Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Čakám na lepšiu ponuku od 02,odídem,nemám problém po 20r...nového si vážia viac ,ešte rok a 9mesiacov mám do ukončenie zmluvy...
  3. Dnes
  4. Zase to neprehanaj a nemysli si ze dostanesvfobru zlavu, ked ti to daju za 15€ bez mobilu budes rada, uz aj tak tam by bola 50% zlava. Ale cakat z 30€ ze ti daju na 12€ to necakaj, este v horsom pripade ti daju iba 30% zlavu. a na Happy ti nedovolia zostat ani zo zlavou kedze sa chcu uz teraz tymto krokom zbavit co najviac Happy pausalov.
  5. Neobmedzené dáta z paušálom za 12€?! Toto Ti nikto nedá,myslím z bývalého triopolu...Kvôli reklame nemôžem povedať priamo,kto Ti dá neobmedzené dáta. Je to štvrtý operátor,ale tam je problém nižšia kvalita siete,ale,ak to vieš tolerovať,tak O.K.
  6. Áno L za 12€?! Keď dostaneš Áno L za 15€ s DPH hoci bez telefónu,tak to môžeš pokladať za veľký úspech...
  7. Treba to normálne zaplatiť, aby si sa vyhol ďalším zbytočným poplatkom, napr. za upomienky, či odpojenie a znovu pripojenie služby . Následne treba podať reklamáciu, pozri tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/reklamacie , prilož všetky potvrdenia a doklady, ktoré máš. Následne (po prešetrení reklamácie), v budúcej faktúre Ti zohľadnia všetko, čo si zaplatil navyše. Viem, že sú to také zbytočné peripetie okolo toho, ale...... 😒
  8. Jedine ak mi ponúknu 12€ ANO L,neobmedzené data,volania,sms,MMS...ináč ostávam..Happy L,alebo odchádzam do O2
  9. Volat infolinku 0800 123456 a vycistit im poriadne zaludok
  10. Zhruba pred mesiacom a pol sme si menili inernet a tv na optiku.platnost noveho inernetu zacala zapojenim optickeho internetu 25.3.2019. Tym padom sa nam zrusil stary inernet, lebo ho nebolo uz kam zapojit. Stary modem a hdd boxy sme vratili 27.3.2019. Doteraz nam chodia sms aby sme vratili stare veci ohladom netu a tv, ze zaplatime pokutu. Od vsetkeho mame doklad ale evidentne to nestaci. Nakolko je to malo prisli nam faktury: pausalne za novy opticky internet a dokonca aj za stary. Samozrejme za stary od 1.4.2019 do 30.4.2019. Za novy sme samozrejme fakturu zaplatili. Za stary nie. Lebo ak nemam sluzbu nemam zaco platit. Dnes sme boli v tcom centre a ze oni nam v tom nepomozu. Jedine zaplatit a cakat na vyjadrenie. Staznost sa podat neda, lebo zevraj stary mal platit do 1.4.2019, ale faktura bola vystavena od 1.4. Do 30.4.
  11. Dakujem, sa mi to nechce verit, ale ak to tak bude tak super :-) dufam ze mi to schvalia, cez appku som to
  12. Ak máš Happy XL, tak prejdeš na ÁNO XL (20 GB). Viazanosť ostane zachovaná.
  13. Dakujem za odpoved ale tym ze prejdem na pausal ANO asi nebudem mat rovnaky pausal ako novy zakaznici, ja chcem ten 20GB net, teraz mam len 6GB za 40e, co citam tak prejdenim z happy na Ano pocas viazanosti ziskam len to ze sa mi data budu prenasat , a to mi je na nic lebo 6GB precerpam ako nic ked si nedavam pozor :-/
  14. Vystriedajte paušál Happy za paušál ÁNO jednoducho cez Telekom aplikáciu Prejdite bez obáv a poplatkov kedykoľvek počas viazanosti z paušálu Happy na paušál ÁNO jednoducho cez Telekom aplikáciu. Vaše telefónne číslo aj doba viazanosti sa zachovajú. O priebehu a vybavení prenosu vás budeme informovať SMS správou na vaše telefónne číslo. V prípade, že máte paušál s mobilom, poplatok zaň ostáva rovnaký. Vybaviť to vieš cez apku, zavolaním na 0800 123 456, cez chat na stránke Telekom.sk, prípadne napíš na FB chat.
  15. Dobrý deň, na paušál Áno je možné prejsť aj počas viazanosti s tým, že doba viazanosti by sa nemenila a pokutu by ste nehradili.
  16. Zdravím, mám pausal happy XL, cize net bieda, chcem odist z telekomu ,pripadne si potom otvorit novy pausal Ano kde su data vyssie , dufam teda, ze by ma neodmietli , no ale mam rok este viazanost, poradi mi niekto ako zistim kolko zaplatim pokutu? Najdem to v v zmluvach? A musim ist do predajne alebo to viem vybavit telefonicky? Dakujem :-)
  17. Pre teba žiadny, ale iba pre tých čo nemajú retenčnú zľavu tak, aby už bolo čo najmenej paušálov Happy tak preto to spravili tento prechod, že je možný, taktiež je možné, že získajú týmto prechodom väčší objem dát.
  18. Pred pár dňami som prešiel na mágio internet s prenosovou rýchlosťou 300Mbps. Od kedy som prešiel mám problém s pripojením na adresu fra.login.pathofexile.com. Otestoval som to pomocou programu WinMTR a posielam aj obrázok ktorý ukazuje problém s pripojením. Je vidieť cca 10% packet loss.
  19. Chcem sa opýtať aký význam má prejsť na program ANO keď mám lepsi paušál aj 3gb,za 23,75€,ako ANO M za 26€.nema to logiku..
  20. Ahoj @m402sk, podľa tvojho screenu je certifikát platný, skontroluj si prosím aj vydavateľa certifikátu. Taktiež môžeš kontaktovať: https://pojdeto.sk/ @Ľuboš
  21. Ak máš paušál bez telefónu, v niektorých prípadoch to povolia. Zavolaj na 0800 123 456, prípadne im napíš cez chat, alebo správu cez FB.
  22. Napíš mail na techgroup@telekom.sk, alebo sa spoj cez chat napr. cez tento link: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre dole vpravo zelená ikonka.
  23. Typujem ze mas este stary pausal Happy, vies prekst na Ano aj cez aplikaciu, ale novy mobil si zobrat nemozes.
  24. Ahoj @stocky52, odpoveď od @Marcel som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. Ak budeš písať na email aplikacia@telekom.sk, doplň do mailu detailnejšie informácie, telefónne číslo, screen obrazovky, čas a typ nefunkčnosti a prípadne chybovú hlásku. @Ľuboš
  25. @Vrulius, aktualizácia pre Samsung Galaxy A8 bola schválená 8.4. 2019 (Konkrétne verzia: A530FXXU4CSC6, aktuálne testujeme už ďalšiu verziu a to: A530FXXU4CSD4 ).
  26. @JakubS konkrétny dátum ti neviem poskytnúť, kým je projekt ešte v realizácií. Dátum spustenia sa stále môže zmeniť.
  27. @Jamal01, v Bohdanovciach je dostupné VDSL pripojenie, optika sa zatiaľ neplánuje.
  1. Nahrať ďalšie aktivity