Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Dobrý deň, mám už dlhšiu dobu problém s vypadávanim internetu na všetkých zariadeniach doma, či je to smart TV, stolný počítač napojený cez bezdrôtový wifi adapter, notebook alebo herná konzola. Internet mi na všetkých zariadeniach padá nezávisle od pripojených zariadení, môžu byť pripojené všetky zariadenia alebo ani jedno a internet aj tak padne. Počítač hlási "žiadny prístup na internet" a spolu s tým "predvolená brána nie je k dispozícii". Mám starší router TP-LINK Archer C2 AC750 a MAGIO INTERNET L. Môže byť chyba v zariadeniach alebo v zlom nastavení routra? Ďakujem za odpoveď.
  3. Dnes
  4. Treba na konci textu odsuhlasit ich aktualizaciu.
  5. Keď si požiadal o zlúčenie faktúr a bude to všetko na jednej faktúre, tak logicky to zaplatíš naraz, všetko spolu.
  6. Ano na predajni je poplatok za platbu faktur 2€ a to za každu jednu fakturu
  7. Myslím si, že či to zaplatí osobne alebo cez aplikáciu to je asi jedno, keby jej banka stiahlia tak jej to aj tak zohľadnia, keby to platila na pobočke tak ak sa nemýlim tak platíš poplatok za to, že to platíš na pobočke.
  8. Včera som požiadal na infolinke o zlučenie 3 faktur aby mi to všetko chodilo spoločne na 1 fakturu a chcem sa spýtať keď budem chciet zaplatit faktury cez telekom aplikaciu tak budem to môcť uhradit tie faktury osobitne alebo spolu ??
  9. @irisiaChoď to radšej zaplatiť osobne, aby Ti nevznikli nejaké ďalšie zbytočné poplatky a problémy (napr. odpojenie). Keby Ti medzitým nová banka platbu aj stiahla, že to bude zaplatené 2x, Telekom Ti to v budúcej faktúre zohľadní.
  10. Keď si menila banku musíš to nahlasit telekomu najlepšie na predajni kde zrušíš inkaso zo starou bankou a nahlásiš nové čislo učtu na ktore chceš zriadit inkaso a keď nemáš zaplatenu fakturu tak najrýchlejšie to zaplatiš cez telekom apliaciu
  11. dobry den dneska mi dorucil kurier kartu a treba ju aktivovat
  12. Dobrý deň.Poverila som moju novú banku,aby mi preniesla účet. Na starom účte mi funguje už len internet banking.Mala som tam súhlas s inkasom a splatnosť bola 18.4.Prišla mi správa,že platba nebola zrealizovaná,zo starej banky.V novej banke mám už všetko prenesené,ale telekom nemám.A nakoniec mi prišla aj od vás správa,že som nezaplatila internet.Neviem,čo s tým mám robiť.Mám to osobne zaplatiť,alebo mám ešte počkať ,čo sa udeje v mojej novej banke?
  13. Power Tv kedy sa objavy v Magio tv Digi Tv a Magio sat.

    Power tv je super Ceskoslovenska hudobna tv same vydeoklipy bez prerusenia reklamov. Na Skylinku teda na druzici Astra vysiela nekodovane. Vazeny Telekom je velku problem tuto stanicu zaradit do ponuky alebo kvoli nej si mam kupit parabolu. Kedy ju paradise do ponuky ani VH1 sa jej nevyrovna. Najnovsie hity ny nam Magiu zkraslily život . Pozeravame ju skamosmi v krčme kde ju maju cez Astru a úplne zadarmo. Tak Telekom úkaz Power a Zaradte Power Tv Sk Cz

  14. Dobry den,,nejde prihlasit do moj Tcom stale zobrazuje podmienky,,dakujem
  15. VPS

    Rad by som ti pomohol, ale asi to nebude mozne, pretoze si najprv musis ujasnit pojmi. skus sa drzat toho co som ti napisal v predoslom prispevku
  16. Kanál 147
  17. Tu nájdeš podrobné info https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/moj-telekom ak chceš portál využívať na maximum, požiadaj si aj o Dohodu k elektronickej komunikácii - https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia, tu nájdeš formulár: https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia#online-form, alebo ju môžeš podpísať osobne v predajni.
  18. Dobrý deň ako si mám požiadať o delegované služby, faktúry a podrobný výpis?
  19. Ďakujem!
  20. Ahoj, Magenta skupina je len pre ludí, ktorý sa navzajom poznaju (napr. rodina alebo firma) čiže nepiš na forúm, kdo si ta tam pridá
  21. Ahoj, Myslim že tvoj problem je aj LAN káblom a nastavenim rychlosti routera, ja som mal taký istý problem, trošku som sa s tým pohral a vyriešené
  22. dobry den, moj syn si chce urobit nejaky server pre nejaku hru Minecraft, a dočítal som sa, že treba presmerovať porty, a ja neviem ako sa to robi, ked mám ZTE Speedport 2i Prosim pomozte
  23. Myslím, že aktualizácia by už mala byť dostupná.
  24. pri prenose cisla na pobocke ti sim kartu daju hned, potom uz len cakas kedy zacne fungovat
  25. Dakujem
  26. Ahoj @hagarko1974, informácia o tom, kde sú uvedení výhercovia je zverejnená aj v štatúte súťaže. Výhercov nájdeš na tomto linku: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom-sutaz Pekný deň Terka
  27. Ak máš aktívny Môj Telekom, tam svoje faktúry nájdeš, aj appke Telekom https://www.telekom.sk/telekom-aplikacia Ak appku nemáš aktívnu zavolaj na linku 0800 123 456, alebo požiadaj o preposlanie faktúry mailom na adrese marketing@telekom.sk. Do mailu je potrebné uviesť Tvoje osobné údaje a prípadne aj kód adresáta zo zmluvy.
  1. Nahrať ďalšie aktivity