som teda vôbec nevedel aké číslo mám zadať! Skúsil som číslo môjho telefońu - tydydy-chyba- skúsil som 12399 - tydydy - chyba. Môžete mi prosím DEFINOVAť , čo je číslo Odkazovaj schránky, ked ju nemám ešte aktivovanú? Prepáčte, že som sedliak, ale nijako mi to dnes nepáli.
  22. Ahojte, Xiaomi Mi 11 už máme v našej ponuke – nájdeš ich tu: https://eshop.telekom.sk/category/all-devices/list/product_listing/product/Xiaomi-Mi-11?variantId=HW3082&tariffId=RP1140&filter%5B%5D=filter.device_category%5B%5D%3DXiaomi&agreementId=agreement24&instalmentId=24&deviceList=device+%2B+tariff+list+section Zaradenie Xiaomi Mi 11 Pro do našej ponuky momentálne zahrnúť neplánujeme. Pekný deň Terka
  23. Ahoj @jaroslav.miko, tešíme sa obľube telefónov Xiaomi, a zaradenie mobilného telefónu Xiaomi Mi 11 lite 5g plánujeme. Sme závislí od možností výrobcu, s ktorým komunikujeme o našom záujme. Priebežne prosím sleduj našu stránku, kde v prípade zaradenia budú telefóny hneď zverejnené. Pekný deň Terka
  24. Ahoj @paktoo, Televízory aj v menšej uhlopriečke plánujeme zaradiť opäť do našej ponuky. Čakáme na dodávky tohtoročných modelov. Sleduj našu stránku https://www.telekom.sk/televizia Pekný deň Terka
  25. Automatickú prolongáciu riešil už Český telekomunikačný úrad a označil to za nekalú praktiku. Na Slovensku sa našťastie toto neudomácnilo. V Čechách toto bola bežná praktika operátorov. Viem, že dokonca boli podávané žaloby na operátorov. Na SK niečo také nehrozí a po skončení viazanosti zvyčajne nabehne neviazaný paušál, v prípade Telekomu drahší o 5 EUR.
  26. Žiadna viazanosť nemôže byť automaticky predĺžená. Človek ak sa opätovne nezaviaže na ďalšie dva roky, pokračuje v tom čo má, no už bez viazanosti. No mnohokrát sa môže stať, že to už nie je také výhodné, ak už človek splatí telefón či iné zariadenie vrámci viazanosti. Po skončení viazanosti si treba dať tiež pozor, aby sa nestalo, že zrazu paušál po viazanosti bude za vyššiu cenu. Viem že v telekome platí akciová cena aj po viazanosti ešte 6 mesiacov. No po 6tich mesiacoch sa už neuplatňuje napr. balíčková zľava a faktúra môže byť vyššia aj o 15 € :-) V závislosti od zvolených služieb (M, L. XL).
  27. Automatická viazanosť by bola protizákonná, lebo na každú viazanosť treba podpísať Dodatok a bez podpisu viazanosť vzniknúť nemôže. Jednoducho viazanosť skončí a môžte buď prejsť k inému operátorovi alebo si meniť paušál, aký chcete, čo dodatky o viazanosti neumožňujú. Prejsť k inému operátorovi môžete aj počas viazanosti, len sa treba pozrieť do platného dodatku, aká je stopercentná zmluvná pokuta za porušenie dodatku. Tá sa potom vydelí počtom mesiacov a z toho vyjde o koľko € sa znižuje zmluvná pokuta za každý mesiac, resp. toľko bude vlastne zostatok pokuty za posledný mesiac. Ak by bola zmluvná pokuta napríklad 100€ a viazanosť na 24 mesiacov, tak za posledný mesiac vyjde pokuta 4.20€, na zákaznickej linke vám povedia presne, najlepšie si dať odpoveď vybaviť písomne. Operátori ponúkajú pri prenose čísla aj vykúpenie z viazanosti, ze vám ju preplatia za viazanosť k ním.
  28. Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
  1. Nahrať ďalšie aktivity