Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Dobrý deň, chcel by som sa spýtať prečo som dostal zmluvnú pokutu na 500 MB keď som si aktivoval iba tú vianočnú akciu kde som dostal 500 MB a nerušil žiadnu zmluvu? Za odpoveď dopredu ďakujem.
  4. pri DSL ano, ale myslel som aj inu technolgiu internetu... skus sa popytat na internet vzduchom cez 4G v telekome
  5. aha tak to snr sa mení od 8.1-po 8.4.... asi 5 domy odo mna už majú dostupný internet 10/1.. zmenou poskytovateľa to nebude to isté ak vzdialenosť ostane rovnaká??
  6. SNR je odstup signalu od sumu, cim je hodnota vyssia tym stabilnejsia linka a vacsia prepustnost, naopak ak byvas daleko od ustredne SNR je tym mensie a tym aj celkova priepustnost. Dalej tuto hodnotu ovplyvnuje rusenie od inych liniek a ine zdroje elektromagnetickeho rusenia. Ja viem ze rychlost je nic moc ale nepomozes si... jednine zmenou poskytovatela.
  7. co znamená to snr? je možné to nejak vyriešiť preto že ta rýchlosť je dosť nízka.....
  8. podla utlmu 2.5 km cca... nad zvysenim moc neuvazuj SNR mas 8 db dolna hranica je 6 db.. potom uz je linka menej stabilna, moze zacat padat (najma vecer). Limit je 10 mbit (profil 11500 kbps)
  9. je možné zvýšenie rýchlosti?? ako zistím vzdialenosť linky?? prikladám aj status dsl linky
  10. prihlas sa do routra a v sekcii internet by to malo byt
  11. chcem sa spýtať ako zistím parametre dsl linky..? a je možné zrýchlenie pretože 8/1 mb je dosť pomalé
  12. Ahojte Má ešte niekto voľné miesto do skupiny Magenta 1 Ďakujem Pausal L cislo 0908251997
  13. Ahojte Má ešte niekto voľné miesto do skupiny Magenta 1 Ďakujem
  14. Dobrý deň Chcel by som sa opýtať ako sa dá zrušiť účet na Môj Telekom. Ďakujem za odpoveď.
  15. Pre Happy,Áno a business programy je VOLTE prístupné. Neprístupné VOLTE( zatiaľ) je pre predplatenú kartu Easy a Juro.
  16. nejde
  17. Už som napisala, čakám dúfam že to nebude trvať dalsie 2 týždne
  18. Mate niekto skusenost s custom rychlostou netu mimo tych standardnych balickov ? Ide mi primarne o vyssi upload, ale chcel by som to mat v cene zakladneho balicka, pricom na downloade mi az tak nezalezi. Uplne konkretne teda by som namiesto programu 120/12 by som mal 80/40 za cenu standardneho programu. Je mozne toto nejako zariadit?
  19. Volaj technickú linku podpory na 0800 123 777 a nahlás problém tam.
  20. Neviem o tom, že by sa to rozdelovalo na biznis a rezidentní zákazníci.... podmienky sú tu https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte
  21. Aby som veci ozrejmi a nevzniklo zbytočne dusno, má pravdu aj Abcdefgh, nakoľko kedysi sa skutočne telefóny brendovali, čo znamenalo ozaj slabú softvérovú podporu a nie práve rýchly update firmware. Skús si zavolať Patus 1996 na technickú infolinku 0800 123 777, kde to skutočne chytí chlap do ruky, technicky zdatný a povie ti, keď poprosíš, či ten tvoj vysnívaný mobil je brendovaný na Telekom značku. Ak nie, išiel by som do toho bez problémov. Ak áno, osobne by som sa vyhol oblúkom brandovaných modelov.
  22. Root cause najdeny ... po 5E/6 UTP kabli pripojenom priamo do ST bridgeu to da krasnych 600+ Mbps ... problem mam v 5E kabli, ktory ide zo 'serverovne' do garaze, kde mam vyvedenu optiku ... vyzera, ze je zle nakrimpovany, tak dufam, ze ked ho fixnem, ze vsetko vyriesim ... Kazdopadne dakujem za komenty a reakcie ... majte pekny den!
  23. Ahojte, napíšte prosím kolegom na email aplikacia@telekom.sk @Ľuboš
  24. Ahoj @panamera, napíš prosím kolegom na email aplikacia@telekom.sk. @Ľuboš
  25. Objednaj si prechod z Tvojho internetu na optický, buď cez stránku https://www.telekom.sk/internet/magio-internet, alebo zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo osobne na predajni Telekom.
  26. Zdravím Kedy plánuje TELEKOM zaviesť službu VoLTE aj pre business zákazníkov?
  1. Nahrať ďalšie aktivity