Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Iba telefonicky na 0800 123 456. Nedá sa to vyklikať cez web. Možné to je, avšak nesmieš mať záväzky u odchádzajúceho operátora.
  4. Dalsie dovody moze byt: exspirovana Easy, vycerpany kredit, nezaplatena faktura, chyba telefonu...
  5. V takomto prípade volaj na číslo 0800 123 777, alebo sa s nimi skús spojiť na chate a technici Ti to preveria. https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi
  6. Napíš si požiadavku cez https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a dostaneš presnú odpoveď.
  7. ďakujem za odpoveďe😊akosi sa s tým zmieeujem, že ho budem ešte rok používať takyto pavučinovy🙄😵
  8. Stiahnuť 749 Kb/s Priemerná : 447 Kb/s Nahrať 8.47 Mb/s Priemerná : 6.66 Mb/s Optika L za 20€ Latencia 42 ms Jitter : 14 ms Priemerná : 46 ms Optika L za 20€ ?
  9. Dobrý deň, Mestské zastupiteľstvo dňa 16.4.2021 odsúhlasilo zmenu výšky jednorázovej náhrady z 5€ na 1€ za bežný meter inžinierskej siete. (Zmena platná od 19.4.2021) @Mirko Môžem sa prosím obrátiť na Vás s preverením výstavby optiky? Alebo mám využiť nejaké iné spojenie s Telekomom kde mi to preveria? (Išlo by o hore spomínané ulice aj v MČ Nová štvrť aj v MČ Peter) Momentálne sa nič nerealizuje, pravdepodobne sa čakalo na zmenu výšky jednorázovej náhrady zo strany mesta Hlohovec. (V zozname plánovaných lokalít sa taktiež nič nenáchádza z mojej lokality.) Ďakujem Tomáš, 92001 Hlohovec
  10. Ahojte, potreboval by som pomoct s problemom - caste vypadavanie routra => znamena, ze neviem pingnut router, s tym ze kazde zariadenie ktore je pripojene k routru (mobil, notebook, telka, atd..) nenacita online obsah, mobil (iphone) sa po chvili prepne na mobilnu siet. Co som ale spozoroval je, ze vypadok sposobi vzdy jeden konkretny device - iphone => vzdy ked na iphone zapnem wifi a mobi sa pripoji na router, do par minut router vypadne, musim ho vzdy potom restartovat. Skusal som uz resetovat router do povodnych nastaveni, resetovat na mobile nastavenie siete (po resete treba ku vsetkym routrom zadat nanovo heslo). Nic ale zatial nepomohlo. Na mobile mam aj firemny ucet, pisem sem preto, lebo v minulosti (par mesiacov dozadu) sa mi toto iste dialo aj ked som sa pripajal na router s firemnym macbookom, ale od nejakeho momentu to uplne prestalo, a teraz to zacalo ked sa pripojim s novym firemnym iphonom. Info o routry: HW verzia - V1.01 SW verzia - V1.0.0_ST_T5P5 Verzia zavadzaca - V1.02 Vdaka za kazdu pomoc. Lukas
  11. Yesterday
  12. Reklamovať ho ani nechoď možno by to zobrali ale určite by zistili, že si si ho rozbila vlastným zavinením a na to sa záruka nevzťahuje. Opraviť na svoje náklady jedine.
  13. Áno, je to možné, vyplň si tento formulár https://www.telekom.sk/volania/pausal/bez-zavazkov/mam-zaujem zavolajú Ti spätne a doriešia prenos čísla.
  14. Dobry den chcem sa opytať ako pokračuje zapojenie optickeho internetu na Slovanskej 10 trnava
  15. Dobrý deň pomohla by nejaká fotka týchto boxov kde sa nachádzaju ......S pozdravom..
  16. Dobry den, chcem sa spytat akym sposobom sa da zmenit zvukova stopa programu v Go Boxe 1. generacie. V menu nastavenia dana volba nie je, tlacidlo ovladaca AUDIO to tiez neumoznuje. dakujem
  17. Zrejme len si bral niečo nedávno a si v viazanosti ďalekom pred jej skončením...
  18. Minulý týždeň
  19. Plánujete v obci Bobrovec optický internet?
  20. Prečo nefunguje 17.4.2021 vôbec sieť Telekom ? - nedá sa vôbec už viac ako 4 hodiny volať, smskovať, nedá sa nič....
  21. Nazdar, je možné preniesť číslo z O2 do Telekom na program bez záväzkov? Nenašiel som žiadnu možnosť na stránke.
  22. Dobry den, V ziadnom pripade pri obnove noveho pausalu po ukonceni viazanosti nenavstivte predajnu v Nitre v Tescu. Dnes som narazila na pracovnika ktory nielen nebol odbornik a k tomu bol este velmi arogantny. Na otazku ked som sa spytala na cennik a ukazala mu ze na stranku telekomu je cena nizsia ako mi on ponuka povedal ,,ze preco sa pytam zamestnanca na fungovanie firmy,,. Chcela som len vediet rozdiel, ze ci si mam danu sluzbu aktivovat cez aplikaciu alebo to vie aj on. Samozrejme nechcem vsetkych pracovnikov hadzat do jedneho vreca ale stolik s panom v okuliaroch radsej obchadzajte.
  23. Dobrý deň, preverím.
  24. Dobrý deň, preverím.
  25. To Vám neviem potvrdiť ani vyvrátiť.
  26. momentálne nemáme špeciálnu ponuku na mieru.
  27. Zdravím priatelia, vie mi niekto poradiť ako si zmením heslo v mobile LG K40 (K6). Hľadala som to v nástrojoch, no žiaľ nenašla som tú možnosť. Vopred ďakujem:)
  28. Možno len čakali na papiere od kuriéra, ale toto sa mi aj tak nezdá štandardné. Kuriér musel skontrolovať OP, prevzal aj podpis, nie je dôvod, aby SIM nebola aktívna hneď. Orange dáva kuriérovi podpisovať online elektronicky a hneď je podpis v centrále po prevzatí. Telekom to robí zaostalo ešte na papieri. Myslím, že tých 72 hodín pre aplikáciu sa bude počítať až oddnes. Ak áno, tak mobilný web m.telekom.sk ju zatiaľ plne nahradí. Funkčne je to to isté len s tým rozdielom, že jeden z balíčkov sa dá aktivovať exkluzívne len v aplikácii, na mob. webe bude ak si dobre pamätám zasivený.
  29. Hlasim ze uz je vsetko aktivne. Nemam pocit ze som dostal nejaku chybnu SIMku alebo zeby hej. Nemam ziadne ine sluzby od Telekomu, tak porovnavam len s konkurenciou (Orange). Ak je tento "aktivačný" proces v Telekome standart ze na vsetko sa caka pokial aktivuju od 24hod do 72hod tak uz by mali upgrade ich system. Novy zakaznik, tak ako aj ja si hned urobi obraz o Telekome. Tieto cakacie doby by mali rovno napisat na hlavnu stranku. Zakaznicka podpora, tych ludi lutujem. Aj ja som ich niekolko krat bombardoval otázkami na ktore odpovedali cakajte do 24hod, cakajte do 72hod... Keby mohli tak ma poslu.., lenze novy zakaznik pozna iny zakaznicky servis. Telekom si ma nezískal, toto by som ocakaval od 4ku ( zial aj tam je to rychlejsie).
  1. Nahrať ďalšie aktivity