Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dnes
  3. podaj ziadost o vyjadreni k existencii TKZ https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/informacie-pre-stavebnikov-a-developerov robia to tak ze sondou najdu kabel a oznacia
  4. len potom je to zle písané.... ak je na faktúre záväzok, v plusovej hodnote, malo by to byť tak ako písal jakub. teda že od neho požadujú peniaze. ak by tam bola pohľadávka v plusovej hodnote, jemu by mali dať peniaze. ak by tam bol záväzok v zápornej hodnote, tak telekom jemu, ak by tam bola pohľadávka v zápornej, tak on telekomu.... ak je to tak ako hovoríš marcel, tak telekom už nepozná ani základné účtovné pojmy.....
  5. ?????? výkrik do tmy ?
  6. či je funkčný na to bude treba kontaktovať telekom, osobne myslím že poruchovú linku, aspoň viem, že tí riešia aj to keď sa stane havarka, že auto napáli do stlpu, tak kontrolujú pre policajtov, či nie je pod napätím a tak. to by si mohol zistiť, či sa využíva. ale netuším ako pri premeraní, kde presne je. no to ti možno poradia na tej poruchovej linke, pretože myslím, že tam budeš musieť volať tak ako tak.
  7. Dobrý deň. Telekomunikačný kabel mame na hranici nášho pozemku kde chceme vykopať základ pod plot.. len sa bojíme aby sme ho nepresekli pri vykopani toho základu. Viete mi prosím poradiť ako ďalej ..či mi ho vedie premerat kde sa presne nachádza.. možno nie je ani funkčný.
  8. Chcem len Jeden Telefon na Pevnu linku za 9,90 EUR,Ďakujem,Jozef Kšiňan....
  9. Yesterday
  10. ok, tak potom Orange a O2 si isli proti sebe? dost pochybujem. Jedine co moze byt v telekome ze maju nejake pseudo promo od samsungu na S20 radu. v podstate by ale potom po 30tkach bol amen s huaweimi, nakolko uz ziadny ich dalsi telefon nebude mat GMS. No pre mna ako klienta telekomu to pride maximalne hlupe ak nebudu ponukat telefony bez GMS, ved aj seniorske mobily su bez GMS, kavovary, bicykle rovnako tak. Zariadenie ako zariadenie. Snad sa nejdu chovat ako Trump
  11. Podľa mňa nie, ale uvidíme. Pôjdu si proti sebe zbytočne. Kopec aplikácii nepôjde kvôli absencii Google. Kúpiš si vlajku a nepôjde ti napríklad ani Google Pay. "Well done" čo je napríklad aj v rozpore so samotnou aplikáciou Telekomu
  12. Skôr opačne, vyzerá to ako tvoj preplatok, zrejme za nejaké alikvotne obdobie.
  13. Apka stranka a technicka podpora to niejakie niedorozumienie. Som 20 rocny zakaznik berem najdrahsi mobil zakazdym. Skoncil sa mi pausal a niema gdo zawolat ci mam zaujem si predluzit zmluvu. Kied zavolam na 800123456 arogantnie posila ma na tu choru stranku co asi sami jej nierozumieju. Pozeram ako za 20 rokou to ide dole vodou.Celi ten menagement je do vymeny.
  14. To by zaujímalo aj mňa...
  15. Nová aktuálizácia magio go obsahuje možnosť pripojiť box ktorý nemá tzv káblové pripojenie. Čiže Xiaomi už funguju od 29.03
  16. tam šlo o to, že hraničná rýchlosť na nahlásenie poruchy pre optiku XL je 300 Mb/s a ty máš menej. mal si to nahlásiť ako poruchu a nech to rieši telekom cez technika. .... aha pozde... no ništ.
  17. Tak opravené, stiahol som nový firmware v routri a upgradeol ho. Nové meranie už dosahuje 587mbit. Vďaka za reakcie a odpovede
  18. Dobrý deň, kde nájdem konkrétnu položku ("za čo") z Informácie o stave účtu - dole na poslednej strane faktúry - kde sa uvádza "záväzok z predchádzajúcich období" v plusovej sume (čiže ako nezaplatená vec ak som dobre porozumel), prípadne akým spôsobom to mám potom uhradiť, keďže na nezaplatených faktúrach ukazuje 0 eur. Ďakujem
  19. Test na lan-ke nehovorí o rýchlosti routra nič, nakoľko ideš len cez interný switch ktorý nemáva problém s rýchlosťou. Rýchlosť WAN->LAN je o niečom inom. Akú máš HW revíziu? Vyzerá to, že ti nefunguje HW NAT - aký tam máš FW? Skús pozrieť v nastaveniach možnosť zapnutia HW NAT, prípadne vypni firewall, QoS alebo podobné vecičky. Ak máš v routri OpenWRT, tak ten pri mnohých routroch HW NAT nepdporuje.
  20. nech ti daju sagemcom 5655AC
  21. toto mám preštudované, nepomôže mi to. Tá rýchlosť išla 600mbit kým som nemal vlastný router. vlastný router cez lanporty pustí až 880mbit (odskusane). avšak po zapojení do ONT (Huawei 8245H) pustí len tých 270mbit keď som to riešil prvý krát cez technickú podporu tak mi nevedeli poradiť
  22. https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost
  23. aj vam Magio go na Xaomi mi box 4 uz funguje ?
  24. Mám optický internet XL. Kým som mal PC napojený priamo sieťovým káblom na ONT, rýchlosť bola ako má byť, 600mbit. Po tom čo som potreboval vlastný router, zavolal som a prehodili mi nastavenie (inak sa to nedá vraj) a mohol som zapojiť vlastný router (TP link: TL-WR1043ND). Rýchlosť je ale zrazu len cca 270mbit. Router je gigabitovy. Rýchlosť portov som testoval pri prenose súborov medzi dvomi počítačmi v sieti.(išlo to cca 880mbit) Zapojenie je teda: ONT z ktorého mi ide sieťový kábel do routra a odtiaľ ďalším káblom do PC. Kým som mal PC napojený káblom priamo do ONT rýchlosť išla v pohode. Viete mi poradiť čo s tým ? Čím to je ? V nastaveniach routru som nenašiel nič čo by malo rýchlosť obmedzovať. Počul som teóriu že telekom znižuje rýchlosť keď chce zákazník svoje vlastné zariadenie...
  25. Bol to nakoniec factory reset. Na Tp-link linke ma síce vedel previesť nastavením routery, ale to bolo pre platné. Trebalo tam zadať prihlasovačky zo zmluvy Týmto ešte raz pozdravujem našu zachrankynu z telecom podpory 👍
  26. Najlepšie a najobjektívnejšie informácie získate na infolinke 0800 123 456
  27. na PC zadaj https://m.telekom.sk/spotreba/profil Príde ti kód , zadaj a štvrtý riadok vidíš v profile presnú viazanosť.
  28. Zmluvná pokuta je odstupňovaná,ktorá sa znižuje každý mesiac. Takže zaplatiť zmluvnú pokutu zaplatiť budeš musieť,ale alipotnú čiastku za 5 mesiacov. Aktuálnu zmluvnú pokutu Ti povedia na zákazníckej linke Telekom 0800123456.
  1. Nahrať ďalšie aktivity