Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. treba ist za starostom a povedat ze by bol zo strany obcanov zaujem. myslim ze ked robia susednu obec tak by nemal byt problem ak bude zaujem zo strany obyvatelov potiahnut to o 700m dalej
  4. Dobrý deň, Ako môžeme iniciovať zriadenie optickej siete pre obec Jarok konkrétne ulica Štepnice prosím ? Optika by mala byť privedená po poštu vzdialenú cca 700m. V obci Veľké Zálužie sa už začína v spolupráci s obecným úradom realizovať. Dá sa aj u nás prosím dohodnúť ? Aký je postup prosím ? dakujem peter
  5. Ďakujem
  6. Ahoj, zatial nie je v zozname planovanych lokalit, co sa vsak do buducnosti moze zmenit
  7. Ako je na tom s optikou v Jelšave/RA/? Plánuje sa alebo nie?
  8. skus a uvidis mozno prizmuria oci a zadaju to ako poruchu... ku kazdej poruche by mali pristupovat individualne
  9. Dakujem pekne za info, tym padom asi moj problem nikto nebude riesit ked mam 22Mbps :-( dobre som tomu pochopil?
  10. ahoj, tu mas tabulku kedy pri akom programe sa jedna uz o poruchovu rychlost https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost
  11. Ahojte, realne by ma zaujimalo, ze kolko MBps by mala dosahovat moja linka doma a aku rychlost sa da reklamovat. Na nete vsade sa docitam, ze by to malo ist +/-40Mbps. ja dosahujem 21-24Mbps niekedy padne aj na 15Mbps. Ano mam aj TV cez DSL. dakujem za odpovede p.s. v minulosti som to riesil ale bolo mi povedane , ze lepsie nebude a ze ked chcem mozems i dat nizsiu rychlost co nechem. AKe mam teda moznosti?
  12. Výpoveď sa žiaľ nedá podať elektronicky, len osobne na predajni Telekom, alebo ako píše @Mirko písomne, uplatňuje sa aj mesačná výpovedná lehota. Tu je to popísané k pevným službám, ale to isté platí aj pre paušály: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom
  13. Yesterday
  14. Dubovicka roveň
  15. Ahoj @woki, Ty už nechceš používať telefónne číslo z tohto paušálu? Zrušením paušálu sa zruší aj číslo. Alebo iba nechceš ďalej pokračovať s novým paušálom ? Ak chceš ponechať telefónne číslo, môžeš navštíviť predajňu Telekomu a požiadať o zmenu z fakturovaného programu na kartu s dobíjaním, alebo číslo preniesť k inému operátorovi. https://www.telekom.sk/volania/predplatenka
  16. kontaktujte prosím technickú podporu 0800 123 777.
  17. Dobrý deň, výpoveď zmluvy sa podáva písomne na adrese Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava. Pre elektronickú komunikáciu, prosím použite kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  18. Končí mi viazanosť onedlho. Chcem poslať email zo žiadosťou o skončení programu. Žiaľ nemôžem nájsť ma stránke žiaden email adresu. Len hlúpu virtuálnu asistentku. Moja email adresa je radoslavvokel@gmail.com, kde mi môžete poslať email z adresou. Telekom stránka je veľmi neprehľadná a zastaralá.
  19. A viete mi prosím povedať prečo mám posledné asi 3 dni rýchlosť internetu spomalenú na niečo okolo 1Mbit/s?
  20. Ďakujem za doterajšie info.
  21. Stačí ak rovno pôjdeš na hociktorú pobočku Telekomu. Taktiež som menil router za prémiový a stačilo ísť na predajňu kde som rovno vrátil starý a nový (ten prémiový) mali na predajni. Ale je škoda, že už v základe nedávajú s podporou 5Ghz, podľa mňa to je teraz už základ, niekedy to 2,4Ghz pásmo je nanič pri vyšších rýchlostiach a zároveň čo viem tak u konkurencie býva už v základe router s 5 Ghz. Síce dať navyše 0,50€ nie je nič, ale aj tak pri internete L a XL dávať router s 5Ghz by mal byť základ podľa mňa.
  22. Optika na tejto adrese nie je dostupná a nevidím ani rozpracovaný projekt so spustením do 100 dní. Posielam na preverenie, aby sa mi vyjadrili k dostupnosti optiky.
  23. Dobrý deň, samozrejme, že na adrese je VDSL, keďže ho sám mám... Pýtam sa na optiku.
  24. aj ja si myslim .. lebo vrazat 3000€ do novej karty sa im neoplati..ked tu planuju optiku
  25. aj to môže byť... a už ak Vám tam budú budovať optiku, tak už sa to ani nezmení, len ak niekto zruší zmluvu..
  26. volal som s technikom.. budu uz obsadene vsetky porty
  27. Dobrý deň, v zmysle Cenníka B mobilných služieb ST je poplatok 0,00€, podmienka: Poplatok (čiže tých 0,00€)sa účtuje účastníkovi, ktorý súhlasí so zasielaním elektronickej faktúry na jeho e-mailovú adresu alebo so zverejňovaním faktúry v elektronickej forme na portáli MôjTelekom a súčasne nepožaduje zasielanie odpisu faktúry v papierovej forme. Inak je poplatok 5,00€, to je v prípade keď by ste žiadali papierovú formu zasielania faktúry. Požiadať o prechod môžete prostredníctvom zákazníckej linky 0800 123 456, prípadne napísaním cez kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  28. Chcel by som prejsť z Easy Pecka na Paušál bez záväzkov. Viem to urobiť aj cez net alebo aplikáciu keď mám podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii?
  1. Nahrať ďalšie aktivity