Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sa dá zobrať telefón na splátky ale bez paušála...Napr. v konkurenčnom Orange už aj keď som mal zariadenie na paušál, dalo sa zobrať ďalšie zariadenie na splátky hoci bolo v plnej sume ale dalo...a chcem sa teda spýtať či sa to dá aj tu v Telekome, keďže už mám telefón ale chcel by som ďalší... Ďakujem predom za slušné odpovede. Prajem pekný zvyšok dňa
  3. Dnes
  4. Ahoj @DodoSNV, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  5. Ahoj @vsizonov, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  6. Ahoj @Fero13, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  7. Mne elektronická pošta ide v pohode. Ale sa čudujem, že ako spoločnosť nepoužívate mail zo svojej domény.
  8. Ahoj @Bohumil. odpoveď od @Pepsi som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  9. Ahoj @slavx1, streamy sú nastavené plošne pre všetkých zákazníkov, otestovali sme pár kanálov ale problémy so zvukom sme nepostrehli, taktiež kolegovia nezaznamenali podnety od zákazníkov. Keďže ide o plošné nastavenie, určite by to zaregistrovali. Musí sa skontrolovať priamo tvoje pripojenie alebo vymeniť STB. Prosím kontaktuj kolegov na linke 0800 123 777. @Ľuboš
  10. plati to iba pre pausal, na easy si cislo nevies vybrat
  11. vyskusaj sa prihlasit a ak ti to nepojde, napis na aplikacia@telekom.sk
  12. Zavolajte si radšej na 0800 123 777, nech to preveria, alebo si napíšte podnet mailom na marketing@telekom.sk, alebo cez formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  13. 0800 123 456, alebo napíš na FB chat súkromnú správu a oni Ti zavolajú späť. Prípadne chat na stránke Telekom.sk, alebo si môžeš objednať tu: https://www.telekom.sk/volania/pausal
  14. napis na office@telekom.sk , nech ti preveria spotrebu. Na pocet reklam na youtube by som sa ale ani necudoval. ved poslednu dobu to uz prehanaju, aj dve reklamy za sebou
  15. skus sa spytat spravcu vchodu, ci podpisal povolenie s vykablovanim.
  16. Dobry deň . Skončila mi viazanosť v máji . Kontaktovali ,dali nejaké ponuky ... uviazlo to na tom , že už nebol na sklade iPhone 8 . Dnes som dostal správu že už je v ponuke nech si objednam ... kam mám volať aby som predĺžil viazanosť ?
  17. Len si treba overiť či je na čísle aktivovaný roaming, ak je povolený tak to bude fungovať. Stačí zavolať na linku 0800 123 456, alebo napísať na chat a overia Ti to.
  18. Dobrý deň, sme spoločnosť, ktorá využíva služby už dlhé roky avšak v poslednej dobe nie je možné Vaše produkty označiť za spoľahlivé, nakoľko nefungujú. Dnes napríklad nie je možné používať elektronickú poštu !!! Očakávame ponuky, objednávky našich služieb od našich obchodných partnerov a zákazníkov. Takto prichádzame o obrat a tým i o zisk. Kto z Vašej spoločnosti nám to vynahradí ??? Žiadame o rýchle vyriešnie a kompenzáciu.
  19. Zrejme nie, ale najlepšie bude ak s tým pôjdeš osobne na predajňu, majú také "krabice" cez ktoré to vedia urobiť, ale mne pri tom dosť klikali aj na display, ale bolo to už asi pred 6 rokmi, tak dnes neviem ( mala som vtedy Nokiu).
  20. Ahojte, @FrantaG, tvoj podnet som preposlal kolegom. Prosím, stále berte do úvahy to, že toto je fórum, na oficiálne podnety tu máme iné možnosti ako je emailová adresa office@telekom.sk , http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, telefonicky na bezplatnom čísle 0800 123 456 a ďalšie. @Ľuboš
  21. Dobrý deň Je možné Optické pripojenie internetu v Košiciach Krásnej na Rehoľnej ulici?
  22. Práve som vyskúšal Spotify a ide bez problému, akurát YouTube stále žere dáta z balíka.
  23. Odskúšané a problém bude u teba. Treba riešiť cez infolinku 0800 123 456. Ja som zámerne púšťal 4K videá cez LTE , nebol problém za 1 hod. stiahnuť cez 2 GB dát a nešlo ani MB cez balíkové dáta. Skúšal som cez PC a mobil tvoril hot-spot.
  24. Môj Telekom, sekcia faktúry https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard
  25. Áno podľa všetkého dá...
  26. Najlepšie zájsť na predajňu Telekomu a tam sa identifikovať. Prípadne ak máš podpísanú zmluvu o el, komunikácii, tak v Môj Telekom nájdeš tiež svoj ID kód
  27. Áno bude a bez problémov, limity FUP nájdeš tu..... https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/roaming-v-eu
  1. Nahrať ďalšie aktivity