Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Yesterday
  3. Pekné od teba, že si sa podelil o zážitok, ale to je asi tak všetko, nič nezmožeš, radiť ti tu nemá zmysel, hlavne keď sám si si odpovedal, že nech ti neradíme o volaní na inflolinku, a podobne, keď reálne nič nemôžeš ani robiť, zároveň ani riešiť s kuriérom kedy to bude, lebo osobne mám skúsenosť, že proste Telekom mi nevedel poslať ani len číslo balíka. A inak na takéto problémy by to chcelo aby Telekom pri predlžovaní viazanosti najlepšie, posielal aj nejaké upozornenie, že či telefónne číslo prípadne aj adresa sú aktuálne, lebo u nich aj zmena adrey je celkom problém, mám takú skúsenosť, že známa predlžovala viazanosť a tuším aj niečo si brala nejaké zariadenie, a proste oni sa na pobočke nespýtali či na túto adresu doručiť, logicky áno akú tam máš tak tam stále možno bývaš, ale proste mali by sa ťa spýtať či to sedí a prípadne zmeniť tú adresu, lebo proste človek keď zmení bydlisko predsa nemôže myslieť na všetko kde treba zmeniť adresu, a zároveň v Telekome tiež typujem, že je to taký proces, že musíš aj papiere podpisovať, toto by mohli pekne zakompnovať do Môjho Telekomu ak to tam nie je, takéto veci by sa mohli dať pekne riešiť cez internet, zoberme si teraz je doba, kedy naozaj človek nechce ísť nutne keď netreba a je to fakt úplná maličkosť či zmena, na pobočku a ešte si tam vystáť radu, lebo fakt čo sa mne vždy stalo na viacerých pobočkách vždy som čakal prípadne bolo tam fakt dosť ľudí, a najhorší sú tí čo polhodinu vyberajú mobil, ako keby si nevedeli predom pozrieť na internete aké sú v ponuke a vytypovať, že ktoré si možno odskúša, a nie tam ty kokso prezerať a skúšať dvadsať mobilov a možno si nakoniec žiadny nezoberie, iba zdržuje
  4. Tu na fóre Ti na to nikto neodpovie. Treba zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456, napísať na stránke Telekom.sk (vpravo dole, ikonka "potrebujete pomôcť?"), alebo pošli súkromnú správu na FB stránke telekomu. Nabudúce nemusíš zakladať novú tému na tú istú otázku😉 https://forum.telekom.sk/topic/19187-internet-vzduchom/
  5. a mas aktivne ? zavolaj na 0800 123 456
  6. na dialku data nevedia zapnut, to je funkcionalita mobilu, spoplatnenie posli nech to overia http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  7. No už je pomali koniec mája ale zatiaľ sa nič v obci nerobí, nikde žiadne výkopové práce a ani žiadne kladenie optického kábla. A preto by som chcel vedieť že kedy sa s tým už začne, lebo takto a týmto tempom to do konca septembra určite nebude. Som zvedavý či niekto z Telekomu mi odpovie že kedy to presne bude hotové.
  8. Dobrý, chcem sa opýtať že či si môžem zmenit balík v internete vzduchom na 200Gb alebo 500Gb keď mi platí ešte zmluva pretože už približne rok mam internet 50Gb/15€ a tento mesiac ste pridali ďalšie tak že či to ide zmeniť. https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-uvedie-novu-verziu-sluzby-magio-internet-vzduchom-nove-objemy-dat-i-dalsie-benefity-pre-magenta-1
  9. skus nabuduce pohladat
  10. nie je tych reklam na internete dost ? kto by v magio go sledoval aktivne tento kanal ? to by bolo zbytocne zahlcovanie kapacity predsa.... ci?
  11. https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-uvedie-novu-verziu-sluzby-magio-internet-vzduchom-nove-objemy-dat-i-dalsie-benefity-pre-magenta-1
  12. Choď na stránku Telekom.sk a v pravom dolnom rohu je ikonka "potrebujete pomôcť?" klikni na ňu a píš😉 Prípadne môžeš chatovať na FB stránke telekomu.
  13. Prosím vás ako si tu viem online písať s operátorom???
  14. Minulý týždeň
  15. Dobrý, chcel by som sa opýtať či by ste nemohli zvýšiť objem dát u internetu vzduchom pretože mi príde že 50GB je málo a skoro nikdy to nestačí, nemohli by ste to dať na 100 alebo vyššie?
  16. Dobry den, moze sa to zmenit asi myslite, ze sa to moze este odlozit, skor to asi nespustia. Moze sa vytvorit objednavka napr. na internet este pred oficialnym spustenim? Dakujem.
  17. Preco nemate v MagioGO vas Infokanal, ktory je v iptv na 44 kanaly? Dostanu sa tak k tomu aj zakaznici MagioSAT. Bezne ku tomu pristup nemaju a takto ho dostanu, kedze MagioGO ku sluzbe SATu je bezplatne. Pripadne ten stream mozete pouzit aj na vasich strankach telekom.sk/televizia vramci proma. Mozu tam bezat vase reklamy, uputavky,... Mna tam zaujali koncerty Jarosa z obchodneho centra... Zvazte tie moznosti, co by vam to prinieslo.
  18. Ale to sa neda znizit. Telekom pouziva hls. Pre prehravanie hls potrebujes mat aspon 3 chunky a tie maju kazdy po 10 sec. Dokonca ani dvaja zakaznici nemusia mat live rovnake, nakolko kazdy kto sa pripojj na stream v priebehu 10s chunku ho prehrava od zaciatku. Aj ked ho spusti v 9tej sekunde, dostane cely od zaciatku a tak sa to natiahne. V niektorych pripadoch moze byt opozdenie az takmer 40sekundove. Da sa to zmiernit pouzitim mpegdash ale to by museli byt prisposobene vsetky appky, co asi nie su.
  19. Dobry den.Chcem sa spytat na kvalitu vasho signalu-obrazu ktory mi vobec nepripada ako HD!!! Sudim podla toho ze obycajny swan ma neporovnatelne kvalitnejsi a ostrejsi obraz ako vase magio! A este jedna otazka.PRedlzil som zmluvu opat co uz asi neurobim v buducnosti ak sa to nezlepsi ci mam narok na novy a kvalitnejsi set top box. Dakujem.
  20. Dobry den, Este otazocka. Kde by som nasiel technicku specifikaciu optickeho internet. Napriklad agregacia a garantovana rychlost. Vopred dakujem za odpoved.
  21. Zavolať priamo na infolinku 0800 123 456, ak myslíš tento link https://www.telekom.sk/internet/4g-internet/podporuje-moja-sim-karta-4g tak nefunguje už roky a paradoxne s tým nik nič nerobí!!!
  22. Ideálne poslať mailom potvrdenie o úhrade na pohladavky.mob@telekom.sk prípadne sa spojiť telefonicky na infolinke 0800 123 456
  23. Vie mi niekto povedať "Prečo je to tak" ? Dedina má cca 250 obyvateľov, a čuduj sa svete, každý dom má iné možnosti pripojenia na internet. Samozrejme bez optiky, cez kábel. Chcel by som Magio internet Vzduchom cez LTE. Podľa Mapy dostupnosti je tu vyliata ružová farba (takže tu má byť, Reálne nameraný 35down./20upl.), podľa Telekom Infolinky internet LTE tu vraj dostupný pre obec Solčianky nie je! Pritom Niektoré domy (viď priložené súbory) ho ako možnosť ponúkajú. Podmienky do 8MB/s bez Optiky a s LTE signálom spĺňame. Za pomoc ďakujem krásne.
  24. oprava: nie 13.-14.5 ale 20.-21.5
  25. Dobry den. Chcem sa s vami podelit o naozaj neakceptovatelny zazitok. 6.5.2019 pondelok som si telefonicky objednal prechod z magio L na magio XL internet s tym ze hovor porebiehal 2 minuty chcela len kopiu obcianskeho. Poslal som cely tyzden nic. stvrtok 16.5. volam do telekomu ze kde je kurier kde mam router ? Operatorka mi oznamila ze zamietnute na logistike ze kurier u mna bol ale nedovolal sa. dovod ? prva operatorka mu na mna dala 9 rokov stare cislo zo systemu a nie cislo z ktoreho jej vola zakaznik (logika level opica) . takze druha operatorka mi to vo stvrtok vybavila nanovo a povedala ze dorucenie mam cakat pondelok utorok 13.-14.5. . v stredu 15.5. volam znova do telekomu. kde mam router a novu sluzbu ? tretia operatorka mi povie zasielka odoslana 6.5. (prva objednavka) (( takze druhy krat to ani na novo neobjednala ? )) s tym ze tretia operatorka mi povedala ze dam vam na to urgenciu viac vam neviem pomoct. pytam sa jej tak mozem to teda ocakavat do piatku hej ? ( logicky ked kurier dorucuje do 3 dni aj z ciech , mam take skusenosti. Tak s urgenciou do 2 dni akoby nic to tu musi byt) operatorka mi na to povie ze skor buduci tyzden ? tak kur*a aky mate rozdiel medzi urgenciou a normalnym dorucenim ked aj jedno aj druhe trva tyzden ? co to je za kuriersku sluzbu ze nevedia 3 tyzdne dorucit router. garantujem vam ze ak to tu v pondelok nebude tak rusim zmluvy 10 rokov som vasim zakaznikom. a prechadzam niekde inde lebo toto je uz sila aby ste 3 tyzdne nevedeli dorucit balik. P.S. rady tipu zavolaj na zakaznicku linku alebo podobne smiesnosti si nechajte pre seba .
  26. Dobry mozem sa spytat ze ak som dneska rano uhradila 2 mesacne splatky s meskanim magio televizie, tak asi kedy nam spustia sluzbu programov znova ?! Lebo nam to vypli a preto sa pytam ze kedy nam to zapnu znova ?! Dakujem
  27. mam taky pocit ze vecer ovecky chodia s roboty a pustaju jojku a magio TV fiči na magio optike nie ? ci to nebude tym ze to ta siet proste nestiha vsetky tie ovecky co pozeraju farmu a hornu dolnu
  28. to mas este dobre. ja som 6.5.2019 presiel s magio L na magio XL po 5 dnoch som tam volal ze kde mam router. povedali mi ze kurier u mna bol ale nedovolal sa. ( dali mu na mna 9 rokov stare cislo z ich systemu) s tym ze to teda objednala na novo s tym ze pride to 13.-14.5 pondelok utorok ( zrejme potrebuju tyzden na doruceniue balika) 16.5. (streda) som znova volal do telekomu ze kde mam balik a router. povedala ze je to odoslane 6.5. hovorim vyborne 2 tyzdne su neni schopnby dorucit router. povedala dam vam na to urgenciu. tak sa teda pytam mozem to ocakavat teda do piatku ? a ona ze skor budduci tyzden takze jedna da zle cislo . druha povie pondelok utorok. tretia v stredu s urgenciou povie ze az dalsi tyzden ? to co je za urgencia ze kurier nejde peso ale dostane kolobezku ? aby som mesiac cakal na router ? dnes 24.5. mi dosla sms. po skoro mesiaci mi pride sms ze na mojej poziadavke sa pracuje. ak to tu v pondelok nebude tak im strasne vynadam
  1. Nahrať ďalšie aktivity