Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Yesterday
  2. Vzhladom k celkom solidnemu utlmu linky 11.7dB by to teoreticky asi mozne bolo. Druha vec je ze ustredna kde si napojeny by musela mat VDSL vybavenie.
  3. Ultm mas nizky, sumove rozpätie dostatocne vysoke (vypadky zvyknu byt pod 6dB)... linka ako taka vyzera byt v poriadku, minimalne v case ked si skopiroval tie informacie. Ako je to v priebehu casu tazko povedat, musel by si to odsledovat a idealne vtedy ked ti to padne, ake to ma parametre a co sa deje. Padanie internetu je dost siroky pojem aj ked sa to nezda. Sam si asi nepomozes takze tu technicku podporu by som skusil.
  4. Skus sem hodit parametre linky z routra, mozno budeme mudrejsi. Ak to mas na hrane tak vypadky mozu byt a nesuvisi to s dennym casom, aj ked to zvykne byt vecer castejsie v takych pripadoch.
  5. Ako moze Telekom ovplyvnit sirku pasma ? Zalezi co tym myslis, alebo co tym sledujes. Fyzicky neovplyni nic pokial ti neprestahuje ustrednu na ine miesto (dalej). Softverovo sa da obmedzit kade co. Utlm 21dB je tak v prvej tretine az niekde v strede medzi vybornym (blizka ustredna) a zlym (daleka ustredna). Su aj 5 aj 50dB utlmy. Pri 50tke je uz garantovany maximalne tak 4Mbps.
  6. Ano, moja chyba.. Nakoniec to nebola hláška od operátora, ale hláška telefónu o prekročení mesačného dátového limitu. Presne ako píšeš. Zistil som to hned po odoslaní dotazu na toto fórum. Proste som sa nejak "poplašil"..
  7. Čaute, Chcem sa spýtať ako veľmi može telekom ovlivniť šírku prenosového pásma? Mám veľký útlm na linke?
  8. Zavolaj na linku 0800 123 456, alebo im napíš cez chat na stránke Telekom.
  9. MMs

    Karta na dobíjanie Easy Pecka - MMS stojí 0,39 eur, kartu stačí dobiť raz ročne. Paušál Bez záväzkov - na faktúru bez mesačného poplatku MMS - 0,06 eur - pre zachovanie čísla stačí urobiť jeden hovor, alebo poslať jednu sms/mms raz ročne. Alebo potom klasické paušály - ÁNO M - neobmedzené MMS za 20 eur mesačne.
  10. Pekny vecer volam sa Martin Nemen chcel by som sa informovat o objednavke
  11. ja som mal vypadky tiez minuly rok v lete kazdy den a mal som XL balik a potom som volal na podporu ze mam taky problem poslali mi technika a technik povedal ze mam moc rychly na net a mal som len 10mb/s a teraz mam okolo 4mb ale uz mi to nepada ale ta rychlost neni bohvie co
  12. MMs

    Dobrý deń , mám u Vás Magio a internet a potreboval by som si kupit kartu len na MMS je to možne a aka je tam cena, Dakujem
  13. Vdaka za odpoved. Viete mi prosim povedat priblizny casovy horizont a ulice, ktorych sa to tyka?
  14. vypadky su kratkodobe a zaznam pppoe logujem, cize ja sa pozriem niekedy az na druhy den co sa dialo v predosly den Nemyslim si, ze XL to nezvlada, lebo vypadky su hocikedy ked je traffic takmer ziadny (cize pretazenim linky to nemoze byt). Ako si logujem prevadzku ja, tak by mal logovat prevadzku aj telekom, cize ked napisem podnet aj o1-2 dni, tak snad mi odpisu dovod
  15. Napíšte si požiadavku mailom na office@telekom.sk, oni Vám to môžu zmeniť. Ak pozeráte úhradu účtov v aplikácii Telekom, mne sa tam zaplatené faktúry objavia až po cca 3 dňoch od úhrady.
  16. Dobrý deň, FA som uhradzala formou inkasa. Menila som banku. V povodnej banke som inkaso ZRUSILA uz nie je aktivny ani bankovy ucet. Faktury uhradzam prevodom. V nastaveniach telekomu ale neviem zmenit formu uhrady faktur. stale tam svieti INKASO AKTIVNE. uz to nechcem na inkaso, ale prevodom. Da sa to zmenit aj online cez MOJ TELEKOM alebo musim ist fyzicky na pobocku telekomu? FA riadne uhradzam prevodom a telekom ich eviduje ako nezaplatene :-( hoci udaje su spravne. Dakujem.
  17. Over si aký máš kredit, rozlišujú to na nominálny( suma, ktorú si skutočne dobiješ) a bonusový (získaš za dobitie navyše), ak máš len bonusový tak ten nevieš použiť na sms do súťaží resp. parkovné, cestovné. Nič iné Ti neostáva len si znovu dobiť kredit.
  18. toto je podporovane a vypredane zariadenie https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/magio-go-tv-box
  19. Tak to vyrieš ako minule, hlavne zavolaj na infolinku: 0800 123 456 prípadne na fb stránku do chatu, alebo na chat na stránke telekom.sk. Tu ti bohužiaľ nijako nevieme pomôcť
  20. Človek to tam má pekne napísané, a vyzerá to tak, že to ani nečítal len to odfotil a sem prišiel sa pýtať čo robiť Nabudúce odporúčam "čítať s porozumením".
  21. Existuje tu ešte značka Xiaomi, Telekom ich síce nemá v ponuke, ale ak ťa má aj s nejakou "trápnou" dotáciou ten mobil vyjsť 400€ to je celkom drahý, na to, že Xiaomi kúpiš za 200€ a určite s podobnými parametrami. Ale ono aj tak tie mobily už sú strašne identické nikto nemá poriadne nič origiálne, napríklad keď som pozrel teraz čo chceš ten A70 tak držal som v ruke Huawei P20 lite, a aj tuším to bol Xiaomi Redmi Note 7 a keby som mal dať vedľa seba tieto mobily tak vyzerajú strašne identicky a svojimi vlastnosťami asi taktiež. Taktiež, sa divím, že sa oplatí ešte niekomu kupovať v roku 2019 mobil u operátora, kde to fakt nevyjde extra lacnejšie, kedysi tiež si pamätám som mával mobily od operátorov lebo vtedy ešte boli za ne malé poplatky, a vadilo mi aj čakanie 2 roky dokým skončí akcia, ale dnes, radšej kúpiť za hotové niekde v e-shope najlepšie, a aspoň pri niektorých telefónoch, napríklad tu u Samsungu môžeš očakávať aj oneskorené aktualizácie, keďže operátor má proste nejakú potrebu to ešte kontrolovať či čo vlastne robí a tým to zdržuje, a takáto vec by sa mala pekne zakázať, normálne nech oficiálne každý dostane aktualizáciu od výrobcu, operátor to nemá čo brzdiť.
  22. Dobrý deň môj starý otec má magio go na Tablete ale xcem mu to dať do boxu IP aké su požiadavky na systém ??? mám box Formuler Z8 4K
  23. zavolaj presne ked budes mat vypadok na technicku podporu 0800 123 777, asi tvoja linka to XL nezvlada
  24. presne ako to mas na obrazku napisane prihlas sa uctom s ktorym si potvrdil link, co ti prisiel emailom na aktivaciu EK
  25. hlaska alebo SMS ? pozeral si nastavenia v mobile ? Nepises ake mas zariadenie, tak skus pozriet podla androidu9 Nastavenia - pripojenia - vyuzitie dat - upozornenie na fakturacny cyklus/udaje - nastavit datovy limit
  26. skus zavolat na technicku podporu 0800 123 777
  1. Nahrať ďalšie aktivity