Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Pri presmerovani hovoru sa zobrazuje cislo volajuceho, nie linky na ktorej je presmerovanie. Alebo na par dni zozente a zapojte modernejsiu pevnu linku co ma register hovorov.
  3. no ak by si si dal presmerovať hovor z tej pevnej na seba, tak to ti bude volať pevná linka tvojej starkej, takže to ti moc nepomôže. áno akurát som chcel povedať, že napísať si presný čas a dať zablokovať to číslo ak sa dá. inú možnosť nemáš.
  4. @janyxx ja to meriam len vtedy keď tu nájdem nejaké meranie, resp veci okolo. ale v posledných "dňoch" to meriavam podstatne častejšie, pretože mi začínajú sekať hry. a nie náročné hry ako dota, či CSko na hernom počítači. nie je raritou, že ma doma vyhodí a vypíše že má problémy s pripojením ku sieti. som pripojený káblom. bol som pripojený tienenou cat 6tkou no povedali mi na poruchách, že tie sekania a výpadky sú kôli prešlapanému káblu, tak som teraz kúpil nový už obyčajnú cat 5e a robí to stále. kolega čo vedľa hovoril, že mu seká niečo s telkou na programe GIGA ... verím mu pretože ja mám podobné skúsenosti. rovnako ako v predošlej téme, stále tvrdím, že pár mesiacov vzad so sieťou čosi robili a nefunguje to tak ako to má. a vždy dostanem odpoveď že to tak má byť. no cítim, že nie, že pred pol rokom šlo všetko super a teraz to stojí za starú belu... preto som sa pýtal, že kôli čomu to tak môže merať, pretože takto to nemeralo predtým. ... aj keď výsledok ten finálny je rovnaký, priebeh meraní nie.
  5. v skratke: 3 mesiace od zariadenia VDSL som mal 80/8 plnú rýchlosť s pingom 9, potom tam asi dali dalšich ludi a mne to zobralo rychlosť, klaklo to o dosť a 3 roky mi išlo XLko na 68/8 statbilnych, pred tyždnom to padlo na 64/8 a volal som tam nech to overia čo je s tym - namiesto opravenia služby technik jednoducho dal L+ balík a znižili mi rychlost na 55/5 cca? viac to nešlo.. potom na 60/5, a po mojom urgovani aby mi dali naspať XL mi povedala že to mi tam nepôjde blablabla a nakoniec že dá do riešenia a že do 5 dní mi daju odpoved. dnes sa mi nahodil profil ktory je vyššie, čiže 64/10 WUT? to má byť akože XL alebo je to stále L+ sám neviem ale každopádne lepšie než drotom do oka. keby sa neozvem tak mi dajú najnižší možný...
  6. Zdravím, svokre takmer denne niekto volá na pevnú linku. Má telefón z roku 5, takže číslo nevidí. Vždy to zdvihne (lebo nevidí, kto volá, či to nie je niekto známy) tak je v telefóne ticho alebo sa niekto ozve cudzím jazykom (nevie akým). Myslela si, že to po pár dňoch prejde ale neprešlo a je dosť na nervy. Späť na to číslo nikdy nevolá (vie že by ju to mohlo stáť peniaze) ale obťažuje to. Na mobile si číslo bloknem alebo by ma napadlo zavolať na info linku a požiadať o blokovanie čísla, len keď neviem aké je to číslo tak čo? Jediné, čo ma napadá je, že presmerovať pevnú linku dočasne na deň-dva na môj mobil a robiť sekretárku, zapisovať hovory a dúfať, že zavolá, že sa číslo objaví...? Ak by si zapísala presne deň a čas hovoru a potom by sme zavolali na info linku, vedeli by aj pri pevnej linke povedať čo je to za číslo a zablokovať ho? Napadá niekoho nejaký iný jednoduchší spôsob? Ďakujem každému za čas, ktorý strávite nad odpoveďou Krásny deň, -z-
  7. ale len telekom https://www.orange.sk/e-shop/telefony/xiaomi
  8. Dobrý deň, termín do konca roka vidím aj ja. Pošlem na preverenie, či sa termín dodrží, ale k tomu mi prosím doplňte popisné číslo.
  9. Dobrý deň. Chcel by som sa informovať, kedy je naplánované zapájanie optického internetu na Višňovej ulici v Dunajskej Lužnej. Chráničky na kabeláž už boli natiahnuté, no kabeláž ešte nie. Z viacerých zdrojov sa k nám dostávajú rôzne informácie, pričom všetky hovoria o pripájaní do konca roka 2020, no na Vašej stránke pokrytia, ako aj pri pokuse objednať službu na Višňovej ulici dostupnosť uvedená nie je. Okrem toho, že by sme už konečne mali radi poriadne a fungujúce pripojenie :), potrebujeme pripájanie naplánovať z dôvodu výpovednej lehoty u aktuálneho poskytovateľa. Vopred veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
  10. Daj sem screen linky s routra aké máš parametre, až potom sa dá posúdiť kvalita linky. Ale môj osobný názor, ak ten kábel nepotrebuješ tak určite ho odcvakni od linky a nenechávaj ho pripojený.
  11. Na firme používame satelitný internet na miestach kde nie je iná možnosť ani žiadny signál mobilných operátorov, rýchlosť síce 20/8 Mbit/s, ale ako píše filipec12 je to na bežné používanie nepoužiteľné. Strašne vysoká latencia bežne aj 2000 - 3000 ms.
  12. v jednoduchosti ti odpoviem ... satelitny internet je nepouzitelny.. mozno Muskove satelity od SpaceX prinesu zmenu
  13. skúšala si vyplniť https://www.telekom.sk/volania/predplatenka/registracia alebo spojiť sa s operátorom 0800123456 ? https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=760&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=13132&subCategoryId=13132
  14. Mám kamoša technika a ten mi tiež povedal, nech si to nevšímam, že ústredňa na základe parametrov linky automaticky znižuje SNR (výkon ), aby som zbytočne neovplyvňoval okolité linky a keď jej stačí na stabilnú prevádzku SNR 2 tak nastaví 2. Zase inému kde potrebuje pridá.
  15. dobry den, aku ma satelitny internet latenciu a nepouziva nahodou Carrier-grade NAT444? dakujem
  16. Mna by ani nesralo že sa namna neuslo ale to že nevolali podla poradia registracie dokonca niekto ani nemal registraciu a kupil ju tak ze natrafil na dobreho operatora tak naco bola predregistracia ?
  17. čo nepáli nehas, linka ide hotovo "SNR" is just a number
  18. Dobry den, nejde mi registrovat predplatenka z dennika SME ani online, ani telefonicky. nejake rady? na predajne miesto nemam cas.
  19. Obidva kódy sú funkčné. @lorikaszabo ak nechceš obnoviť číslo, môžeš požiadať o vrátenie nespotrebovaného kreditu
  20. Celý deň OKI, držalo SNR 8.2 dB a teraz už zas SNR 3.9 db: Ale zase test celkom OK:
  21. To vyzerá na problém s dodávateľom.... Všetky Xiaomi akosi pokrivkávajú https://eshop.telekom.sk/category/all-devices/list/product_listing?filter[]=filter.brand[]=Xiaomi&currentPage=1&tariffId=RP1139&itemPerPage=12&excludedCurrentPage=1
  22. Tak SMS sú fajn, ale nie za túto cenu.... Hlavne spoľahlivé...
  23. Dobrý deň, už 2 týždne zisťujem odpoveď na produkt Xiaomi Mi 10T pro plus vysávač. Dali ste to do ponuky a hneď ako ste to dali tak som si dal upozornenie na dostupnosť tohto zariadenia. Samozrejme že neprišla a potom bola ponuka stiahnutá. Vzhľadom na to že mi skončila viazanosť internetu a v najbližších dňoch mi končí aj viazanosť paušálu tak som začal zisťovať kedy bude teda toto zariadenie dostupné. Odpovede boli že koncom týždňa potom nasledujúci týždeň potom že nevedia zistiť a potom že ponuka nebude lebo že to bola limitovaná edícia (neviem pre koho) a nakoniec ma mali dnes informovať či bude či nie nič sa nestalo nik nevolal ani nič ale ako bonus mi zasa bolo povedané že nevedia že je problém zo zásobovaním zariadení. Ako vždy som bol spokojný s Telekomom ale ako vidím ide to dolu vodou. Veď ak si nevedia vážiť 70€ mesačne od svojho zákazníka tak ako môžem zistiť aj ponuku inde. Tak by som sa len chcel opýtať dá sa niekde dopracovať k tejto info či to bude alebo nie? Hádam to niekto už bude vedieť či?
  24. Ahoj @lbacova76, v tohtoročnej vianočnej ponuke robotické vysávače nebudú. Ponuku sa snažíme každý rok obmieňať a tento rok si môžeš vybrať z ponuky televízorov, telefónov a notebookov. Pekný deň Terka
  25. Kontaktujte zákaznícku linku aby Vám preverili kedy došlo k deaktivácii karty. Pravdepodobne bude po opätovnom dobití možná reaktivácia.
  1. Nahrať ďalšie aktivity