Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. problem moze byt v routri , skus tovarenske nastavenia alebo sietova karta skus ine zariadenia. cez kabel nie cez wifi
  3. Bump. Vedel by sa niekto podeliť so skúsenosťami s analogickou konfiguráciou? Vďaka.
  4. Dnes
  5. Keď ti budú fungovať sms :-) Jednorazové SMS notifikácie o faktúre Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobiaFKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúrach a platbách K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti. Notifikačné SMS o faktúrach: tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby) SMS - vystavenie faktúry SMS - prekročený inkasný limit SMS - splatnosť faktúry SMS - úhrada faktúry Aktivácia je možná prostredníctvom: zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP. zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4. Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP. SMS príkazy pre aktiváciu: SMS - vystavenie faktúry: „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP" SMS - prekročený inkasný limit: „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP" SMS - splatnosť faktúry: „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP" „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP" SMS o úhrade faktúry: „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP" „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"
  6. Informácie ohľadom faktúry sa môžeš v ss spýtať na FB , napr. prečo ti nebola doručená a výška a VS a faktúru zaplatíš prevodom.
  7. Jedine osobne, chcel som to cez telefón alebo PC online zaplatiť. Keďže mi faktury nechodia a jedine na Telekom ich najdem kde sa nedostanem.
  8. Na výšku faktúry, VS sa môžeš informovať na https://www.facebook.com/telekom.sk/?ref=br_rs
  9. Faktúru môžeš zaplatiť iným spôsobom https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur
  10. mam problem si pridat telefonne cislo do moj telekom alebo aktivovat aplikaciu telekom. problem je v tom ze moj mobil neprijma sms a bez sms nemam ako zadat overovaci kod (zrejme HW problem, novy mobil budem mat az za nejake 3 dni). Je nejaky iny sposob ako to pridat alebo aktivovat? uz teraz som po splatnosti a 5€ pokuta za omeskanie, takze rad by som to zaplatil co najskor. Kedze niekto tam vyssie si povedal ze mi bez oznamenia prestanu posielat faktury sekom. aplikacia v mobile mi isla len po factory resete ju nemam respektive je neaktivovana
  11. Ahoj @operacny, uvedene problémy súvisia s EPG providerom. V prípade, že provider zmení/posunie program v priebehu dňa, ktorý bude vysielaný povedzme aj o týždeň, tak STB tento nový program nemá načítaný, nenájde ho a vyžaduje manuálne nastavenie. Nie je to spôsobené aktualizáciou. Máme to už v riešení aby sa tieto prípady čo najviac eliminovali. @Ľuboš
  12. Ahoj @zliecho, platí vyjadrenie z predchádzajúceho príspevku. Ak sa niečo zmení, určite budeme informovať. Pekný deň @Ľuboš
  13. Yesterday
  14. Ako aj by som okašľal to zvýšenie tých 90 centov, ale ide o princíp nech mi ponúknu paušál s normálnymi dátami keď mám pri nich internet a oni veľmi dobre vidia, že ten internet sa veľmi nepoužíva, že mesiac v roku sa využíva tak prečo nejaké dáta mi nedajú k paušálu keď nevyužívam pevný internet. Čo vy na to @Ľuboš Telekom nerozmýšľa nad niečím takým lebo si myslím, že vy vidíte lepšie do toho ako my tu všetci?
  15. Zdravim. Nejakym nedopatrrnim som stlacil tlacidlo na ovladani, ked som to mal na Markize a odvtedy mam vsetky zahranicne filmy v originalnom jazyku. V Conaxe som vedel, kde sa to nastavuje, ale v Kaone som to nikde nenasiel..vie mi niekto poradit?
  16. Ale to nie je ovládač od mágia ale od tv SONY.
  17. Dobrý deň, nefunkčný ovládač reklamujte na Telekom centre, kde Vám bude vymenený.
  18. Dobrý deň mám problém s Magio TV resp. jeho pripojením k TV prijímaču. Po pripojení cez HDMI mi po krátkom čase vypadol na TV zvuk a zamrzol úplne ovládač od TV že sa nedal ani vypnúť, zapnúť. Neskôr som to prepojila cez SCART už teda nevypadava zvuk ale stále sa stáva že mrzne ovládač. Nakoľko máme nový full hd tv chceli by sme aj programy pozerať v hd kvalite čo sa však pri pripojení cez SCART nedá. Ďakujem za radu.
  19. Dobrý deň, ak skončí viazanosť, je možné predĺžiť zmluvu na ďalšie 2 roky a získať buď zariadenie od 1€ - notebook, powerline alebo bezdrôtový set výrobkov, poprípade benefit Viac za menej . vyššia služba na 3 mesiace za cenu nižšej. Na pobočke Vám podali zlú informáciu - platí to, čo som napísal vyššie. Avšak, tieto veci je najvhodnejšie riešiť cez e-shop, kde získate v prvých dvoch faktúrach aj web zľavu.
  20. Nemali by ti logicky ísť žiadne stanice z toho transpondéra, nie len tie čo si vymenoval ... Cinemax (Central Europe), Cinemax 2 (Central Europe), Crime&Investigation, Digi Sport 4 HD, Discovery Channel (Central Europe), Discovery Science, Disney Jr., Dorcel TV, ducktv, Dusk! TV, Fashion TV (CZ&SK), Film Europe Channel, HBO 2 (Central Europe), HBO 3 (Central Europe), History, Investigation Discovery (Europe), TA3 HD, TV8, Ťuki TV HD, X-MO. Je to najslabší transpondér starého slabého satelitu INTELSAT, ktorý vypadáva ako prvý pri zhoršených príjmových podmienkach /oblaky, dážď, sneh/, ak nejde pri dobrom počasí máš zle nastavenú parabolu, popr. LNB. Dobrá správa je, že satelit Intelsat bude asi vyradený z prevádzky možno už na jeseň, samozrejme programý ktoré šíril budú presunuté na novší a hlavne silnejší satelit THOR.
  21. Otazka: Som u Vas od zaciatku ako ste spustili Magio preto sa pitam preco ako staly zakaznik nemam take vyhody ako novoprichodzi ktory si u vas otvori navy balik a ma u vas vymozenosti nez ako ja staly co som u vas roky a musim si u vas zrsusit zmluvu a na novo poziadat aby som mal narok nato co ponukate novoprichodziemu, bavime sa teraz napr o NTB co ponukate. Takze ake vyhodi maju u vas stary zakaynic? ZIADNE!!!! Druha vec poslete mi sms ze mi konci viazanost ze si mozem poskladat novy balik z akcion na zlavu 3mesiace, ked som sa bol dnes pitat na pobocke tak mam narok na zlavu na 2meiace, takze zasa sa pitam tu uz nevie co robi prava a lava ruka ked zavadzate ludi smskou alebo nevedia vasi zamestnaci na pobocke co s centraly posielete v smskach? Pekny den prajem nespokojny zakaznik
  22. Pravda pravduca. Telekom sa na Slovensku sprava ako keby sme boli nejaki Africania a nevedeli do 5 napocitat. A maju vobec v zmluvach osetrenu moznost zvysenia cien ?
  23. Bohužiaľ len sa dohodnúť alebo riešiť prenos.Našťastie tento rok nie je uhorková sezóna operátorov a máš si z čoho vybrať. Nebudem konkrétne navádzať, ale všetko potrebné sa dočítaš na zive.sk
  24. Stále keď predlžujem u Vás paušál som nemilo prekvapený z toho ako sa správate ku verným zákazníkom. Ale čo som zažil posledné dni je extrém. Mám u Vás dva paušály. Jeden Happy XL a druhý Happy S. Momentálne mi končí viazanosť pri tom menšom paušály a skúšal som necelý mesiac pred koncom viazanosti zistiť čo mi viete ponúknuť. A na čo som prišiel? Na to, že si nevážite verných zákazníkov. Pred 4 rokmi som za paušál platil 4,5 (tuším to bol paušál podľa seba). Potom ste menili paušály a ste mi nevedeli ponúknuť starý druh tak som prikývol na ponuku zo zvyku napriek tomu, že za rovnaké služby z 4,5 som platil cca 8,5. A čoho som sa dočkal teraz? Ponuka na infolinke? Na zaplakanie – takmer žiadne odmena za vernosť. Retenčná ponuka? Menej minút, strata bonusov a cena vyššia - momentálne 10 euro za paušál zvaný Áno. Ja Vám na tento paušál Áno hovorím nie. Za niekoľko z 4,5 na 10 euro pri menšom objeme ponúkaných služieb je dosť nemiestny žart. Ak je toto Vaša posledná ponuka mienim prejsť inde. Vaše služby využívam od roku 2004! A čoho som sa dočkal? Všetci operátori mi ponúkajú výhodnejšiu ponuku ako som dostal od Vás. Pritom u nich budem nový zákazník u Vás by som bol zákazník, ktorý Vám platil od roku 2004 všetky faktúry v splatnosti bez upomienok, omeškaní... V najbližších dňoch Vás skúsim osloviť aj v prípadne ďalšieho paušálu, aby som si prezistil výšku zmluvnej pokuty a preniesol obe čísla. Ak bude veľká prenesiem si zatiaľ jedno číslo a po skončení viazanosti aj druhé číslo. Prajem Vám pri takejto politike starostlivosti o verných zákazníkov s dlhoročnou dobrou platobnou bilanciou veľa úspechu.
  25. Dobrý deň, odkiaľ máte takúto informáciu? Ceny sa zvyšujú iba za pevné služby (internet, TV, pevná linka).
  26. Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či je pravda že navyšujete cenu paušálu ktorý je viazaný na 24 mesiacov a o koľko €. Ďakujem za odpoveď Badinková
  27. Pozrime sa na toto aká v dnešnej dobe je spravodlivosť keď človek chce odstúpiť od zmluvy tak musí platiť pokutu a keď telekom povie plaťte viac tak okamžite zmluvy zrušia a urobia nové na novú cenu myslíte si, že je to normálne ? Ja si myslím, že nie.... Mali to robiť až vtedy keď zmluvy skončia.... Načo je dobrá viazanosť ani ceny neostanú také aké sú na zmluve..... Hanba a ani na pašály neviete dať zľavu keď ľudia majú u Vás viac služieb.....
  28. ano vsetko funguje,okrem spominanych,Tuki,Spectrum HD a TA3
  1. Nahrať ďalšie aktivity