Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Ďakujem za odpoveď. Položím otázku znovu o rok možno si to niekto rozmyslí
  3. Ďakujem za odpoveď..... ako sa vraví v jednom filme: "No nepotěšil jste mne....!" Takže naša lokalita v historickom centre Nitry nie je pre telekom ekonomicky zaujímavá.... a na rýchlejší internet v 21.storočí nesmieme ani pomyslieť! Takže sa máme poobzerať po inom providerovi s LTE ?
  4. @gtomi1 ako síce sa pýta na maďarskú audio stopu, aj pekne od teba, že si mu to v maďarčine napísal, ale toto fórum je lokalizované pre Slovenských zákazníkov. + platí na Sovensku po Slovensky. A zároveň ak niekto hľadá pomoc tak ako ja čo nevie maďarsky absolútne nemôžem tušiť čo si napísal.
  5. Nekünk juniusban lesz 2 éve, hogy Magio Kábel van. Sajnos nagyon sok Discoveryn incs magyar hangsáv. És más adókon is hiányzik. Először maximális csomag volt előfizetve majd a hűség miatt az M-et fizetjük. Javaslm a Digit Ott meg vannak a magyar hangsávok. Nekünk hatalmas csalodás volt a Magio Kábel. Alig várjuk lejárjon a hűség szerződés. Azonnal felbontjuk.
  6. Ďakujem, už to ide aj mne. Nešlo to niekoľko dní a písal som aj správcom, takže s tým niečo museli spraviť
  7. Mohli by dať aj 30 dní za 8€ a rýchlosť aspoň 8 násobne vyššiu ako je na 10 dní . V tom prípade by som si to dal .
  8. Asi nie je reálne ako poradiť, lebo ak to fungovalo tak to bol asi zázrák. Lebo Telekomácke STB boxy sú fakt v tomto nanič. Jedine čo som dávnejšie čítal, že ovládač od Logitech Harmony funguje so STB, ale dávať hentaké peniaze za obyčajný ovládač keď už je dosť, že človek si kúpi televízor za 500€ dajme tomu a má skvelý ovládač ale smutné, že ak má STB tak mu je nanič. Lebo fakt tie STB sú beznájdejné, pár univerzálnych ovládačov som skúšal a aj som zadával manuálne kód pre značku KAON a proste STB nič ani len nezareagoval. Keby aspoň boli tie ovládače k tým STB kvalitné, ale ani to nie sú, ten PHILIPS ovládač čo k tomu dávajú som osobne dvakrát reklamoval lebo nereagovali tlačidla a zároveň ani nereaguje ten ovládač na 100% k boxom.
  9. Ahojte, mám smart Tv Samsung. Je tam možnosť nastaviť diaľkové ovládanie na STB, skúsil som to nastaviť a podarilo sa. Fungovalo to super, všetko išlo bez problémov asi mesiac, potom z ničoho nič to fungovať prestalo. Neviete niekto poradiť ako to nastaviť? Skúšal som nanovo ale nejde to. STB KAON 1170New. Ďakujem.
  10. Treba rovno volať na 0800 123 777
  11. To ti nebolo divne, ze mas 250/25 a islo ti to 16/2 ?
  12. @Mirko Ďakujem veľmi pekne za preverenie, potešili ste ma. Technik mal minulý týždeň otvorenú ústredňu asi 2 hodiny (a výpadok to nebol), tak sa určite niečo chystá.
  13. Ja som to tiež skúšal v pondelok a nefungovalo to - nezobrazilo sa nič. Ale dnes som to vyskúšal, prišla aj overovacia SMS a výpisy sa zobrazili.
  14. Preveril som to ešte raz, teraz prišla odpoveď, že všetky uvedené ulice sú plánované na spustenie do 100 dní
  15. Optika v tejto lokalite nie je plánovaná.
  16. Optika v tejto lokalite plánovaná nie je.
  17. Optika v tejto lokalite bude v termíne nad 100 dní.
  18. V tejto lokalite aktuálne nie je plánovaná optika.
  19. a si si istý že máš optiku 250/25 ?
  20. Ja som to skúšala a mne výpisy zobrazí, overovací kód si dávam posielať na mail.
  21. Vyskúšaj reštart routera ak nepomôže volaj 0800 123 777, alebo skús cez chat: https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi
  22. Minulý týždeň
  23. Dobrý deň chcel by som sa opýtať máme doma pevný internet L 250/25 ,momentálne ide len na 8/1 ale na začiatku šiel aspoň 16/2. Neviete v čom by mohla byť chyba ? Ďakujem za odpoveď.
  24. otestuj to po kábli. bola by to zvláštna zhoda náhod, ale aby sa vedelo, že to nebude wifi. áno magio tv zožerie okolo 10-15 mbits, no mal by si mať rezervu na toto.
  25. nepomôžem ti ako to riešiť. len áno, aj mne pri problémoch povedali, že problém je tam tam a tam a nie u nás. po odstránení označných problémov u seba to aj tak pokračovalo ´dalej. tak som proste si začal škrtať dni do konca viazanosti aby som vzal nohy na plecia. asi o dva týždne neskôr sa problémy vytratili bez akéhokoľvek môjho ďalšieho zásahu. častokrát aj tu vidím, že zavolajú na poruchy, odpinkajú ich, že u nich nič nie je, no po telefonáte sa to zrazu vylepší. len som chcel poukázať na to, že oni zrejme tak či tak povedia, že to nie je u nich.
  26. @janyxx https://www.speedtest.net/my-result/d/073953b4-2d63-4994-a3b7-8e97b2153750 program 950/100. toto je na denno-dennom poriadku. vybehne to hore akurát tak v noci a sem-tam počas dňa na tých 950/99, no premerieš o polhodku neskôr je to znova tesne nad limitom.... preto.
  27. Potrebujem poradit od rana nam nefunguje internet a na routeru svietia posledne dva indikatory cervenou
  1. Nahrať ďalšie aktivity