Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. uz to vidim ze Markiza zatlaci a Telekom sklapne usi,.. tak ako to bolo s ceskymi programami... a zablokuje nam pretacanie v archive.. https://medialne.etrend.sk/televizia/koniec-pretacania-reklam-markiza-vidi-nove-zarobky-zatlaci-na-operatorov.html
  3. Dobry den, otazka pre technicke oddelenie bude moznost, aby nemecke programy bolo mozne prepnut na originalnu jazykovu stopu? cesky dabing je velmi otravny. Hlavne program auto motor sport Dakujem.
  4. ak mas vypadok tak volaj na technicku podporu tu na fore to nikto nepovie
  5. pockaj do konca viazanosti a ukonci zmluvu ak sa situacia zmeni zriadis sluzbu znova
  6. Chcem sa opýtať, ak mám aktivovaný StreamON ku SIM v mobile, tak aj na zdieľanej dátovej karte je aktivovaný zároveň? Ak táto zdieľaná dátova karta je vložená vo WiFi routeri a cez Wifi signál mám na neho pripojenú Android telku, v ktorej spúšťam Antik GO, budú čerpané dáta z v rámci Stream ON? (nerád by som si vyčerpal predplatené dáta z paušálu v hneď prvý deň )
  7. Ak ide o Petrzalku tak info aj tu: https://zive.aktuality.sk/clanok/141425/telekom-ma-vypadok-sluzieb-v-petrzalke-kvoli-poziaru/
  8. Zdravím, bude v blízkej dobre do ponuky zaradený aj mobilný telefón Samsun A70 ? Veľmi slušný telefón vyššej strednej triedy. Ďakujem za informáciu
  9. Dobrý deň prosím vás chcem sa opýtať kedy pôjde magio internet odvčera od 14.00 nejde. Ďakujem Janicova
  10. No asi ma problem cela Petrzalka. Vcera nam tvrdili, ze je to IT problem a pracuju na tom .a dneska pisete,ze iba zacinaju.Aj mail som pisala, ale ani zvuk ani obraz. Som zvedava kedy to spojazdnia. A ako vykompenzuju...
  11. Na Bradáčovej ulici tiež od včera nič, ani TV ani net, žiadna sms, žiadne info, kompetentný na to s prepáčením s**ú...hlavne že idú peniažky, dnes idem do Telekomu sa popýtať čo s tým spravia, nebudem im platiť za niečo čo mi nejde!!!!
  12. Nefunguje ani TV, kedze ide tiez cez optiku
  13. Kto vie poradiť ako sa mam dopátrať k mailu dakemu kto by mi vedel odpovedat pisomne ohladom reklamacie kvality signalu ????????????? Uz niekolko dni ocakavam SMS od operatora a zatial ni c!!!!
  14. Podľa všetkého musíš to zaplatiť,ale máš možnosť podať to na reklamáciu. Oni to prešetria. Pokiaľ skutočne bola faktúra neopodstatnené vysoká získaš dobropis k ďalšej faktúre..
  15. Mne okrem netu nejde ani telka.Vám zvyšok ide normálne ?
  16. ja som prave hovoril s operatorkou. vcera malo niekde v petrzalke horiet, kde v sachte zhorelo aj telekom zariadenie/optika. uhasene to malo byt vecer, no hasici neumoznili vstup technikom. momentalne videla k tejto udalosti v systeme len jednu poznamku a to, ze sa na tom zacne robit dnes rano. nevedela ale povedat, ci sa uz zacalo a kedy to zhruba bude opravene. poprosil som ju, ci by nemohli dat nejake info na web alebo fb telekomu, kde by priebezne akutalizovali stav opravy. slubila, ze bude kontaktovat komunikacne oddelenie. tak dufajme, ze nam daju viacej info.
  17. ani nam to neide od vcera, Romanova ulica.
  18. Zavolaj na zákaznícku linku tel.: 0800123456 a odpíš im svoj problém. Určite sa nájde nejaké riešenie tohto problému.
  19. Tu takú informáciu nezískaš, zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš na chat https://www.telekom.sk dole vpravo zelená ikona.
  20. Chcem sa opýtať, ak mám aktivovaný StreamON ku SIM v mobile, tak aj na zdieľanej dátovej karte je aktivovaný zároveň? Ak táto zdieľaná dátova karta je v WiFi routeri a cez Wifi signál mám na neho pripojenú Android telku, v ktorej spúšťam Antik GO, budú čerpané dáta z v rámci Stream ON? (nerád by som si vyčerpal dáta 3GB z paušálu v hneď prvý deň )
  21. Ahojte, tak sa pripájam aj ja - od včera mi v Petržalke nefunguje internet/TV na optike. Skvelé že o tom nikto nikde neinformuje.
  22. prosím Vás ešte o info. dokedy mám platnú zmluvu VS faktúry je 8236707232 Ďakujem
  23. Halooo Slovak Telekom...Ak to niekto od Vás číta, prosím vyjadrite sa ! Sme Vaši klienti a máme právo vedieť čo sa deje... Je také ťažké dať oznam aspoň na Vašu domovskú stránku ? Ďakujem
  24. mohol by sa tu niekto kompetentný vyjadriť prečo o takom výpadku nie sme hneď informovaní? to je taký problém napísať užívateľom ktorých sa to týka SMS so stručným vysvetlením? ľutujem operátorov, ktorí tam teraz sedia.. volá im celá BA lebo nevedia prečo im nejde net, nikde na ich stránke žiaden oznam..
  25. Nazdar..včera som cez online chat písal s niekým od nich a týpek povedal, že výpadok je v dôsledku požiaru (nešpecifikoval, či im horeli káble, či koberce), no že na odstránení pracujú a dajú mi smskou vedieť. Na znak ospravedlnenia mi však poslali 2 kody na 24h net zdarma k paušálu, no keďže ho nemám, tak budem žiadať o inú kompenzáciu. Na to hneď prišla sms, že oprava môže trvať až 3 dní, tak s sám zvedavý, ako sa k tomuto kompetentní postavia.
  26. Áno, už od včerajška. Na technickej podpore ma ani neprepoja, len robot povie že o poruche v BA vedia a pracujú na nej. Inak žiadne ďalšie informácie ani na stránka a ani nikde inde.
  1. Nahrať ďalšie aktivity