Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. nikde v otazke nebolo napisane ci optika alebo dsl ale je to rozdiel no vychadzal som z dsl co sa tyka tej garantovanej rychlosti tak pri garancii rychlost neklesne pod urcitu hodnotu no pri negarantovanom pripojeni moze rychlost lietat celkom slusne
  3. presne to iste som chcel napisat aj ja, ak chces poriadny router nepýtaj ho od telekomu pretoze bude este horsi alebo rovnaky ako mas teraz, co sa tyka straty signalu je dost mozne ze je zarusene pasmo skus zmenit kanal v nastaveniach routra dalej je mozne ze wifi signal nieco v danej miestnosti pripadne zmen umiestnenie routra, b idealnom pripade byy mal byt umiestneny v strede prietoru ktory ma pokryt
  4. @emil.filo toto nepatri sem ale chod s tym na predajnu alebo volaj na zakaznicku linku
  5. Dnes
  6. @Ľuboš @Vierka zmažte to, pán tu dáva dosť citlivé osobné údaje.
  7. Zasielam v prílohe list a zmluvu, žiadam vyriešiť. Celý tento mesiac mám problém z internetom a TV, 3 dni som bol teraz prvýkrát bez signálu, sťažovalo mi to profesionálnu prácu, musel som vyhľadať núdzové riešenie. Žiadam tento mesiac do 19.8.2019 neučtovať ani jeden cent, služba nefungovala. Od uzatvorenia zmluvy 2.2.2019 ste mi učtovali program internetu "L" a technicky to nie je možné po premeraní Vašimi technikmi dosiahnuť. Mám na stole novú zmluvu - dodatok na internet "M". Podpísaný zanesiem na vašu pobočku a žiadam písomné Vaše vyjadrenie a ospravedlnenie za omyl z Vašej strany a kompenzáciu. Službu som celé obdobie platil a parametre nedosahovali hodnoty na zmluve. Sám som sa pokúšal reštartovať systém, vyriešiť to, ale technicky to nebolo možné. Porucha je na Vašej strane. Teším sa na optiku, dúfam, že to v našej lokalite čoskoro dobudujete a problémy vyriešite. Som Vašim zákazníkom dlhé roky a verím, že mi vyhoviete. S pozdravom Ing. Emil Filo
  8. mam ten archer a ziadny problem s nim nemam vela straca zo signalu ? v ramci jednej miestnosti? ak chces ale nieco poriadne nepozeraj sa po routroch co su v ponuke tekomu ale kup si vlastny
  9. Dobry den, Len doplnim ze rychlosti uvadzane na strankach Telekomu su v jednotkach megabit za sekundu (Mb/s alebo tiez Mbps). Rychlost ktorou stahujete je v megabajtoch za sekundu (MB/s). Velke a male pismenka maju svoj vyznam v tomto pripade. 8 Mb/s = 1 MB/s 8 megabit = 1 megabyte (megabajt) Pri stahovani, kde ste zaznamenali rychlost 500KB/s. Boli ste pripojeny skrz Wifi alebo kablom (ethernet)?
  10. Dobrý deň, z telekomu mi núkajú notebook Lenovo IdeaPad S145-14IWL za zvýhodnených podmienok. chcem sa opýtať diskutujúcich na ich subjektívny názor, či ten ntb za niečo stojí? pôjde na ňom viacmenej FB a pošta, občas nejaké casual hry. šlo by na tom napríklad Ion Fury? nebudem trpieť kvôli 4GB ram? dá sa ramka rozšíriť? parametre tu:https://www.telekom.sk/notebook-lenovo-ideapad-s145-14iwl ďakujem za odpovede Š.
  11. Dobrý deň, o zrušenie je možné požiadať aj písomne, viď: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom a samozrejme viete takto písomne vypovedať aj jednu zo služieb, a následne zvyšné dve predĺžite. Ale ak máte čas, odporúčam riešiť to na predajni.
  12. Dobrý deň @Ľuboš, ďakujeme Vám veľmi pekne, budeme čakať na odpoveď. Podotýkam je 19.8. a ešte sa tu nič nerobí a to aj napriek Vašim sľubom ju spustiť do 31.7., tak dúfam, že do konca augusta 2019 už budeme pripojení. Len tak mimochodom ťahá sa to už viac ako pol roka.
  13. O zrušenie služby je potrebné požiadať osobne na predajni Telekom, je tam výpovedná lehota 1 mesiac, ak požiadate o zrušenie pevnej linky napr. 5.10. tak Vám ju zrušia 30.11. a zároveň môžete k tomuto dátumu požiadať o predlženie ostávajúcich služieb.
  14. dobrý den, ktorý router, čo má telekom v ponuke by bol najlepší , najvýkonnejší? Mám teraz TP link archer c2 , ale nejak vela stráca zo signalu, mám net 60 MB, ale meter od routra je rýchlosť už len cca 20-30 Mb, a par metrov dalej už je problém, vypadava, a to nehovorim ked ešte zapnem repeater - opakovač. dakujem za odpovede a rady.
  15. Dobrý deň, Chcel by som sa opýtať. Mám balík internet+ TV + pevnú linku (viazanosť do novembra) chcel by som si predĺžiť iba balík TV + internet a pevnú linku nepredlžovať, v prípade takéhoto predĺženia bude pevná linka aktívna do konca viazanosti alebo sa zruší pri predĺžení zmluvy?
  16. Aké máte zariadenie (ONT, router)? Ak Huawei tak ten dokáže prenos 300Mbit len v jednom porte, ostatné sú 100Mbit. Keď odpojíte PS4 od routera a zapojíte PC, mali by ste dosiahnuť 300Mbit.
  17. Este raz, garancia je ako taka. Sluzbu ktoru ti poskytuju musi splnat kriteria. Snad nebudeme tvrdit ze bez akejkolvek garancie bude uplne OK ak ti 300/30 pojde 3/3... Pozri si tu stranku: https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost Pri optike je nieco podobne a mimo to jaka agregacia? Pri optike tato skutocnost takmer zanika...
  18. Asi pred 2 týždňami mi nainštalovali optickú prípojku na TV a internet. Internet by mal mať 300MB/s,ale pri meraní rýchlosti mi vychádza max. 90/30 MB/s. Neviem kde je chyba, keď základová doska má 1GB vstup, router je tiež 1GB, dokonca aj na ps4 mi namera 280 až 300MB a počítač je napojený na ten istý rozbočovač ako PS4. .
  19. Yesterday
  20. Ďakujem pekne, už som si fakt nevedel rady.
  21. Je možné že parametre kábla nie sú na 8 Mbit (1 Megabajt/s ) dostatočné
  22. Dobrý deň , mám Magio internet kde mi bolo povedané , že rýchlosť sťahovania bude 8mb/s ale sťahuje v priemere 500kb/s čo je dosť málo .. ako je to možné ? Ďakujem za odpoveď
  23. zdravim, v bode jedna kliknite na "Chcem novu sluzbu"..a v bode cislo dva si overte ci na danej adrese ponukaju taku sluzbu...https://www.telekom.sk/fix/objednavka/-/scenario/e-shop/chytry-balik?internet=l
  24. fakt jednoduchá inštalácia. nedáš to sem ani mne a ostatným to nepojde... tlieskam...
  25. Dobrý deň, chcem sa spýtať ako zistím, či je možnosť dotiahnutia optického kábla na pozemok. Chcel by som využívať internet cez optiku.
  26. ja som na tom podobne, nedá sa na to spoľahnúť
  27. @LukasPatrnciakvyskúšaj si číslo pridať do appky neskôr, určite to už pôjde
  28. Ahoj @peterpetras88, napíš mi prosím tvoju adresu do súkromnej správy.
  1. Nahrať ďalšie aktivity