Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Mám pocit, že sa to nedá, balík sa Ti deaktivuje ak vyčerpáš dáta, ak ich neminieš tak sa koncom mesiaca zruší automaticky. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zimny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii
  3. Momentálne je už miesto obsadené. Uzatváram.
  4. Zdravim, po spusteni aplikacie vypisuje error connecting to server...
  5. Dnes
  6. ich router musis mat lebo sa do neho zapaja telefon pevnej linky. Na tebe je rozhodnutie ci budes mat bridge alebo route mode. ak by si mal predsa zaujem vyuzivat od telekomu wifi, tak mozes pouvazovat aj o premiovom routri, je tam ale drahsi prenajom. ak si to vyklikas na webe tak pri M/L je cena 1,99 a pri XL 0,49 mesacne
  7. Ja mam novy paušál s nový číslo aj s telefónom. Nedá sa volať ani sms písať ani internet nejde.....!?!?!!!
  8. A nevies aky operator ponuka aj voWIFI ?
  9. Radsej este raz, lebo neviem ci si to vsimnes bez citovania TV nie, pevnu linku ano dik
  10. TV nie, pevnu linku ano dik
  11. Mam 27 SIM kariet, a chcem vidiet prehlad spotreby v tabulke... bez toho aby som rozklikaval
  12. Ako možem prosím Vás deaktivovať zimný balík internetu?
  13. Ďakujem za odpoveď a prajem pekný a Bohom požehnaný deň.
  14. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zimny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii pozri sa na návod, môžno Ti pomôže.
  15. Ak si si pri L nebrala telefón, ani iné zariadenie, tak je to možné - vyplň si tento formulár https://www.telekom.sk/mam-zaujem/novy-mobilny-telefon alebo nechaj číslo na stránke Telekom a zavolajú Ti.
  16. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte Volte sa neponúka pre Easy karty a VoWIFI zatiaľ tuším neponúkajú vôbec.
  17. Vianočné akcie zvyčajne platia do konca januára, alebo do vypredania.
  18. Dobrý deň prečo mi prosím nejde aktivovať si zimné dáta zadarmo?
  19. Dobrý deň, rada by som sa informovala, či je možné si teraz zmeniť paušál z L na XL? plus si zobrať k novému paušálu telefón? Ďakujem pekne. Voltemarová
  20. Dobrý den,chcem sa spitať prečo mi nejde Volte a Vowifi ? V telefone to mam aktivovane ale aj tak to nejde.Kartu mam eazy.Je potrebna nejaka aktivacia od telekomu ?
  21. pri prenose je dorucovana SIM s docasnym cislom, potom prebieha prenos. Zistis to presne tak ze stratis na povodnej SIM signal. Vloz do mobilu novu SIM
  22. Moj Telekom - Nastavenia faktúr a podrobných výpisov - Typ faktúry elektronická Email pre zaslanie elektronickej faktúry tvoj.email@email.sk Pravidelný odpis elektronickej faktúry. neaktívny alebo napis na chat, pripadne zavolaj 0800123456 alebo ak mas cas tak osobne v telekom centre
  23. @MegaGURU postupoval som na stranke takto, https://www.telekom.sk/televizia/magio-go SLUŽBY A CENY MAGIO GO A PREMIUM - Magio GO a Premium - Archív Magio GO Premium - klik - tam sa zobrazia kanaly archiv XL ani nemas, mas pri TV archiv S/M/L
  24. napis na chat na stranke
  25. napis na email aplikacia@telekom.sk , mozu ti preverit ci mas sluzbu aktivnu aby si si mohol vytvorit ucet
  26. Dobrý deň bral som si v pondelok paušál a dnes co je štvrtok mi nejde volať písať ani sms. Ako je to možné? Viete mi prosím vás poradiť....? Vopred dakujem
  27. vsetko najdes tu: https://www.telekom.sk/televizia/magio-go
  1. Nahrať ďalšie aktivity