Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Try to call Number 0800123777 helpdesk ..technician operator should be enable this feature on your router.
  4. 4G internet
  5. Greetings, I have a Huawei HG8245H router that I've got from Slovak Telekom. As the router is owned by the ISP, some features are disabled on it, such as IP routing, possibly to avoid user errors. I am an advanced user and I would need IP routing enabled on my router.
  6. Dobrý deň,mal by som záujem o internet na doma na Vo Velkom Zaluzi Hlavná ulica 452.Ukazuje mi dostupnosť 4/0.5mb/s neobmedzeny,8/1mb/s,15/1 mb/s.Oproti mne cez ulicu je už dostupný 10/1mb/s , 40/4mb/s , 90/9mb/s.Nie je to chyba alebo prečo nemôžem mať tento rýchlejší internet? Ďalej keď si pozrem mapu pokrytia mám dostupný 4g internet do (100mb/s) Toto je pre telefóny alebo aj pre 4g modem?
  7. Yesterday
  8. Mal už niekto podobný problém, aktivoval som si magio go 14.11.2019 predverom mi prišla sms-ka že mi bude končiť a dneska mi došla sms-ka že je magio go automaticky obnovené do 14.12.2019 čo je dneska, peniaze mi nabehli na faktúru ale služba mi nejde
  9. Mas externu antenu vonku na fasade alebo len LTE modul usb popripade LTE router so slotom na simku? PC pri merani bolo pripojene cez kabel alebo wifi? Tak ako pisal @janyxx nadstav QoS (traffic shape je moc drsne riesenie...). Ak s tym potrebujes pomoc, napis mi aky typ routra mas a ja ti napisem jak na to
  10. https://zive.aktuality.sk/clanok/144245/prenos-cisla-ku-konkurencii-ako-na-to-a-co-mozete-ziskat/
  11. poziadaj o bridge kup svoj router z lan 1 huawei daj kabel do wan na tplink a nastav ho ako gateway vsetky zariadenia okrem pevnej linky a magioboxu zapoj to tplink a mas to, sam to takto mam adb vv3212 v bridge a za nim asus rt-ac87u ako gateway
  12. Utajiť číslo sa dá iba pre prípad nezverejnenia, spravíš to cez Môj Telekom. Ostatné sa eliminovať nedá, nakoľko sa databázy čísel predávajú o sto-dvesto a na to nemá operátor dosah. Mne sa podarilo eliminovať relatívne dosť čísel vďaka blokovaniu priamo v telefóne. Keď vidím, že to je hlúposť, zvyčajne poprosím aby mi zavolali za 5 minút, nakoľko som na stretnutí a hneď ich bloknem. Trik, ktorý funguje pekne, relatívne už 50 blokovaných čísel a už sa mi stane tak raz za 2 týždne, že sa objaví niečo nové. Už sa mi ta moja databáza "VIP čísiel" nerozrastá tak rýchlo
  13. Zavolaj na číslo 0800 123 456 a skús sa dohodnúť na infolinke. Toto je fórum, nie retenčné oddelenie a nik tu nemá dosah na ponuku produktov ani ich ceny.
  14. niekto kompetentný sa k tomu vyjadrí ? pomaly chystám prechod na teretstriál lebo takto je magio go nepouzitelne
  15. Ako si mozem zmenit APN nastavenia. mam 4g LTE router a v nastaveniach WAN to nieje ani nikde inde.
  16. Dobrý deň, prosím vás Kód Adresáta 1211103001 Končí mi 11.1.2020 Paušál XL a na predĺženie zmluvy by som mal záujem o vianočný darček TV Samsung a tak isto Magio TV XL(Internet L) a k tomu Playstation 4. Končia mi všetky tri služby od vás preto sa chcem spýtať či sa mi môžte ozvať a vybaviť tú objednávku pretože som sa o to pokúšal ale z roku 2017 je nejaký nedoplatok za paušál čo som dávno zrušil (119€). Bolo to zamietnuté ale stým že bez tých vianočných darčekov by nebol problém zmluvy predĺžiť. Takže to už by nevadilo že je tam ten dlh však? Ale keď už neviem koľko x rokov som u vás a všetko platím na čas a práve chcem využiť túto akciu k službám tak to už nie. Bez nich áno, to má potom akú logiku? Vy prídete o Tri služby a 3 Sim karty. Prosím ozvy te sa mi na t.č. 0951273101 Ďakujem. P.S. konkurencia tak isto ponúka konzoly k novým paušálom. Ak by sa to malo riešiť dlho a aj tak všetko doplatiť a doplatil tak to skúsim niekde inde. Pretože som to mohol splácať k tomu Paušálu tú omeškanú sumu. Mesačne platím cca 140 eur plus dobíjanie kreditu. Skús ste mi vyjsť v ústrety prosím vás keď už idú tie vianoce pretože to potrebujem čo najskôr.
  17. Mms

    Dobry den dna 12.12 mi prisla mms z cisla 0904970000 ale mo ju nezobrazilo len mi prislo ze si ju mam vyzdvyhnut na mms.o2 stranke prisiel mi aj id kod ale aj tak mi nic nezobrazilo mam aj aktivovane data aj mms. Je mozne mi ju este poslat ak je niekde ulozena?
  18. Platnosť dobíjacej karty sa ti pri každom dobití predĺži na 12 mesiacov, čiže ak si ju dobíjal po 16.11.2018 tak máš čas.
  19. Ako postupovať ked si chcem utajiť čislo, aby mi rôzna marketingové spolocnosti nevyvolávali
  20. Minulý týždeň
  21. Máte správne nastavený APN bod pripojenia??? Meno: Telekom Internet APN: internet Proxy: Nenastavené Port: Nenastavené Meno používateľa: Nenastavené Heslo: Nenastavené Server: Nenastavené MMSC: Nenastavené Proxy pre MMS: Nenastavené Port MMS: Nenastavené MMC: 231 MNC: 02 Typ overenia: Žiadny Typ názvu prístupového bodu: default Protokol APN: IPv4 Roamingový protokol pre APN: IPv4 Povoliť/zakázať názov prístupového bodu: označené Nosič: Nešpecifikovaný Typ operátora mobilnej virtuálnej siete: Žiadny Hodnota operátora mobilnej virtuálnej siete: Nenastavené https://www.telekom.sk/wiki/internet/vseobecne-nastavenia-internetu
  22. Jedno číslo som dal preč. Chceli mi dať Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Tak som odišiel. 24€ je za Áno L veľa samozrejme,že bez telefónu. Ten som nechcel. Niektorím dávajú Áno L za 18€ cez retenčné oddelenie. Mne mohli dať,aspoň za 21€.
  23. mne sa stalo to isté, aktivovala som si dáta cez aplikáciu a nič nefunguje, ani po reštartovaní...
  24. Dnes mi prišiel e-mail v takomto znení: Terka: Viete sa k tomu vyjadriť ? nejako si tu protirečíte Vaša kolegyňa Jana tvrdý že služba nefunguje tak ako teraz ?
  25. dobrý večer....potreboval by som pomoc ohľadom mojej karty...dnes 13.12 mi dosiel kredit a chcel by som vediet ci bude v poriadku ak si kredit dobijem v pondelok(16.12)...či sa karta nedeaktivuje za ten čas a nepridem o svoje čislo a nebudem musiet robit novu kartu a cislo...dakujem
  26. Bohuzial z dali sme od nich prec 2 cisla . Neplánoval som to ale bohuzial žiadna ponuka neprišla . Teda resp. prišla na jednom pausale chceli viac o 5 eur za menej sluzieb a druhý chceli zachovať ale zdražiť o 12 eur. Takze po toľkých rokoch sa ťažko odchádzalo ale obe cisla sú už u noveho peratora
  27. Pravdepodobne,ani zľava nebude. Možno zľava 20%,ktorú mi ponúkli cez zákaznícku linku na Áno L paušál. Odmietol som ponuku a odišiel som z jedným číslom preč..😢
  28. Ahoj @anika2629, postup nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/data-navyse @Ľuboš
  1. Nahrať ďalšie aktivity