Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Napíš im cez túto stránku: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ tam si zvol Televízia, Magio Go a nižšie máš kontaktný formulár, kde vypíšeš tvoj problém a aj spôsob, ktorým ťa nasledovne kontaktujú.
  3. nie, vzdy sa plati len za presne dni kedy si zakaznik...zbytok sa vrati dobropisom , ktory by ti mali vediet vratit na pobocke alebo mailom/na ucet, len treba o to poziadat
  4. Martin nehnevaj sa ale mal si uz v ruke iPhone? Z akeho dovodu porovnavas 4GB RAM v Androide so 4GB RAM v iPhone? Android moze mat aj 12GB a stale byt horsi v multitaskingu.
  5. Farby budu dve, miloshajek. Tu o tom pisu - https://digitalportal.sk/telekom-predava-iphony-v-12-verziach-juro-so-4g-sietou/ Takze tolko k tomu / apropo zauradovala autocenzura "se ries" spolu scenzurovalo
  6. Uz som cital o tych iPhonoch - https://digitalportal.sk/telekom-predava-iphony-v-12-verziach-juro-so-4g-sietou/ A inak, mna osobne sklamali co sa tyka parametrov - rovnako velky hrozny vyrez (ozaj sa nedalo nic vymysliet s tym??? konkurencia je uz indeeee jablckooo zaspali ste...???) A dalsia vec - rovnako iba 4GB RAM. Slabe pre multitasking. Bezne sa mi stava ze mi pri mnozstve appiek na Androide pri 4GB RAM proste na pozadi killne proces, web z pozadia sa musi nanovo nacitat atd.
  7. Zaujímavé, že sa Telekom k tomu akosi nevyjadruje... Ani mne neprišla žiadna odpoveď na posledný mail.
  8. V Telekome vedia pozriet presne, len tipujem SMS spravy dlhsie ako 160 znakov (to je maximalna dlzka jednej SMS bez diakritiky), alebo iny typ prevadzky, napr. internet alebo SMS do zahranicia. Znak s diakritikou zaberie viac znakov zo standardnej spravy.
  9. Ak si chcem preniesť číslo k inému operátorovi počas/na začiatku nového faktoručného obdobia zaplatím toto obdobie aj tak celé?
  10. Už som vypla a zapla niekoľkokrát a taktiež volala a nič 🤔
  11. skus vypnut a zapnut router ,ak nepomoze treba cakat dalej, ak by nenaskocil ani do 1h treba volat technicku podporu
  12. Dobrý deň, chcem sa opýtať, že ako dlho bude ešte trvať porucha? Ľuďom naokolo už internet funguje a nám stále nič...
  13. Dobrý deň, chcem sa opýtať, že ako dlho bude ešte trvať porucha? Ľuďom naokolo už internet funguje a nám stále nič...
  14. pred mesiacom to mohlo byt tak, ale si uvedom ze parametre linky sa v case menia a zvlast vtedy sa zmenia ked niekoho noveho zapoja, ktoremu ide kabel z rovnakeho zvazku ako tebe. V kablovom zvazku nastava medzi kablami vzajomne rusenie co ovplyvnuje kvalitu metalickeho vedenia. To co bolo pred mesiacom, uz na druhy den nemusi tak byt. Pokles zapricinuje aj posobenie silneho elektromagnetickeho pola z okolia. Moze ho generovat rozhlas alebo vedenie distribucnej sustavy el. energie atd. Taktiez nezabudaj ze vecer ked sa vsetci pripoja je ovela vacsia agregacia linky, ustredne byvaju preplnene, nestihaju. Odporucam ti najprv si nastudovat nieco o fungovani DSL ako takom. Fyzikalne vplyvy nepustia.
  15. Pred mesiacom som mal takisto nad 6db a rýchost bola nezmenena takže neverím že pokles je tým zapríčinený....A čo sa týka tých 60% tak ich nedosahujem ani nahodou hlavne vo vecernych hodinach ked su vsetci pripojeny...Preto to zajtra budem riešit telefonicky a prípadne rozviazanim zmluvy pre porušenie zmluvy ako som už napísal
  16. na prvom obrazku si mal odstup signalu od sumu uz pod hranicou kedy sa router vie bez problemov spojit s ustrednou, ta hranica je 6 db...nemuseli ta ani oni dropnut. Ustredna automaticky nastavila taky profil aby bola linka stabilnejsia. A ak dosahujes 60% z max. rychlosti tak neporusuju zmluvu.
  17. Zdravím, Pred nedávnom som pocítil výraznejšie spomalenie internetu... Ked som skontroloval nastavenia tak som zistil že mi bez oznámenia mi bol spomalený internet downstream rate z 80095Kbps na 66573Kbps Preto by ma dosť zaujímalo, kedy sa dočkám nápravy a nech nečakajú že za toto im budem pri dalšej faktúre platiť plnú výšku...Toto je porušenie zmluvy!!!
  18. Zavolaj na linku 0800 123 777 nech to preveria a prípadne zaevidujú poruchu.
  19. Kým je karta aktívna, tak ju v appke uvidíš, ak jej skončí platnosť ( 12 mesiacov od posledného dobitia) tak ju už v aplikácii neuvidíš - aspoň moja skúsenosť je taká:-)
  20. Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 777 a nahlás si poruchu, preveria to technici.
  21. Zavolaj na linku +421 903 903 903, či tam nie je nejaká porucha, preveria Ti to.
  22. Dobry den rano nam v meste vypadla elektrina a magio tv - nahravacie mi prestalo fungovat..vypla som to aj zo zasuvky a restartovala vzadu vypinačom a stale nič... monika černa cislo adresata 1166793801 dakujem za odpoved černa
  23. Yesterday
  24. Dobrý deň, na Easy karte s číslom 0910496371 bol dňa 2.9.2019 navýšený kredit o 7€ a do dnešného dňa tam po odoslaní asi 62 SMS z tohto čísla zostal kredit 0,04€. Čo nie je prvý krát. Pri cene 0,06€ za SMS malo byť odoslaných až 116 SMS-iek, tak by ma zaujímalo, prečo je ich počet skoro 2 krát menší. Vo pred ďakujem za vysvetlenie, s pozdravom Ing. Radek Krajíček.
  25. Dobry den.Chcem sa opytat.Zaregistroval som sa na Magio go.NO nemozem sledovat.Pise,ze som este neaktivoval ucet.NO zistil som,ze som zadal zle mail.dal som .dk nie .sk.Da sa zmenit mail?Dakujem
  26. Dobrý deň. V telekom aplikácii mi ukazuje aj neaktívnu easy kartu. Chcem sa opýtať ako to môžem s aplikácie odstrániť, aby mi to tam neukazovalo. Ďakujem za odpoveď.
  27. to je cisto vec kedy ktory vyrobca routrov mobilov a dalsich zariadeni dany standart bude podporovat, ak narazas na to kedy bude mat Telekom v ponuke routre podporujuce tento standart tak sa nedockas kedze tie sucasne nevedia ani gigabit lan ci 802.11ac wifi
  1. Nahrať ďalšie aktivity