Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Ďakujem za odpoveď. Dúfal som, že to bude skôr nakoľko lokálny provider mi s cenou aj rýchlosťou ide hore krkom. Každopádne dôležité je, že tu optika bude.
  3. spustenie vašej ulice by malo byť 31.12.2021
  4. Dobry den, snazim sa asi pol roka pripojit svoj dom v Seredi k optickemu internetu, kde je optika vedena vzdusne po stlpoch avsak iba po jednej strane. Mam dom v druhom rade (za susedom, na ktoreho strane nie je vedena optika) a uz mam stlp, na ktorom sa chcem s niekym dohodnut aby ho osadil a zapojil moju aj susedovu domacnost do siete. Moj dom ma vyvedenu opticku chranicku priamo do domu (cca 80m). Ako mam postupovat ? Obchodny zastupca sa snazil to riesit s niekym z realizacie siete (ZYRY), a poprosil ma aby som sa zaregitroval ako spolupodielnik na pripojke. Neviem vsak kde ani ako. Vie mi s tym niekto pomoct ? dakujem
  5. Minulý týždeň
  6. Dobrý deň. Chcel by som sa informovať či sa tento rok stihne dobudovať optika v obci Malinovo ktorú buduje pre Telekom Suptel. Podľa rozpisu mali byť niektoré ulice už dávno hotové, avšak internet tam nie je dostupný. Konkrétne mi ide o Broskyňovu ulicu ktorá je naplánovaná na realizáciu koncom októbra. Hlavne vsak či vôbec bude tento rok internet spustený. Dakujem
  7. Mam toto https://e.huawei.com/en/products/enterprise-transmission-access/access/onu/echolife-eg8145v5
  8. noa co MFP
  9. Tak to zacina byt vskutku zaujimave, este teda pre moj teraz uz takmer statisticky zber ... je to na ONT 8245H alebo 8145V5, pripadne uplne niecom inom? Mne by to mozno ani tak nevadilo, keby to bolo riadne zdokumentovane a napr. predchadzal tomu notifikacny email. Takto ked si napr. nieco otvara nahodne pomocne porty, tak nestaci sa spolahnut na to, ze hocikde volny neprivilegovany, pretoze sa jednoducho zo dna na den moze stat, ze mi to ISP bez notifikacie zablokuje. V tomto pripade nasledne zlyhal aj proces reklamacie a do toho poskytovane mylne informacie, ze ISP nic neblokuje. U bezneho zakaznika by som napriklad to SMTP pochopil, ale to predsa mozu robit uplne inym sposobom, najma ked maju kontrolu nad celym FW vlastneho ONT v sprave a koncovych zakaznikov v bridge mode z toho mohli vynechat. A do toho blokovat 7547, ktory to ONT moze mat nanajvys otvorene na uplne oddelenom VLAN - bolo by zaujimave vediet, ci je to "pre istotu", alebo "omylom", to potom tiez nieco vypoveda o kvalite technickeho zazemia takeho ISP.
  10. neviem či si tu mal toto zverejňovať
  11. aha, dik. Teraz som sa dozvedel, ze kurier tu druhu zmluvu naozaj vzal a aj bola podpisana. Podpis sice nebol moj, lebo to podpisoval otec (ja som bol po nocnej). Dufam ze to bude OK.
  12. Jednu kopiu zmluvy s podpisom mal zobrat kurier. Limit dat je vlastnost jednej zo sluzieb na telefonnom cisle. Ta sluzba je z nariadenia EU aby pri datovani v zahranici nedoslo k neocakavanemu navyseniu faktury z minutych dat. Po minuti 24 € na data v zahranici sa data zastavia a pouzivatel potom musi odkliknut na internete ze chce v datovani pokracovat. Ten limit sa da zvysit az na 60 € na m.telekom.sk/travel
  13. Zdravím, JOJ ŠPORT je v ponuke, bude, alebo ako to je? Díky...
  14. Mal som pred rokmi obdobny problem , ale u ISP orange na VDSL. Spominany ISP zacal mat problemy z napadanim svojich koncovych zariadeni u zakaznikov, tak jednoducho zacal blokovat port 80. Mne bezali nejake webove sluzby a zrazu prestali fungovat. Vsimol som si to sice az po nejakom case. Potom som zacal patrat, kde moze byt problem a vobec ma nenapadlo, ze to moze blokovat ISP. Vtedy som pouzival mikrotik a snad 10 krat som kontroval port forward a vsetko bolo v poriadku. Ine porty fungovali. Potom som prisiel na to, ze orange blokoval port 80. Potom som ich poziadal o otvorenie portu, ale zacali sa vyhovarat a nakoniec sme sa dohodli a celkom vyhodne v moj prospech. Neviem ci nevedeli, alebo sa im nechcelo, alebo chceli mat menej problemov, ale otvorit port pre zakaznika ktory ma dynamic IPv4 adresu sa im nepodarilo, tak mi pridelili staticku IPv4 co mi vyhovovalo a mal som to bez poplatkov. Takze mozno uspejes aj ty a dostanes staticku zdarma
  15. Tak mi to nedalo a vyskusal som to. Mas pravdu 7547 je blokovany
  16. Chcel som si spraviť predobjednávku na biznis paušále, ale stránka vraj neexistuje, je tam asi chyba.
  17. sorry, ale ja mam v tych zmluvach nejake nezrovnalosti, tak radsej sa opytam. 07.09.2021 som si cez internet objednal program bez zavazkov. Asi o tyzden ma kontaktovala pracovnicka z telekomu a chcela vediet ci mam stale o to zaujem. Ja som to potvrdil a dnes mi kurier doniesol 2 velke obalky (format A4). V jednej bola sim karta a v druhej zluva vratane (VOP). V zmluve je okrem ineho aj tabulka cislo 1 v ktorej su mesacne poplatky (vid obrazok). Druha strana zmluvy je pripravena na podpis. Nerozumiem v tej tabulke cislo 1 co som vyznacil cervenym. Co je to za suma "limit kontroly dat" 24€ A co sa tyka toho podpisu. Spominam si, ze ked som objednaval nieco cez internet pred 10-15 rokmi, tak vzdy telekom pribalil obalku. Zmluvu ssom podpisal a poslal v pribalenej obalke. Teraz som ziadnu prilozenu obalku nemal, tak neviem ci to je potrebne podpisovat a odosielat do telekomu.
  18. Ahojte, Telekom dnes odštartoval predpredaj najnovších iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro a iPhone 13 Pro MAX. Novinkou je, že objednávku si vyklikáte priamo na stránke katalógu a vaša objednávka je záväzná. Určite poteším tých z vás, ktorých zaujíma farebné prevedenie, ktoré ponúkame a ktoré si viete pozrieť priamo v ponuke Redizajnované zvnútra i navonok, iPhone 13 Pro a iPhone 13 Pro Max predstavujú najvyspelejší pro fotoaparát systém na iPhone, Super Retina XDR displej s ProMotion, vylepšenú výdrž batérie, v Apple vyvinutý A15 Bionic čip s 5-jadrovým GPU a pokročilú 5G skúsenosť. iPhone 13 a iPhone 13 mini obsahujú historicky najvyspelejší dvojitý fotoaparát v iPhone a silný A15 Bionic čip v šikovnom a odolnom dizajne. Dobré správy ohľadom iPhone 13 mám aj pre biznis zákazníkov. Tí si vedia objednávku vyklikať tu a ide o nezáväzné predobjednanie. Oficiálny predaj nových jabĺčok bude štartovať takto o týždeň 24.9.2021. Otázočka pre vás: Páči sa vám tento nový štýl predpredaja v Telekome? ďakujem krásne za všetky vaše reakcie vaša Lucka
  19. Ano máte pravdu je to neférove, 30 dni je ozaj malo, to radšej nech ani neponúkaju. Taký darček sa mnohým neoplatí
  20. Dobry den prajem, zaciatkom tyzdna mi bol aktivovany HD Sportovy kanal na Magio SAT TV, ale aj po niekolkonasobnom opatovnom restartovani Magio Boxu a pokusoch o reaktivaciu sluzby (cez chat technickej podpory) mi pri Premier Sport HD pise, ze program nie je sucastou objednanych balikov. Ostatne programy balika funguju. Stretol sa uz niekto s rovnakym problemom / pozna niekto riesenie? Dakujem.
  21. Je tam funkcia oživovač pixelov, ale nepomohlo to.
  22. Ano 60 staníc mas v MAGIO GO pokiaľ maš doma zriadenu magio TV cez satelit alebo IPTV je na tom obrázku aj napísané ZADARMO K MAGIO TV. Ale ty si napisal že máš zriadenú službu MAGIO GO benefit a tu dávajú buď bezplatne k internetu alebo paušálu pokial nemáš od Telekomu zriadenú aj službu MAGIO TV cez satelit alebo IPTV . Na stránke s paušálmi je to uvedené: Čo obsahuje Magio GO Benefit a ako sa aktivuje? So službou Magio GO Benefit môžete sledovať vo svojom mobile či tablete atraktívne športové prenosy, kvalitné dokumenty BBC Earth, alebo rozprávky z Ťuki TV pre vaše deti kdekoľvek sa nachádzate. K tomu získate aj online TV so živým vysielaním a 7-dňovým archívom. Magio GO Benefit je bezplatnou súčasťou všetkých paušálov s cenou od 25 €, teda od paušálu T Ideál 25 vyššie, a je prístupný počas celej doby trvania viazanosti paušálu. Služba je dostupná automaticky. Po aktivácii vášho paušálu vám príde SMS s prístupovými údajmi, s ktorými sa prihlásite do Magio GO aplikácie. So službou Magio GO Benefit môžete obsah sledovať iba na jednom zariadení, na rozdiel od služby Magio GO, ktorá je dostupná až pre štyri zariadenia.
  23. Dobrý deň, áno, termín sa zmenil, aktuálne platný je 23.12.2022.
  24. no s online nakupovaním ako s online nakupovaním.... naposledy som bol fajne vytočený, keď som chcel miesto platenia za box x nahrávaním na telku (pri predlžovaní viazanosti) zobrať dva lacnejšie boxy bez nehrávania. (platí sa za ne mesačne) ..... no a prišla mi prvá faktúra a pozerám 20 poplatok za "aktiváciu" týchto boxov..... ale bol som debatovať na pobočke, potom v online chate a nakoniec som mal výpomoc pri objednávke online (po telefóne) .... nikto tento aktivačný poplatok nespomínal.... lebo keby áno, otáčam sa na päte.... o poplatkoch všade hovorili len o tom mesačnom... tento bol zamlčaný.... človek si nastaví veci tak aby mal všetko pomení, aby nevyhadzoval peniaze tam kde to nevyužíva.... a oni napriek tomu nájdu spôsob.... keby som tô faktúru videl do 14 dní od objednania, tak už ma v telekome niet..... neskutočne nasratý som na toto ešte teraz....
  25. platnosť kreditu je ale 12 mesiacov. len kredit ktorý rozdávajú zadarmo ako darček, má limit 30 dní ten ktorý si reálne zaplatíte má 12 mesiacov.
  26. Nevidím dôvod prečo by nemohli nechať platnosť kreditu 12 mesiacov ved aj tak bonusovy kredit sa používa na služby telekomu na starých programoch s tým problém nie je a konkurencia 02 orange ma platnosť 12 mesiacov preto určite navrhujem aby platnosť bola 12 mesiacov a nie 30 dní je to málo a nefer voči zákazníkom
  27. Dobrý deň, chcem by som opísať moju poslednú skúsenosť s telekomom. 14.9. som si vybral novy paušál, vložil do košíka, následne tablet ktorý bol skoro zadarmo. Všetko som potvrdil, do emailu prišlo potvrdenie, že všetko je tak ako ponúkali na internete. Na druhý deň mi prišla do emailu faktúra ale už za iných podmienok ako mi bolo potvrdené. Nieje pre spoločnosť náhodou záväzné dodať tovar podľa dohodnutých podmienok? Načo stale chodia notifikácie nech si objednám sluzby online a nakoniec to nieje tak ako potvrdia? Povedali mi že sa im to ešte nestalo, mate niekto takúto negatívnu skúsenosť s online nakupovaním v Telekome? Ďakujem.
  1. Nahrať ďalšie aktivity