Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. Ako som napisal, keď mi neviete pomôcť s tým , že opakujem " prečo posielate tak neskoro papierové faktúry, keď obdobie mám od15. mesiaca - do 14 dňa v mesiaci a je dnes 27.5.2020 a faktúru stále nemám od Vás doručenu? A dátum splatnosti je 30.4..2020 ??? A to je pravidelne každý mesiac. " Tak prečo na mňa reagujete takýmto povýšeneckým tónom , a zamýšľate sa nad tým čo je pre mňa ekonomicky vyhodnejšie a praktickejšie . Opakujem, pre mňa je to EKONOMICKY VÝHODNEJŠIE A PRAKTICKEJŠIE ( a to práve preto , že som to mal práve tak ako mi to tu tak vehementne radite zriadené a keď som si to spočítal a prehodnotil vrátil som sa k papierovej faktúre). Bodka. A vôbec to nebol môj primárny účel to tu vysvetľovať. Mám zmluvu postavenú na tom . že mi bude papierová faktúra posielaná. To je celé. Zmluvu mám tak postavenú. Zaráža ma práve to, že mi je posielaná tak neskoro tesne pred splatnosťou danej faktúry . TO SOM SA PÝTAL TU NA TOMTO FÓRE, to bol môj primárny dotaz. Nič iné, som tu nemal v úmysle rozoberať. A ani nebudem . A keď mi neviete nikto daný problém objasniť, tak radšej nič nanapišem. To je celé. Ačo sa týka akože nejakého tónu komunikácie, nikomu som nič nenapisal so zvýšeným tónom, pišem uplne v kľude, asertívne a slušne. Bol by som zdržanlivejší v hodnotení ľudí keď ho nevidíte. Pre mňa je výsledok , že ani zamestanec telekomu mi nevie dať uspokojivú odpoveď, čiže nemá firma záujem riešiť problémy ich zákaznikov. Presne podľa hesla náš zákazník náš pán. Ďakujem pekne.
  4. Dobry den, Mne neberie cislo adresata, dojd emi aj sms s kodom a potom mi vyhodi ze to je nespravne. Viackrat som to to skusal ale stale bez uspechu
  5. 29ms je uplny normal. Na DSL som maval standardne medzi 25-30ms. Na 100ms to moze vyskocit ked sa na internete nieco robi. Merat sa musi len vtedy ked nikto na internete nic nepozera, nestahuje. Lepsie sa to ale mera cez konzolu. Cez Start vo Windowse - napisat cmd - enter - napisat ping www.six.sk -t a enter Bude sa testovat neustale ping na server, pokial tam nie su vyrazne odchylky od 30ms ked na internete nikto nie je tak je vsetko v poriadku a viac sa to vylepsit neda.
  6. Testoval som to na speedtest ale pokial to neviem ja odstranit u mna doma musim len dufam ze casom sa to vyriesi chapem ze teraz je vela ludi doma a siete su vytazene deti daju netu zabrat a to nielen ze sa hraju ale aj maju online hodiny 🤣 Ja som chcel len stabilne a kvalitne pripojenie od Telekomu s rychlostou aku by mal mat balik ktory platim ciastocne som to dosiahol ale troch dnoch stazovania sa 🥴. Dakujem za informacie dufam ze sa coskoro dockam optiky 😁
  7. Zdravím, toto je verejné fórum. Treba napísať priamo na zákaznícku podporu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  8. Dobrý deň, fórum nie je prostriedok na oficiálne podávanie žiadostí ani na ich urgenciu. Svoju požiadavku adresujte prosím sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  9. nechcem sa vam do toho zbytocne miesat ale este som nevidel aby boli papierove faktury ekonomicky vyhodnejsie a hlavne PRAKTICKEJSIE... z toho ake je to problematicke u vas to tak ani realne nevyzera... ja mam faktury nastavene na inkaso, Telekom mi sam stiahne z uctu vtedy ked potrebuje a ja nemusim ANI PRSTOM POHNUT za cely rok... dal som im na to povolenie a nastavil som aj limit, aby mi nahodou nestiahli viac... neexistuje nic vyhodnejsie a praktickejsie, odporucam nad tym pouvazovat a setrit papier a lesy
  10. Dobrý deň, stále mi chodí vyúčtovanie (posledná faktúra č.8260440101 zo dňa 21.5.2020) poistenia v sume 4,99eur, za poistenie el. zariadení 4 357368090163718, čo už nie je aktuálne aj z dôvodu žiadosti, aby ste to presmerovali na zariadenie, kde mám splátku pod číslom 6210874893, ktoré teraz užívam po výmene v roku 2019. Žiadam o zrušenie tohto poistenia, nakoľko som žiadal o presun na toto nové zariadenie, ale nebolo mi vyhovené. Berte text, ako žiadosť a sťažnosť v jednom!!!? S úctou Ferkl
  11. Internet XL 60Mbps je cez aku technologiu ? ADSL ma myslim 15, VDSL ma asi 90 a optika asi 600. Neviem teda odkial je tych 60. XL cez vzduch nema garantovanu ziadnu rychlost. Druha vec, 39,2 Mbps staci s prehladom aj na 4K streamovane video, neexistuje ze kvoli tomu vam seka obraz aj zvuk zo skolenia. Tam mozu byt prenosy radovo v jednotkach Mbps, takze ci mate 39, 40 alebo 60Mbps tak to nic na veci nezmeni.
  12. Ping na 99% doma nevyriesis nijako. Urcite nie zasadne. Mozes vymenit router, obmedzit prepoje v ramci tvojho bydliska (pritiahnute za vlasy keby si mal router priamo pri plote) inak nic. Ani technici ti s tym nic nespravia pokial ti ide o ping pod 30ms. Predpokladam ze mas DSL a tam to inak nebude, 30ms je taky bezny DSL standard. Niekto ma menej niekto viac, ale ako pise kolega vyssie, je to vsetko o infrastrukture v lokalite a s tym sa neda nic spravit, museli by vymenit kable alebo postavit blizsie ustrednu. Pokial ti to ale bezdovodne skace vysoko k 150ms tak tam moze byt problem. To ale potrebujes solidne otestovat na spolahlivom serveri a nie ze ti to povedzme v nejakej hre skoci na 150ms. To este nic neznamena a chyba nemusi byt u teba.
  13. Dakujem za info ako to viem teda riesit hlavne ping viem to nastavit aj sam alebo som odkazany na pomoc technikov ?
  14. Dobrý deň, prešla som na nový balík internet XL, ale rýchlosť mi dáva len 39,2 mala by byť 60Mbs. Platím XL, ale dnes som mala školenie, seká obraz aj zvuk. Vo vedľajších miestnostiach Yuot tube videá dlho naťahuje, len točí. Nepociťujem zlepšenie. Ďakujem za odpoveď
  15. vsetko zalezi od linky.. a infrastruktrure v danej lokalite.. v nasej obci tiez neboli problemy, akonahle teraz zrychlili tak vacsine to pada seka magio atd.
  16. Opät sa mi zda ze pisem nezrozumitelne. Vyssie som napisal ze som to aj vyskusal na cisle 0800 123 456 a bez problemov funguje. Tu su obrazky. Na prvom som Volte vypol, na druhom zapol. Pekne vidno ze 4G datove spojenie nie je prerusene pocas hovoru pri aktivnom Volte a je tam znacka HD hovoru. https://i.postimg.cc/Gmmst2D4/VOLTE.jpg
  17. Edo oficiálne to cez SMS nejde, to, že ti to ide by som nepripísal SMS správe. Tieto hlásenia dostanem i ja, no napriek tomu VoLTE zostáva neaktívne. Ale vyskúšaj a podel sa s nami tu v diskusii. Budeme radi, keď nám napíšeš, či ti reálne VoLTE aj ide. Ďakujeme a želám príjemný deň
  18. Dobry den mam hned niekolko otazok 1 Preco ked mam balik L rychlost sa dlhy cas pohybovala pod 10mb/s a po stazovani sa vysplhala na 25 mb/s, to uz sa neda dat nad 30 ? 2 Uz ked konecne to skoro opravili tak ping je niekedy 30 a niekedy 150 a viac ? Technici boli u mna doma a odbili ma ze vsetko je v poriadku, nechcem byt za blbca ale to mam kazdy den riesit na hlaseni poruch ze mam nestabilny internet vie mi niekto poradit ako sa da nastavit ping aby bol stabilny pod uroven 30 ? Mam zapojene 2 magio box, notebook je cez lan kabel a wifi som kupil aj iny router ktory ma 5 g siet kedze byvam v dome potreboval som lepsi wifi signal Telekom prezentuje pri baliku L rychlost do 40 ja som mal raz nad 30 Dakujem za odpoved Mino
  19. Ahoj @fedman, ďakujeme za Tvoj podnet. Telekom fórum bolo založené za účelom, aby si ľudia pomáhali navzájom. Dovoľ, aby sme Ti pripomenuli, že fórum nie je prostriedok na oficiálne podávanie žiadostí ani na ich urgenciu. Prosím, do budúcnosti sa riaď našimi pravidlami fóra a zmeň svoj tón komunikácie. @Mirko, @Marcel a @Jano sa Ti snažia poradiť podľa najlepšieho vedomia a svedomia a za to si ľudí ako oni vážime. Ďakujem za pochopenie a prajem príjemný deň. @Ľuboš
  20. Ahoj @Patrik225 ja som riesil podobnu vec. Mozes napisat aj tam, ako ti poslal Edo. Alebo chod sem: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia Tam je "Zadajte podnet k plánovanému alebo novému pokrytiu" a daj si ziadost.
  21. Ďakujem pekne za prezistenie a zaevidovanie podnetu. Verím, že sa v blízkej dobe dočkáme. S pozdravom Marek
  22. Určite to ide, ak Ti nepomohli na linke, napíš si požiadavku cez formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  23. Yesterday
  24. Patrik toto je forum od uzivatelov pre uzivatelov, ktori su tu taki isti ludia ako ty. Na take veci sa treba pytat priamo Telekomu https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  25. 13.5. ked som posielal SMS prisla odpoved o technickom probleme. V pondelok 23:09 som skusil a uz islo. Prisla odpoved ze mam sluzbu aktivnu. Aj som vyskusal a funguje konecne. Screen SMSiek je nizsie. https://i.postimg.cc/X7HqQBQ4/Screenshot-20200527-210218-Messages.jpg
  26. Zdravím, prečo nejde zmeniť žiadnou cestou (v appke, ani cez infolinku) z pausal Áno XL na dátovo nekonečný T Data HD? Cena je vyššia, akurát nemá neobmedzené minúty a SMS. Mam viazanosť samozrejme.
  27. Dobry den mame od vas magio televiziu aj magio pevnu linku už nejaky čas mame zaujem aj o internet ale problem je že v našej oblasti nieje dostupnost internetu. Neviem ake je to obtiažne zabespečit dostupnost v dnešnej dobre ale moja otazka by bola či by bola nejaka možnost zabespečit tu dostupnost a zriadit tak u nas internet obec kde byvame je Hontianske Nemce čast Rakovec
  28. Ešte raz, neraďte ľuďom keď nemôžete im relevantne pomôcť a keď viete kto je tu admin z Telekomu, mohli ste mi hneď na začiatku napísať, v tejto veci Vašej veci Vám Vážený pane neviem poradiť, ani nemám o tom žiadnu vedomosť ale bývajú (Terka tu bola pred piatimi hodinami a Ľuboš pred 3 ale oni sa vrátia) tu dvaja admini z TELEKOMU , na nich sa nakontaktujte a určite Vám poradia (tu sú na nich kontaktné údaje ) A veľa štastia Vám prajem. To by bola pre mňa relevantná rada a snaha mi pomôcť.
  1. Nahrať ďalšie aktivity