Všetky aktivity

Tento tok sa automaticky aktualizuje   

  1. Za poslednú hodinu
  2. Zdravim spravil som vcera online objednavku telefon s pausalom lepsie povedane migraciou z easy na pausal teraz mi prisla sprava ze som nebol zastihnuty ale nikdo sa ma ani nesnazil vobec zastihnut to je o com akoze
  3. Dnes
  4. Ahoj @adamlenard, zadanie telefónu Samsung A70 momentálne neplánujeme. Pekný deň Terka
  5. Dobry den, rad by som ziskal od prislusneho oddelenia informaciu, kolko uzivatelov vyuziva/ma stiahnutu aplikaciu telekom sk. Dakujem vopred za odpoved.
  6. Zdravim, myslite ze sa oplati prechod z routra HUAWEI HG8245H na ten ich novy: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/sagemcom-5655ac ? Ide mi o Wifi, viem ze ma 5Ghz ale zistil som ze moj wifi adapter ho nepodporuje cize ho nevyuzijem, a otazne teda ci klasicka 2,4Ghz by bol prenos lepsi a rychlejsi lebo mi pride zbytocne platit este navyse 0,49€ ked by rozdiel nebol, akoze nie je to vela ale aj tak zbytocna by pre mna potom ta vymena bola.
  7. Dobrý deň, kde si môžem zmeniť emailovú adresu pre odosielanie faktúr? Ďakujem TJ
  8. Včera som skúšal cez Wifi na Smart TV a stiahlo mi predplatene dáta. Išlo o sledovanie televízie cez aplikáciu Antik TV.
  9. Ja som skusal cez hot spot v mobile tak smart tv na youtube a netflixe tahala data v ramci streamon aj pc cez prehliadac youtube isli zo streamon treba skusit ale oficialne je podporovany streamon len cez aplikaciu v mobile
  10. Zdravím, máme balík internetu magio L což je nejakých 60/6 mno lenže môj internet ide na maximálne 10Mb/s tak som im napísal a tam mi bolo povedané, že máme balík ADSL L (8/1) lenže keď pozriem nastavenia v rútri, píše sa tam hodnota 14 000kb/s (1,75MB/s +-) a dosiahnuteľná rýchlosť niečo cez 2,2MB/s tak ako je možné, že aj tak sťahujem viac ako 8mb/s a prípadne či je to normálne ďakujem.
  11. Zdravím, je možné niekde korektne skontrolovať spotrebu dát pri používaní služby streamon? (či skutočne neberie dáta z balíka - po tom ako písalo viac ľudí na fóre). Aktuálne používam firemný MT professional s aktívnym streamon. Aplikácia telekom pre ios je v tomto mobilnom programe nepoužiteľná, nakoľko nezobrazuje žiadne aktívne balíky, iba súhrnné čerpanie dat. Skúsil som m.telekom.sk/datanavyse. Tak sa už ukazuje balík a spotrebu, ale nakoľko to funguje neviem, pretože pri používaní Apple Music mi pekne rastie spotreba dat aj tu. Apple music nemá reklamu aby to spotrebovalo data mimo. (Počúval som play listy a žánrové rádio stanice). Vypol som v telefóne všetky dáta pre aplikácie a o hodnotu v music aplikácii stupnu aj data v datanavyse. Aká je teda realita? Berie Apple Music aplikácia data alebo nie?
  12. Yesterday
  13. To snad nie.Ak to urobia,tak rusim cele magio a prechadzam na online
  14. uz to vidim ze Markiza zatlaci a Telekom sklapne usi,.. tak ako to bolo s ceskymi programami... a zablokuje nam pretacanie v archive.. https://medialne.etrend.sk/televizia/koniec-pretacania-reklam-markiza-vidi-nove-zarobky-zatlaci-na-operatorov.html
  15. Dobry den, otazka pre technicke oddelenie bude moznost, aby nemecke programy bolo mozne prepnut na originalnu jazykovu stopu? cesky dabing je velmi otravny. Hlavne program auto motor sport Dakujem.
  16. ak mas vypadok tak volaj na technicku podporu tu na fore to nikto nepovie
  17. pockaj do konca viazanosti a ukonci zmluvu ak sa situacia zmeni zriadis sluzbu znova
  18. Chcem sa opýtať, ak mám aktivovaný StreamON ku SIM v mobile, tak aj na zdieľanej dátovej karte je aktivovaný zároveň? Ak táto zdieľaná dátova karta je vložená vo WiFi routeri a cez Wifi signál mám na neho pripojenú Android telku, v ktorej spúšťam Antik GO, budú čerpané dáta z v rámci Stream ON? (nerád by som si vyčerpal predplatené dáta z paušálu v hneď prvý deň )
  19. Ak ide o Petrzalku tak info aj tu: https://zive.aktuality.sk/clanok/141425/telekom-ma-vypadok-sluzieb-v-petrzalke-kvoli-poziaru/
  20. Zdravím, bude v blízkej dobre do ponuky zaradený aj mobilný telefón Samsun A70 ? Veľmi slušný telefón vyššej strednej triedy. Ďakujem za informáciu
  21. Dobrý deň prosím vás chcem sa opýtať kedy pôjde magio internet odvčera od 14.00 nejde. Ďakujem Janicova
  22. No asi ma problem cela Petrzalka. Vcera nam tvrdili, ze je to IT problem a pracuju na tom .a dneska pisete,ze iba zacinaju.Aj mail som pisala, ale ani zvuk ani obraz. Som zvedava kedy to spojazdnia. A ako vykompenzuju...
  23. Na Bradáčovej ulici tiež od včera nič, ani TV ani net, žiadna sms, žiadne info, kompetentný na to s prepáčením s**ú...hlavne že idú peniažky, dnes idem do Telekomu sa popýtať čo s tým spravia, nebudem im platiť za niečo čo mi nejde!!!!
  24. Nefunguje ani TV, kedze ide tiez cez optiku
  25. Kto vie poradiť ako sa mam dopátrať k mailu dakemu kto by mi vedel odpovedat pisomne ohladom reklamacie kvality signalu ????????????? Uz niekolko dni ocakavam SMS od operatora a zatial ni c!!!!
  26. Podľa všetkého musíš to zaplatiť,ale máš možnosť podať to na reklamáciu. Oni to prešetria. Pokiaľ skutočne bola faktúra neopodstatnené vysoká získaš dobropis k ďalšej faktúre..
  27. Mne okrem netu nejde ani telka.Vám zvyšok ide normálne ?
  1. Nahrať ďalšie aktivity