Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Dnes
  2. Zdravím Prosím Vás, po vyčerpaní dát s balíku Raz Giga mi nenabehne denný internet. Ako to s tým vlastne je? Treba ten doplnkový balík dodatočne deaktivovať? Pretože po vyčerpaní dát s balíku, nemôžem pokračovať niako. Za každú info odpoveď ďakujem.
  3. To sa nedá, to žiadny operátor toto neposkytuje. Históriu stánok si nájdeš v histórii tvojho prehliadača ak nepoužívaš Inkognito mód.
  4. Tu nájdeš podrobné informácie a FAQ k prechodu z Happy na ANO https://www.telekom.sk/wiki/volania/z-happy-na-ano
  5. Dobry den,mam taky problem ze neviem zmenit pausal HAPPY na ANO stale mi pise,ze vase telefonne cislo momentalne nie je mozne zmenit.Skuste to neskor
  6. Zdravim vsetkych pred mesiacom som si dal zaviest VDSL XL 80/8. Pockal som mesiac a na info linke preveril ci mi skoncil testovaci profil a nasledne som ocakaval zvysenie rychlosti ale nenastalo a preto som volal na technicku podporu, ze kedy mozem ocakavat navysenie rychlosti to bol moj zamer pri zriadovani a odpoved bola, ze nic take sa nestane nakolko monetalna rychlost je vyhovujuca a splna aj kriteria zmluvnych podmienok nakolko rychlost nie je pod 50% XL. Viete mi poradit ? prikladam udaje z routeru ZTE II
  7. Dobrý deň! chcem sa spýtať mám Magio Internet a chcel by som vidieť históriu prezeraných stránok z nejakých dôvodov, ako mám prosím Vás postupovať? A do akej doby je možné históriu prezerania uchovávať resp. požiadať o históriu prezerania? Ďakujem Váš zákazník.
  8. Dobry den Mame nejaky update ohladom vystavby tej optickej siete na Jazernej ulizi a okoli? 160+ domov caka na vas internet ako na spasenie Vdaka za odpoved
  9. Napíš si požiadavku mailom na office@telekom.sk, vysvetli situáciu, dá sa to zablokovať, je to fakt otravné:-(
  10. Dobrý deň , Mám easy kartu od Telekomu použitú v zabezpečovacom zariadení objektu - alarme . Opakovane som osobne žiadal aby mi Telekom neposielal , respektíve blokoval reklamy na túto kartu . Neuspel som . Viete mi poradiť ako by som to mohol vybaviť ?
  11. Ahoj @Massaro, na spustenie optickej siete, teda ukončenie projektu vplýva viacero faktorov. V tomto prípade z relevantných dôvodov došlo k zmene termínu. Kolegovia predpokladajú spustenie najneskôr do konca roka. Bližšie informácie nemám k dispozícií. @Ľuboš
  12. Zúčtovacie obdobie máš uvedené na 1. strane dodatku/zmluvy. číslo by malo byť viditeľné v appke tak do 3 dní po aktivácii.
  13. Včera mi na dotaz na linke technickej podpory povedali, že webmail nefunguje. Včera ma pri pokuse o prihlásenie opakovane posielal na stranku timeout. Dnes ma pre zmenu opakovane rovno žiada o prihlásenie, takže je stále nefunkčný. Funguje mi len cez telefon (iPhone). Mám niekoľko e-mailov - gmail, slovanet, azet - ale so žiadnym iným som nikdy nemal ani zlomok problémov ako s týmto telekomáckym shitom. A to myslím ešte majú tú nebetyčnú drzosť nechať si za to platiť!!!
  14. Dobrý deň, v našom meste bol za posledného roka budovaný a postupne zapájaný optický internet od Telekomu. Avšak nepodarilo sa mi dopátrať k tomu akým klúčom sa rozhodovalo kde sa bude dať k optike pripojiť a kde nie. Bývam na ulici Košútska, ktorá je výpadovkou z mesta ale má napojenie aj na hlavnú ulicu. Optický interne je dostupný na strane von z mesta (pre pár rodinných domov) avšak pre mňa, ktorý býva 20 metrov od hlavnej ulice táto možnosť nie je prípojka pravdepodobne končí na konci záhrad nášho pozemku. Sme tam 2 štvorbytovky, ktoré ostali bez možnosti pripojenia. Je nejaká možnosť ako sa napojiť na optiku? Ťahať káble cez stĺpy alebo niečo podobné? Presná adresa je Košutska 1082/5, Sládkovičovo. Ďakujem veľmi pekne za Vašu odpoveď.
  15. Dobrý deň, od marca sledujem Telekom stránku a stále nevidím v ponuke Nokia 9 Pureview . Bude vôbec telefón v ponuke? Posledná informácia na fóre je, že sa rokuje s dodávateľom a máme sledovať stránku. Ďakujem Peťo.
  16. Dobrý deň chcem sa opýtat dnes sa mi prenieslo číslo skúšal som volat a fungovalo ale prihlasim sa do moj telekom a pise ze cislo nie je v telekom sieti a tak isto mi ho nechce zobrat aplikacia ked dám pripojit produkt. Zaciatok fakturacneho obdobia je kedy? Mam pausal AnoS. za kazdu radu dakujem
  17. Nakoniec som skúsil odinštalovať poslednú aktualizáciu YouTube a zatiaľ som nespozoroval že by si to žralo dáta.
  18. Ja mam tento istý problém, mám Happy L a viazanosť mi končí v decembri 2019... Posielam tiež číslo do súkromnej správy.
  19. @Maria_Enders napíš prosím kolegom na email aplikacia@telekom.sk , telefónne číslo alebo účet s ktorým sa prihlasuješ. Podľa chyby, predpokladám, že máš vytvorené dva účty, vtedy stačí nadelegovať služby z jedného účtu na druhý. Postup nájdeš tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/delegacie#Delegovanie_produktu
  20. ID kod si vies preposlat aj tu https://telekom.sk/id-kod
  21. @Filipo21 pise o optike 1GB, takze ma XL a giga balik. ale ostatne suhlasim. nech si to premera realne cez kabel mozes ziadat o vymenu zariadenia, teraz maju aj kvalitnejsi router alebo nech ti to prepnu do bridge modu bez wifi a kup si nejaky vlastny router. posli sem screen ked premeras rychlost cez kabel a www.speedtest.net ako ti pisal Filipo21
  22. Ahoj @TomasLukacovic, na tvojej adrese je aktuálne možné zriadiť VDSL pripojenie v program L (30/3 Mbit/s ) . Mapa pokrytia má informatívny charakter. @Ľuboš
  23. Ahoj @robert.martoncik, na tejto ulici evidujeme projekt výstavby optickej siete, spustenie predpokladáme budúci rok. @Ľuboš
  24. Ahoj @Rene_Molitoris, zavolaj prosím na bezplatnú linku technickej podpory 0800 123 777, kolegovia preveria tvoj podnet. @Ľuboš
  25. Yesterday
  26. Dnes sa smartfón na splátky sa veľmi neoplatí cez zadného operátora. Radšej z mobil shopu,hoci na splátky.
  27. To nie je pravda stream on funguje a nebera data z balika aj cez prehliadac a dokonca aj smart tv pripojena na hot spot v mobile nebere data z balika rovnako aj netflix samozrejme aj pc cez prehliadac.
  1. Nahrať ďalšie aktivity