Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. oprava: nie 13.-14.5 ale 20.-21.5
  3. Dobry den. Chcem sa s vami podelit o naozaj neakceptovatelny zazitok. 6.5.2019 pondelok som si telefonicky objednal prechod z magio L na magio XL internet s tym ze hovor porebiehal 2 minuty chcela len kopiu obcianskeho. Poslal som cely tyzden nic. stvrtok 16.5. volam do telekomu ze kde je kurier kde mam router ? Operatorka mi oznamila ze zamietnute na logistike ze kurier u mna bol ale nedovolal sa. dovod ? prva operatorka mu na mna dala 9 rokov stare cislo zo systemu a nie cislo z ktoreho jej vola zakaznik (logika level opica) . takze druha operatorka mi to vo stvrtok vybavila nanovo a povedala ze dorucenie mam cakat pondelok utorok 13.-14.5. . v stredu 15.5. volam znova do telekomu. kde mam router a novu sluzbu ? tretia operatorka mi povie zasielka odoslana 6.5. (prva objednavka) (( takze druhy krat to ani na novo neobjednala ? )) s tym ze tretia operatorka mi povedala ze dam vam na to urgenciu viac vam neviem pomoct. pytam sa jej tak mozem to teda ocakavat do piatku hej ? ( logicky ked kurier dorucuje do 3 dni aj z ciech , mam take skusenosti. Tak s urgenciou do 2 dni akoby nic to tu musi byt) operatorka mi na to povie ze skor buduci tyzden ? tak kur*a aky mate rozdiel medzi urgenciou a normalnym dorucenim ked aj jedno aj druhe trva tyzden ? co to je za kuriersku sluzbu ze nevedia 3 tyzdne dorucit router. garantujem vam ze ak to tu v pondelok nebude tak rusim zmluvy 10 rokov som vasim zakaznikom. a prechadzam niekde inde lebo toto je uz sila aby ste 3 tyzdne nevedeli dorucit balik. P.S. rady tipu zavolaj na zakaznicku linku alebo podobne smiesnosti si nechajte pre seba .
  4. Dobry mozem sa spytat ze ak som dneska rano uhradila 2 mesacne splatky s meskanim magio televizie, tak asi kedy nam spustia sluzbu programov znova ?! Lebo nam to vypli a preto sa pytam ze kedy nam to zapnu znova ?! Dakujem
  5. mam taky pocit ze vecer ovecky chodia s roboty a pustaju jojku a magio TV fiči na magio optike nie ? ci to nebude tym ze to ta siet proste nestiha vsetky tie ovecky co pozeraju farmu a hornu dolnu
  6. to mas este dobre. ja som 6.5.2019 presiel s magio L na magio XL po 5 dnoch som tam volal ze kde mam router. povedali mi ze kurier u mna bol ale nedovolal sa. ( dali mu na mna 9 rokov stare cislo z ich systemu) s tym ze to teda objednala na novo s tym ze pride to 13.-14.5 pondelok utorok ( zrejme potrebuju tyzden na doruceniue balika) 16.5. (streda) som znova volal do telekomu ze kde mam balik a router. povedala ze je to odoslane 6.5. hovorim vyborne 2 tyzdne su neni schopnby dorucit router. povedala dam vam na to urgenciu. tak sa teda pytam mozem to ocakavat teda do piatku ? a ona ze skor budduci tyzden takze jedna da zle cislo . druha povie pondelok utorok. tretia v stredu s urgenciou povie ze az dalsi tyzden ? to co je za urgencia ze kurier nejde peso ale dostane kolobezku ? aby som mesiac cakal na router ? dnes 24.5. mi dosla sms. po skoro mesiaci mi pride sms ze na mojej poziadavke sa pracuje. ak to tu v pondelok nebude tak im strasne vynadam
  7. Dnes
  8. Ahojte, v Telekom aplikácii sme pre vás pripravili dve nové funkcionality, ktoré vám uľahčia využívanie našich služieb. Už ste ich skúšali? Platby cez Google Pay ( dostupné pre Android) Zaplaťte faktúry alebo si dobite kredit pohodlne. Okrem platby kartou sme vám umožnili aj platbu cez Google Pay. Získanie PUK a PUK2 Majte PUK a PUK2 kód pre vaše mobilné čísla vždy poruke. Stačí, ak si do aplikácie zadáte svoje rodné číslo a ID kód. Ak nepoznáte svoj ID kód, najrýchlejšie ho zistíte tu. Ak máte aktívnu elektronickú komunikáciu, je pre vás funkcia dostupná automaticky. Začnite aj vy využívať naše služby jednoduchšie a stiahnite si Telekom aplikáciu tu.
  9. Ked si chcem pozriet live tv tak vypise hlasku ze nemamte aktivovany GO ucet.Ako mam dalej postupovat?
  10. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo napíš na chat, overia Ti to, ale myslím, že posledné cca 3- 4 roky už dávajú len 4G SIM karty.
  11. Ahoj @Thoraxx, v danej lokalite prebieha modernizácia sieti, napíš mi do súkromnej správy presnú adresu na preverenie. @Ľuboš
  12. DD: Je mozne ze mi nauctovalo 3kb prenesených dat v roamingu i napriek tomu ze som nemal data zapnute ? Vie ich operator nejako zapnut , Dakujem . lokalita nemecko
  13. Reklamovat znova a dozadovat novy kus ak nie tak po 3 reklamacii mate narok na peniaze respektivne novy kus pozrite si reklamacne poriadok na nete
  14. Zadal som telefone čislo overenie sim kartu vo formate 09xxxxx aj 902xxxxx a vypisalo chybu neda sa overiť ako si mam overiť či mam 4g kartu
  15. Dobrý deň. Mám nový telefón Samsung J6. Od začiatku jeho fungovania ma opačná strana upozorňuje, že ma zle počujú, že v telefóne "sekám". Tak som telefón reklamovala. Reklamácia bola vybavená s tým že vadnú súčiastku vymenili. používam ho druhý deň a chyba je znova tá istá. Som z toho nešťastná. Čo mám robiť? Bojím sa, že keď ho znova budem reklamovať, chyba sa neodstráni. Nemám nárok na výmenu celého zariadenia?
  16. Ahoj @blade005, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  17. Ahoj @migi0078, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  18. Ahoj @Kobudoka, napíš mi prosím presnú adresu do súkromnej správy a pozrieme sa na modernizáciu alebo výstavbu nových sieti. Aktuálne sa realizuje obrovské množstvo projektov modernizácie alebo výstavby nových sieti. Tieto projekty sa realizujú na celom území SR nie len v mestách ale aj v dedinkách. Náš záujem a snaha je veľká, ale v každom prípade si to vyžaduje čas a množstvo úsilia. @Ľuboš
  19. U mňa to funguje bez problémov, máš appku aktualizovanú, prípadne máš všetky oprávnenia? Ja som podpísala Dohodu o elektronickej komunikácii https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia a odvtedy mi to ide bez problémov, prihlasujem sa s údajmi ako na Môj Telekom (toto Forum).
  20. Ahoj @trnovec, v danej lokalite sa realizuje výstavba optickej siete. Napíš mi prosím do súkromnej správy číslo parcely a preverím to presnejšie. @Ľuboš
  21. Mam problém s appkou telekomu párkrát sa mi už stalo ze mi nezobrazuje neuhradené faktúry. Viete mi s tým pomôcť? ďakujem.
  22. Ahoj @obecmi, presný termín nemám k dispozícií ale v priebehu tohto roka. Projekt je už v realizácií. @Ľuboš
  23. staci si dat ANO L a dat ho do magenty1 hned mas 15GB alebo ANO M DATA a mas 8GB. ako pise composite19, vsade ale ze vsade uz mas wifi, dokonca aj v taxiku
  24. kazdy online stream je oneskoreny, proste je to fakt. co sa tyka casu oneskorenia ich to asi najmenej trapi.
  25. co tak skor napisat s cim mate problem ako popisovat svoje pocity, @Mato171137 na fore sa pisalo, ze si mas aj vypnut aplikacie na pozadi, ako je napr. VLC , urobil si to. Alebo iny program, ktory to moze blokovat, moze mat funkciu nahravania, snimania obrazovky. Antivirus si nemusel odstavit, stacilo dat magio go do vynimiek. @janadu65 akym sposobom si posielala poziadavku ? predpokladam, ze takym, kde ti prisla vsobecna automaticka SMS sprava (kedze to vychadza presne 2 tyzdne) ... skusala si proste zavolat alebo napisat na chat ?
  26. Ahoj @matus.kolcun, odpoveď od @composite19 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň @Ľuboš
  27. Určite bude v najbližších dňoch, na webe už je https://www.telekom.sk/mob/objednavka/huawei-ponuka/-/scenario/e-shop/hw-pausal/vyber-hw/huawei_p30_lite, ak máš záujem klikni na tlačítko Mám záujem a ak bude zavolajú Ti a spracujú objednávku.
  1. Nahrať ďalšie aktivity