Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Ahoj @app_1ka.han1, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  3. Ahoj @MaxBubi, odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  4. Mám predpísanú uvas pevnu linku dosť čo to platim kazdy mesiac a vy mi date za prepsi 12e ano tak teraz v septembri mi končí viazanost tak potom sa ja budem smat keď odídem od vas zatoto jak si vážite zákazníka, druhá vec mám doma magio a televízor a internet zas na druhej adrese a volal som lebo mi nešiel net doma na to číslo 1181 a dali ste mi paltiti ešte 6 eur za 5 min čo to bola vaša chyba mi dobre ste sa ukázali ale šak dobre skončím s vami zatoto ze ste obyčajní podvodníci a klamari
  5. Presne tak ako na Môj Telekom - teda aj do tohto fóra:-)
  6. Nám ťažko povedať odkiaľ Vás kontaktovali a s akou ponukou, na webe sú pri mobilnom internete v ponuke 3 tablety - nájdete ich tu: https://www.telekom.sk/internet/mobilny-internet, štandardne sa po ukončení viazanosti prestáva platiť doplatok za zariadenie, ak už potom nemáte záujem aj o mobilný internet tak je potrebné požiadať o zrušenie.
  7. Ako sa prrihlasim do aplikacie ked mam aktivovanu elektronicku komunikaciu
  8. Dnes
  9. Dobry den,vcera ma kontaktoval operator od telekomu ,s ponukou tabletu v ktorom je neobmedzeny internet,plus gps navigacia, Chcem sa spytat, ci naozaj robi telekom takuto akciu,,ci su v tablete skutocne stiahnute mapy ,a ako sa zmeni cena za tablet po dvoch rokoch,ked skonci pausal
  10. Yesterday
  11. Som počul od starostu že prípojky sa majú robyť skôr neviete mi povedať kedý priblížne by sa mali robyť pripojky po domoch ?
  12. Sudny prikaz alebo policia by to vedeli ziskat predpokladam aj SIS
  13. Do konca platnosti toho balika sa neda aktivovat denny internet, neviem ako na giga ale na 2 giga sa da dokupit 500 mb do konca platnosti balika za 1 euro treba pozriet v aplikacii.
  14. Neiem presne ako je to poriesene pravne, ale co je na tvojom pozemku je tvoje, resp. to mozes mat od telekomu prenajate (treba pozret zmluvu) a telekom tam umiestnil opticky kabel s tvojim suhlasom. Koncove zariadenie ma abonent vacsinou v prenajme od telekomu (pokial sa s nim nedohodne inak). Tieto informacie nemam nicim podlozene, ale uvazoval som sedliackym rozumom (pravnici ale sedliacky rozmum nepouzivaju, takze to moze byt inak).
  15. Dúfam , že ste na nás nezabudli Hollého 72 a 73 . Som si všimol, že na ulici už robili pripojenie do domov pred "dvoma" týždňami . A u nás nič ! Sú to dve bytovky troška zastrčené od cesty .
  16. Toto nie je vylepsenie ale navrh na odstranenie poruchy: Slovensky rozhlas a mozno aj ine vysielania - zvuk ide odhadujem cca o 12 db /co je tak 4x/ silnejsie ako ine kanali. Je to neprijemne pri prepinani, ak vam zacne revat radio v noci. Pisal som tento problem Telekomu - odpovedou bolo, ze takyto signal ide od poskytovatela signalu. Potom je otazkou ci v parametroch prenosu /v specifikacii medzi tymito organizaciami/ nemaju tento parameter uvedeny. Je to taky amaterizmus. Dakujem za pochopenie. Vladimír Hučko sen.
  17. Pri prehravani nahravok v magioboxe sa casto zastavuje obraz aj zvuk. Posuniem dalej a zasa ide normalne. Niekedy to robi casto, inokedy nie. Neviete niekto poradit?
  18. Ahoj @peto82, Nokia 9 PureView budeme mať v ponuke , dátum, žiaľ k dispozícií nemáme @Ľuboš
  19. Viem ze sa to da ale nikto ti to neposkytne.
  20. Minulý týždeň
  21. Zdravím Prosím Vás, po vyčerpaní dát s balíku Raz Giga mi nenabehne denný internet. Ako to s tým vlastne je? Treba ten doplnkový balík dodatočne deaktivovať? Pretože po vyčerpaní dát s balíku, nemôžem pokračovať niako. Za každú info odpoveď ďakujem.
  22. To sa nedá, to žiadny operátor toto neposkytuje. Históriu stánok si nájdeš v histórii tvojho prehliadača ak nepoužívaš Inkognito mód.
  23. Tu nájdeš podrobné informácie a FAQ k prechodu z Happy na ANO https://www.telekom.sk/wiki/volania/z-happy-na-ano
  24. Dobry den,mam taky problem ze neviem zmenit pausal HAPPY na ANO stale mi pise,ze vase telefonne cislo momentalne nie je mozne zmenit.Skuste to neskor
  25. Zdravim vsetkych pred mesiacom som si dal zaviest VDSL XL 80/8. Pockal som mesiac a na info linke preveril ci mi skoncil testovaci profil a nasledne som ocakaval zvysenie rychlosti ale nenastalo a preto som volal na technicku podporu, ze kedy mozem ocakavat navysenie rychlosti to bol moj zamer pri zriadovani a odpoved bola, ze nic take sa nestane nakolko monetalna rychlost je vyhovujuca a splna aj kriteria zmluvnych podmienok nakolko rychlost nie je pod 50% XL. Viete mi poradit ? prikladam udaje z routeru ZTE II
  26. Dobrý deň! chcem sa spýtať mám Magio Internet a chcel by som vidieť históriu prezeraných stránok z nejakých dôvodov, ako mám prosím Vás postupovať? A do akej doby je možné históriu prezerania uchovávať resp. požiadať o históriu prezerania? Ďakujem Váš zákazník.
  27. Dobry den Mame nejaky update ohladom vystavby tej optickej siete na Jazernej ulizi a okoli? 160+ domov caka na vas internet ako na spasenie Vdaka za odpoved
  28. Napíš si požiadavku mailom na office@telekom.sk, vysvetli situáciu, dá sa to zablokovať, je to fakt otravné:-(
  29. Dobrý deň , Mám easy kartu od Telekomu použitú v zabezpečovacom zariadení objektu - alarme . Opakovane som osobne žiadal aby mi Telekom neposielal , respektíve blokoval reklamy na túto kartu . Neuspel som . Viete mi poradiť ako by som to mohol vybaviť ?
  1. Nahrať ďalšie aktivity