Posledné príspevky

Zobrazujem témy. Upraviť tento tok

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Zdravím Pokazila sa mi nabijačka od nového mobilu, keď chcem reklamovať v predajni, musím odovzdať aj mobil ? Ďakujem za odpovede
  3. Dobrý deň, som 72 ročná dôchodkyňa a mám tento problém. V novembri 2019 mi skončila viazanosť služby Happy XS. Pracovníci Telekomu ma vyzvali, aby som si aktivovala Ano S. Podpísala som zmluvu, ktorú mi priniesli domov. Až z faktúry, ktorú som dostala až teraz, som zistila, že tam mám aktivované služby, ktoré sú platené a ja som si ich určite neobjednala. Platila som doteraz 10E a teraz mi tam vyskočila suma 23E, čo si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Keď som sa pýtala operátorky, ktorá mi oznámila, že mi končí aktivácia , (túto službu - hovor s operátorom už bohužiaľ nemáte- nedá sa k vám dovolať a z nahraným hlasom ja neviem komunikovať), koľko budem platiť, povedala, že 10E. A naraz tu mám faktúru na 23E. Už mi to pripadá ako jednanie so "šmejdami". Vy si uvedomujete, že starý človek potrebuje len to základné, lebo na viac nemá? Ak mi to nevrátite do pôvodného stavu, odchádzam od vás a prejdem ku konkurencii. A to som u vás od samého začiatku. No až teraz som veľmi sklamaná z vášho jednania. Ďakujem.
  4. Dobrý deň, som 72 ročná dôchodkyňa a mám tento problém. V novembri 2019 mi skončila viazanosť služby Happy XS. Pracovníci Telekomu ma vyzvali, aby som si aktivovala Ano S. Podpísala som zmluvu, ktorú mi priniesli domov. Až z faktúry, ktorú som dostala až teraz, som zistila, že tam mám aktivované služby, ktoré sú platené a ja som si ich určite neobjednala. Platila som doteraz 10E a teraz mi tam vyskočila suma 23E, čo si ako dôchodkyňa nemôžem dovoliť. Keď som sa pýtala operátorky, ktorá mi oznámila, že mi končí aktivácia , (túto službu - hovor s operátorom už bohužiaľ nemáte- nedá sa k vám dovolať a z nahraným hlasom ja neviem komunikovať), koľko budem platiť, povedala, že 10E. A naraz tu mám faktúru na 23E. Už mi to pripadá ako jednanie so "šmejdami". Vy si uvedomujete, že starý človek potrebuje len to základné, lebo na viac nemá? Ak mi to nevrátite do pôvodného stavu, odchádzam od vás a prejdem ku konkurencii. A to som u vás od samého začiatku. No až teraz som veľmi sklamaná z vášho jednania. Ďakujem.
  5. Zdravim este sa da pridat do skupiny ? Pausal L 0908251997
  6. Este je moznost sa pridat do magenty ?
  7. dobry chcem opytat ze mozem vybrat telefon?
  8. Vie mi niekto prosím povedať, či funguje Magio Go aj mimo EU. (V Afrike) ? Najlepšie niekto kto to má aj odskúšané mimo EU
  9. Dobrý den Chcem sa spýtať či má niekto neake informacie ohladom buducnosti internetu na Slovensku.Realizacia optiky do dedín,zrýchlovanie vdsl,zapojenie vdsl pre všetkych kde nemože byť optika atd.Ak by ste mali odkaz na neaky článok kde sa dočitam všetko o internete,telekome,ako sa realizuje atd všetko proste tak to hodte do komentu. Dakujem
  10. Myslim si ze 10/1 a 8/1 je to iste. Aj ked si mozno povies, ze neviem pocitat, ale to su zanedbatelne hodnoty
  11. Súhlasím s Tebou. Aktuálne som na Funfóne. Chcem sa vrátiť naspäť do Telekomu.Potrebujem Áno L minimálne ( kvôli dátam,neobmedzené volania nepotrebujem). Tak v mojom prípade prichádza do úvahy Áno L ( minimálne). No nechcem,ako nový zákazník platiť 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Veď toto je choré! S Telekomom som bol spokojný,ako s kvalitou siete. No ponúkaný Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov som odmietol. Aktuálne čakám na nejakú akciu v Telekome. Snáď od 1.2. Budú nejaké akcie a budem sa môcť vrátiť naspäť za normalnejšie ceny. Napríklad bonus za prenos čísla od konkurencie,alebo druhý paušál zo zľavou. Jeden paušál v Telekome mám je písaný na mňa ( využíva ho manželka). Tak snáď nejaká akcia bude. Trošku ľutujem odchod z Telekomu. Dôvod mám Funfón Smart ( predplatená karta spoločnosti Orange). Často po pár minútach mi preruší hovor. Niekedy sa minútu,alebo dve,alebo desať minút. Písal som na technickú podporu Orange. Takáto odpoveď mi prišla : Ak sa jedná o Prešov, v tejto lokalite riešime situáciu s padaním hovorov VoLTE. Technici naposledy odporúčali otestovať, či sa situácia prejavuje aj pri vypnutej funkcii VoLTE. Túto záležitosť riešia technici s vysokou prioritou, aj keď to už trvá dlhšie. Veríme, že sa nám to podarí vyriešiť čo najskôr. S pozdravom, Ľudmila. Vo Funfóne mám za 20€ 8GB dát a 100 minút hovorov do všetkých sietí na Slovensku a EÚ a 100 SMS /MMS do všetkých sietí na Slovensku a EÚ. Keby som vedel,tak zoberiem Áno L za 24€ s DPH s DPH. Tak teraz musím vydržať na nejakú akciu,lebo platiť 30€ za Áno L nie som ochotný.
  12. Planovana je optika vsade, len dolezite je, kedy budu plany realizovane. Podla mapy https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia by uz u vas optika mala byt, ale ta mapa je asi na 2 veci a neni kompatibilna z aktualnym stavom
  13. Súhlasím s Tebou. Aktuálne som na Funfóne. Chcem sa vrátiť naspäť do Telekomu.Potrebujem Áno L minimálne ( kvôli dátam,neobmedzené volania nepotrebujem). Tak v mojom prípade prichádza do úvahy Áno L ( minimálne). No nechcem,ako nový zákazník platiť 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Veď toto je choré! S Telekomom som bol spokojný,ako s kvalitou siete. No ponúkaný Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov som odmietol. Aktuálne čakám na nejakú akciu v Telekome. Snáď od 1.2. Budú nejaké akcie a budem sa môcť vrátiť naspäť za normalnejšie ceny. Napríklad bonus za prenos čísla od konkurencie,alebo druhý paušál zo zľavou. Jeden paušál v Telekome mám je písaný na mňa ( využíva ho manželka). Tak snáď nejaká akcia bude. Trošku ľutujem odchod z Telekomu. Dôvod mám Funfón Smart ( predplatená karta spoločnosti Orange). Často po pár minútach mi preruší hovor. Niekedy sa minútu,alebo dve,alebo desať minút. Písal som na technickú podporu Orange. Takáto odpoveď mi prišla : Ak sa jedná o Prešov, v tejto lokalite riešime situáciu s padaním hovorov VoLTE. Technici naposledy odporúčali otestovať, či sa situácia prejavuje aj pri vypnutej funkcii VoLTE. Túto záležitosť riešia technici s vysokou prioritou, aj keď to už trvá dlhšie. Veríme, že sa nám to podarí vyriešiť čo najskôr. S pozdravom, Ľudmila
  14. Ked chces, kup si garantovany internet s redundanciou a budes mat po probleme Aj ked mam sice len VDSL2 40/4, ale nezaznamenal som ziadne problemy. Dolezite je aj to aky typ (optika/xdsl/3G/4G ....) internetu mas, ako si vzdialeny od zdroja a ake mas koncove zariadenie (a aj ako nastavene). To ze internet od telekomu nefunguje dobre tebe neznamena, ze nefunguje aj ostatnym. Ja som mal napr. posledny vypadok pred 49 dnami a to nebol vypadok linky ale vypadok el. energie (UPS drzala cez 3 hod. ( nejedna sa len o modem, ale mam tam navesane dost vela veci (server, switch, router atd ...)). A uz cakam na optiku aby tych vypadkov bolo v lete co najmenej (nebavi ma po kazdej vacsej burke menit modem).
  15. Akurát som riešil prenos známej, vždy sa na mňa obracia s ponukami. Vyskladal som cez net ÍSŤ20 za 15 EUR s 2GB dát za 15 mesačnú viazanosť s prenosom a bez doprosovania sa. Dnes poslala objednávku cez web, uvidíme. Dám vedieť, či do piatku sa podarí prenos. V každom prípade treba mať jasno a podľa toho aj konať, čo chceme. Škoda, že sa nás fórum tím k tomu nevyjadruje, ako to reálne je, aj keby do súkromných správ.
  16. kup lepsi router a bude po probleme
  17. Áno L dávajú starým zákazníkom za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov ( nerátam do toho splátku za telefón). Keď chceš odísť z Telekomu,tak Ti to ponúkne zákaznícka linka. Nieje to bohviečo Áno L za 24€ s DPH. Je pravda,že existuje,aj retenčné oddelenie Telekomu,ale to rieši,len veľmi málo prípadov. Ak náhodou zavolajú,tak z CLIR-ka a ponúkajú Áno L za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24. Takúto ponuku dostane málokto. Keď chcete odísť zvyčajne zavolá,len zákaznícka linka a ponúkne zľavu 20% a nič viac! Píšem to z vlastnej skúsenosti.
  18. Akože nič v zlom ale intenet od Telekomu by som nikomu neodporucal...je fakt strašný. Rýchlosť internetu je o polovicu menšia ako má byť, dosť často vypadáva a taktiež má packet lossy.👎
  19. zmluvna pokuta 500MB ? asi myslis nieco ine. Zavolaj na infolinku 0800 123 456
  20. zadaval heslo v spravnom tvare ? nech napise na email aplikacia@telekom.sk alebo office@telekom.sk
  21. poskytuju zariadenia pre funkcnost sluzby a ta ti funguje, alebo ? meranie sa realizuje stale cez kabel. Nikde nie je napisane ze ti musia dat "profi" router aby si wifinu chytil aj v krcme , casto to ludia vyriesili vlastnym routrom a nikto ti nebrani spravit to iste . Ak by mali chodit ku kazdemu zakaznikovi zistovat preco nema v kuchyni wifi signal tak by na to potrebovali armadu technikov
  22. Zdravím chcel by som vás poprosiť o obnovenie hesla do magio go do mobilnej aplkácie cez obnovenie hesla mu to nechcelo ísť zadal nové heslo a stále ho to nechcelo prihlásiť ale potom už ani cez to čo mu prišlo mailom môj známi je starší pán a dnes odlieta do Francúzska a chcel by to využivať počas pobytu tam jeho tel. číslo je 090****944 bol by som rád ak by ste mu mohli na mail poslať nové prihlasovacie heslo vďaka alebo mu to niako resetovať zakaznicke čislo je 11****1502
  23. Dobrý deň, chcem sa opýtať na to, či je v pláne výstavba optickej siete na území obce Drienov v prešovskom okrese?
  24. Ahoj, kolise sila signalu wifi. Extrem je v najvacsej vzdialenosti od routra, kedy sila padne z tristvrte na nulu. Nastavil som vysielac tak aby dochadzalo k najnizim ruseniam. Mam to na optike, vysielac ide iba na 2 Ghz Cital som starsie prispevky, kde ludia opisuju podobne problemy. Uspokojili sa s odpovedami ze pasmo je rusene. Zaujimave je, ze ked vyskusam ,,prenosny mini router ,, nic take sa nedeje....ten ma iba vstavanu antenu.... V telekome odporucili iny router, najlepsie na 5 Ghz...samozrejme za vyssi mesacny doplatok, alebo zapojit k zariadeniu svoj silnejsi router. Telekom prispieva k tvorbe elektrosmogu? Najhorsie to bolo,ked som mal router nastaveny na automaticke nastavenie kanalov.V podstate ma nutia odist ku konkurencii. Najviac ma na tom stve, ta zadubenost...nikto to nedojde premerat ani skontrolovat. Staci mozno dodavat ine zariadenia. V podstate ma dnes v Telekome slusne poslali do ...prec....
  25. Yesterday
  26. Dobrý deň, chcel by som sa spýtať prečo som dostal zmluvnú pokutu na 500 MB keď som si aktivoval iba tú vianočnú akciu kde som dostal 500 MB a nerušil žiadnu zmluvu? Za odpoveď dopredu ďakujem.
  1. Nahrať ďalšie aktivity