Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Do práce chodím v zime MHD, v lete peši alebo bikesharingom, tiedime doma odpad, snažím sa sadiť stromčeky v okolí môjho bydliska, plasty používame sporadicky, ak je možnosť uprednostňujeme rozložitelné materiály.
  4. Triedim odpad, pestujeme si vlastnú zeleninu a ovocie bez chémie.
  5. Dobrý deň, koľko trvá priemerne zriadenie novej telefónnej linky a zapojenie služieb. Jedná sa o novostavbu, bez súp. čísla. Dom, ktorý je vedľa má spravený stĺp, takže predpokladám, že by sa rovnako pokračovalo z toho stĺpu aj ku nám. Jedná sa o mestskú časť, kde poskytujete aj vysokorýchlostný internet, v danej lokalite je vsak dostupné len základný DSL internet. čo treba spraviť , aby bol dostupný rýchlejší internet? VĎaka za odpoveď.
  6. Snazim sa chodit co najcastejsie na bicykli, recyklujem doma odpad - papier, plasty, kovy, tetrapaky,... a v obchodoch si neberiem plastove sacky na potraviny ani igelitky a pouzivam svoje platene tasky
  7. Poziadaj ich nech ti prepnú telekom router do bridge modu. Potom oba routre prepoj LAN káblom ( LAN porty). Na telekom routri vypni wifi a na tom TP Linku 1200 nastav wifi sieť
  8. Chodím pešo vždy ak sa dá, pripadne vyuzijem MHD. Vyhýbam sa jednorázovým plastom, triedi odpad.
  9. Dá sa to aj jednoduchšie ako posúvať šípkami. Klikneš na názov kanálu a vyskočí okno na zadanie čísla novej pozície. Radenie cez aplikáciu Magio nefunguje (aplikácia padá), a keď nepadne aj tak to nevykoná zmeny. A ďalší problém je, že aplikácia nevidí stanicu Seznam TV HD, takže je to celé posunuté o tu chýbajúcu stanicu. Nahlásil som to už dávnejšie, ale chyba stále nie je opravená. Ideálne by bolo keby telekom urobil radenie cez web stránku.
  10. Chcem sa spytat kedy bude dostupne magio tv go box lebo je uz dlho nedostupne
  11. Dobry den . Mam problem s pripojenim dalsieho routra na ten vas. uz som bol v predajni a vymenil som Vas povodny router za novy. Z noveho routra mam kabel natiahnuty do dalsieho routra , ktory je na druhom poschodi. - oba su TP link .Vas je TP - Link AC 750 a moj je Tp - Link 1200. Druhy router 1200ka je nastaveny ako bridge. Problem je v tom ze neustale pripaja a odpaja net.pada wifi a ani net na vasom routri nejde a pada. Viete mi poradit co treba nastavit aby tie routre spolu fungovali a nevypadaval internet ? Za info dakujem . Lebo som uz zufaly
  12. Yesterday
  13. Takto to vyzerá po zrýchlení u mňa 👍
  14. Dik za radu, ale zatial nic nepomohlo. Dokonca vymenili aj VDSL modem/router. Problem pretrvava. Mam tam pripojene dve APcka od MIkrotiku. Tie su urcite dobre, lebo ak ich prehodim do ineho routru tak vsetko slape ako hodinky.
  15. Triedim odpad, kde sa dá, idem pešo alebo vlakom, používam textilné tašky, a jasné, neznečisťujem prírodu, neodhadzujem von na zem smeti, čo nie je až také samozrejmé, nemám rada von neporiadok.
  16. Dobry den. Vedel by mi niekto vysvetlit aka je serioznost firmy, ked ma necha platit za Magio internet XL pri techonologii ADSL a rychlosti do 15Mb/s tu istu sumu ako zakaznikovi, ktory ma pripojenie cez optiku a za tu istu sumu mu poskytue rychlost pripojenia 40krat vyssiu? Dakujem
  17. O vrátenie kreditu je potrebné požiadať až po prenose čísla, osobne na predajni Telekom.
  18. Zdravim, vedel by mi niekto povedat aktualny a presny postup ak chcem pri prechode k inemu operatorovi vratit zvysny kredit na starej EASY karte? Najprv mozem poziadat o prenos cisla u ineho operatora a AZ PO preneseni cisla (tzn. cislo bude aktivne u ineho operatora) mozem poziadat o vratenie kreditu? Alebo musim ziadat o vratenie este predtym? Poprosim, ak by mi vedel niekto poradit presnu postupnost. Vopred vdaka.
  19. Skúste napísať na office@telekom.sk
  20. Triedim odpad do sáčkov, ktoré mi dáva mesto
  21. Prajem pekný deň, V našej firme máme dve ISDN linky. ISDN-NTBA 031940 (tel.č .42 987 02) ISDN-NTBA 050602 (DSL Internet od ORANGE +tel. č. 44 233 15) Na tej, ktorú používame na DSL internet by sme si chceli aktivovať VDSL. V ORANGE námpovedali, že dostali s telekomu vyjadrenie, že ak by na ISDN aktivovali VDSL, museli by zrušiť telefónne číslo. Dalo by sa dané telefóonne číslo z ISDN linky, ktorú chceme použiť na VDSL presmerovať na druhú ISDNku? Ak áno, na koho sa treba v telekome obrátiť? Nejaký e-mailový kontakt? Ďakujem za info.
  22. Dobrý deň. Mám problém s overovacím kódom cez sms. V objednávke pri zadaní telefónneho čísla pre overenie mi príde sms kód ale keď ho napíšem a potvrdím stále mi napíše, že platnosť kódu vypršala. Napíšem ho tam okamžite po príchode sms.
  23. Dobrý deň. Mám od vás magio internet vdsl L.Mam ho asi 2 týždne a rýchlosť by mala byť 40mbps,ale ide to v slabej prevadke nie viac ako 23mbps a v silnej cca 20mbps čo je super.Len nechapem prečo mi to nejde viac o 3:00 ráno, čo je veľmi slabá prevádzka.predtym som už mal dsl internet od orange 15mbps a islo mi to stabilne 11 až 13mbps,tak tomu nerozumiem prečo to tak nejde keď ste zrychlovali.adresa je Nálepkova 66, Bernolákovo. S pozdravom Milan Ďakujem za odpoveď.
  24. Triedim odpad, kompostujem, nosim si vlastnu tasku do obchodu.
  25. Tak uz vyriesene...zrychlene bolo este pred tyzdnom,ale na routri sa to neprejavilo.Az po cca minutovom odpojeni routra zo siete...cudovali sa profilu 6,6/61....ale ze pre mna je to plus a kedze ame napojeny na novej linke iba dvaja,tak to nijako nevadi nikomu
  26. Triedim odpad
  27. Robi to pri akejkolvek kvalite obrazu
  1. Nahrať ďalšie aktivity